Pengambilan Guru Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Gred Dg 41 29 Kini Dibuka



Pengambilan Guru Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Gred DG 41,29 Kini Dibuka.Permohonan Jawatan Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Gred 41,29 kini dibuka di Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Johor (SPAJ). Tertakluk kepada syarat-syarat kelayakan yang ditetapkan, individu yang berminat dan berkelayakan dijemput untuk memohon jawatan ini. Jawatan ini merupakan peluang untuk menyumbang dalam bidang pendidikan dan memainkan peranan penting dalam pembangunan negara.
Bagi memenuhi keperluan operasi harian, SPAJ membuka peluang pekerjaan kepada individu yang berkelayakan dan berminat untuk menyertai sebagai Guru Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Gred 41,29. SPAJ bertanggungjawab dalam memastikan penempatan guru-guru yang berkualiti dalam sistem pendidikan negara.
Berminat untuk mendapatkan informasi terkini serta maklumat pantas mengenai jawatan kosong di dalam sektor kerajaan dan sektor swasta anda boleh ikuti telegram rasmi kami di pautan di bawah:
Sertai PERCUMA Sekarang Untuk Dapatkan Info Jawatan Kosong Terkini! Pengambilan Guru Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Gred DG 41,29 Kini Dibuka Makluman kepada semua calon yang berminat, sila ambil perhatian bahawa maklumat jawatan kosong yang ditawarkan oleh Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Johor (SPAJ) telah dikemaskini. Untuk maklumat terkini mengenai jawatan kosong di KPM, para calon dijemput untuk merujuk kepada maklumat di bawah.
Jawatan Kosong:  Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Gred 41 Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Gred 29 Penempatan: Johor Majikan: Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Johor (SPAJ) SPAJ sedang mencari calon yang sesuai untuk mengisi jawatan-jawatan pendidik dan pendidikan seperti Pegawai Perkhidmatan Pendidikan. Jawatan ini melibatkan pelbagai tugas penting dalam pengurusan pendidikan di SPAJ. Calon yang berjaya akan ditempatkan di bahagian-bahagian yang berbeza mengikut keperluan SPAJ.
Tempoh Permohonan: Permohonan adalah dibuka bermula dari 18 Jun 2023 dan ditutup pada 1 Julai 2023. Para calon dikehendaki mengikuti prosedur permohonan yang betul dan memastikan semua dokumen yang diminta dilengkapkan.
Mohon juga jawatan:
Permohonan Jawatan Kosong Kumpulan Wang Persaraan (KWAP) Ambilan Jun 2023 Pengambilan Besar-besaran Jawatan Perkhidmatan Awam Permohonan Jawatan Kosong Pembantu Tadbir KPM Tahun 2023 Permohonan Dan Syarat Kelayakan Guru Di SPAJ 2023 Permohonan Pegawai Pendidikan Gred DG29 Berikut adalah maklumat mengenai jawatan Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Gred DG29 yang kini sedang dibuka untuk permohonan:
Klasifikasi Perkhidmatan: Pendidikan Kumpulan Perkhidmatan: Pengurusan dan Profesional
Gred Jawatan/Gaji: DG29 Jadual Gaji: Gaji Minimum: RM 1,698.00 Gaji Maksimum: RM 5,717.00 Kadar Kenaikan Tahunan: RM 145.00 Syarat-syarat Lantikan : Calon yang berminat perlu memenuhi syarat-syarat berikut:
a. Warganegara Malaysia
b. Berumur tidak kurang daripada 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan
c. Memiliki salah satu daripada kelayakan berikut:
(i) Diploma dalam bidang perguruan daripada institusi Perguruan tempatan yang diiktiraf oleh Kerajaan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya. (Gaji permulaan ialah pada Gred DG29: RM 1,698.00); atau
(ii) Diploma dalam bidang berkaitan daripada institusi pengajian tinggi tempatan serta Sijil Kursus Perguruan Lepas Diploma yang diiktiraf oleh Kerajaan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya. (Gaji permulaan ialah pada Gred DG29: RM 1,844.44).
Syarat Kelayakan Bahasa Melayu: Calon yang berminat perlu mempunyai Kepujian (sekurang-kurangnya Gred C) dalam subjek Bahasa Melayu pada peringkat Sijil Pelajaran Malaysia/Sijil Vokasional Malaysia atau kelulusan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan.
Sila rujuk iklan jawatan rasmi untuk maklumat lanjut mengenai cara permohonan dan dokumen yang diperlukan.
Mohon Segera Disini
Permohonan Jawatan Pegawai Perkhidmatan Pendidikan DG41 Berikut adalah maklumat mengenai jawatan Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Gred DG41 yang kini sedang dibuka untuk permohonan:
Klasifikasi Perkhidmatan: Pendidikan Kumpulan Perkhidmatan: Pengurusan dan Profesional Gred Jawatan/Gaji: DG41 Jadual Gaji: Gaji Minimum: RM 2,188.00 Gaji Maksimum: RM 9,552.00 Kadar Kenaikan Tahunan: RM 225.00 Syarat-syarat Lantikan: Calon yang berminat perlu memenuhi syarat-syarat berikut:
1. Warganegara Malaysia
