Nothing Memperkenalkan Phone Plus



Kuala Lumpur, Malaysia, 5 September 2024 – Nothing hari ini memperkenalkan Phone (2a) Plus, telefon pintar baharu yang sangat dinanti-nantikan. Phone (2a) Plus mengambil telefon pintar jenama utama Nothing yang paling popular dan meningkatkan tiga bidang utama: prestasi, kamera dan reka bentuk. Dikuasakan oleh pemproses eksklusif dunia, MediaTek 7350 Pro 5G, untuk pengalaman pengguna yang lebih lancar dan pantas. Selain itu, sensor kamera hadapan 50 MP baharu telah diimplementasikan untuk swafoto bintang, dan warna logam baharu telah dibangunkan untuk mencerminkan spesifikasi yang unggul.
“Susulan kejayaan Phone (2a), yang merupakan nafas segar dalam segmen pasarannya dan menjadi telefon pintar kami yang paling laris, kami gembira untuk memperkenalkan Phone (2a) Plus. Varian yang dipertingkatkan ini mempunyai pemproses eksklusif dunia, kamera hadapan yang lebih baik, dan reka bentuk logam baharu. Dengan Phone (3) yang akan dilancarkan pada tahun 2025, Phone (2a) Plus adalah untuk mereka yang teruja dengan Phone (2a) tetapi mencari prestasi yang lebih tinggi,” kata Carl Pei, CEO Nothing.
Reka Bentuk
Phone (2a) Plus memperkenalkan dua warna baharu untuk telefon pintar Nothing: kelabu logam dan hitam yang dikemas kini. Mengingatkan kepada mesin, kemasan logam menawarkan ekspresi premium baharu untuk bahasa reka bentuk Nothing, sambil menyerlahkan peningkatan terkini Phone (2a) Plus.
Mewarisi cerita reka bentuk dari Phone (2a), Phone (2a) Plus telah direka di persimpangan kejuruteraan dan seni. Dengan mengintegrasikan komponen ke dalam bahagian luar telefon, kami mencipta penampilan antropomorfik di mana kamera di dalam gegelung NFC mewakili dua mata yang berada di hadapan pusat kecerdasan dan komunikasi yang menyerupai otak. Reka bentuk sistem grid bulat memusatkan kamera, memastikan penampilan yang koheren dan menarik yang menjadikan Phone (2a) Plus ikon serta-merta yang lain.
Prestasi
Rahsia di sebalik kuasa Phone (2a) Plus adalah pemproses MediaTek Dimensity 7350 Pro 5G, eksklusif dunia untuk Nothing. Menyedari kepentingan hiburan dalam kehidupan seharian orang ramai, cip ini telah direka bentuk bersama dengan teliti untuk menjadikan peranti terbaru kami impian pemain permainan video.
Dilengkapi dengan teknologi TSMC 4 nm Gen 2 terkini, dengan 8 teras yang berjalan sehingga 3.0 GHz – CPU hampir 10% lebih pantas daripada Phone (2a) – pelbagai tugas aplikasi harian kini menjadi mudah. Dan ia disokong oleh GPU ARM Mali-G610 MC4 yang berjalan pada 1.3 GHz, yang 30% lebih pantas semasa bermain permainan berbanding Phone (2a).
Turut memainkan peranan dalam mengekalkan prestasi tinggi adalah Teknologi Pembersihan Pintar Nothing, yang secara berkala membersihkan fail sistem yang tidak digunakan. Serta pengoptimuman NTFS untuk pemindahan fail yang pantas, dan Penggalak RAM untuk sehingga 20 GB RAM efektif.
Kamera
Sejak pelancaran Phone (2a) pada bulan Mac, pasukan Nothing telah mengeluarkan tujuh kemas kini perisian dengan pelbagai peningkatan kamera. Kemas kini ini menyempurnakan pengalaman kamera dengan meningkatkan ketepatan warna, saturasi, dan mengoptimumkan konsistensi warna. Selain itu, ia meningkatkan ketepatan kabur, kelajuan memuat aplikasi kamera, dan prestasi keseluruhan.
