Pengambilan Jawatan Maiwp Disember 2023


Perkhabaran mengenai tawaran Permohonan pengambilan Jawatan MAIWP Disember 2023 Telah dibuka kepada umum untuk dimohon dengan kadar segera. Permohonan ini adalah mesti dibuat berdasarkan ketetapan dan garis panduan yang betul seperti yang telah disediakan oleh pihak majikan.
Umum mengetahui bahawa pengambilan jawatan MAIWP Disember 2023 Adalah merupakan satu peluang untuk bekerja di bawah sektor awam di Wilayah Persekutuan. Jadi, kepada para calon boleh membuat persiapan yang rapi dengan mengetahui maklumat jawatan kosong syarat-syarat serta panduan permohonan jawatan.
Pengambilan Jawatan MAIWP Disember 2023 Dibuka untuk Semua Bagi makluman kepada semua Majlis Agama Islam Wilayah Persekutuan (MAIWP) adalah antara majlis agama yang ada dalam negara malaysia. Majlis agama ini sangat memainkan peranan di wilayah persekutuan dalam memastikan pengurusan berkenaan urusan agama islam terjaga dan terkawal. 
Sebagai majlis yang memainkan peranan penting mereka amat telah memerlukan tenaga kerja yang baik dan berkualiti untuk memastikan matlamat majlis adalah tercapai. Melalui pembukaan tawaran jawatan kosong ini diharapkan dapat memenuhi tenaga kerja yang diperlukan.
Senarai Jawatan Kosong yang Dibuka Para pemohon boleh merujuk senarai jawatan kosong yang tertera dibawah bagi membuat permohonan berdasarkan jawatan sedia ada:
JAWATANGREDPENEMPATANPEGAWAI LATIHAN (PERKHIDMATAN DAN PENYAJIAN MAKANAN)E41MAIWP KUALA LUMPURPENOLONG PEGAWAI TADBIRN29MAIWP KUALA LUMPURPENOLONG PEGAWAI HAL EHWAL ISLAMS29MAIWP KUALA LUMPURPEMBANTU PEGAWAI LATIHAN (JAHITAN PAKAIAN LELAKI)E19MAIWP KUALA LUMPURPEMBANTU PEGAWAI LATIHAN (KEJURUTERAAN ELEKTRIK)E19MAIWP KUALA LUMPURPEMBANTU TADBIR (PERKERANIAN/OPERASI)N19MAIWP KUALA LUMPURPEMBANTU TADBIR (PERKERANIAN/OPERASI)N19MAIWP KUALA LUMPURPEMBANTU HAL EHWAL ISLAMS19MAIWP KUALA LUMPUR Tempoh Sah Laku Permohonan Para calon diingatkan untuk membuat permohonan dengan kadar segera dan pastikan permohonan anda adalah sebelum tarikh tutup permohonan iaitu pada 23 disember 2023.
Dinasihatkan juga kepada para calon untuk membuat pengisian secara online mengenai permohonan pengambilan jawatan MAIWP Disember 2023 dengan tepat dan mengikut ketetapan.
Syarat Kelayakan Permohonan Jawatan Kosong MAIWP Terdapat beberapa syarat kelayakan yang perlu diikuti oleh para calon dalam urusan membuat permohonan jawatan kosong MAIWP. Berikut adalah syarat-syarat yang perlu dipatuhi oleh para calon:
Calon hendaklah seorang warganegara malaysia Cara mestilah mereka yang berumur 18 tahun dan ke atas semasa permohonan Mestilah memiliki kelayakan akademik minima spm, diploma dan ijazah. Para calon mempunyai pengetahuan berkenaan bidang kerja yang dimohon. Boleh bekerja di dalam kumpulan dan melaksanakan tugas dengan baik. Urusan Permohonan Pengambilan Jawatan MAIWP Disember 2023 Rujukan Kepada Pemohon Berkenaan IKlan Jawatan Sebelum membuat permohonan anda perlulah meneliti dan menyemak iklan yang telah disiarkan secara rasmi oleh pihak Majlis Agama Islam Wilayah Persekutuan (MAIWP). Ianya adalah untuk memastikan permohonan anda mengikuti dan berdasarkan garis panduan yang telah ditetapkan oleh pihak majikan. Berikut adalah pautan iklan rasmi pengambilan jawatan MAIWP Disember 2023:
Pautan Iklan Rasmi Pengambilan Jawatan MAIWP Disember 2023 Untuk langkah seterusnya, anda boleh rujuk cara permohonan seperti yang ditetapkan.
Cara Mohon Jawatan Kosong Melalui Portal MAIWP Pengambilan Jawatan MAIWP Disember 2023 7 Bagi para calon yang ingin membuat permohonan adalah perlu membuat permohonan secara atas talian di portal kerjaya yang telah disediakan oleh pihak MAIWP. Berikut adalah panduan memohon jawatan kosong melalui portal yang disediakan:
Sila layari pautan rasmi portal permohonan kerja MAIWP. Bagi pengguna yang sedia ada anda boleh lock masuk dan sekiranya masih belum mempunyai akaun anda boleh buat pendaftaran akaun terlebih dahulu. Selepas berjaya memasuki portal tersebut anda akan dipaparkan paparan utama yang terdapat pengumuman mengenai jawatan kosong yang boleh dimohon. Anda boleh membuat urusan permohonan berdasarkan paparan yang tertera dan pastikan segala maklumat berkaitan butiran diri dan resume adalah lengkap supaya permohonan anda adalah sah. Sekiranya anda sudah berpuas hati dengan segala maklumat yang anda telah berikan anda boleh membuat pengesahan permohonan jawatan. Nota : Perhatian kepada Pengguna Baru, selepas mendaftar sebagai pemohon / pengguna sistem pastikan anda memeriksa emel yang telah anda daftarkan dan mengaktifkan akaun sebelum log masuk. Anda tidak boleh log masuk sekiranya tidak mengaktifkan link di emel anda.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.sistemguruonline.my/2023/12/pengambilan-jawatan-maiwp-disember-2023.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Pengambilan Kerja Jpa Disember 2023 Seluruh Malaysia

