Nubhan Ahamad Tak Perlu Gimik Nak Popular






Penyanyi Ada Untukmu, Nubhan Ahamad, 34, menafikan terpaksa melakukan gimik kehilangan kereta bagi melonjakkan semula namanya yang dikatakan 'sendu'.

Selain sendu, Nubhan didakwa sengaja membuat gimik untuk menarik perhatian sebagai salah satu strategi pemasaran mempromosikan produk terbaharu keluaran isterinya, Dr Afifah Hidayah Tawfek.

Bekas penuntut Akademi Fantasia musim keenam itu berkata, dia tidak faham dirinya dilabel 'sendu' sedangkan namanya sedang berada di puncak populariti ketika mengambil keputusan meninggalkan dunia nyanyian.

Nubhan berkata, dia tidak menang tangan menerima tawaran nyanyian ketika itu, namun terpaksa membuat pilihan tepat demi masa depan yang lebih baik.

"Saya sedar sekian lama tidak wujud dalam industri hiburan secara serius. Saya tak pernah minta untuk diingati, sebaliknya gimik mengenakan isteri dilakukan mahu mencipta satu memori yang sukar dilupakan, sempena ulang tahun kelima perkahwinan kami.

"Saya tak perlukan gimik untuk melonjakkan perniagaan. Selama tujuh tahun mengusahakan perniagaan produk kecantikan, tak pernah saya buat gimik untuk menarik perhatian pembeli.

"Memang tujuan saya hanya untuk membuat kejutan kepada isteri kerana dia pernah meluahkan hasrat memiliki kereta mewah berkenaan.

"Secara kebetulan, kami bakal meraikan ulang tahun perkahwinan, jadi saya kira inilah masa yang sesuai untuk buat kejutan sebagai menghargai isteri yang sanggup bersusah senang dengan saya," katanya kepada BH Online.

Mengulas kekasaran dengan menunjal kepala isterinya, penyanyi kelahiran Kuala Pilah, Negeri Sembilan itu berkata, dia tidak sengaja berbuat demikian kerana terlalu menghayati watak bagi memanaskan hati isterinya.

Bagaimanapun, katanya, melihat isteri tenang dengan berita kehilangan kereta membuatkannya terpaksa bersikap lebih agresif.

"Selepas menonton kembali video berkenaan, saya sendiri terkejut melihat pelakuan yang melampau hingga kelihatan menunjal kepala isteri.

"Realitinya, saya tidak pernah berkasar dengan isteri. Budaya kekerasan tidak wujud dalam keluarga saya. Tujuan saya hanya mahu menghidupkan watak," katanya yang mendirikan rumah tangga dengan Dr Afifah pada Ogos 2015.

Ditanya tidakkah mahu kembali menyanyi, Nubhan kali terakhir merakamkan single berjudul Tak Tahan, tahun lalu, tidak mempunyai perancangan kembali menyanyi. Ini kerana mahu memberikan tumpuan kepada produk terbaharu keluaran isterinya.

"Setakat ini, belum ada sebarang perancangan, tetapi jika ada karya bagus, insya-Allah saya tidak ada menolak," katanya yang dikurniakan dua cahaya mata,

Aafiya Kamilia, 3, dan Ahmad Aafan, 2.




Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://artismeletop.blogspot.com/2020/07/nubhan-ahamad-tak-perlu-gimik-nak.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Lepas Bersalin Saiz Kaki Berubah Liyana Jasmay Nak Jual Koleksi Kasut Berjenama Miliknya Termasuk Kasut Kahwin

Lepas Bersalin Saiz Kaki Berubah Liyana Jasmay Nak Jual Koleksi Kasut Berjenama Miliknya Termasuk Kasut Kahwin

papar berkaitan - pada 18/7/2020 - jumlah : 319 hits
Selepas bersalin wanita lazimnya akan mengalami beberapa perubahan fizikal termasuklah perubahana saiz kaki yang ketara seperti yang dialami oleh pelakon dan penerbit Liyana Jasmay Dia yang berkongsi di Instagram miliknya baru baru ini memi...
Anak Sembelit Buat Mak Susah Hati Kenali Punca Dan Cara Nak Atasi Memang Membantu