Bawa fotografi ke tahap seterusnya dengan debut Nothing: sistem kamera tiga 50 MP. Kamera swafoto Phone (2a) Plus kini merakam video 4K yang mengagumkan pada 30 FPS, peningkatan perkakasan dari sensor 32 MP Phone (2a).
Dilengkapi dengan sensor utama 50 MP yang menyerap cahaya besar dengan lensa f/1.88, sensor ultra lebar 50 MP dengan sudut pandangan 114º, dan kini, kamera hadapan 50 MP untuk swafoto bintang dan kualiti panggilan video yang lebih baik. Ketiga-tiga sensor menyokong output foto 50 MP langsung, tangkapan foto HDR, dan rakaman video 4K.
Kamera utama menjadi hidup dalam keadaan cahaya rendah dengan gambar malam yang kelihatan sama terperinci dan bertenaga seperti pada siang hari. Rakam video 4K yang mengagumkan dengan kamera utama, disokong oleh Penstabilan Imej Optik serta Penstabilan Imej Elektrik dan Mod Aksi untuk rakaman yang lancar apabila orang tidak boleh berdiri diam.
Untuk memastikan Phone (2a) Plus menjadi lengkap, Nothing menggabungkan perkakasan elit dengan perisian terkini. Enjin TrueLens kami dengan Mod AI Vivid terdiri daripada algoritma lanjutan untuk menghasilkan foto yang realistik, penuh dengan warna dan perincian. Ciri Ultra XDR, yang dibangunkan bersama Google, meningkatkan pencahayaan dalam keadaan mencabar dengan menyesuaikan kecerahan piksel sehingga 5 kali ganda, memastikan imej yang realistik setiap kali anda menekan butang.
Ciri tambahan termasuk Motion Capture untuk gambar aksi tanpa kabur, Mode Malam untuk fotografi cahaya rendah yang dipertingkatkan, dan AI Portrait Optimiser untuk gambar berkumpulan yang terbaik.
Nothing OS / AI
Dengan Nothing OS 2.6, Nothing telah mengembangkan perpustakaannya dengan lebih banyak widget berfungsi untuk interaksi yang bijak pada skrin utama dan kunci anda. Lengkap dengan pandangan yang boleh digeser dan animasi untuk lebih banyak tahap maklumat.
Berikutan integrasi ChatGPT lebih awal tahun ini, Nothing telah membangunkan Widget Pelapor Berita. Ringkasan harian yang memanfaatkan teknologi AI untuk mengumpulkan berita harian dalam format yang mudah dan intuitif dan dibacakan oleh CFO Nothing Tim Holbrow. Ia tersedia pada semua telefon pintar Nothing melalui aplikasi Nothing Widgets di Google Play Store.
Widget ini menyediakan berita yang dipilih dari lapan genre yang boleh dipilih, termasuk: perniagaan, hiburan, umum, kesihatan, sains, sukan dan teknologi. Sistem AI kemudian meringkaskan artikel berita dari sumber berita bahasa Inggeris berdasarkan kategori dan menukarkannya kepada audio. Setiap ringkasan cerita berlangsung 1 minit dengan jumlah 8 cerita sehari. Setiap pagi (waktu tempatan), widget akan secara automatik disegarkan dengan bank cerita baharu. Untuk melangkau cerita, cuma pergi ke Panel Tetapan Pantas atau widget Pemain Media. News Reporter berfungsi serta-merta tanpa pendaftaran diperlukan.
Tidak seperti kebanyakan peranti dalam kategori ini, Phone (2a) Plus hadir dengan Android 14 sedia ada, dan tiga tahun kemas kini perisian yang mengesankan dan empat tahun kemas kini keselamatan.
