Biodata S Logeswaran Pengadil Kontroversi Final Piala Malaysia 2023


Mungkin ramai yang sedang tercari-cari siapakah S Logeswaran Pengadil Final Piala Malaysia semalam yang menyaksikan kemenangan pasukan Johor Darul Ta’zim (JDT) keatas Terengganu FC dengan skor akhir 3-1 yang berlansung di Stadium Nasional Bukit Jalil.
Namun, perlawanan tersebut terpalit kontroversi apabila S Logeswaran Pengandil menjadi tumpuan perlawanan apabila kerap melakukan keputusan pengadilan yang menimbulkan ketidakpuasan hati penyokong. Berikut adalah beberapa biodata dan maklumat S Logeswaran pengadil Final piala Malaysia 2023.
Sertai Telegram Informasi SGO Maklumat Berkenaan S Logeswaran Pengadil Kontroversiti Final Piala Malaysia Biodata S Logeswaran Berikut adalah beberapa maklumat berkenaan S Logeswaran pengadil asal Malaysia:
MaklumatPeneranganNamaSinnasamy LogeswaranKerjayaPengadil Professional MalaysiaStatusBerkahwinBangsaIndiaWarganegaraMalaysia Kerjaya Pengadil S Logeswaran Untuk pengetahuan, S Logeswaran adalah seorang pengadil yang berasal dari Selangor merupakan antara pengadil yang mendapat pengiktirafan dan kelayakan mengadili perlawanan bola sepak dalam negara. Beliau sentiasa memainkan peranan penting dan pernah terlibat perlawanan antara pasukan gergasi kelab bola sepak Malaysia.
Meskipun namanya kembali tular ekoran keputusan final piala Malaysia yang menyaksikan JDT kekal juara piala itu. Ramai yang mula mengkritik keputusan pengadilan beliau yang didakwa bias atau berat sebelah. Walaubagaimanapun, perlawanan berlansung dengan baik dan jayanya oleh S Logeswaran pengadil semalam.
Tular Keputusan Penalti Untuk JDT Pada babak awal permainan, pihak JDT telah dihadiahkan sepakan penalti ekoran kekasaran yang dilakukan oleh pemai Terengganu FC, Azam Azmi yang dituduh mengasari penyerang JDT, Fernando Forrestieri. Keputusan cepat yang dilakukan oleh pengadil tanpa membuat perbincangan dengan pembantu pengadil menimbulkan rasa tidak puas hati penonton.
Terdapat juga lakonan yang dibuat-buat oleh Forestieri untuk meraih simpati sepakan penalti. Keputusan tetap diteruskan dan menyaksikan Bergson selaku penyerang memberi kelebihan 1 gol awal kepada JDT hasil sepakan sudut kiri di pintu gol.
Isu S Logeswaran Pengadil Yang Kontroversi S Logeswaran Bukan Pengadil FIFA Hasil carian yang dibuat mengikut senarai pengadil antarabangsa FIFA 2023 di laman web FIFA Digtal HUB menjumpai bahawa S Logeswaran bukan pengadil dari kalangan pengadil FIFA. Ini adalah kerana hasil carian tersebut mendapati S Logeswaran tiada nama di dalam laman tersebut.
Sementara itu, hanya 6 nama dari pengadil Malaysia tersenarai dalam laman tersebut. Mereka itu adalah Razlan Joffri Ali, Muhammad Usaid Jamal, Tuan Mohd Yaasin, Mohd Amirul Izwan Yaacob dan Suhaizi Shukri serta Muhammad Nazmi Nasaruddin.
Keputusan-Keputusan Kontroversi S Logeswaran Pengadil Liga Super dan Piala Malaysia Semalam menyaksikan persembahan Logeswaran dikritik ramai peminat malam final piala Malaysia selepas beberapa siri keputusan yang tidak patut dibuat dan agak berat sebelah. Berpunca dari penalti yang diberikan kepada JDT, Logeswaran terus menerus menjadi tumpuan sejak dari itu.
Sepanjang menjadi pengadil professional, berikut adalah senarai keputusan kontroversi S Logeswaran pengadil Malaysia:
KL City FC Vs Kedah (Tahun 2021) : Pernah tular di media sosial berikutan pengadialan perlawanan yang tidak berkualiti yang menyaksikan KL City Tewas kepada Kedah pada tahun 2021. Pengendali KL City ketika itu amat tidak berpuas hati dengan keputusan S Logeswaran. JDT vs Penang FC (Tahun 2021) : Perlawanan yang berakhir dengan JDT menang 2-0 atasi Penang. Namun, yang menjadi tumpuan adalah keputusan Logeswaran yang tidak melayangkan kad merah kepada Natxo Insa, pemain pertahanan JDT yang menyiku Casagrande, pemain Penang FC. Penang FC vs Kedah (Tahun 2023) : Menjadi tumpuan kerana membatalkan jaringan Rafael Victor yang dikatakan mengasari pemain KDA FC. Perlawanan berakhir dengan tuan rumah tewas 2-1 kepada KDA FC. Seorang pengadil tugasnya adalah mengadili kedua belah pihak yang berlawanan. Dalam perlawanan bola adalah lumrah ada pasukan yang menang dan pasukan yang kalah, itulah adat betanding namanya.
Untuk situasi S Logeswaran pula, beliau sudah memberikan keputusan yang terbaik untuk perlawanan dan pujian harus diberikan kepada beliau yang berjaya mengadili perlawanan dengan professional. Jikalau terdapat ketidakpuasan itu adalah perkara normal.
Namun, mutu pengadilan bola sepak Malaysia perlu terus berkembang dengan pelbagai kemajuan seperti teknolgi VAR yang sangat membantu dan memberi pertolongan pengadilan dengan baik.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.sistemguruonline.my/2023/12/s-logeswaran-pengadil.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Isu Pengadil Di Final Piala Malaysia Fam Keluar Kenyataan Rasmi

