Pelbagai Genre Pelakon Hebat Ini 23 Naskhah Korea Baru Netflix Bagi 2022


Nampaknya ada pelbagai naskhah baru yang akan di Netflix pada tahun 2022 ini!
Bukan sahaja drama, malah terdapat filem dengan pelbagai genre serta pelkon hebat yang ada di dalamnya.
1. All Of Us Are Dead
Pengarah: Lee JQ, Kim Nam-su
Penulis: Chun Sung-il
Tarikh: 28 Januari
Pelakon: Yoon Chan-young, Park Ji-hu, Cho Yi-hyun, Lomon, Yoo In-soo, Lee You-mi, Lim Jae-hyeok
Ia membawa kisah pelajar yang terperangkap dalam sekolah semasa penyebaran virus zombi dan mereka mula bekerjasama untuk hidup.
2. Juvenile Justice
Pengarah: Hong Jong-chan
Penulis: Kim Min-suk
Pelakon: Kim Hye-soo, Kim Moo-yeol, Lee Sung-min, Lee Jung-Eun etc. 
Mengisahkan hakim yang tidak sukakan pesalah juvenil dan kemudiannya menyedari kesusahan yang dialami oleh anak-anak ini dalam masyarakat dan bagaimana orang sekeliling menghalang mereka daripada menjadi manusia yang lebih baik. 
3. Twenty Five, Twenty One
Pengarah: Jung Jeehyun
Penulis: Kwon Doe-un 
Tarikh: 12 Februari
Episod: 16 episod
Pelakon: Kim Tae-ri, Nam Joo-hyuk, Kim Ji Yeon, Choi Hyun Wook, Lee Ju Myung
Cerita dilema dan perkembangan anak muda yang kehilangan impian dek situasi pada 1988. Mereka mula memanggil nama masing-masing semasa dua puluh satu dan lapan belas. Kini, mereka sudah pun berusia dua puluh lima dan dua puluh satu.
4. Forecasting Love And Weather
Pengarah: Cha Young-hun
Penulis: Sun Young
Tarikh: 12 Februari
Episod: 16 episod
Pelakon: Park Min-young, Song Kang, Yoon Park, Yura
Kisah romantik ceria mengenai pekerja di Jabatan Meteorologi Korea yang jatuh dan bangun sebelum pada setiap hari. Ia memaparkan Jin Ha-kyung (Park Min-young) yang tidak mahukan hubungan romantik di pejabat selepas perpisahan yang kejam namun mula jatuh cinta pada pendatang, Lee Si-woo (Song Kang) yang berbeza tetapi mempersonakan dengan gaya tersendiri.
5. Thirty Nine
Pengarah: Kim Sang-ho
Penulis: Yoo Young-ah
Tarikh: 16 Februari
Episod: 12 episod
Pelakon: Son Ye-jin, Jeon Mi-do, Kim Ji-hyun
Cerita kehidupan yang merendah diri dan drama romantik yang menekankan kisah persahabatan dan cinta tiga orang sahabat yang bakal mencecah usia 40-an. Satu kebetulan ketika sekolah menengah membawa ketiga mereka sebagai sahabat baik sehingga kini.
6. Tomorrow
Pengarah: Kim Tae-Youn, Sung Chi-Wook
Penulis: Park Rhan, Park Ja-kyung, Kim You-jin 
Episod: 16 episodes (2 episodes per week)
Pelakon: Kim Hee-seon, Rowoon, Lee Soo-hyuk
Malaikat maut yang biasanya mengiringi si mati kini perlu menyelamatkan sesiapa yang mahu mati. Sebuah drama fantasi kehidupan selepas mati, ianya menampilkan penganggur Choi Jun-woong (Rowoon) yang tanpa sengaja terserempak malaikat maut dalam misi istimewa dan kemudian menjadi pekerja kontrak di Pasukan Pengurusan Krisis untuk membantu misi mereka.
7. A Business Proposal
Pengarah: Park Seon-ho
Penulis: Han Sul-hee 
Episod: 12 episod
Pelakon: Ahn Hyo-Seop, Kim Se-jeong, Seol In-ah, Kim Min-gyu, Lee Deok-hwa
Berdasarkan webtoon popular, ia merupakan kisah romantik pejabat melibatkan CEO sempurna dan pekerja biasa yang terjumpa di temu janji buta. Shin Ha-ri (Kim Se-jeong) menghadiri temu janji itu mewakilkan rakannya namun tak sangka bahawa pasangannya itu merupakan bosnya sendiri, Kang Tae-moo (Ahn Hyo-seop).
8. The Sound Of Magic
Pengarah: Kim Sung-youn
Penulis: Kim Min-jeong 
Pelakon: Ji Chang-wook, Choi Sung-eun, Hwang In-yeop 
