Pengalaman Minum Sarang Burung Lovlin Birds Nest


Nak cantik juga. Kulit toink toink..Kalau korang ada baca kisah viral seorang budak perempuan yang jadikan pengambilan minum sarang burung untuk dapatkan kulit yang anjal, flawless, cantik..
Masa baca kisah ni, k.fiezz baca gitu je. Tapi bila asyik orang duk share yang sama je, lama-lama terminat nak cuba juga minuman sarang burung ni. 
Untuk permulaan, k.fiezz beli jenama Ecolite & jenama yang Fouziah Gous punya tu. FG Walet kalau tak silap nama dia. K.fiezz beli di KK Mart je. Ada beberapa perasa, k.fiezz pilih yang campuran aloe vera. Beli yang ni dulu sebab nak cuba rasa. Boleh lalu tak kat tekak?
Dan boleh. Sedap je rasa.LOVLIN BIRD NESTNak teruskan 2 jenama tu, macam mahal. Sebotol yang Ecolite dalam RM6 lebih. Jenama Fouziah Gous punya tu RM belas juga. Fuh...rabak gak poket k.fiezz hari-hari beli. haha. Lari bajet. Memang nak kulit cantik. tapi bajet kena tengok, uoll..
So usya punya usya. K.fiezz pilih Lovlin Birds Nest ni. Lagipun pada pendapat k.fiezz, mana-mana minuman sarang burung, sama je khasiat dia cuma jenama je berbeza.
Lovlin Birds Nest ni k.fiezz dapatkan dari salah seorang agen yang k.fiezz cari di Instagram. Kebetulan masa cari minuman sarang burung ni, ada seorang seller ni asyik naik kat IG k.fiezz. Contact agen ni tapi dia cover area Selangor. Jauh nak COD ke rumah / pejabat k.fiezz. So dia bagi contact salah seorang agent lain. Dan tadaaa..dapat pun Lovlin Bird Nest ni..2x juga k.fiezz repeat beli. Lepas tu k.fiezz tak sambung minum sebab.... Nanti k.fiezz cerita lebih detail. 

Sebelum tu jom tengok apa kebaikan minum sarang burung ni..


Lovlin Bird's Nest
Cara Minum Lovlin Bird Nest - Goncang botol. Kemudian buka penutup & minum. Pastikan habis 1 botol setiap kali minum. Minum semasa perut kosong untuk penyerapan yang lebih baik. 
Kalau ada bajet lebih, boleh amalkan hari-hari (1 atau 2 botol). Tapi kalau bajet kurang, boleh ambil 1 botol selang sehari. 

RM20 / 3 botol (1 kotak)
yang k.fiezz ambil ni 7% kandungan sarang burung dia. 
Ada 2 jenis. Satu lagi 
Untuk 28% kandungan sarang burung, harga RM45 / 3 botol (1 kotak)
Apa beza 7% dan 28% ni, yang tinggi % tu lagi cepat nampak perubahan dan kesan dia + saiz botol lebih besar.. Tu sahaja. Yang mana nak?tepuk purse masing-masing..hehe
Kebaikan / Khasiat Lovlin Bird's NestUntuk Kanak-Kanak 
Meningkatkan sistem imunisasi badanMeningkatkan selera makanMenguatkan daya ingatanUntuk Orang Tua Antioksidan untuk mencapai kesan anti penuaanMengurangkan sakit sendiMelancarkan peredaran darahMeningkatkan kekuatan fizikal dan daya ingatanMengurangkan kahak, menguatkan paru-paru dan buah pinggangUntuk LelakiKesihatan batin (menghasilkan lebih banyak sperma yang berkualiti)Dapatkan tidur berkualitiPengambilan secara konsisten dapat meremajakan kulit wajah, mencantikkan, menganjalkan & mencerahkan kulit wajahUntuk WanitaMeningkatkan metabolismaMenstabilkan hormonMengurangkan sakit sengugut ketika haidPengambilan secara konsisten dapat meremajakan kulit wajah, mencantikkan, menganjalkan & mencerahkan kulit wajahUntuk Ibu HamilMeningkatkan staminaMenyihatkan ibu dan bayi semasa kehamilanMemberikan bayi tubuh badan yang sihat, kulit yang cantik,memperkuat paru-paru bayi yang dikandungMengurangi rasa sakit pada punggung semasa kehamilanMempercepatkan proses penyembuhan selepas bersalinMelegakan keletihan laktasi dan mengekalkan kecergasanPengalaman Minum LOVLIN BIRD NESTOkey tadi k.fiezz ada mention dah stop pengambilan Lovlin Bird Nest ni sebab k.fiezz tak SESUAI..uwaaaa..Masa minum Lovlin bird Nest ni, jerawat naik. Terutama bahagian dahi. Bukan jerawat besar-besar. Jenis halus gitu tapi tetap menganggu. Sebab muka sis licin je sebelum ni..haha. 
Jadi  k.fiezz stop Lovlin Bird Nest. Dalam Lovlin Bird Nest ni ada ginseng. Rasanya k.fiezz tak sesuai makan ginseng tu. Sebab teringat agen Lovlin Bird Nest yang mula-mula k.fiezz nak beli tu pernah cakap, macam dia kulit sensitif sebab tak sesuai dengan ginseng dalam Lovlin Bird Nest ni. So masa minum, dia buang ginseng dalam Lovlin Bird Nest. K.fiezz pun buat yang sama sebab ada stok lagi masa tu. Takkan nak buang. Sayang weiii.duit tu..haha..Tapi lepas habis je stok, k.fiezz stop Lovlin Bird Nest ni.
Mungkin orang lain sesuai je. K.fiezz yang tak sesuai. aiseh..baru sis nak fefeling kulit toink toink (anjal) sekali tak serasi bersama pula. tak pe lah. tak sesuai, jangan di paksa. kita minum ayor masak je lah. hehe..
Kalau korang yang nak mencuba Lovlin Bird Nest ni, korang boleh roger agen Lovlin Bird Nest yang k.fiezz beli ni >> IRA ZAINAL  / 019-392 1234 . Ira ni cover area Puchong dan yang berdekatan sebab dia tinggal di area ni..