Anak Sembelit Buat Mak Susah Hati Kenali Punca Dan Cara Nak Atasi Memang Membantu

papar berkaitan - pada 18/7/2020 - jumlah : 446 hits
Masalah anak sembelit memang boleh buat hidup seorang ibu jadi susah hati Siapa tak risau bila setiap kali nak buang air besar anak akan menangis sekuat hati sampai merah muka dan meneran bersungguh sungguh tapi najis tak keluar juga Rasany...
Nak Latih Anak Ke Tandas Bebas Lampin Guna Jadual Ini Lebih Mudah Senang

Nak Latih Anak Ke Tandas Bebas Lampin Guna Jadual Ini Lebih Mudah Senang

papar berkaitan - pada 18/7/2020 - jumlah : 341 hits
Latihan ke tandas adalah proses biasa yang dilalui oleh kanak kanak Kesediaan untuk ke tandas tidak berlaku secara automatik selari dengan peningkatan usia kanak kanak tersebut Permulaan untuk ke tandas bergantung kepada faktor fizikal dan ...
Apa Waris Nak Buat Jika Kematian Penama Atau Pembeli Coway

Apa Waris Nak Buat Jika Kematian Penama Atau Pembeli Coway

papar berkaitan - pada 18/7/2020 - jumlah : 356 hits
Coway adalah jenama penapis air pilihan rakyat Malaysia hari ini Kebanyakan rumah rumah di Malaysia terdapat sebuah penapis air untuk menjamin kebersihan air yang diminum setiap
Macam Nak Beli Coffee Maker

Macam Nak Beli Coffee Maker

papar berkaitan - pada 18/7/2020 - jumlah : 179 hits
Master gemar minum kopi Sebab tu Master minum Nescaf Nescaf adalah jenama kopi segera yang terkenal di Malaysia Nescaf memudahkan penggemar kopi menikmati kopi dengan cepat Walaupun sedimikian ada penggemar kopi yang tidak suka minum kopi s...
Tak Kejar Wang Tapi Nak Cipta Platform Dalam Hidup Nadhir Juara Hero Remaja 2020 Inspirasi Anak Muda

Tak Kejar Wang Tapi Nak Cipta Platform Dalam Hidup Nadhir Juara Hero Remaja 2020 Inspirasi Anak Muda

papar berkaitan - pada 19/7/2020 - jumlah : 641 hits
Setelah dua bulan tertunda akibat krisis wabak Covid 19 akhirnya keputusan rasmi Pencarian Hero Remaja 2020 telah diumumkan menerusi episod istimewa pentas akhir bertemakan Gentleman yang disiarkan secara langsung di saluran Astro Ria HD As...
Isu Transgender Siapa Ambiga Nak Ingatkan Menteri Agama

Isu Transgender Siapa Ambiga Nak Ingatkan Menteri Agama

papar berkaitan - pada 19/7/2020 - jumlah : 235 hits
SHAH ALAM Pesuruhjaya Suruhanjaya Pakar Undang undang Antarabangsa Datuk Ambiga Sreenavasan tidak sepatutnya mengingatkan Menteri di Jabatan Perdana Menteri Senator Datuk Seri Dr Zulkifli Mohamad Al Bakri supaya tidak mencabul hak golongan ...
Neeta Nak Kahwin Lepas Beli Rumah

Neeta Nak Kahwin Lepas Beli Rumah

papar berkaitan - pada 18/7/2020 - jumlah : 721 hits
Penyanyi Neeta Manishaa memberitahu bahawa dia belum terfikir untuk mendirikan rumah tangga pada usia sekarang Menurut Neeta atau nama sebenarnya Neeta Manishaa Manogaran 26 dia hanya akan memikirkan soal kahwin selepas memiliki rumah sendi...
Ziana Zain Duta Rasmi Csa Academy

Hospital Kuala Pilah

Saya Dan Rafizi Tiada Isu Peribadi Kata Puad

Ramadan Bazaars 2024 Exploring The Culinary Delights Of Selangor S Ramadan Bazaars

Hallway Wall Art Mockup For A Sophisticated Look

Doa Agar Amalan Diiterima Allah Sepanjang Bulan Ramadan

Patut Tak Boleh Daftar

Attacks On Govt By Minority Groups Need To Be Curbed Zahid



5 Masalah Sosial Yang Akan Timbul Akibat Penggunaan Kereta Elektrik

Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru


Welcome 2024

Akhirnya Berjaya Cara Betulkan Kalendar Hijrah Ramadan Di Iphone Untuk Tahun 2024

Pengalaman Masuk Hospital Kpj

Data Analytics In Business Decisions

Lirik Lagu Berdamai Ghea Inderawani

Drama Sebiru Hujung Borneo