Isu Pengadil Di Final Piala Malaysia Fam Keluar Kenyataan Rasmi

papar berkaitan - pada 11/12/2023 - jumlah : 159 hits
Sebelum perlawanan final Piala Malaysia 2023 berlangsung isu keadaan padang menjadi topik utama seluruh peminat bola sepak tanah air Tidak habis di situ timbul pula isu pengadil bagi perlawanan antara Johor Darul Ta zim melawan Terengganu F...
Jdt Juara Piala Malaysia 2023

Jdt Juara Piala Malaysia 2023

papar berkaitan - pada 9/12/2023 - jumlah : 229 hits
JDT juara piala Malaysia 2023 untuk kali ke 4 selepas diswastakan JDT berjaya membenam Terengganu FC yang dibarisi pemain terbaik Perlawanan akhir itu berlangsung di Stadium Nasional Bukit Jalil yang dihadiri oleh 80 000 penyokong final bol...
Malaysia S Strongest Man Women 2023

Malaysia S Strongest Man Women 2023

papar berkaitan - pada 30/11/2023 - jumlah : 207 hits
First time Seri Wangi berpeluang menyaksikan acara sukan berprestig yang julung kalinya diadakan di Malaysia Pertandingan sukan tersebut ialah Malaysia s Strongest man women 2023 yang dianjurkan oleh Malaysia s Strongestman dan ditaja Farm ...
Belasungkawa Artis Malaysia Yang Meninggal Dunia 2023

Belasungkawa Artis Malaysia Yang Meninggal Dunia 2023

papar berkaitan - pada 11/12/2023 - jumlah : 240 hits
Belasungkawa Selebriti tempatan yang meninggal dunia di tahun 2023Mael XPDCPenyanyi kumpulan XPDC Syed Ismail Syed Ibrahim 55 atau lebih dikenali sebagai Mael XPDC meninggal dunia di Hospital Muar sekitar jam 9 30 malam tadi Ridzuan HashimH...
Bersedia Untuk Fiesta Permainan Semua Dengan Toshiba Tv Malaysia 2023

