Penapis Air 3 Suhu Bio Ultra Alkaline



Akhirnya dapat juga menikmati air yang bersih.Dapat minum air panas setiap hari.Selepas hampir seminggu penapis air di rumah rosak.Huhh~ terseksa tau bila penapis air rosak.


Sakit Urat Pulakk
Yer,sakit urat pula bila hampir seminggu asyik minum air sejuk.Sebab kebiasaannya Ina akan minum air panas ataupun air suam. Mungkin badan Ina dah tua.Tak boleh terima langsung air sejuk.Mungkin juga sudah set didalam kepala,bahawa jika minum air sejuk sakit urat.Memang seksa sangat-sangat semasa bekalan suhu air panas di penapis air rosak.Habis sakit-sakit badan Ina ni haa.Urat jadi bengkak,asyik nak kekejangan aje.Sakit di pelipat.

Putus Bekalan Penapis air Suhu Panas Memang sakit.Seksa lah juga.Suami pula jenis sudah biasa minum air sejuk.Jadinya,dia memang takde lah masalah langsung berkenaan isu ini. Tetapi itulah,kesian anak-anak juga mereka pun nak minum susu. Bukanlah baby anak-anak Ina.Dah besar,tetapi nak lah juga minum susu kegemaran mereka. Otak mama jammed pula bila penapis air rosak,makanya anak-anak pun sama tak minum susu.

HUhuhu~ Sehari sebelum beli penapis air,baru lah teringat nak memasak air dalam periuk.HUhuhu~ tetapi itulah,tahap kebersihan air pula yang menjadi isu.Terasa kembang pula tekak,yerlah selama hayat tak pernah masak air dalam periuk.Tiba-tiba masak air dalam tu kan? Periuk tak lah kotor.Tapi itulah,dah terbiasa guna penapis air. Jadinya sangat janggal.

Penapis Air Bio Ultra Alkaline
Penapis Air Bio Ultra Alkaline
Setelah seminggu merana. Barulah dapat beli satu penapis air jenama Bio Ultra Alkaline ni.Dahulu Ina sekeluarga pengguna penapis air jenama COWAY.Jika tak silap penapis air Coway guna selama 2 tahun sahaja.Ia mampu bertahan.

Bila search dalam facebook, baru tau ada jenama penapis air yang murah.Cantik tak warna hitam penapis air yang ni? Cantik kan? Smart pula bila tengok.Hitam pun menawan sangat.


Penapis Air 3 Suhu
Alhamdulillah,seronok pula bila dapat beli penapis air yang ini. Sebelum ni,Ina guna 2 suhu untuk jenama Coway. Kali ini pula 3 suhu. Syok sangat-sangat bila ada 3 suhu.


Eh,apa yang tak syok bila ada 3 suhu ni? Suhu panas tu bukan sebarang panas tau.Tahap kepanasan dia tahap air mendidih tau.Terkejut sangat bila pertama kali guna penapis air Bio Ultra Alkaline ni. Terus jatuh cinta! Ada LOCK untuk air panas.SElamat untuk anak-anak.Hebat sangat,mama over excited ni.Sebab anak-anak suka main tekan-tekan

Suhu Soft Cool tu, suhu sederhana.Antara tengah-tengah lah.Tak panas mahupun tak lah sesejuk ais.Okay lah,sesiapa yang nak minum air suhu macam tu. Anak-anak Ina lah paling suka yang ni.

Suhu Cold pula,memang betul-betul sejuk.Best lah sesiapa yang sukakan minuman sejuk begitu.Cuma jika orang ada masalah ngilu gigi tu,memang tak digalakkan langsung.Betterr pilih suhu soft cool aje.

Penapis Air Bio Ultra Alkaline


Info mengenai Penapis Air BIO ULTRA ALKALINE

FAN COOLING & Compressor Terbaru utk Jimat letrik
Menghasilkan AIR MINERAL BERALKALI RINGAN & AIR HYDROGEN
DIJAMIN harga TERRmurah
Jaminan Pengeluar 1 tahun & 18 bulan (REPLACE NEW JIKA 
PROBLEM MAJOR)
PERTAMA di PASARAN dgn 4 filter utama dan 1 filter 
tambahan (6 FILTER UTK AIR HYDROGEN)
 Hot & Cold Blh OFF Jika Jarang guna & utk lbh jimat letrik
 Made in Korea fully import
Pemasangan terus ke paip (Direct pipe) 
Mempunyai fungsi Child Lock utk keselamatan kanak2
Kos penyelenggaraan TERRMURAH di pasaran
Servis Berkala oleh tenaga pakar bio ultra seluruh malaysia
SMS RIMINDER Penukaran Filter



Tak Perlu Berhutang Dengan Penapis Air Bio Ultra Alkaline
Berbanding dengan jenama sebelum ini.Kebanyakan jenama penapis air memerlukan korang berhutang selama beberapa tahun.Tetapi dengan penapis air Bio Ultra ni,dah tak perlu berhutang.Jimat kan?

