Pelengkap Hidup Kami 4 Tahun Menunggu Shah Iskandar Timang Cahaya Mata Pertama


Setelah empat tahun menanti, akhirnya pelakon Shah Iskandar berkongsi khabar gembira mengenai kelahiran cahaya mata pertamanya hasil perkahwinan bersama isterinya, Siti Sarah Mohd Noor.
Cukup lama menanti, Shah ternyata cukup gembira dengan kelahiran cahaya mata lelaki, kurniaan dan rezeki Allah yang dinantikan sejak sekian lama.
Dalam pada itu, Shah yang berkongsi khabar gembira itu menerusi akaun instagram miliknya semalam merasa amat bersyukur kerana proses kelahiran anak lelakinya itu  berjalan dengan lancar.

Malah khabarnya Shah dan isteri sudah pun memberikan nama buat bayi lelaki mereka.
“Assalamuakaikum semua, pada 10 Oktober 2020 jam 2.02 tengahari, isteri saya telah melahirkan cahaya mata pertama kami di Umra Hospital, Shah Alam.
“Alhamdulillah, proses bersalin isteri saya berjalan dengan mudah tambahan kakitangan hospital itu juga banyak membantu kami.
“Saya buat keputusan untuk tidak membuka media sosial selama tujuh hari selepas itu untuk menumpukan sepenuh perhatian terhadap isteri dan anak saya,” tulisnya.

Nama Cukup Indah
Rupanya Shah sudah pun menyediakan nama yang indah buat cahaya mata sulung mereka. Shah turut mengumumkan nama pilihan mereka untuk si comel kesayangan mereka ini.
“Akhir sekali, dengan berat 3.66 kilogram ketika dilahirkan, terima kasih Yusuf Zulkarnaen Shah Iskandar kerana melengkapkan kami.
“Awak umpama dunia buat kami, awak akan disayangi oleh semua, baik dalam keluarga mahupun rakan-rakan,” tulisnya lagi.
Sebuah nama yang cukup indah dan penuh makna. Semoga Yusof membesar menjadi anak soleh dan menjadi kebanggaan ayah dan ibunya.

Berterima Kasih Pada Isteri
Dalam pada itu, Shah turut mengucapkan terima kasih kepada isteri dan keluarga tercinta yang banyak membantunya sepanjang proses kelahiran Yusof. Malah pelakon hebat ini juga turut merakamkan penghargaan buat isteri tercintanya kerana melahirkan Yusof.
“Ucapan terima kasih kepada Sarah tidak akan pernah mencukupi kerana awak telah banyak berkorban dan melahirkan bayi comel kita. Saya sayang awak.

“Untuk keluarga mertua saya, terutamanya Mak, Abah, saya sangat beruntung dikurniakan keluarga ini, kami hargai semua sokongan yang diberikan.
“Untuk keluarga saya di Singapura terutamanya Mama, Nani, Shaheen Nadia dan suaminya Azlan, Shafiq, terima kasih untuk semua hadiah bayi dan sokongan yang diberikan, saya janji akan bawa pulang Sarah dan bayi kami apabila sempadan negara dibuka,” tulisnya lagi.
 
 
View this post on Instagram  
Assalamualaikum everyone, On 10.10.2020 at 2.02pm, my wife gave birth to my very first baby boy at Umra Hospital, Shah Alam. Alhamdullilah, it was a very smooth delivery plus the team at Umra Hospital made our journey unconditionally pleasant. I decided to stay off media social for the next 7 days to give my full attention to both my wife and baby. @imsarahnorris, saying Thank You will never be enough for all your sacrifices you have made and giving birth to such a beautiful baby. I love you. To my in law family, especially Mak, Abah, @zaza_zafeera and most importantly @iamseriudanimn , i couldnt ask for a better family to be with and we appreciate all the support that you all have given. To my family back in Singapore especially Mama, Nani, @shaheennadia and hubby Azlan, Shafiq..thank you for all the baby gifts and support and i promise ill bring baby and @imsarahnorris once the border is clear for visiting. To all those who have supported me in my career, thank you for still watching me on the telle and making my career a much more meaningful one. To Dato Doctor Rafi and wife Datin Doctor Ummul, and also everyone at Umra Hospital, thank you for all the wonderful moments and advice for the baby and superb hospitality from the staff. Last but not least, weighing in at 3.66kg, thank you Yusuf Zulkarnaen bin Shah Iskandar for making me and @imsarahnorris complete. You mean the world to us and you will definitely be loved by everyone be it family or friends.
A post shared by Shah Iskandar (@shahiskandarmahfuz) on Oct 17, 2020 at 5:49am PDT