2. Berumur tidak kurang daripada 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan
3. Memiliki salah satu daripada kelayakan berikut:
(a) Ijazah Sarjana Muda dalam bidang berkaitan daripada institusi pengajian tinggi tempatan serta Diploma Pendidikan yang diiktiraf oleh Kerajaan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya. (Gaji permulaan ialah pada Gred DG41: RM 2,188.00); atau
(b) Ijazah Sarjana Muda Kepujian dalam bidang pendidikan yang diiktiraf oleh Kerajaan daripada institusi pengajian tinggi tempatan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya. (Gaji permulaan ialah pada Gred DG41: RM 2,391.94); atau
(c) Ijazah Sarjana Muda Kepujian dalam bidang berkaitan daripada institusi pengajian tinggi tempatan serta Diploma Pendidikan yang diiktiraf oleh Kerajaan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya. (Gaji permulaan ialah pada Gred DG41: RM 2,391.94); atau
(d) Ijazah Sarjana dalam bidang berkaitan daripada institusi pengajian tinggi tempatan serta Diploma Pendidikan yang diiktiraf oleh Kerajaan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya. (Gaji permulaan ialah pada Gred DG41: RM 2,902.98); atau
(e) Ijazah Doktor Falsafah (PhD) dalam bidang berkaitan daripada institusi pengajian tinggi tempatan serta Diploma Pendidikan yang diiktiraf oleh Kerajaan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya. (Gaji permulaan ialah pada Gred DG41: RM 3,209.60)
Syarat Kelayakan Bahasa Melayu: Calon yang berminat perlu mempunyai Kepujian (sekurang-kurangnya Gred C) dalam subjek Bahasa Melayu pada peringkat Sijil Pelajaran Malaysia/Sijil Vokasional Malaysia atau kelulusan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan.
Sila rujuk iklan jawatan rasmi untuk maklumat lanjut mengenai cara permohonan dan dokumen yang diperlukan.
Mohon Segera Disini
Berikut adalah beberapa saran untuk mereka yang berminat untuk membuat permohonan: 1. Teliti syarat-syarat kelayakan: Pastikan anda memahami dengan jelas syarat-syarat kelayakan yang dinyatakan untuk jawatan tersebut. Pastikan anda memenuhi semua kriteria yang ditetapkan sebelum anda membuat permohonan.
2. Siapkan dokumen yang diperlukan: Pastikan anda telah menyediakan semua dokumen yang diperlukan untuk permohonan. Ini termasuk salinan sijil-sijil akademik, pengenalan diri, surat pengesahan dan lain-lain. Pastikan dokumen-dokumen tersebut dalam keadaan teratur dan lengkap.
3. Ikuti prosedur permohonan yang betul: Amat penting untuk mengikuti arahan dan prosedur permohonan yang diberikan. Pastikan anda mengisi semua borang dengan betul dan lengkap. Jika terdapat langkah-langkah khusus yang perlu diikuti, pastikan anda mematuhinya.
4. Tunjukkan kemahiran dan kebolehan anda: Sediakan resume atau ringkasan diri yang menyoroti kemahiran, pengalaman, dan pencapaian anda yang berkaitan dengan jawatan tersebut. Jelaskan dengan jelas bagaimana anda boleh memberi sumbangan kepada organisasi jika diberi peluang.
5. Bersedia untuk temuduga: Jika permohonan anda dipertimbangkan, anda mungkin akan dipanggil untuk sesi temuduga. Bersedia dengan menjalani persediaan temuduga, termasuk menjalani latihan dan mempersiapkan diri untuk menjawab soalan-soalan yang berkaitan dengan jawatan tersebut.
6. Ikuti perkembangan permohonan: Selepas anda membuat permohonan, pastikan anda mengikuti perkembangan permohonan anda. Semak e-mel atau laman web rasmi untuk mendapatkan maklumat terkini tentang status permohonan anda.
7. Jangan berputus asa: Jika permohonan anda tidak berjaya, jangan berputus asa. Teruskan mencari peluang lain yang sesuai dengan kelayakan dan minat anda. Terus tingkatkan kemahiran dan pengalaman anda untuk meningkatkan peluang dalam permohonan akan datang.
Ingatlah bahawa persaingan untuk jawatan kosong mungkin tinggi, jadi penting untuk memberikan yang terbaik dalam permohonan anda. Berikan perhatian kepada butiran, tunjukkan kesungguhan dan minat anda terhadap jawatan tersebut, dan berikan yang terbaik dalam setiap langkah proses permohonan. Semoga berjaya dalam permohonan anda!
Sertai PERCUMA Sekarang Untuk Dapatkan Info Jawatan Kosong Terkini! Bagi calon yang berminat dengan jawatan kosong dan ingin mendapatkan maklumat terkini mengenai jawatan kosong dalam sektor kerajaan dan swasta, disarankan untuk menyertai saluran Telegram rasmi yang menyediakan info terkini. Saluran Telegram ini akan sentiasa dikemas kini dengan jawatan kosong terkini di Malaysia.
Semoga anda berjaya dalam permohonan anda.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.sistemguruonline.my/2023/06/pengambilan-guru-pegawai-perkhidmatan-pendidikan.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Jawatan Kosong Guru Tabika Perpaduan Gred S29 Kini Dibuka

