Pemenang Bakat Cilik Tik Tok Pa Ma Himpunan Cita Cita Keluarga Diraikan


Dalam usaha untuk memberi penghargaan kepada pembaca Pa&Ma dan Keluarga,  pertandingan Bakat Cilik Tik Tok Pa&Ma dan Himpunan Cita-Cita anjuran Majalah Keluarga telah berjaya diadakan secara virtual.
Ini sejajar dengan norma baharu selepas negara dilanda dengan wabak Covid-19 hingga memberi sedikit kekangan untuk mengadakan program seperti tahun-tahun sebelumnya.
Pemenang Himpunan Cita-Cita bergambar bersama Editor Keluarga, Puan Marliana Buat pengetahuan semua, pertandingan Bakat Cilik Tik Tok anjuran Pa&Ma ini telah berlangsung pada 1 hingga 30 November lalu manakala untuk Himpunan Cita-Cita anjuran Majalah Keluarga pula bermula 1 hingga 27 November.
Walaupun pertandingan secara virtual ini julung kali diadakan, sambutan yang diterima sangat menggalakkan dan sokongan ibu bapa juga cukup bagus.
Bagi kedua-dua pertandingan ini, pemenang dipilih oleh juri jemputan yang menilai dari pelbagai aspek termasuklah kreativiti masing-masing, costume yang digaya, editing video dan sebagainya.
Pemenang Bakat Cilik Tik Tok bergambar bersama Editor Pa&Ma, Puan Emy Haznida Jadi pemenang yang dipilih ini adalah yang terbaik dan bertuah kerana berjaya menambat hati semua juri.
Bagi pertandingan Bakat Cilik Tik Tok Pa&Ma, sebanyak tiga hadiah utama diberikan iaitu Tempat Pertama, Kedua dan Ketiga serta lima hadiah saguhati termasuk satu hadiah khas iaitu Peserta Favourite.
Juara Bakat Cilik Tik Tok, Lee Xue Ying Wakil Naib Juara Bakat Cilik Tik Tok Pa&Ma, Muhammad Danish Pemenang tempat ketiga Bakat Cilik Tik Tok, Farish Nurhan Bagi tempat pertama dimenangi oleh Lee Xue Ying, tempat kedua, Muhammad Danish dan tempat ketiga, Farish Nurhan.
Peserta Favourite Bakat Cilik Tik Tok & Pemenang Saguhati Pertama, Lyn Qaisara Manakala lima hadiah saguhati pula dimenangi oleh Lyn Qaisara, Wan Khayrah Farzana, Nur Qaseh Qhairiena, Wan Nur Hannah dan Hiteshrao Subramaniam. Bagi peserta favourite yang dipilih berdasarkan Like tertinggi pula dimenangi oleh Lyn Qaisara.
Sementara itu, untuk Himpunan Cita-Cita pula, hadiah tempat pertama dimenangi oleh Nurlisha Humaira Bt Shahrom, tempat kedua, Wan Mu’az Zhafran bin Wan Saiful Anuar dan tempat ketiga, Ameera Sausan Lazaar binti Abdessamad Lazaar.
Juara Himpunan Cita-Cita dan Like Teringgi, Nurlisha Humaira Bt Shahrom Naib Juara Himpunan Cita-Cita, Wan Mu’az Zhafran bin Wan Saiful Anuar Pemenang tempat ketiga, Ameera Sausan Lazaar binti Abdessamad Lazaar Untuk like tertinggi yang dipilih oleh followers Majalah Keluarga, Nurlisha Humaira Bt Shahrom menjadi pilihan ramai.
Dengan penganjuran pertandingan seperti ini, Pa&Ma dan Keluarga berharap akan terus dekat di hati rakyat Malaysia walaupun tidak dapat turun padang bermesra dengan pengikut setia buat masa sekarang.
Kemenangan ini juga dianggap platform untuk peserta menyerlahkan bakat masing-masing ke peringkat seterusnya dan berjaya mencapai impian.
 
https://cdn.majalahpama.my/2020/12/whatsapp-video-2020-12-19-at-11.57.22-am-19_27_667697.mp4 The post Pemenang Bakat Cilik Tik Tok Pa&Ma & Himpunan Cita-Cita Keluarga Diraikan appeared first on Pa&Ma.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.majalahpama.my/pemenang-bakat-cilik-tik-tok-pama-himpunan-cita-cita-keluarga-diraikan/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Polis Tak Wajar Menari Dalam Tik Tok

Polis Tak Wajar Menari Dalam Tik Tok

papar berkaitan - pada 11/12/2020 - jumlah : 206 hits
BH ONLINE KUALA LUMPUR Pegawai dan anggota Polis Diraja Malaysia disaran untuk tidak bermain aplikasi media sosial Tik Tok ketika sedang bertugas kerana tidak sesuai dan mencemarkan imej pasukan Ketua Polis Negara Tan Sri Abdul Hamid Bador ...
Anggota Pdrm Dilarang Bermain Tik Tok

Anggota Pdrm Dilarang Bermain Tik Tok

papar berkaitan - pada 11/12/2020 - jumlah : 366 hits
Pegawai dan anggota Polis Diraja Malaysia disaran untuk tidak bermain aplikasi media sosial Tik Tok ketika sedang bertugas kerana ia tidak sesuai dan mencemarkan imej pasukan kata Ketua Polis Negara Tan Sri Abdul Hamid Bador Beliau berkata ...
Ia Tidak Manis Kpn Tidak Sarankan Pegawai Anggotanya Bermain Tik Tok

