Panduan Beli Iphone Dari China Dengan Harga Lebih Murah


Panduan Beli Iphone Dari China Dengan Harga Lebih Murah : Zaman maju mestilah memilih telefon bimbit yang sesuai dan selesa untuk kegunaan harian. Hinggakan sanggup berbelanja dengan nilai yang lebih tinggi. 
Ramai kedai-kedai menjual dengan harga yang lebih mahal. Namun di China harga yang ditawarkan lebih murah. Ahh inilah peluang korang dapatkan income lebih. 
Nak Buat Bisnes Gajet? 
Tapi Tak Tahu Kat Mana Nak Ambil Stok Yang Murah-Murah & Berkualiti?
Mari Saya Tunjukkan Lubuk "Barangan Gajet" Di China, Serta Macam Mana Nak Pergi Ke Sana Dan Borong Bawa Balik Ke Malaysia Dengan Selamat!Pernah tak nampak kat instagram atau kedai-kedai phone dan gajet kat luar sana... Mereka jual iPhone yang versi lama sikit seperti iPhone 4, iPhone 5, iPhone 6 dengan harga murah-murah?

iPhone tu bukan iPhone fake... tapi iPhone Ori!
Tapi.. diorang boleh jual harga yang murah-murah!
Malah ada juga sesetengah versi iPhone yang sudah tidak lagi di hasilkan oleh kilang dan tidak lagi dijual secara rasmi oleh pihak Apple (seperti iPhone 5s), tetapi, ianya dijual oleh peniaga-peniaga ini dalam bentuk set baru dengan harga yang murah-murah!

Dan sekali lagi.. ianya adalah iPhone ori! Bukan iPhone fake ya!
Hah! Pelik tak? Macam mana diorang boleh dapat stok untuk jual semua iPhone tu?
Ini Yang Saya Nak Bocor Rahsia!.
iPhone-iphone tu semua sebenarnya adalah...... iPhone Refurbish / Second Hand.
Ia adalah iPhone-iphone lama yang telah dibaikpulih dan diperbaiki! Apa maksudnya?

Maksudnya, iPhone tersebut adalah iPhone lama, yang telah diperbaiki dan disolek menjadi seperti iPhone baru!
Mana-mana bahagian yang rosak atau buruk pada iPhone itu, ditukar dan diganti baru, seperti, rangka, body, casing, bateri, charger, earpod.. malah, kotak phone itupun  diganti dengan kotak yang baru!

Hasilnya.. memang nampak sebiji macam baru!
Apa yang kekal lama, hanyalah motherboard iPhone tersebut!
Sebab itu, iPhone tersebut boleh menjalankan iOS Apple.
Ianya masih iPhone yang Ori! Cuma, beberapa komponen yang telah rosak atau buruk, telah diganti dengan komponen yang baru!

Selain iPhone refurbish, ada iPhone-iPhone yang dijual adalah iPhone terpakai yang kualiti dan condition nya hampir kepada iPhone yang baru, tiada sebarang calar, kemek dan kerosakan.

Permintaan terhadap iPhone-iPhone ini memang sentiasa HOT!
Dibawah ini sedikit bukti bahawa iPhone-iPhone lama ini sememangnya sentiasa mempunyai permintaan yang agak tinggi!
Rujuk gambar...murah sangat dah ni. Kalau dekat pasaran Malaysia memang dijual dengan harga yang lebih mahal.
Mana Diorang Dapat Stok?.

Hah! Inilah yang saya nak cerita ni!

Perkara ni saya terjumpa sewaktu melancong ke China sambil-sambil mencari idea dan peluang perniagaan!
Maklumlah, sebagai konsultan perniagaan, saya sering mendapat pertanyaan dari client-client saya tentang apakah peluang-peluang perniagaan yang boleh mereka jalankan?

Saya lihat, perniagaan  barangan gajet dan aksesori ini sememangnya mempunyai permintaan yang tinggi! Maklumlah, hari ini, boleh dikatakan setiap orang mempunyai sebuah handphone masing-masing. Budak-budak kecik pun dah ada handphone sendiri... Malah, ada juga individu yang punyai hingga 2-3 handphone serentak. Satu guna untuk hal peribadi, satu guna untuk hal kerja atau bisnes, dan satu lagi, guna untuk main game sahaja!

Dari situ sahaja kita boleh lihat, permintaan terhadap gajet dan aksesori ini memang tersangat-sangatlah tinggi!.

Tapi malang sekali... tidak ramai yang tahu... kat mana nak dapatkan stok dan supply barangan-barangan gajet dan aksesori ni?! Kalau yang dah tahu tu pula.. Hah! Jangan haraplah mereka nak buka mulut dan bagitahu anda lubuk supllier mereka!  Kirim salam lah.. boleh jalan lah!!..
Jangan Risau!! Meh Abang Long Kasi Pecah Lubang!.
Dah.. dah!.. Jangan sedih-sedih!
Disini saya akan kongsikan dengan anda.. kat mana sebenarnya lubuk untuk dapatkan barangan gajet serta aksesori-aksesori yang lain tu!

