Pengambilan Kerja Jpa Disember 2023 Seluruh Malaysia


Makluman mengenai pengambilan kerja JPA Disember 2023 yang dibuka kepada orang awam bagi membuat permohonan dengan kadar segera. Permohonan jawatan kosong ini adalah di bawah Suruhanjaya Perkhidmatan Awam (SPA) yang membuka peluang pekerjaan dengan jumlah yang ramai untuk pengambilan kali ini.
Untuk pengetahuan tuan dan puan semua permohonan jawatan kosong adalah boleh dibuat dengan kadar segera dan hendaklah mengikuti dengan apa yang telah ditetapkan oleh kerajaan Malaysia. Jadi untuk itu anda perlu merujuk kepada maklumat pengambilan kerja JPA Disember 2023 berkenaan cara permohonan syarat kelayakan deskripsi tugasan.
Penerangan Maklumat Pengambilan Kerja JPA Disember 2023 JPA Buka Pengambilan Bulan Disember 2023 Pihak Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA) telah membuka tawaran kerja di bawah sektor awam untuk rakyat malaysia yang berminat dalam mengemukakan permohonan pekerjaan rasmi oleh kerajaan malaysia.
Pengambilan kerja JPA Disember 2023 ini adalah jawatan perkhidmatan awam dan para calon yang berjaya akan ditempatkan lokasi di Jabatan Perkhidmatan Awam(JPA) seluruh malaysia. Bagi maklumat yang lebih lanjut boleh rujuk maklumat seperti di bawah.
Tempoh Permohonan Dibuka Bagi Bulan Disember 2023 Permohonan jawatan kosong di JPA adalah dibuka sah sehingga 20 Disember 2023 sahaja. Oleh itu para calon perlu segera mengemukakan permohonan.
Maklumat Pengambilan Kerja JPA Disember 2023 Berikut adalah maklumat mengenai tawaran kerja yang dibuka oleh JPA bagi bulan Disember 2023.
MaklumatketeranganJawatanPenolong Pegawai Tadbir Gred N29KumpulanPelaksanaKementerian/JabatanJabatan Perkhidmatan Awam (JPA)Jadual GajiRM1,493.00 – RM5,672 Kenaikan Gaji TahunanKenaikan RM145 setahun Untuk iklan yang lebih lanjut boleh rujuk iklan pengambilan kerja JPA Disember 2023.
Syarat Lantikan Jawatan di JPA Untuk calon yang berminat membuat permohonan kerja, adalah perlu memenuhi beberapa syarat lantikan seperti:
Merupakan warganegara Malaysia; Mereka yang berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan; dan Mempunyai Sijil Tinggi Persekolahan Malaysia atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan. Mempunya Sijil Tinggi Agama Malaysia atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan. Mempunyai Diploma dalam bidang berkaitan yang diiktiraf oleh Kerajaan daripada institusi pengajian tinggi tempatan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya. Mestilah memenuhi syarat bahasa melayu memiliki Kepujian (sekurang-kurangnya Gred C) dalam subjek Bahasa Melayu di peringkat SPM dan SVM. Syarat Bagi Kenaikan Secara Lantikan Untuk Jawatan Penolong Pegawai Pembantu Tadbir N29 Untuk pegawai yang sedang berkhidmat dalam perkhidmatan sebagai:
Pembantu tadbir (Perkeranian/ Operasi), Pembantu Setiausaha Pejabat, Pembantu tadbir (kewangan), Pemeriksa Cap jari dan pegawai Khidmat Pelanggan Boleh dipertimbangkan oleh SPA bagi Melantik berkenaan kenaikn Secara Lantikan ke jawatan Penolong Pegawai Tadbir Gred N29, tertakluk kepada kekosongan jawatan, apabila telah disahkan dalam perkhidmatan dan
mempunyai kelayakan seperti diatas atau lulus Peperiksaan Khas Permohonan Pengambilan Kerja JPA Disember 2023 Deskripsi Tugas Bagi Jawatan Penolong Pegawai Pembantu Tadbir N29 Bagi tugasan kerja adalah perlu para calon ketahui dengan merujuk tugas-tugas seperti dibawah:
Bertanggungjawab menguruskan kerja-kerja yang berkaitan pengurusan kewangan, perolehan bekalan dan pembangunan, pengurusan, perkhidmatan personel, pengurusan pentadbiran pejabat, pengurusan majlis rasmi. Mengendalikan urusan Konsuler dan Penguatkuasaan Undang-undang. Cara Membuat Permohonan Melalui SPA9 Permohonan adalah boleh dilakukan secara atas talian dengan beberapa langkah mudah. Berikut adalah cara membuat permohonan kerja bagi jawatan kosong yang dibuka di laman SPA9:
Sila layari laman web SPA9. Log masuk ke akaun anda. Jika tiada akaun, boleh daftar baharu dan is butiran seperti yang diminta. Lengkapkan borang maklumat diri anda dan pastikan butiran dikemaskini berserta lampiran dokumen sokongan. Rujuk bahagian pengumuman kerja dan anda boleh mengemaskini permohonan dan merujuk kepada iklan Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA) dibawah sistem SPA9. Selepas anda berpuas hati dengan permohonan anda, anda boleh sahkan maklumat. Senarai Bidang Pengkhususan Bagi Permohonan Jawatan Berikut adalah senarai bagi bidang pengkhususan yang diperlukan untuk para calon:
Analisis Ekonomi dan Dasar Awam Business Administration and Commerce Business Administration Management with Multimedia Business and Finance Business Information Management/Pengurusan Maklumat Perniagaan Business Information Technology Business Information Technology with Accounting Diplomasi dan Perniagaan Antarabangsa Diplomasi dan Undang-Undang Antarabangsa Ekologi dan Pengurusan Alam Sekitar Ekonomi (Statistik) Ekonomi Bangunan dan Pengurusan Ekonomi dan Perniagaan Antarabangsa Ekonomi Dasar Awam 16. Ekonomi Dengan Komunikasi Ekonomi Dengan Perakaunan Dan lain-lain yang boleh dirujuk melalui iklan jawatan kosong. Bagi semakan iklan, anda boleh membuat penelitian iklan pengambilan kerja JPA Disember 2023 dibahagian atas.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.sistemguruonline.my/2023/12/pengambilan-kerja-jpa-disember-2023.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Pengambilan Jawatan Maiwp Disember 2023