Bateri dan Pengecasan
Untuk mereka yang tidak mempunyai masa untuk menunggu, Phone (2a) Plus mempunyai Pengecasan Pantas 50W, yang bermaksud ia boleh dicas kepada kuasa satu hari dalam masa kurang dari 20 minit, hampir 10% lebih pantas daripada Phone (2a).
Phone (2a) Plus masih dilengkapi dengan bateri telefon pintar Nothing terbesar setakat ini, unit berkuasa 5,000 mAH. Ia boleh memberikan sehingga dua hari penggunaan dengan cas penuh dan mengekalkan lebih 90% kapasiti penuhnya, walaupun selepas 1,000 kitaran pengecasan.
Paparan
Phone (2a) Plus mempunyai paparan AMOLED FHD+ 6.7″ fleksibel yang boleh memberikan pengeluaran warna yang sangat tepat sebanyak 1.07 bilion warna. Dengan kecerahan puncak 1300 nits, ia memastikan keterlihatan yang hebat, walaupun apabila matahari bersinar paling terang.
Dengan teknologi Active Matrix (AM dalam AMOLED), paparan Phone (2a) Plus mempunyai kawalan tepat ke atas setiap piksel individu, menyumbang kepada kualiti imej yang lebih baik – semuanya tanpa menghabiskan hayat bateri.
Phone (2a) Plus mengekalkan bezel paling nipis dalam barisan telefon pintar Nothing, mengukur hanya 2.1 mm secara simetri pada keempat-empat sisi skrin. Pencapaian ini menghasilkan nisbah skrin-ke-badan yang mengesankan sebanyak 91.65%, yang dimungkinkan melalui kombinasi panel fleksibel dengan kejuruteraan struktur.
Interaksi sangat lancar berkat kadar penyegaran adaptif 120 Hz, yang menyesuaikan diri dengan kandungan secara lancar, dan kadar pensampelan sentuh 240 Hz untuk tindak balas segera.
Antara Muka Glyph
Di belakang telefon, Phone (2a) Plus mengekalkan antara muka Glyph ikonik. Cara baharu untuk berinteraksi dengan telefon pintar yang menggalakkan orang untuk meletakkan skrin mereka dan merujuk kepada corak cahaya dan bunyi untuk maklumat penting. Antara muka Glyph yang difokuskan mengekalkan semua keupayaan Phone (2a), termasuk Pemasa Glyph dan Kemajuan Glyph yang menggunakan integrasi pihak ketiga, sambil menerangi estetik logam yang berbeza pada Phone (2a) Plus.
Kelestarian
Phone (2a) Plus meneruskan komitmen Nothing terhadap kelestarian, dengan jejak karbon sebanyak 53.34 kg CO²e. Menyumbang kepada kredential lestarinya adalah penggunaan bahan kitar semula.
Phone (2a) Plus mengandungi:
– 100% aluminium kitar semula digunakan dalam rangka tengah
– 100% timah kitar semula pada 5 papan litar
– 100% kerajang tembaga kitar semula pada papan litar utama
– Keluli kitar semula pada 24 bahagian hentakan keluli
– Lebih 50% bahagian plastik adalah dari sumber lestari
– Sisa plastik dari barisan pengeluaran Ear (2) digunakan semula dalam Phone (2a) Plus
Untuk spesifikasi penuh, pergi ke nothing.tech
Ketersediaan dan Harga
Phone (2a) Plus tersedia dalam warna Kelabu dan Hitam, dengan dua model untuk dipilih:
12 + 256 GB (RM 1,999)
Phone (2a) Plus akan tersedia untuk umum di Malaysia pada Khamis, 5 September.
Dalam Talian
– Kedai Utama Nothing di Lazada
– Kedai Rasmi Nothing di Shopee
Peruncit
– DirectD
– TMT
– Urban Republic
– Vivid Concepts
– SS Solutions
Operator
– CelcomDigi (mulai Oktober).