Shah atau nama sebenarnya, Shah Iskandar Mahfuz, 37 berkahwin dengan Siti Sarah, 34 pada 16 Januari 2016.
Saksikan Episod ke 8, PA&MA Journey Bersama JoviaNina, setiap Rabu jam 9 malam hanya di Astro Ria saluran 104/124.

Nak macam-macam info? Jom join telegram Pa&Ma D Parents https://t.me/pamadparents
Sumber: Gempak, @shahiskandarmahfuz & @imsarahnorris
The post “Pelengkap Hidup Kami” 4 Tahun Menunggu, Shah Iskandar Timang Cahaya Mata Pertama! appeared first on Pa&Ma.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.majalahpama.my/pelengkap-hidup-kami-4-tahun-menunggu-shah-iskandar-timang-cahaya-mata-pertama/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hiburan Shah Iskandar Dan Isteri Timang Anak Pertama Setelah Empat Tahun Menanti Kehadiran Cahaya Mata

Hiburan Shah Iskandar Dan Isteri Timang Anak Pertama Setelah Empat Tahun Menanti Kehadiran Cahaya Mata

papar berkaitan - pada 19/10/2020 - jumlah : 396 hits
Pelakon yang kini popular dengan drama Ryan Aralyn Shah Iskandar 38 telah berkongsi berita gembira apabila isterinya Siti Sarah Mohd Noor telah selamat melahirkan bayi pertama mereka pada pukul 2 02 petang pada 10 Oktober lalu Shah telah me...
Selamat Dilahirkan 10 10 20 Shah Iskandar Timang Anak Sulung Selepas 4 Tahun

Selamat Dilahirkan 10 10 20 Shah Iskandar Timang Anak Sulung Selepas 4 Tahun

papar berkaitan - pada 18/10/2020 - jumlah : 253 hits
Nikmat yang cukup membahagiakan Selepas empat tahun berkahwin dan menanti zuriat kehadiran Yusuf menjadi pelengkap bahagia kami Hadirnya menyuntik rasa cinta yang penuh nikmat ketika kita semua berdepan dengan ujian pandemik COVID 19 Insya ...
Hiburan Feeya Iskandar Kini Hamil 5 Bulan Impikan Anak Perempuan Buat Cahaya Mata Ke 3

Hiburan Feeya Iskandar Kini Hamil 5 Bulan Impikan Anak Perempuan Buat Cahaya Mata Ke 3

papar berkaitan - pada 13/10/2020 - jumlah : 327 hits
Penyampai radio Feeya Iskandar 31 memberitahu bahawa dirinya kini hamil lima bulan untuk anak ketiga Feeya atau lebih mesra dipanggil Cik Piah di kalangan pendengar radio turut berkata dia sama sekali tidak mempunyai niat untuk merahsiakan ...
Terbang Ke Perth Zahirah Macwilson Bakal Sambut Kelahiran Cahaya Mata Pertama Di Australia

Terbang Ke Perth Zahirah Macwilson Bakal Sambut Kelahiran Cahaya Mata Pertama Di Australia

papar berkaitan - pada 24/10/2020 - jumlah : 403 hits
Pasangan selebriti iaitu Aiman Hakim Ridza dan Zahirah Macwilson mengambil keputusan untuk menyambut kelahiran cahaya mata sulung mereka di Perth Australia Zahirah berkongsikan perkara itu melalui IG Story menyaksikan dia bersama suami bera...
Aktif Bersukan Tahu Lagu Sudirman Inilah Cahaya Mata Bongsu Ezurin Khyra

Aktif Bersukan Tahu Lagu Sudirman Inilah Cahaya Mata Bongsu Ezurin Khyra

papar berkaitan - pada 22/10/2020 - jumlah : 846 hits
The House musim keenam yang menampilkan sosialit Ezurin Khyra bersama lima cahaya mata dan rakan rapatnya Magie Abang Saufi akan membuka tirai malam ini Sebelum ini anda telah membaca tentang empat cahaya mata Ezurin iaitu Tunku Amaan Khyra...
24 Tahun Menikah Suami Istri Ini Hidup Sendiri Sendiri