Diadaptasi dari webtoon ‘Annarasumanara’, ia membawa kisah menyentuh hati mengenai Yoon Ah-yi (Choi Sung-eun) yang perlu membesar dengan cepat dan seorang ahli magis yang meskipun merupakan seorang dewasa namun mahu kekal sebagai kanak-kanak. Ji Chang-wook membawa watak Rieul, seorang ahli magis misteri yang tinggal di taman tema terbiar dan Choi Sung-eun sebagai Yoon Ah-yi manakala Hwang In-yeop membawa watak Na Il-deung, iaitu rakan sekelas gadis itu.
9. Remarriage & Desires
Pengarah: Kim Jung-Min
Penulis: Lee Geun-Young
Pelakon: Kim Hee-Sun, Lee Hyun-wook, Jung Eugene, Park Hoon, Cha Ji-Yeon
Drama ini memaparkan satira masayrakat Korea yang digelapkan oleh nafsu. Berlatarbelakangkan agensi mencari jodoh Rex yang melayan kedudukan tertinggi dalam masyarakat, jiwa yang bercita-cita tinggi yang berharap agar dapat menaikkan status mereka dengan berkahwin atau berkahwin lagi ke dalam pangkat si elit. Mereka berharap agar dapat merebut seseorang dari peringkat ‘Black’, iaitu kumpulan tertinggi di mana ia merangkumi 0.001% teratas dalam populasi.
10. A Model Family
Pengarah: Kim Jin-woo
Tarikh: Lee Jae-gon
Pelakon: Jung Woo, Park Hee-soon, Yoon Jin-seo, Park Ji-yeon
Ia memaparkan kisah seorang lelaki di ambang kemuflisan dan penceraian tanpa sengaja bertemu dengan kereta dipenuhi wang ringgit. Insiden itu membawanya berkenalan dengan kedua tinggi dalam organisasi dadah.
11. Glitch
Pengarah: Roh Deok
Penulis: Gin Han-sai 
Produser: Yoon Shin-ae
Pelakon: Jeon Yeo-bin, Nana
Seorang wanita yang mahu menjejaki kekasihnya yang hilang telah mendapat bantuan dari UFO. Dalam misi itu, dia menemui rahsia yang misteri.
12. The Accidental Narco
Pengarah: Yoon Jong-bin 
Penulis: Yoon Jong-bin, Kwon Sung-Hui 
Pelakon: Ha Jung-woo, Hwang Jung-min, Park Hae-soo, Jo Woo-jin, Yoo Yeon-seok, Chang Chen
Berdasarkan kejadian sebenar, ia membawa kisah seorang usahawan biasa yang tiada pilihan melainkan mengambil risiko untuk menyertai misi rahsia kerajaan bagi menangkap tokan dadah yang menguruskan ‘The Accidental Narco’.
13. The Fabulous Pengarah: Kim Jeong-hyeon
Penulis: Kim Ji-hee, Im Jin-sun
Pelakon: Chae Soo-bin, Choi Min-ho
Drama ini memaparkan kisah romantik realistik yang menyelongkar impian, kasih sayang dan persahabatan anak muda yang mengabdikan hidup mereka untuk bekerja dalam dunia fesyen di mana ‘fashion’ dianggap sebagai ‘passion’.
14. Money Heist: Korea – Joint Economic Area
Pengarah: Kim Hong-sun
Penulis Ryu Yong-Jae, Kim Hwan-Chae, Choe Sung-Jun
Pelakon: Yoo Ji-tae, Kim Yun-jin, Park Hae-soo, Jun Jong-seo, Lee Won-jong, Park Myung-hoon, Kim Seung-oh, Kim Ji-hun, Jang Yoon-ju, Lee Ju-bin, Lee Hyun-woo, Kim Ji-hoon, Lee Kyu-ho
Satu pakar strategi dan sekumpulan pencuri berbakat cuba melakukan rompakan besar di semenanjung Korea. Saksikan pelbagai liku yang perlu dilalui oleh mereka bagi menjayakan misi tersebut.
15. Love to Hate You Pengarah: Kim Jeong-kwon
Penulis: Choi Soo-young
Pelakon: Kim Ok-vin, Yoo Teo, Kim Ji-hun, Go Won-hee
Menampilkan kisah hubungan perang di antara wanita yang tak suka kalah dengan lelaki dan lelaki yang sentiasa berasa sangsi terhadap wanita. Mereka kemudiannya menyelongkar keserasian disebalik perbezaan personaliti.
16. Somebody
Pengarah: Jung Ji-woo
Penulis: Jung Ji-woo, Han Ji-wan
Pelakon: Kim Young-kwang, Kang Hae-lim, Kim Yong-ji, Kim Su-yeon
Sebuah kes pembunuhan misteri menyelubungi aplikasi mencari cinta sosial ‘Somebody’ dan menyebabkan pengasas serta rakan-rakannya berbelit dengan isu yang berkaitan figura misteri bernama Yoon-oh.
