Nikmati Sistem Audio Yang Lebih Imersif Dengan Huawei Freebuds 3


Fon telinga merupakan salah satu aksesori yang penting kepada setiap pengguna telefon pintar masa kini. Jika dahulu ia merupakan aksesori berwayar, kini aksesori ini sudahpun melalui beberapa inovasi dimana kebanyakkan fon telinga masa sekarang sudahpun membawakan rekaan nirwayar, malah ada juga ditawarkan dengan sokongan pembatalan hingar (noise cancelling). Begitu juga dengan fon telinga daripada HUAWEI iaitu HUAWEI FreeBuds 3 dimana ia merupakan aksesori yang dilengkapi dengan rekaan nirwayar, dan menerima sokongan pembatalan hingar yang aktif.

Fon telinga daripada HUAWEI ini merupakan keluaran terbaru mereka yang dikuasakan oleh janaan cip baharu, iaitu Kirin A1 dimana ia dikatakan adalah untuk mengawal kualiti audio dan memudahkan proses sambungan aksesori kepada peranti. Apa yang lebih mengagumkan adalah HUAWEI FreeBuds 3 ini boleh disambungkan kepada siri HUAWEI Mate 30 dengan mudah sahaja yang dikatakan mengambil masa hanya satu saat sahaja.
Dilengkapi Dengan Fungsi Pembatalan Hingar Yang Aktif Menjadikannya Lebih Selesa Untuk DigunakanDari segi rekaan, fon telinga ini membawakan rekaan jenis terbuka dan berbentuk seperti kepala ikan lumba-lumba (dolphin). Ia dikatakan mudah untuk dipakai dengan lebih dekat kedalam telinga dan baik untuk keselesaan telinga anda apabila dipakai dalam jangka masa yang panjang. Malah, fon telinga ini juga dilengkapi dengan efek stereo yang baik, kualiti bunyi yang jelas dan juga latensi ultra-rendah (ultra-low latency). Kita umum mengetahui bahawa prinsip pembatalan hingar ini adalah dengan menghantar gelombang bunyi berbalik (reverse sound wave) kepada bunyi yang bising untuk membatalkannya. Jadi, lebih cepat penghantaran isyarat akustik berbalik kepada hingar, lebih baik prestasi pembatalan hingar ini dilakukan. Itulah yang terjadi pada HUAWEI FreeBuds 3.

Fon telinga ini sangat sesuai untuk digunakan apabila kita berada di tempat awam. Semestinya kita tidak ingin mengganggu ketenteraman awam dengan audio yang keluar daripada telefon pintar kita. Tetapi, anda juga inginkan masa sendiri untuk mendengar lagu dan HUAWEI Freebuds 3 adalah aksesori telinga yang cukup baik untuk mengisi kesunyian anda.
Walaupun anda berada di tempat yang bising dan dipenuhi dengan orang ramai, seperti di dalam LRT atau MRT, anda semestinya masih dapat mendengar bunyi bising walaupun telah memakai fon telinga yang biasa. Namun, ia berbeza sekiranya anda menggunakan HUAWEI FreeBuds 3 ini. Hal ini adalah kerana fon telinga ini mampu untuk mengurangkan bunyi hingar di sekeliling sehingga setengah selepas fungsi pembatalan hingar diaktifkan. Apabila fungsi ini diaktifkan, dan pembatalan hingar dilakukan, anda hanya perlu meninggikan audio anda kepada 30% hingga 40% sahaja untuk mendengar audio daripada fon telinga ini dengan jelas. Dengan pengaktifan mod ini pada HUAWEI FreeBuds 3, anda tidak lagi mendengar bunyi brek keretapi, hon kereta dengan kuat.

Jika sebelum ini kita sering susah untuk dihubungi apabila kita berada dibawah tanah, seperti parkir dan juga LRT atau MRT bawah tanah. Kini dengan HUAWEI FreeBuds 3, ia membolehkan anda untuk menjawab panggilan telefon dengan suara yang jelas, daripada pihak pemanggil atau pun anda sendiri ketika anda berada di kawasan bawah tanah. Hal ini adalah kerana HUAWEI FreeBuds 3 ini dilengkapi dengan pembatalan hingar bone voiceprint (bone voiceprint noise reduction) dan rekaan wind-drying catheter.
Selain itu, anda juga boleh menetapkan kesan pembatalan hingar ini pada HUAWEI FreeBuds 3 dengan spesifik berdasarkan situasi sekeliling. Buat masa ini, fon telinga ini menawarkan 9 parameter berbeza untuk anda menggunakannya mengikut struktur telinga dan cara pemakaiannya. Jadi, sekiranya anda berada di kedai kopi, anda boleh aktifkan parameter pembatalan hingar ini untuk mendapatkan kesan pembatalan hingar yang lebih baik.
Nikmati Audio Dan Video Dengan Latensi Ultra-Rendah Melalui Bantuan Cip Kirin A1Bukan sekadar mod pembatalan hingar, HUAWEI FreeBuds 3 ini juga dilengkapi dengan fungsi latensi yang rendah, penggunaan kuasa yang kurang dan kestabilan yang tinggi. Apa yang lebih menarik tentang HUAWEI FreeBuds 3 ini adalah, ia hadir dengan janaan cip pemprosesan yang dibangunkan sendiri oleh HUAWEI, iaitu cip Kirin A1, dan sistem penghantaran dengan teknologi dwi saluran dalam masa yang sama. Dengan sokongan ini, ia membolehkan anda untuk mendapatkan bunyi audio yang selari dengan video dan tidak lengah masa.