Bersedia Untuk Fiesta Permainan Semua Dengan Toshiba Tv Malaysia 2023

papar berkaitan - pada 15/12/2023 - jumlah : 316 hits
Toshiba TV Malaysia sangat teruja untuk mengumumkan perjanjian terbesarnya di seluruh negara All Out Gaming Extravaganza Rakyat Malaysia akan berpeluang keemasan untuk menikmati promosi eksklusif dan cabutan bertuah dengan peluang memenangi...
Update Ranking Fifa Malaysia Terkini Tahun 2023

Update Ranking Fifa Malaysia Terkini Tahun 2023

papar berkaitan - pada 29/11/2023 - jumlah : 173 hits
Khas kepada peminat bolasepak Malaysia berkenaan ranking FIFA terbaru kami update dari semasa ke semasa Skuad harimau Malaya kini berada di landasan yang baik dan menunjukkan prestasi pasukan yang cemerlang berhadapan dengan pihak lawan Den...
Hoki Piala Dunia Remaja Perancis Atasi Sepanyol Untuk Raih Tiket Ke Final

Hoki Piala Dunia Remaja Perancis Atasi Sepanyol Untuk Raih Tiket Ke Final

papar berkaitan - pada 15/12/2023 - jumlah : 123 hits
Perancis mengiringi Jerman ke pentas akhir setelah mengenepikan cabaran Sepanyol dalam aksi separuh akhir Hoki Piala Dunia Remaja 2023 Perancis tidak menunggu lama untuk mempimpin perlawanan menerusi Brieuc Delemazure yang menyudahkan pukul...
07 12 2023 Madani Terkini Bangunkan Negara Harumkan Nama Malaysia

07 12 2023 Madani Terkini Bangunkan Negara Harumkan Nama Malaysia

papar berkaitan - pada 8/12/2023 - jumlah : 195 hits
Sekarang tumpulah untuk membangunkan negara dan elakkan daripada unsur unsur negatif kerana saya yakin kalau ini dapat kita lakukan dalam satu tahun kita akan dapat tingkatkan Malaysia lebih harum dan hebat di rantau ini
1 Ringgit Berapa Rupiah Faktor Yang Mempengaruhi Implikasinya

Bagaimana Ketidakpastian Mega Cap Mempengaruhi Penurunan S P Dan Nasdaq

Wanda Hara Hadiri Kajian Hanan Attaki Pakai Cadar Berbuntut Panjang Kasusnya Dibawa Ke Jalur Hukum

Visit Peaks Of Malaysia This Merdeka Day

Mengopi Tepi Pantai Di Kopi Penunjuk Kijal Terengganu

Melaka Ke Muzium Kapal Selam Sekali Lagi

Transform Your Home With Art Placement That Speaks Volumes

Peniaga Pisang Goreng Mengaku Culik Dua Kanak Kanak Sebab Teringin Nak Ada Anak Perempuan



Kenapa Kita Gelarkan Masa Guna Istilah Second Minute Hour Day Week and Year

Biodata Ikhmal Nour Personaliti TikTok Terkenal

Apakah Fatwa Berkenaan Menanam Jambang dan Rambut Bagi Lelaki

Info Dan Sinopsis Drama Tonton Berepisod SeOfis Slot Samarinda TV3

Biodata Mek Yun Mek Kelate Personaliti TikTok Terkenal


Rasa Risau Dan Takut Terhadap Perkara Yang Masih Belum Berlaku Selalunya Adalah Berlebihan

Memahami Inflasi Dan Indikator Tren Dalam Pasar Keuangan

Lagu Tiktok Yang Viral Pada Bulan Julai 2024

Resepi Sotong Sumbat Telur

Rekomendasi 5 Aplikasi Akuntansi Terbaik Di Indonesia Tahun 2024

Maszsz Legal Bb 12 Sz Zal Kkal Kell Emelni A Legkisebb B Reket