Jawatan Kosong Guru Tabika Perpaduan Gred S29 Kini Dibuka

papar berkaitan - pada 22/6/2023 - jumlah : 232 hits
Jawatan Kosong Guru Tabika Perpaduan Gred S29 Kini Dibuka Terkini JPNIN telah membuka peluang kepada rakyat Malaysia yang berminat untuk memohon tawaran yang ditawarkan Mohon untuk baca dan fahami dengan teliti kehendak bakal majikan sebelu...
Pengambilan Lebih 10 Jawatan Kosong Sektor Perkhidmatan Awam

Pengambilan Lebih 10 Jawatan Kosong Sektor Perkhidmatan Awam

papar berkaitan - pada 6/6/2023 - jumlah : 277 hits
Pengambilan lebih 10 jawatan kosong Sektor Perkhidmatan Awam Majlis Bandaraya Shah Alam sedang mengumumkan kekosongan jawatan terkini yang terbuka untuk calon yang berminat dan berkelayakan Calon calon disarankan untuk merujuk kepada iklan ...
Cuti Separuh Gaji Cuti Tanpa Gaji Dan Kesannya Tehadap Perkhidmatan Pegawai

Cuti Separuh Gaji Cuti Tanpa Gaji Dan Kesannya Tehadap Perkhidmatan Pegawai

papar berkaitan - pada 15/6/2023 - jumlah : 290 hits
Surat Pekeliling Perkhidmatan BILANGAN 4 TAHUN 2009 ini bertujuan menjelaskan kesan ke atas perkhidmatan pegawai yang diluluskan Cuti Bergaji Penuh Cuti Separuh Gaji dan Cuti Tanpa Gaji oleh Pihak Berkuasa Melulus sama ada Ketua Jabatan ata...
Jawatan Kosong Rela Kini Dibuka 2023 Mohon Sekarang