Bukan sekadar iPhone sahaja tau! Tapi segala macam mak nenek gajet anda boleh dapatkan kat lubuk ni!
Sebut apa sahaja bentuk gajet! Pasti anda akan jumpa disini!

iPhone, iPad, Webcam, Microphone, CCTV, Earphone, Casing, Thumbdrive, Memory Card, Macbook, Apple Watch, Android phone, Microsoft Surface, Bateri phone, Powerbank, Smart Watch, Card Reader, USB Cable, Bluetooth Speaker, Drone, Wireless Charger, Screen Protector, Walkie-Talkie, Phone spare-part, Kotak phone .. eh! Macam-macam lah! Tak habis kalau saya nak senaraikan semua gajet tu disini!

Pendek kata, apa sahaja gajet yang terlintas di fikiran anda... mahupun gajet yang tak pernah terlintas di fikiran anda! Ada dijual di lubuk ini!

Betul!.. Ada sesetengah gajet tu, mungkin baru keluar atau baru dihasilkan! Anda mungkin tidak pernah jumpa dan nampak lagi!..  Tapi, ianya sudah ada dijual di lubuk ini!
Amacam? Berminat Nak Tahu?.
Baiklah! Mari sini saya bagitau!

Oh! Sebelum tu.. izinikan saya perkenalkan diri terlebih dahulu secara ringkas!

Nama saya Azizi Zulkefli! Saya adalah seorang konsultan perniagaan dan konsultan harta intelek.
Kerja saya, banyak memberikan khidmat nasihat berkaitan perundangan dan harta intelek kepada syarikat-syarikat serta peniaga-peniaga di Malaysia.

Sepanjang lebih 8 tahun menjalankan khidmat rundingan ini, saya sebenarnya telah beberapa kali berulang-alik dari Malaysia ke China.

Saya telah pergi ke China untuk memborong barangan-barangan gajet serta aksesori ini untuk kegunaan sendiri dan juga atas permintaan client saya!

Pada mulanya, saya ok je je bila beberapa client saya minta bantuan saya untuk pergi ke China dan borong barang-barang gajet elektronik ini untuk mereka!

Tapi, kemudian, saya terfikir.... Eh? Tak bolehlah asyik nak harapkan saya sahaja! Nanti kalau saya kurang sihat, atau saya  tiada masa atau ada halangan tertentu yang tidak membolehkan saya pergi ke China... macam mana?

Jadi, dari situ, terlintas di fikiran  saya untuk turunkan ilmu dan pengalaman saya ini kepada mereka! Baik aku ajar diorang ni.. lain kali, bolehlah diorang pergi sendiri! Tak perlulah lagi nak bergantung kepada saya lagi!

Tapi.. alang-alang nak mengajar tu... lebih baik saya tulis sebuah panduan yang turut sama, boleh dibaca dan dirujuk oleh orang lain juga!

Disebabkan itu, saya telah merekodkan perjalanan saya, secara bertulis dan bergambar... dari mula  persediaan nak pergi ke China, seperti permohonan Visa, beli tiket kapal terbang, booking hotel... hinggalah naik kapal terbang dan mendarat di Lapangan terbang China... kemudian check-in hotel, pergi ke pusat lubuk gajet, borong gajet, bungkus dan hantar ke Malaysia.

Semuanya telah saya tulis dan rekodkan.. menjadi sebuah panduan!

Setelah beberapa bulan menulis setiap langkah yang saya lakukan.... akhirnya... terhasillah sebuah ebook yang saya berikan nama.... "Lubuk Gajet!"

➤➤➤Ebook Lubuk Gajet! - Panduan Borong Gajet Elektronik Di China!  

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://sweetyzhanieyz83.blogspot.com/2019/09/panduan-beli-iphone-dari-china-dengan.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Apple Iphone 11 Pro Dan 11 Pro Max Diperkenalkan Tri Kamera Belakang Lebih Berkuasa Harga Bermula Rm4899

Apple Iphone 11 Pro Dan 11 Pro Max Diperkenalkan Tri Kamera Belakang Lebih Berkuasa Harga Bermula Rm4899

papar berkaitan - pada 11/9/2019 - jumlah : 441 hits
Bersama sama pengenalan iPhone 11 pihak Apple turut mengemaskini dua lagi telefon pintar dengan ciri ciri mercu melalui pengenalan iPhone 11 Pro dan juga iPhone 11 Pro Max Kedua duanya menawarkan spesifikasi yang lebih kurang sama tetapi de...
Cara Nak Beli Tiket Zoo Negara Legoland Malaysia Dan Aquaria Lebih Murah