Audio stereo pada HUAWEI FreeBuds 3 ini juga turut mengagumkan dimana ia juga sesuai untuk pendengaran para pemain permua. Dengan butang “plane” pada telefon pintar anda selepas ia disambungkan dengan fon telinga ini, anda boleh mendapatkan sistem audio dan efek bunyi yang imersif yang mana ia dapat membezakan bunyi di bahagian kiri dan kanan anda. Melaluinya, anda kini boleh mengecam bunyi dengan lebih efektif dan lancar dari mana musuh datang. Prestasi permainan anda kini lebih baik dengan menggunakan HUAWEI FreeBuds 3 sekaligus memberi peluang untuk anda memenangi permua tersebut.
Sekiranya anda bukan seorang pemain permua yang tegar, anda tidak perlu risau kerana HUAWEI FreeBuds 3 ini juga sesuai untuk anda menonton tayangan video. Dengan memakai fon telinga ini, anda boleh menikmati sistem audio yang baik dimana ia dilengkapi dengan latensi yang rendah yang membuatkan paparan video selari dengan audio yang dikeluarkan. Dengan efek bunyi stereo, anda kini boleh menikmati tayangan video yang lebih sinematik.
Ketahanan Bateri Yang Lama Menjadikannya Lebih Mudah Untuk Dibawa Kemana Sahaja
Hasil daripada pengekodan AAC (AAC Coding) pada HUAWEI FreeBuds 3 ini membolehkan anda untuk mendapatkan kestabilan dan keseimbangan penggunaan kuasa yang baik. Juga dibantu oleh cip Kirin AI, penggunaan kuasa pada fon telinga ini juga adalah rendah, yang membuatkan baterinya dapat bertahan lama. Menurut HUAWEI sendiri, dengan sokongan pembatalan hingar pada fon telinga ini membuatkannya hanya menggunakan 20% bateri sahaja selama satu jam penggunaan, dan dapat bertahan selama 4 jam untuk mendengar lagu.
Bukan itu sahaja, HUAWEI FreeBuds 3 ini turut hadir dengan bekas pengecasannya tersendiri yang menjadikan jangka hayat bateri dapat bertahan lama dengan hanya sekali pengecasan sahaja. Malah, sekiranya anda terlupa untuk membawa bekas pengecasannya, anda boleh gunakan telefon pintar HUAWEI Mate 30 anda sebagai alat pengecasan kerana fon telinga ini menyokong untuk menerima pengecasan berbalik daripada HUAWEI Mate 30, samaada secara berwayar atau juga nirwayar.
Kesimpulan
Secara keseluruhannya, fon telinga HUAWEI FreeBuds 3 ini adalah berbaloi untuk dimiliki. Hal ini adalah kerana ia dilengkapi oleh cip yang dibangunkan sendiri oleh HUAWEI, iaitu Kirin A1 yang membantu prestasi fon telinga ini untuk berfungsi dengan lebih baik, dari segi latensi ultra rendah, penyelarian audio yang baik, kualiti audio yang mengagumkan, dan jangka hayat bateri yang lama. Dengan memadankan fon telinga ini bersama siri HUAWEI Mate 30, ia sekaligus memudahkan lagi perjalanan harian anda.

Jadi, sekiranya anda berminat untuk memiliki HUAWEI FreeBuds 3 ini, bolehlah dapatkannya melalui laman rasmi HUAWEI atau kedai-kedai rasmi mereka yang terdekat bermula esok, iaitu pada 4 November. Di Malaysia, fon telinga ini dipasarkan pada harga RM679 sahaja, manakala siri HUAWEI Mate 30 adalah bermula pada harga RM2799. HUAWEI juga baru baru ini telah melancarkan storan awan mereka sendiri untuk para pengguna telefon pintar siri HUAWEI Mate 30 dengan penawaran 50GB. Untuk mendapatkannya, anda hanya perlu menebusnya dengan hanya log masuk menggunakan HUAWEI ID anda di bahagian tetapan dan nikmati 50GB storan awan secara percuma selama 3 bulan.
Beli : HUAWEI FreeBuds 3 Melalui Laman Rasmi HUAWEI 
Penafian : Ini adalah advertorial yang dibawakan oleh Huawei Malaysia.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://penlawak.blogspot.com/2019/12/nikmati-sistem-audio-yang-lebih-imersif.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Kos Menggantikan Skrin Huawei Mate X Adalah Lebih Mahal Daripada Sebuah Iphone 11