Jawatan Kosong Rela Kini Dibuka 2023 Mohon Sekarang

papar berkaitan - pada 22/6/2023 - jumlah : 217 hits
Jawatan Kosong Rela Kini Dibuka 2023 Mohon Sekarang Terkini Jabatan Rela Daerah Timur Laut telah membuka peluang kepada rakyat Malaysia yang berminat untuk memohon tawaran yang ditawarkan Mohon untuk baca dan fahami dengan teliti kehendak b...
Permohonan Kemasukan Program Protege Tnb Fasa 8 Kini Dibuka

Permohonan Kemasukan Program Protege Tnb Fasa 8 Kini Dibuka

papar berkaitan - pada 26/6/2023 - jumlah : 121 hits
Permohonan Kemasukan Program Protege TNB Fasa 8 Kini Dibuka Terkini TNB telah membuka peluang kepada rakyat Malaysia yang berminat untuk memohon tawaran yang ditawarkan Mohon untuk baca dan fahami dengan teliti kehendak bakal majikan sebelu...
Negara Perlukan Guru Kpm Buka Pengambilan

Negara Perlukan Guru Kpm Buka Pengambilan

papar berkaitan - pada 14/6/2023 - jumlah : 127 hits
NEGARA PERLUKAN GURU KPM BUKA PENGAMBILAN JURUSAN GURU SHAH ALAM Kementerian Pendidikan Malaysia mengumumkan bahawa guru Bahasa Melayu dan Bahasa Inggeris adalah antara yang paling ramai yang mengemukakan permohonan persaraan awal sejak dua...
Pengambilan Jawatan Inspektor Polis Lelaki Dan Wanita 2023 Dibuka

Pengambilan Jawatan Inspektor Polis Lelaki Dan Wanita 2023 Dibuka

papar berkaitan - pada 24/6/2023 - jumlah : 260 hits
Pengambilan Jawatan Inspektor Polis Lelaki dan Wanita 2023 Dibuka Terkini PDRM telah membuka peluang kepada rakyat Malaysia yang berminat untuk memohon tawaran yang ditawarkan Mohon untuk baca dan fahami dengan teliti kehendak bakal majikan...
Netflix Kini Di Unifi Tv Dengan Harga Serendah Rm9 90 Sebulan

Netflix Kini Di Unifi Tv Dengan Harga Serendah Rm9 90 Sebulan

papar berkaitan - pada 23/6/2023 - jumlah : 385 hits
Unifi satu satunya syarikat telekomunikasi Malaysia yang menawarkan perkhidmatan quad play untuk talian tetap dan jalur lebar mudah alih dan gaya hidup hari ini mengumumkan kerjasama baharu Unifi TV dengan salah satu perkhidmatan hiburan te...
Syafiq Kyle Transisi Dari Ustaz Adam Ke Meth Killer

Drama Mihrab Cinta Zulaikha Lakonan Elisya Sandha Azrel Ismail

Apa Itu Kwsp Akaun 3

15 Breathtaking Mediterranean Powder Room Ideas From Classic To Modern

Lirik Lagu Satu Selamanya Twins

Pet Expo Midvalley 2024

Bercinta Ke Keluar Makan Malam Bersama Netizen Jumpa Kelibat Byun Wooseok Dalam Gambar Hyeri

Lunch Date Di Torii Teppanyaki



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bunga Salju Slot Tiara Astro Ria

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Anggun Mikayla Viu Malaysia

Keputusan Markah Mingguan Senarai Lagu Tugasan The Hardest Singing Show Astro Malaysia

Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia


Kenapa Bini Aku Tak Cantik

Onew Bertemu Peminat Pada 27 Julai 2024

Hentikan Kerja Gila Hiburan Ekstrim Lihat K Tan

Late Lunch

Breathe Easy Indoors Exploring Air Conditioner Installation

Aneh Lelaki Kahwini Ibu Mentua Selepas Kematian Isteri Dengan Restu Bapa Mentuanya