Pelajar Sekolah Di Korea Lakukan Serangan Seksual Terhadap Wanita Berumur 40 An


Kejadian ini berlaku berhampiran di sebuah sekolah di daerah Nonsan, pada 3 Oktober 2023.

ARTIKEL BERKAITAN Kerana Terlalu Sayang, Wanita Ini Simpan Jari Kanak-Kanak Untuk Beri Pada Kekasih Baru-baru ini dilaporkan bahawa seorang pelajar sekolah menengah berusia 15 tahun  telah menculik dan menyerang wanita pertengahan umur secara seksual.
Kronologi Pada 3 Oktober 2023, seorang lelaki yang dikenali sebagai Yoon, mendekati seorang wanita dalam lingkungan 40-an ketika dia dalam perjalanan pulang dari tempat kerja kira-kira jam 2 pagi. Dia menawarkan untuk membawa wanita itu pulang ke rumah dengan menaiki motosikalnya. Mangsa pada ketika itu berada dalam keadaan mabuk dan menyangka Yoon sebagai orang yang dikenalinya. Oleh sebab itu, dia bersetuju untuk menaiki motor suspek.

Selepas berjaya membawa mangsa, Yoon bertanya sama ada dia ingin pergi ke Nonghyub Bank, dan mangsa menjawab ya. Kemudian, dia terus menunggang motor ke arah bank tersebut. Sebelum sampai di bank, Yoon pergi ke sekolah rendah berhampiran di Nonsan. Selepas itu, dia memberitahu mangsa untuk menutup mata, oleh kerana mabuk, mangsa ikuti sahaja perintah Yoon.
Tanpa ada rasa bersalah, Yoon terus menyerang mangsa secara seksual. Lelaki itu juga mencekik leher dan memukul mangsa, sebelum memaksa wanita berusia 40-an itu minum air kencingnya.

Dia juga mengancam bahawa dia akan mencederakan anak perempuannya jika dia melaporkan hal ini kepada pihak polis. Malah tambah jijik, Yoon merakam perbuatan terkutuknya itu dengan kamera miliknya. Kejadian ini berlaku selama kira-kira sejam sebelum dia melarikan diri dengan barang berharga mangsa termasuk sebuah telefon bimbit.
Motif & hukuman  Namun malang baginya, kerja jahat itu telah dirakam oleh kamera litar tertutup di sekolah rendah berdekatan tempat kejadian. Yoon telah ditangkap pada hari yang sama oleh polis. Selepas disoal siasat, Yoon merupakan seorang pelajar sekolah menengah tahun ketiga.
Dia juga didapati tidak mabuk mahupun di bawah pengaruh dadah serta motosikal yang ditungganginya juga sebenarnya dicuri. Dia tidak mempunyai catatan jenayah awal dan mendakwa bahawa dia hanya bermaksud untuk mencuri wang mangsa tetapi dia tidak dapat mengawal diri ketika kejadian.
Sekarang kes masih dalam siasatan, Yoon kini ditahan atas tuduhan merompak serta merogol dan telah diserahkan kepada pihak pendakwaan.

Harap ada keadilan buat mangsa.
Jom ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram dan Telegram KimchiDaily untuk mendapatkan berita Korea paling latest yang sensasi.
The post Pelajar Sekolah Di Korea Lakukan Serangan Seksual Terhadap Wanita Berumur 40-an first appeared on KimchiDaily.my.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://kimchidaily.my/pelajar-sekolah-di-korea-lakukan-serangan-seksual-terhadap-wanita-berumur-40-an/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=pelajar-sekolah-di-korea-lakukan-serangan-sek

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Ustaz Maahad Tahfiz Didenda Rm12 000 Mengaku Perdaya Dua Wanita Lakukan Seks

Ustaz Maahad Tahfiz Didenda Rm12 000 Mengaku Perdaya Dua Wanita Lakukan Seks

papar berkaitan - pada 11/10/2023 - jumlah : 135 hits
Reza A HamidMELAKA Seorang guru sekolah maahad dijatuhi hukuman denda RM12 000 oleh Mahkamah Majistret Ayer Keroh di sini hari ini atas pertuduhan memperdaya dua wanita untuk pinjaman wang sehingga melakukan seks dan menyimpan gambar lucah ...
Pmx Ini Sudah Tahap Gila Pm Kecam Serangan Terhadap Hospital Gaza