Pengambilan Kerja Jpa Disember 2023 Seluruh Malaysia

papar berkaitan - pada 12/12/2023 - jumlah : 236 hits
Makluman mengenai pengambilan kerja JPA Disember 2023 yang dibuka kepada orang awam bagi membuat permohonan dengan kadar segera Permohonan jawatan kosong ini adalah di bawah Suruhanjaya Perkhidmatan Awam yang membuka dengan jumlah yang rama...
Analisis Emas Untuk 13 Disember 2023 Potensi Kenaikan Harga Ke Arah Tahap 146 60

Analisis Emas Untuk 13 Disember 2023 Potensi Kenaikan Harga Ke Arah Tahap 146 60

papar berkaitan - pada 13/12/2023 - jumlah : 118 hits
Analisis teknikal Pasangan mata wang USD JPY telah diniagakan menaik pada pagi ini dan saya mendapati bahawa terdapat penolakan harga pada tahap sokongan 145 20 di latar belakang yang merupakan isyarat baik untuk kesinambungan kenaikan harg...
Kemas Kini Aud Usd Untuk 15 Disember 2023 Potensi Untuk Pergerakan Menurun

Kemas Kini Aud Usd Untuk 15 Disember 2023 Potensi Untuk Pergerakan Menurun

papar berkaitan - pada 15/12/2023 - jumlah : 161 hits
Analisis Teknikal AUD USD telah berdagang pada arah menaik sebelumnya tetapi saya mendapati penolakan terhadap rintangan pada 0 6725 yang merupakan petanda untuk kemungkinan pengunduran menurun Akibat kehilangan momentum menaik dan perbezaa...
Keputusan Liga Super 16 Disember 2023

Keputusan Liga Super 16 Disember 2023

papar berkaitan - pada 17/12/2023 - jumlah : 138 hits
Tiga perlawanan berlangsung pada tarikh 16 Disember 2023 yang melibatka pasukan JDT bertemu Penang FC Kelantan FC bertemu Kelantan United serta KL City FC bertemu Sri Pahang FC Perlawanan antara JDT dan Penang FC diadakan lebih awal iaitu p...
Langsung Pm Anwar Makan Tengah Hari Di Nasi Ayam Warisan Kd 22 Disember 2023

Langsung Pm Anwar Makan Tengah Hari Di Nasi Ayam Warisan Kd 22 Disember 2023

papar berkaitan - pada 22/12/2023 - jumlah : 138 hits
Perdana Menteri Datuk Seri Anwar Ibrahim makan tengah hari di Nasi Ayam Warisan KD AWANInews SUBSCRIBE now Astro Awani https www youtube com c astroawani sub confirmation 1 Berita lanjut di http grid astroawani com Astro AWANI LIVE https
Kenyataan Media Perdana Menteri 20 Disember 2023

Kenyataan Media Perdana Menteri 20 Disember 2023

papar berkaitan - pada 20/12/2023 - jumlah : 155 hits
Kenyataan MediaPerdana Menteri20 Disember 2023Kerajaan Malaysia memutuskan untuk menyekat dan tidak membenarkan syarikat perkapalan yang berpangkalan di Israel ZIM daripada berlabuh di mana mana pelabuhan Malaysia Kementerian Pengangkutan a...
Pet Expo Midvalley 2024

All Cheers For 1q 2024 Gdp Growth Of 4 2 But Sustaining That Pace Is Tricky And Highly Challenging

Tajuk Utama Minggu Ini Ytl Power Euforia Gabungan Axiata Inflasi Rendah Gdp 1q Wajib

Speed Read Rsd S Nitrous Fueled Bmw R18 Drag Bike And More

Cara Buat Kad Guru Malaysia Online Dan Cara Dapatkan Sijil Guru Malaysia

Kenapa Bini Aku Tak Cantik

Menyamar Polis Samun Warga Asing Penjawat Awam Antara 4 Ditahan

Iranian President Raisi Feared Dead As Helicopter Wreckage Found



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bunga Salju Slot Tiara Astro Ria

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Anggun Mikayla Viu Malaysia

Keputusan Markah Mingguan Senarai Lagu Tugasan The Hardest Singing Show Astro Malaysia

Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia


Transit Aliran Automatik Di Putrajaya Percuma Selama Tiga Bulan

Rumah Terbuka Wld Raya 2024

Ayam Masak Merah Untuk Tetamu

Beyond Lettuce Wraps Unleash The Power Of Low Carb Bread

Pengadu Terima Panggilan Pertama Ebit Pada 3 40 Pagi Mahkamah Diberitahu

Seorang Lelaki Ditemui Rentung Atas Katil Selepas Apartmen Terbakar