24 Tahun Menikah Suami Istri Ini Hidup Sendiri Sendiri

papar berkaitan - pada 17/10/2020 - jumlah : 254 hits
Sebuah pernikahan yang bahagia tentu saat pasangan suami istri hidup rukun bersama Namun ada lho rumah tangga yang sudah berlangsung selama 24 tahun tapi suami dan istri hidup sendiri sendiri Kok bisa ya Kreator TikTok Cosvi Kristiyanti mem...
Demi Bertahan Hidup Wanita 51 Tahun Ini Ubah Wv Kodok Jadi Toko Bunga Keliling

Demi Bertahan Hidup Wanita 51 Tahun Ini Ubah Wv Kodok Jadi Toko Bunga Keliling

papar berkaitan - pada 16/10/2020 - jumlah : 214 hits
Demi Bertahan Hidup Wanita 51 Tahun Ini Ubah WV Kodok Jadi Toko Bunga Keliling Roberta Machado seorang wanita asal Rio de Janeiro sengaja mengubah mobil Volkswagen Beetle 1969 miliknya menjadi lapak keliling lantaran mengalami kebangkrutan ...
Dah Tegur Kena Marah Balik Penduduk Tampil Cerita Kenapa Bekas Guru Ini Sanggup Hidup Begini Selama 10 Tahun

Dah Tegur Kena Marah Balik Penduduk Tampil Cerita Kenapa Bekas Guru Ini Sanggup Hidup Begini Selama 10 Tahun

papar berkaitan - pada 7/10/2020 - jumlah : 718 hits
IPOH Sekali pandang seperti tapak pelupusan sampah namun ruangan hadapan sebuah rumah di Taman Bersatu Simpang Pulai di sini yang dipenuhi dengan timbunan plastik kotak kotak tin kosong dan sisa makanan sebenarnya dihuni seorang warga emas ...
Jom Saksikan Official Trailer Mael Totey The Movie Sebuah Filem Pertama Arahan Syahmi Sazli Tahun 2020

Jom Saksikan Official Trailer Mael Totey The Movie Sebuah Filem Pertama Arahan Syahmi Sazli Tahun 2020

papar berkaitan - pada 19/10/2020 - jumlah : 530 hits
Jom Saksikan Official Trailer Mael Totey The Movie sebuah filem pertama arahan Syahmi Sazli tahun 2020 Bakal menemui anda mulai 22 Oktober ini istimewa hanya di Astro First Saluran 480 Di Pawagam Rumah Anda
Kkb Polls Go Out To Vote With Peace Of Mind As Safety Assured Says Selangor Police

Kanak Kanak Usia 3 Tahun Sudah Boleh Diajar Berdikari Tahu Urus Diri Sudah Cukup Baik

Bnm Fines Habib Jewels Rm96 250 For Anti Money Laundering Breach

Business Community Heaves Sigh Of Relief At Stable Opr

Are Malaysian Consumers Missing The Target In Anti Israel Boycotts Of Western Brands

Pharmaniaga Komited Pulih Kewangan Keluar Status Pn17

Sejarah Hitam Bola Sepak Berulang

Hukuman Masyarakat Sangat Berat Jika Anda Punya Pendapat Berbeza Dari Mereka



Info Dan Sinopsis Filem Shaitaan 2024 Remake Filem Vash Kini Di Netflix

Biodata Emran Rijal Owner Jenama Emri Vision Suami Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra

Biodata Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra Yang Kahwin Bersuamikan Emran Rijal

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dr Pontianak Astro Warna Sooka

10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3


Projek Perumahan Lumira Di Eka Heights Menawarkan Sentuhan Moden Dan Tema Reka Bentuk Avant Garde

Eka Heights Kediaman Baru Yang Moden Dan Selesa

Faedah Sirah Nabi Perang Bani Quraizhah Dan Pelajaran Di Dalamnya

Zim Zim Ala Kazim

Dalia Farhana Curang Chord

Cara Hilangkan Migrain