Cara Nak Beli Tiket Zoo Negara Legoland Malaysia Dan Aquaria Lebih Murah

papar berkaitan - pada 14/9/2019 - jumlah : 925 hits
Cuti sekolah dah dekat ni dan juga anak anak ramai dah habis peperiksaan seperti UPSR dan juga peperiksaan akhir tahun Sekarang masa yang sesuai untuk ibu bapa merancang untuk percutian yang lebih bermakna dengan anak anak Kalau nak bawa be...
Harga Batubara Murah Menteri Jonan Pastikan Tarif Listrik Tak Naik Hingga 2020

Harga Batubara Murah Menteri Jonan Pastikan Tarif Listrik Tak Naik Hingga 2020

papar berkaitan - pada 12/9/2019 - jumlah : 163 hits
Jonan mengungkapkan pertimbangan tidak ada kenaikan harga tarif listrik salah satunya atas dasar nilai kurs mata uang rupiah terhadap dolar AS yang cukup stabil di posisi Rp 14 ribuan per dolar AS
Pemprov Sulsel Mau Beli Helikopter Dprd Usul Lebih Baik Sewa

Pemprov Sulsel Mau Beli Helikopter Dprd Usul Lebih Baik Sewa

papar berkaitan - pada 18/9/2019 - jumlah : 201 hits
Pemprov Sulsel berencana membeli helikopter yang bakal dialokasikan dalam anggaran 2020 Tujuannya untuk percepatan penanganan pembangunan utamanya terkait bencana alam dan bencana sosial
Beli Beyblade Burst Dengan Harga Terbaik

Beli Beyblade Burst Dengan Harga Terbaik

papar berkaitan - pada 11/9/2019 - jumlah : 1157 hits
Beli Beyblade metal burst dengan harga terbaik Jom survey SekarangSB Beyblade Burst B 128 Spriggan Cho Z with Free LR Launcher and New Grip baby toys Details
Ciri Ciri Iphone 11 Dan Harga Pasaran Malaysia

Ciri Ciri Iphone 11 Dan Harga Pasaran Malaysia

papar berkaitan - pada 14/9/2019 - jumlah : 439 hits
Ciri Ciri iPhone 11 Dan Harga Pasaran Malaysia Seperti biasa iphone akan mengeluarkan model terbaru Ini adalah model yang dikeluarkan oleh Apple selepas iphone X sebelum ini Ciri Ciri iPhone 11 Dan Harga Pasaran Malaysia Harga bagi iphone 1...
Harga Kasut Copy 1 To 1 Murah Di Guangzhou

Harga Kasut Copy 1 To 1 Murah Di Guangzhou

papar berkaitan - pada 12/9/2019 - jumlah : 322 hits
Sememangnya Guangzhou adalah syurga membeli belah terbaik di dunia untuk semua pelancong seluruh dunia Sebab apa di sini ada ribuan produk berjenama tiruan dengan harga yang murah Ya ramai yang tanya berapa Harga Kasut Copy 1 To 1 Murah Di ...
Beli Washing Machine Panasonic Murah Di Courts

Beli Washing Machine Panasonic Murah Di Courts

papar berkaitan - pada 23/9/2019 - jumlah : 553 hits
hi there last weekend hari tu kitorang mencari washing machine 7kg fully auto dan bajet RM800 misi terlaksana bila berjaya beli washing machine Panasonic murah di COURTS washing machine lama kitorang yang berusia 12 tahun sudah tidak boleh ...
Harga Pos Laju 2019 Lagi Murah

Harga Pos Laju 2019 Lagi Murah

papar berkaitan - pada 14/9/2019 - jumlah : 344 hits
Harga Pos Laju 2019 dah semakin murah terutama untuk parcel yang berat maksima 3KG Berita baik kan bila harga pos laju dan turun Jadi anda para peniaga online akan ada lebihan baki wang untuk rolling modal bisnes anda nanti Saya dapat notis...
Ziana Zain Duta Rasmi Csa Academy

Hospital Kuala Pilah

Saya Dan Rafizi Tiada Isu Peribadi Kata Puad

Ramadan Bazaars 2024 Exploring The Culinary Delights Of Selangor S Ramadan Bazaars

Hallway Wall Art Mockup For A Sophisticated Look

Patut Tak Boleh Daftar

Doa Agar Amalan Diiterima Allah Sepanjang Bulan Ramadan

Attacks On Govt By Minority Groups Need To Be Curbed Zahid



5 Masalah Sosial Yang Akan Timbul Akibat Penggunaan Kereta Elektrik

Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru


Welcome 2024

Akhirnya Berjaya Cara Betulkan Kalendar Hijrah Ramadan Di Iphone Untuk Tahun 2024

Pengalaman Masuk Hospital Kpj

Data Analytics In Business Decisions

Lirik Lagu Berdamai Ghea Inderawani

Drama Sebiru Hujung Borneo