Pmx Ini Sudah Tahap Gila Pm Kecam Serangan Terhadap Hospital Gaza

papar berkaitan - pada 18/10/2023 - jumlah : 92 hits
Hariz MohdPerdana Menteri Anwar Ibrahim mengecam Israel kerana menyerang sebuah hospital di Gaza dan menyifatkannnya sebagai satu kegilaan Anwar turut mengulang semula kritikannya terhadap negara Barat kerana menutup mulut terhadap kekejama...
Kecantikan Memukau Ini Antara 15 Pelakon Wanita Korea Jadi Idaman Ramai

Kecantikan Memukau Ini Antara 15 Pelakon Wanita Korea Jadi Idaman Ramai

papar berkaitan - pada 25/10/2023 - jumlah : 108 hits
Kecantikan pelakon Korea memang tidak dapat disangkal lagi ARTIKEL BERKAITAN Ramai artis Korea memang tidak puas dipandang kerana kecantikannya yang memukau Kali ini KimchiDaily nak kongsikan 15 pelakon wanita Korea yang tercantik Song Hyek...
Ebit Lew Dapat Injunksi Terhadap Pempengaruh Wanita Indonesia

Ebit Lew Dapat Injunksi Terhadap Pempengaruh Wanita Indonesia

papar berkaitan - pada 11/10/2023 - jumlah : 154 hits
FMT ReportersPETALING JAYA Pendakwah Ebit Irawan Ibrahim Lew lebih dikenali sebagai Ebit Lew mendapat perintah injunksi interim terhadap seorang pempengaruh media sosial dan wanita Indonesia untuk membuang tujuh video didakwa berunsur fitna...
Perancis Perketat Tahap Keselamatan Susulan Serangan Di Sekolah

Perancis Perketat Tahap Keselamatan Susulan Serangan Di Sekolah

papar berkaitan - pada 15/10/2023 - jumlah : 150 hits
PERANCIS kini diletakkan di bawah amaran keselamatan tahap tertinggi selepas penyerang menikam seorang guru hingga mati dan mencederakan tiga yang lain di bandar Arras utara Perancis lapor Xinhua Serangan itu berlaku sekitar 11 pagi waktu t...
Akhirnya Wanita Ini Beranikan Diri Pulang Kampung Selepas 7 Tahun Rahsiakan Keislaman

Akhirnya Wanita Ini Beranikan Diri Pulang Kampung Selepas 7 Tahun Rahsiakan Keislaman

papar berkaitan - pada 27/10/2023 - jumlah : 115 hits
Tatkala mendengar perjalanan hidup seseorang yang baru memeluk agama Islam kita juga akan ikut terharu dan terjentik rasa sebak dalam diri Golongan muallaf ini digambarkan sebagai kain putih yang masih suci Namun hakikatnya proses itu tidak...
Mamakerja Permohonan Insentif Rm1000 Untuk Wanita Bekerja

Mamakerja Permohonan Insentif Rm1000 Untuk Wanita Bekerja

papar berkaitan - pada 27/10/2023 - jumlah : 214 hits
Wah untungnya Kerajaan Negeri Selangor telah memperkenalkan Insentif MamaKerja yang boleh meringankan beban wanita terutama bagi menampung kos penjagaan anak EXCO Pembangunan Wanita dan Kebajikan Masyarakat Selangor Anfaal Saari berkata ibu...
Pet Expo Midvalley 2024

15 Breathtaking Mediterranean Powder Room Ideas From Classic To Modern

All Cheers For 1q 2024 Gdp Growth Of 4 2 But Sustaining That Pace Is Tricky And Highly Challenging

Speed Read Rsd S Nitrous Fueled Bmw R18 Drag Bike And More

Tajuk Utama Minggu Ini Ytl Power Euforia Gabungan Axiata Inflasi Rendah Gdp 1q Wajib

Cara Buat Kad Guru Malaysia Online Dan Cara Dapatkan Sijil Guru Malaysia

Isu Uitm Kerajaan Kena Berani

Kenapa Bini Aku Tak Cantik



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bunga Salju Slot Tiara Astro Ria

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Anggun Mikayla Viu Malaysia

Keputusan Markah Mingguan Senarai Lagu Tugasan The Hardest Singing Show Astro Malaysia

Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia


Bolehkah Berbuka Puasa Karena Merasa Pusing

Flexibility In Business Operations

Aktiviti Kunjungan Hormat Grt Dan Ppim Ke Atas Tun M Ppim 20 05 2024

Biodata Shalin Zulkifli Ratu Boling Tenpin Negara

Bacaan Rukuk Cara Rukuk Yang Afdhal

Nyoman Paul Mundur Perlahan Chord