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://omghackers.com/nothing-memperkenalkan-phone-2a-plus/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Nothing Phone Malaysia Spesifikasi Varian Harga

Nothing Phone Malaysia Spesifikasi Varian Harga

papar berkaitan - pada 26/8/2024 - jumlah : 88 hits
Jenama Nothing baru baru ini melancarkan model terbaru mereka Nothing Phone dan memandangkan telefon ini secara rasminya telah mendapat kelulusan SIRIM kita boleh jangkakan bahawa peranti ini secara rasminya akan dijual di pasaran Malaysia ...
Nothing Phone Terima Penambahbaikan Kamera Keselamatan Dan Ciri Baharu

Nothing Phone Terima Penambahbaikan Kamera Keselamatan Dan Ciri Baharu

papar berkaitan - pada 10/9/2024 - jumlah : 49 hits
Pengguna Nothing Phone sepatutnya sudah mula terima kemas kini terbaru untuk Nothing OS yang mengandungi beberapa penambahbaikan pada peranti termasuklah ciri keselamatan dan ciri baharu Antara ciri baharu Nothing OS yang dimuatkan dalam ke...
Diantar Ratusan Pendukung Dan Koalisi Kim Plus Melki Johni Resmi Daftar Pilkada Ntt

Diantar Ratusan Pendukung Dan Koalisi Kim Plus Melki Johni Resmi Daftar Pilkada Ntt

papar berkaitan - pada 27/8/2024 - jumlah : 68 hits
Melki mengklaim program pembangunan yang dimulai dari Bung Karno hingga Prabowo di NTT akan dilanjutkan dan dituntaskan demi kesejahteraan masyarakat NTT
Baru Daftar Cabup Di Kpu Situbondo Jagoan Kim Plus Ketahuan Berstatus Tersangka Korupsi Di Kpk

Baru Daftar Cabup Di Kpu Situbondo Jagoan Kim Plus Ketahuan Berstatus Tersangka Korupsi Di Kpk

papar berkaitan - pada 27/8/2024 - jumlah : 45 hits
Calon Bupati Petahana Karna Suswandi diduga melakukan tindak pidana korupsi pengelolaan dana PEN serta pengadaan barang dan jasa di Pemkab Situbondo 2021 2024
Teresa Summoned To Mcmc Info Extracted From Phone

Teresa Summoned To Mcmc Info Extracted From Phone

papar berkaitan - pada 12/9/2024 - jumlah : 135 hits
DAP vice chairperson Teresa Kok was summoned to the Malaysian Communication and Multimedia Commission headquarters in Putrajaya this afternoon This is in relation to her remarks on the halal certification issue which is also being investiga...
Nothing Frivolous About Sanusi S Polygamous Union

Nothing Frivolous About Sanusi S Polygamous Union

papar berkaitan - pada 10/9/2024 - jumlah : 60 hits
We extend our congratulations to Kedah Menteri Besar Muhammad Sanusi Md Nor on his recent polygamous marriage It is commendable that he has adhered to all legal procedures and requirements as stipulated by the relevant authorities However i...
Pbm Has Nothing To Offer Grs Says Analyst

Pbm Has Nothing To Offer Grs Says Analyst

papar berkaitan - pada 7/9/2024 - jumlah : 92 hits
With no machinery in Sabah and chapters in other states PBM appears more like a national party than a local party Parti Bangsa Malaysia chief Larry Sng is likely to face rejection as he courts Gabungan Rakyat Sabah with nothing to offer say...
Filem Reeza Gtr

Ringgit Opens Slightly Lower Against Us Rises Vs Other Major Currencies

Demam Denggi Demam Panas Yang Tiba Tiba

Kl Bird Park

4 Resipi Sarapan Mudah Boleh Masak Guna Air Fryer Je

Zus Coffee With Ceo Latte

Generate Unique Brand Names

Makanan Yang Meredakan Emosi


echo '';
Biodata 30 Peserta Muzikal Lawak Superstar 2024 Musim 4 Astro Warna

Biodata Ojen Aiwah Usahawan Kunafa Terkenal Personaliti TikTok Dan Penyanyi Lagu Hubb

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Hai Cinta Dengarkanlah Slot Akasia TV3

10 Drama Melayu Terbaru TV3 2024 Best Mesti Tonton Juga Tersedia Online

Biodata Acap S Peserta Muzikal Lawak Superstar 2024 Musim 4 Yang Juga Personaliti Tiktok Live Viral


Cengkih Rempah Berharga Dengan Manfaat Kesihatan

Novendy Chen Sosok Anak Siantan Pontianak Yang Menjadi Co Founder Olsera

How Precision Mold Components Improve Manufacturing Accuracy In The Electronics Industry

Dua Anggota Polis Digantung Kerja Berkaitan Kes Ketum Dadah

Ni Namanya Hate Stalking

Pendakwaan Sangat Bergantung Pada Keterangan Dengar Cakap Kata Peguam Najib