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.fiezasani.xyz/2020/03/pengalaman-minum-sarang-burung-Lovlin-Birds-Nest.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Disuruh Minum Air Gula Confirm Diabetes Persepsi Salah Air Gula Bukan Penyebab

Disuruh Minum Air Gula Confirm Diabetes Persepsi Salah Air Gula Bukan Penyebab

papar berkaitan - pada 27/2/2020 - jumlah : 393 hits
Ibu mengandung akan diminta untuk meminum air gula bagi melihat sama ada mempunyai kencing manis atau tidak Proses ini dipanggil sebagai Modified Glucose Test Tolerances Jangan ingat doktor atau jururawat saja saja beri air gula ni ya Ada s...
Minum Susu Tidak Harus Tiap Hari Ini Pengganti Yang Bisa Kamu Konsumsi

Minum Susu Tidak Harus Tiap Hari Ini Pengganti Yang Bisa Kamu Konsumsi

papar berkaitan - pada 3/3/2020 - jumlah : 157 hits
Secara nutrisi kita tak bisa pungkiri bahwa susu memang adalah paket komplet karena simpel sudah ada protein kalsium dan vitamin mineral juga ujar Aldis Ruslialdi SKM SNWC Head and Health Committee Nutrifood
Buat Minum Petang Dgn Cucur Udang Maggi Alamaya Info

Buat Minum Petang Dgn Cucur Udang Maggi Alamaya Info

papar berkaitan - pada 26/2/2020 - jumlah : 653 hits
Buat Minum Petang Dgn Cucur Udang Maggi Petang petang nie kalau takde idea nak buat ape bleh la try resepi nie Resepi nie saya dptdr selebriti
Tak Dapat Gugurkan Anak Ibu Bagi Bayi Minum Air Gas Supaya Mati Cepat

Tak Dapat Gugurkan Anak Ibu Bagi Bayi Minum Air Gas Supaya Mati Cepat

papar berkaitan - pada 26/2/2020 - jumlah : 522 hits
Gambar sekadar hiasanSemakin lama masalah pengabaian anak dan bayi semakin meningkat di seluruh dunia hingga ada beberapa negara mengambil inisiatif untuk membenarkan pengguguran kandungan bagi menyelesaikan masalah ini sementara ada segeli...
Minum Petang Di Sukand S Food Station Port Dickson

Minum Petang Di Sukand S Food Station Port Dickson

papar berkaitan - pada 26/2/2020 - jumlah : 1002 hits
MINUM PETANG DI SUKAND S FOOD STATION PORT DICKSON Semalam saya sekeluarga berjalan jalan bersiar siar di Port Dickson untuk menikmati angin petang Pada petang itu cuaca redup kerana matahari mulai turun Air laut ketika itu sedang pasang Sa...
Banyak Minum Air Kelapa Saat Hamil Bisa Bikin Kulit Bayi Putih Dan Bersih Sejak Dalam Kandungan Mitos Atau Fakta Ya

Banyak Minum Air Kelapa Saat Hamil Bisa Bikin Kulit Bayi Putih Dan Bersih Sejak Dalam Kandungan Mitos Atau Fakta Ya

papar berkaitan - pada 26/2/2020 - jumlah : 323 hits
Banyak Minum air Kelapa saat hamil bisa bikin Kulit bayi putih dan bersih sejak dalam kandungan Mitos atau Fakta ya Air kelapa muda dikenal baik bagi kesehatan karena banyak mengandung elektrolit dan nutrisi yang diperlukan tubuh Rasanya ya...
Anak Terlebih Minum Susu Formula Sampai Terpaksa Tahan Sakit Kurangkan Susu Paksalah Anak Makan

Anak Terlebih Minum Susu Formula Sampai Terpaksa Tahan Sakit Kurangkan Susu Paksalah Anak Makan

papar berkaitan - pada 5/3/2020 - jumlah : 454 hits
Ramai yang tidak tahu sebenarnya pengambilan susu yang berlebihan juga boleh mendatangkan kesan buruk kepada anak terutama anak yang sudah besar dan makan makanan utama Pengambilan susu haruslah diambil mengikut umur anak Tapi jangan pula s...
Nearly 500 Lawsuits Filed Against Sabah Govt Hajiji

Beli Rak Rempah 3 Tingkat

Wordless Wenesday 115 Diy Baju Kurung Lama

Kelam Kabut Semua Buat Sendiri Daler Yusof Kongsi Pengalaman Urus Isteri Pertama Kali Berpantang Di Malaysia

Get To Know About And Benefits Of Bulk Sms For Business

Vivo Malaysia Memperkenalkan Inisiatif Eksklusif Untuk Pengguna Celcomdigi Di Malaysia

Uncover The Secrets Of Riversweeps The Online Casino That S Different

Meet Studio Your New Favorite Way To Develop Wordpress Locally



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


1 31 2023

Le Clos Villa By Banca Architectes In Mouans Sartoux France

What You Should Know About New Construction Plumbing

Norjuma Didakwa Lima Pertuduhan Mencederakan Tiga Individu Lakukan Khianat

Since Mic Pointless Pn Confident Of Marginalised Indian Votes

Kesarjanaan Yang Biasa Biasa Sahaja