Pengambilan Jawatan Maiwp Disember 2023

papar berkaitan - pada 18/12/2023 - jumlah : 178 hits
Perkhabaran mengenai tawaran Permohonan pengambilan Jawatan MAIWP Disember 2023 Telah dibuka kepada umum untuk dimohon dengan kadar segera Permohonan ini adalah mesti dibuat berdasarkan ketetapan dan garis panduan yang betul seperti yang te...
Pengambilan Pengawal Keselamatan Kerajaan Malaysia Secara Besar Besaran Seluruh Malaysia Bagi Bulan 11

Pengambilan Pengawal Keselamatan Kerajaan Malaysia Secara Besar Besaran Seluruh Malaysia Bagi Bulan 11

papar berkaitan - pada 3/12/2023 - jumlah : 296 hits
Pengambilan Pengawal Keselamatan Kerajaan Malaysia Secara Besar besaran Seluruh Malaysia Bagi Bulan 11 5 Makluman terkini dari pihak kerajaan pengambilan pengawal keselamatan kerajaan Malaysia secara besar besaran bagi kemasukan bulan Novem...
Jawatan Kosong Prasarana Disember 2023 Yang Menawarkan 6 Kerja

Jawatan Kosong Prasarana Disember 2023 Yang Menawarkan 6 Kerja

papar berkaitan - pada 30/11/2023 - jumlah : 193 hits
Sukacita diumumkan berkenaan berita jawatan kosong Prasarana disember 2023 dibuka untuk semua warga negara Malaysia Kerja ini terdapat 6 jenis yang dibuka oleh pihak Prasarana Selaku syarikat yang menyediakan perkhidmatan pengankutan adalah...
Pencarian Bintang Kecil Sempena Festival Riuh 2023 Kumpulan Pmint Pada 22 Disember 2023 Ini Anak Anda Berbakat

Pencarian Bintang Kecil Sempena Festival Riuh 2023 Kumpulan Pmint Pada 22 Disember 2023 Ini Anak Anda Berbakat

papar berkaitan - pada 12/12/2023 - jumlah : 260 hits
Anak anda berbakat Ketengahkan bakat anak anda Pencarian bintang kecil sempena Riuh Festival Kumpulan PMINT pada 21 hingga 23 Disember 2023 di PMINT SQUAREUntuk pendaftaran boleh scan QR Kod yang disediakan atau hubungi Puan Ain 016 940 432...
Analisis Emas Untuk 13 Disember 2023 Potensi Kenaikan Harga Ke Arah Tahap 146 60

Analisis Emas Untuk 13 Disember 2023 Potensi Kenaikan Harga Ke Arah Tahap 146 60

papar berkaitan - pada 13/12/2023 - jumlah : 118 hits
Analisis teknikal Pasangan mata wang USD JPY telah diniagakan menaik pada pagi ini dan saya mendapati bahawa terdapat penolakan harga pada tahap sokongan 145 20 di latar belakang yang merupakan isyarat baik untuk kesinambungan kenaikan harg...
Biodata S Logeswaran Pengadil Kontroversi Final Piala Malaysia 2023

Biodata S Logeswaran Pengadil Kontroversi Final Piala Malaysia 2023

papar berkaitan - pada 10/12/2023 - jumlah : 247 hits
Mungkin ramai yang sedang tercari cari siapakah S Logeswaran Pengadil Final Piala Malaysia semalam yang menyaksikan kemenangan pasukan Johor Darul Ta zim keatas Terengganu FC dengan skor akhir 3 1 yang berlansung di Stadium Nasional Bukit J...
Hiburan Gagal Bayar Tunggakan Rm4 96 Juta Untuk Pesanan Pelitup Muka Jovian Apparel Disaman Pembekal

Govt To Continue Using E Jamin Bail System

Article 153 Of The Federal Constitution Does Not Bar Opening Uitm To Non Bumiputera

Stay Fashionably Fit With Huawei Fit 3 Now Available From Rm559

Bayaran Balik Ptptn Tarikh Pengecualian Penangguhan

Proses Pengubahsuaian Malaykord Baru

Pekerjaan Firma Prop Dalam Mencari Pedagang Terbaik

Pas Showing It Should Lead Pn Says Analyst



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Anggun Mikayla Viu Malaysia

Keputusan Markah Mingguan Senarai Lagu Tugasan The Hardest Singing Show Astro Malaysia

Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya


Resepi Sos Hijau Vietnamese Rolls

Koleksi Kad Pokemon Dilelong Rm330 000

Kumpul Lebih 1 000 Koleksi Nusantara Dan Melayu

Mulut Kering Ketika Bangun Tidur

Sijil Pemilikan Kenderaan Reka Bentuk Baru 2024

Yuka Kharisma Cinta Indah Buat Kanda Chord