Penapis air 3 suhu oleh Bio Ultra Alkaline ni adalah pilihan Ina sekeluarga. Kami pilih yang paling murah iaitu RM 899 + RM 50 ( bayaran pemasangan ) . Bayaran secara CASH. Hihiihi.. kami kongsi laki bini untuk membeli penapis air ni tau.Hihihihi.. Janji tak berhutang dah.

Pendek kata,sebelum membuat pemilihan membeli penapis air.Korang fikirkan dahulu keadaan poket korang dan komitmen.Sanggup ke tak? Kalau mampu,apakata beli lah cash.



The post Penapis Air 3 Suhu – Bio Ultra Alkaline appeared first on .


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://nurimanqhaisara.com/penapis-air/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Penapis Air Luar Rumah Perlis

Penapis Air Luar Rumah Perlis

papar berkaitan - pada 12/6/2019 - jumlah : 1080 hits
Penapis Air Luar Rumah Perlis Penapis Air Cuckoo Prime X1 Untuk Luar Rumah Outdoor Water Filter di Negeri PerlisPenapis Air Luar Rumah Perlis Cuckoo Prime X1 merupakan penapis air luar rumah yang baharu sahaja dilancarkan jualannya di Malay...
Elak Mandikan Bayi Dengan Air Sejuk Boleh Turunkan Suhu Badan Mengejut

Elak Mandikan Bayi Dengan Air Sejuk Boleh Turunkan Suhu Badan Mengejut

papar berkaitan - pada 27/6/2019 - jumlah : 633 hits
Kenapa tidak boleh memandikan bayi dengan air sejuk Ramai ibu bapa lakukan 6 kesilapan ini semasa memandikan bayi Ramai yang bagi alasan kekok nak mandikan bayi yang baru lahir Terlalu kecil takut nak pegang bimbang terlepas terjatuh dan ma...
Beli Sekarang Penapis Air Dan Penapis Udara Cuckoo Jualan Hebat

Beli Sekarang Penapis Air Dan Penapis Udara Cuckoo Jualan Hebat

papar berkaitan - pada 13/6/2019 - jumlah : 603 hits
PROMOSI HEBAT JUALAN MEGA SALE PENAPIS AIR PENAPIS UDARA CUCKOO BELI SEKARANG SECARA ONLINE Sila Klik Link DiBawah Untuk Maklumat lanjut dan tekan SHOP NOW untuk lihat dan membeli produk CUCKOO Nak Jimat Masih Beli Air Dari Penapis Air DiLu...
Alat Penapis Air Kecemasan Mudahalih

Alat Penapis Air Kecemasan Mudahalih

papar berkaitan - pada 19/6/2019 - jumlah : 389 hits
Keadaan kecemasan seperti bencana memerlukan tindakan segera untuk menggelakkan risiko kepada kesihatan kehidupan alam sekitar atau harta benda Dalam keadaan sedemikian perlindungan dan makanan air minuman yang bersih adalah antara keutamaa...
Air Kena Catu

Air Kena Catu

papar berkaitan - pada 13/6/2019 - jumlah : 280 hits
Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca blog yang A L sayangi Allah minggu ini penat betul lah tak ada air ini Mula mula air yang sepatutnya ditutup mula 25 03 2019 tak ada angin tak ada ribut pula itu malam 24 03 itu dah t...
The Evolution Of Adult Entertainment

Epf Account 3 Can Help Contributors During Emergencies Expert

Berjalan Bersama Pengguna Inovasi Pengalaman Interaktif Zuhyx

Menambat Selera Rakyat Malaysia Dengan Kebaikan Berasaskan Tumbuhanterbaharu Dari Nestl

Pm Akan Umum Sspa Terbaik Pernah Diperkenalkan Kerajaan

Work Harder At Communicating Achievements On Reforms Govt Told

Apabila Sang Profesor Datang Melawat

Pemilik Kereta Tertekan Hon Kerana Panik Polis



10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan


Data Drives Dollars How Competitive Intelligence Optimizes Sales Marketing Roi

Tanya Hadi Mengapa Tak Bantah Akta Laut Wilayah Mb Terengganu Diberitahu

Cabaran Getir Menanti Ph Di Kkb

Nga S Aide Chosen For Kuala Kubu Baharu After Dap Abandoned Hope Of Malay Vote

World Bank Report Says Malaysian Children Not Learning Enough In Schools

Zus Ice Watermelon Latte