17. Black Knight Pengarah: Cho Ui-seok
Penulis: Cho Ui-seok
Pelakon: Kim woo-bin, Kang you-seok, Esom etc.
Drama ini berlatarbelakangkan pada tahun 2071 di mana semua bergantung pada topeng pernafasan untuk bernafas. Hanya satu peratus dari populasi manusia terselamat dan strafikasi sosial sudah ditetapkan di tanah terbiar di Semenanjung Korea. Penghantar barangan merupakan figura penting dalam sistem ini, dan bagi pelarian, menjadi pemandu penghantar ialah satu-satu harapan untuk mereka meneruskan kelangsungan hidup.
18. Love And Leashes
Pengarah: Park Hyun-jin
Penulis: Park Hyeon-jin, Lee Da-hye 
Tarikh: 11 February
Pelakon: Seo Hyun, Lee Jun-Young, EL
Berdasarkan webtoon popular, ia membawa kisah Ji-hoo (Lee Jun-young), seorang yang kelihatan sempurna namun mempunyai ‘citarasa’ yang unik manakala Ji-woo (Seo-hyun) ialah staf perhubungan awam yang berdedikasi dan tanpa sengaja mempelajari rahsia lelaki itu dan mula berasa ingin tahu.
19. Yaksha: Ruthless Operation
Pengarah: Na Hyun 
Penulis: An Sang-hoon, Na Hyun 
Pelakon: Sul Kyung-gu, Park Hae-soo, Hiroyuki Ikeuchi, Yang Dong-keun, EL, Song Jae-lim, Park Jin-young
Membawa kisah seorang lelaki kejam bernama ‘Yaksha’ yang bertemu dengan seorang pendakwaraya dalam sebuah inspeksi istimewa di Shenyang, China yang terkenal sebagai tempat pengintip.
20. Carter
Pengarah: Jung Byung-gil
Penulis: Jung Byung-gil, Jung Byeong-sik
Pelakon: Joo Won
Filem ini membawa kisah seorang ejen yang hilang ingatan namun telah dicampak ke dalam sebuah misi misteri.
21. Seoul Vibe Pengarah: Moon Hyun-sung
Pelakon: Yoo Ah-in, Ko Kyung-Pyo, Lee kyoo-hyung, Park Ju-hyun, Ong Seong-wu
Sebuah blockbuster aksi yang memaparkan kru yang dikenali sebagai pasukan Sangedong Supreme. Pada ketika dunia tertancap pada Sukan Olimpik Seoul 1988, isu transaksi dana secara haram merupakan sesuatu yang signifikan. Sebuah operasi istimewa telah diketui oleh pasukan ini bagi membongkar kepincangan dan rasuah disebalik dana ini.
22. 20th Century Girl
Pengarah: Bang Woo-ri
Pelakon: Kim You-jung, Byeon Woo-seok, Park Jung-woo, Roh Yoon-seo
Pada tahun 1999, tahun terakhir alaf ke-20, Bo-ra yang berusia 17 tahun menemui cinta pertamanya di mana hubungan mereka ialah manis, naif namun mematahkan hati. Bertahun kemudian dalam alaf ke-21, dia mendapat berita mengenai cinta pertamanya itu lantas membangkitkan semula kisah romantik remaja yang disangka sudah dilupakan.
23. JUNG_E
Pengarah: Yeon Sang-ho
Penulis: Yeon Sang-ho
Pelakon: Kang Soo-youn, Kim Hyun-joo, Ryu Kyung-soo 
Siri ini membawa penonton melihat bumi pada alaf ke-22 di mana ia tidak mampu lagi dihuni kerana perubahan iklim. Dalam kekalutan itu, satu perang telah tercetus di dalam tempat perlindungan untuk kelangsungan hidup manusia. ‘Victory’ iaitu bermaksud pengakhiran peperangan kini bergantung pada pencarian cara untuk mengklon ciptaan legenda JUNG_E kepada robot berskala.
Perghhh busy lah tahun 2022 ni!
Jom ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram dan Telegram KimchiDaily untuk mendapatkan berita Korea paling latest yang sensasi.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://kimchidaily.my/pelbagai-genre-pelakon-hebat-ini-23-naskhah-korea-baru-netflix-bagi-2022/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Kali Pertama Buat Pelakon Lelaki Korea Oh Youngsoo Raih Anugerah Di 2022 Golden Globes