Ia Tidak Manis Kpn Tidak Sarankan Pegawai Anggotanya Bermain Tik Tok

papar berkaitan - pada 11/12/2020 - jumlah : 194 hits
Pegawai dan anggota Polis Diraja Malaysia disaran untuk tidak bermain aplikasi media sosial Tik Tok ketika sedang bertugas kerana ia tidak sesuai dan mencemarkan imej pasukan kata Ketua Polis Negara Tan Sri Abdul Hamid Bador Beliau berkata ...
Remaja Lempar Kucing Untuk Content Tik Tok Ditahan Polis

Remaja Lempar Kucing Untuk Content Tik Tok Ditahan Polis

papar berkaitan - pada 7/12/2020 - jumlah : 330 hits
Remaja lelaki berusia 19 tahun yang terbabit dalam video melempar seekor kucing semata mata untuk meraih perhatian di laman Tik Tok telah ditahan polis Menurut sumber dari penduduk Kampung Aru Baru Lawas Sarawak remaja lelaki itu telah dita...
Anggota Polis Wanita Main Tik Tok Ketika Bertugas Akan Dikenakan Tindakan Tatatertib

Anggota Polis Wanita Main Tik Tok Ketika Bertugas Akan Dikenakan Tindakan Tatatertib

papar berkaitan - pada 7/12/2020 - jumlah : 286 hits
Gara gara memuat naik video aksi tarian untuk dimuat naik di laman Tik Tok seorang anggota polis wanita dari Kontinjen Kelantan bakal berdepan dengan tindakan tatatertib Ketua Polis Kelantan Deputi Komisioner Shafien Mamat berkata perbuatan...
Top Cop S Tut Tut For Tik Tok Policewoman

Top Cop S Tut Tut For Tik Tok Policewoman

papar berkaitan - pada 11/12/2020 - jumlah : 227 hits
A screenshot of the dancing policewoman from Kelantan The video which went viral has landed her in hot water KUALA LUMPUR Inspector General of Police Abdul Hamid Bador has advised police personnel not to upload Tik Tok videos while on duty ...
Demi Video Tik Tok Sanggup Berlaku K3jam Terhadap Kucing Persatuan Haiwan Malaysia Cari Remaja Ini

Demi Video Tik Tok Sanggup Berlaku K3jam Terhadap Kucing Persatuan Haiwan Malaysia Cari Remaja Ini

papar berkaitan - pada 6/12/2020 - jumlah : 437 hits
loading Pada setiap bulan pasti ada sahaja sekurang kurangnya satu k3s yang melibatkan kekej4man haiwan berlaku di Malaysia Situ si ini menimbuIkan persoalan buat kita semua apakah yang bermain dalam fikiran si peIaku semasa sedang mengani ...
Demi Konten Tik Tok Lelaki Ni Sanggup Makan 2 Sudu Besar Garam

Demi Konten Tik Tok Lelaki Ni Sanggup Makan 2 Sudu Besar Garam

papar berkaitan - pada 21/12/2020 - jumlah : 157 hits
Aplikasi Tik Tok semakin menjadikan pilihan pelbagai golongan untuk berkongsi video video menarik sama ada video sekadar bergoyang atau video yang memberikan inspirasi kepada penontonnya Tetapi tidak dinafikan banyak video yang dimuat naik ...
5 Jenis Mobil Mpv Pilihan Keluarga Indonesia

5 Jenis Mobil Mpv Pilihan Keluarga Indonesia

papar berkaitan - pada 14/12/2020 - jumlah : 300 hits
Masih banyak kelebihan yang dimiliki oleh mobil MPV ini selain kapasitas penumpang lebih banyak dan ukuran ruang kabin lebih luas Bagi orang orang yang ingin membeli mobil dengan pertimbangan budget dana dan manfaat kegunaannya tentu saja m...
Panduan Lengkap Tentang Brand Perlindungan Pendaftaran Dan Penegakan

Polis Cari Waris Lelaki Maut Kemalangan

Zaid Urges Cabinet Transparency On Najib House Arrest Bid

Celebrating Mother S Day With Legumes Dining With The Queens

Ceo Badan Berkanun Ditahan Sprm Disyaki Seleweng Dana Projek Rm1 2 Bilion

Lirik Lagu Dari Jauh Alyph

Kerajaan Lulus Pemanjangan Landasan Ltsip

Langkawi Welcomes The World Residences At Sea And Celebrates Tourism Resurgence



Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya

Biodata Zubir Khan Penyanyi Lagu Yennode Macha Macha Macha Pemuda Bertangan Kudung Yang Menginspirasikan

Info Penuh Senarai Peserta Juri Hadiah Cara Undi The Hardest Singing Show Astro Ria Sooka Program Realiti Mingguan Terbaru Malaysia

Info Dan Sinopsis Filem Shaitaan 2024 Remake Filem Vash Kini Di Netflix


Bufet Buka Puasa Kat Hotel Excelsior Ipoh

Hasil Tanaman Dalam Pasu

More Than Genetics How Life Experiences Shape Our Health

Disyaki Seleweng Rm8 Juta Dalam Akaun Amanah 2 Firma Guaman Disiasat

Agc Rejects Sanusi Bid To Dismiss Sedition Charges

Is Anwar Ever Going To Release Najib