Kali Pertama Buat Pelakon Lelaki Korea Oh Youngsoo Raih Anugerah Di 2022 Golden Globes

papar berkaitan - pada 10/1/2022 - jumlah : 187 hits
Penangan Squid Game nyata masih memberikan kesan sehingga kini Terbaru Oh Young soo yang membawa watak Oh Il nam dalam Squid Game telah dinobatkan sebagai pemenang bagi kategori Pelakon Pembantu Terbaik Televisyen di 2022 Golden Globes Dike...
Mohon Bantuan Baru Suri Rumah Rm480 2022

Mohon Bantuan Baru Suri Rumah Rm480 2022

papar berkaitan - pada 26/1/2022 - jumlah : 222 hits
Permohonan bantuan untuk Wanita Suri Rumah terima insentif RM480 Setahun Golongan Wanita suri rumah kini boleh memilih untuk mencarum di KWSP dengan insentif khas di bawah i Suri i Suri bertujuan bagi memastikan kesejahteraan golongan suri ...
Kuiz Tinjauan Pelakon Manakah Yang Merupakan Gandingan Paling Hebat Park Seojoon

Kuiz Tinjauan Pelakon Manakah Yang Merupakan Gandingan Paling Hebat Park Seojoon

papar berkaitan - pada 21/1/2022 - jumlah : 147 hits
Bagi peminat K Drama drama yang dibintangi Park Seo joon mesti korang akan tengok kan Park Seo joon telah membintangi banyak drama popular yang telah berjaya merebut hati peminat Antaranya Itaewon Class She Was Pretty dan banyak lagi Bukan ...
Biodata Moussa Sidibe Pemain Import Baru Jdt 2022

Biodata Moussa Sidibe Pemain Import Baru Jdt 2022

papar berkaitan - pada 25/1/2022 - jumlah : 354 hits
Biodata Moussa Sidibe Pemain Import Baru JDT 2022 SIAPAKAH sebenarnya pemain import baharu ini yang dikenali sebagai Moussa Sidibe Menerusi Portal Rasmi Johor Southern Tigers Moussa Sidibe sah menjadi pemain import baru Johor Darul Takzim m...
Model Baru Mobil Tesla S 2022

Model Baru Mobil Tesla S 2022

papar berkaitan - pada 16/1/2022 - jumlah : 262 hits
Kita tidak akan memiliki pilihan kendaraan listrik yang terus bertambah yang kita miliki saat ini namun Tesla Model S jarak jauh untuk tahun 2022 tetap menjadi salah satu pilihan paling menarik dan diinginkan di segmen pasar yang sedang ber...
Bab 1 Januari 2022 Selamat Tahun Baru

Bab 1 Januari 2022 Selamat Tahun Baru

papar berkaitan - pada 7/1/2022 - jumlah : 248 hits
Dah seminggu tahun baru 2022 baru nak muncul seketul entry Pertama kali saya nak ucapkan Selamat menyambut tahun baru 2022 Happy New Year Maka bermulalah lembaran buku baru tahun 2022 Bab 1 bulan Januari 2022 daripada 12 bab 365 halaman Ter...
Villa Kristal Siri Original Pertama Wetv Tampil Empat Pelakon Wanita Hebat

Villa Kristal Siri Original Pertama Wetv Tampil Empat Pelakon Wanita Hebat

papar berkaitan - pada 14/1/2022 - jumlah : 214 hits
Assalamualaikum dan salam sejahtera VILLA KRISTAL SIRI ORIGINAL WETV PERTAMA DITERAJUI EMPAT PELAKON WANITA HEBATSarang madu golongan elit kini dibongkar Baru baru ini berkesempatan ke majlis sidang media yang dianjurkan oleh WeTV untuk mem...
O Yeong Su Menjadi Pelakon Korea Selatan Pertama Menang Anugerah Golden Globes Andrew Garfield Bawa Pulang Trofi

O Yeong Su Menjadi Pelakon Korea Selatan Pertama Menang Anugerah Golden Globes Andrew Garfield Bawa Pulang Trofi

papar berkaitan - pada 11/1/2022 - jumlah : 190 hits
Majlis penyampaian Anugerah Golden Globes telahpun berlangsung pada minggu ini Disebabkan pandemik majlis tersebut dijalankan secara tertutup tanpa kehadiran selebiriti dan ianya juga tidak disiarkan di televisyen Selain itu kontroversi ras...
Raikan Tahun Harimau Dengan Buffet Tahun Baru Cina 2022 Di Nook Aloft Kuala Lumpur Sentral

Raikan Tahun Harimau Dengan Buffet Tahun Baru Cina 2022 Di Nook Aloft Kuala Lumpur Sentral

papar berkaitan - pada 8/1/2022 - jumlah : 287 hits
Raikan Tahun Harimau Dengan Buffet Tahun Baru Cina 2022 Di Nook Aloft Kuala Lumpur Sentral Assalamualaikum semua Perayaan Tahun Baru Cina disambut oleh masyarakat cina setiap tahun yang menandakan permulaan tahun baru mengikut kalendar luni...
Court Allows Forfeiture Of Rm1 1mil From Illegal Deposit Taking Scheme Investors

Wanita Mca Calls On Govt To Tackle Brain Drain Generate Job Opportunities

Keningau Fa Buat Kejutan Gol Awal

Gsk Raya Open House Dan Minggu Imunisasi Sedunia

The Dab 1a A Limited Edition Electric Production Motorcycle From France

Muda Slams Pro Israel Us Professor S Remark At Local Varsity Talk

Beli Rak Rempah 3 Tingkat

Nearly 500 Lawsuits Filed Against Sabah Govt Hajiji



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan


Fostering Critical Thinking In Our Children

Pantang Larang Berbincang Buat Tafsiran Sendiri Ayat Ayat Al Quran Yang Dipegang Kuat

Golden Lounge International Kuala Lumpur International Airport An Overview

Karakteristik Generasi Z Memahami Cara Mereka Mendapatkan Informasi

Pertama Kali Guna Servis Cuci Karpet

Kmum Dakwa Insiden Syarahan Pro Israel Disengajakan