Kos Menggantikan Skrin Huawei Mate X Adalah Lebih Mahal Daripada Sebuah Iphone 11

papar berkaitan - pada 22/11/2019 - jumlah : 270 hits
Huawei Mate X mula dijual di China pada 15 November lalu Dalam masa beberapa minit sahaja kesemua unit yang ditawarkan telah habis dijual walau harga jualan RMB 1699 sebuah Selepas seminggu dijual Huawei telah mengeluarkan senarai kos mengg...
Huawei Freebuds 3 Fon Telinga Dengan Latensi Yang Rendah Bersama Pembatalan Hingar Aktif Yang Baik

Huawei Freebuds 3 Fon Telinga Dengan Latensi Yang Rendah Bersama Pembatalan Hingar Aktif Yang Baik

papar berkaitan - pada 5/12/2019 - jumlah : 258 hits
Jika kita perhatikan situasi setiap hari ketika waktu kemuncak penggunaan kenderaan awam kita d apat lihat yang kebanyakkan pengguna kenderaan awam ini memakai fon telinga Ia bagaikan aksesori penting kepada setiap individu pada era ini tid...
Imej Pengolokan Huawei Matebook 15 Tertiris Hadir Dengan Bezel Skrin Lebih Nipis

Imej Pengolokan Huawei Matebook 15 Tertiris Hadir Dengan Bezel Skrin Lebih Nipis

papar berkaitan - pada 21/11/2019 - jumlah : 197 hits
Huawei MateBook tidak dinafikan adalah antara komputer riba premium yang paling menarik dari Huawei Ia berada dalam kategori ultrabook dan jika dibandingkan dengan pesaing MateBook menawarkan harga yang lebih berbaloi Variasi paling murah a...
Lebih Baik Sistem Apungan Harga Bulanan Kata Pengusaha Stesen Minyak

Lebih Baik Sistem Apungan Harga Bulanan Kata Pengusaha Stesen Minyak

papar berkaitan - pada 29/11/2019 - jumlah : 292 hits
Pengusaha stesen minyak lebih memilih sistem apungan harga minyak secara bulanan berbanding mingguan bagi memudahkan pengendalian dan mengurangkan risiko kerugian PETALING JAYA Persatuan Pengusaha pengusaha Stesen Minyak Malaysia mengulangi...
Daripada Harga Rm799 Je Huawei Y9 Series Bagi Korang Storan Skrin Lebih Besar Dan Bateri Tahan Lebih Lama

Daripada Harga Rm799 Je Huawei Y9 Series Bagi Korang Storan Skrin Lebih Besar Dan Bateri Tahan Lebih Lama

papar berkaitan - pada 29/11/2019 - jumlah : 391 hits
Kalau sebut pasal telefon pintar dekat Malaysia memang banyak jenama jenama yang terkenal ada dalam pasaran Tapi bila sebut je jenama Huawei rasanya satu Malaysia akan teruja dan sentiasa tertunggu tunggu produk terbaru daripada Huawei seba...
Program Komuniti Mcdonald S Sumbang Lebih Rm540 Ribu Buat Golongan Kurang Berkemampuan Di Kelantan

Program Komuniti Mcdonald S Sumbang Lebih Rm540 Ribu Buat Golongan Kurang Berkemampuan Di Kelantan

papar berkaitan - pada 28/11/2019 - jumlah : 347 hits
Assalamualaikum Program Komuniti McDonald s santuni rakyat Kelantan Pelbagai inisiatif kemasyarakatan diumumkan demi manfaat golongan kurang berkemampuan di Kelantan melibatkan sumbangan lebih RM540 ribu Dengan matlamat memberi impak positi...
Kena Selalu Makan Mentega Kacang Kalau Nak Kulit Sentiasa Cantik Dan Perut Lebih Kenyang

Kena Selalu Makan Mentega Kacang Kalau Nak Kulit Sentiasa Cantik Dan Perut Lebih Kenyang

papar berkaitan - pada 28/11/2019 - jumlah : 481 hits
Pasti ramai yang suka dengan mentega kacang yang dimakan dengan bersama roti atau apa saja yang sesuai dimakan dengannya kerana mentega kacang sangat sedap disukai ramai orang Kekacang juga tersenarai antara makanan utama yang dapat membant...
Manja Manja Perempuan Sebenarnya Mereka Lebih Gatal Dalam Diam

Manja Manja Perempuan Sebenarnya Mereka Lebih Gatal Dalam Diam

papar berkaitan - pada 26/11/2019 - jumlah : 432 hits
Gambar hiasanPara lelaki pada umumnya ramai rasa bangga apabila disamakan seperti buaya darat Wanita pula walaupun memang sudah jelas gatal dia akan tetap marah apabila diperkatakan seperti itu Status gatal atau perasan terlalu universal un...
Opensignal Kelajuan Menstrim Video Di Malaysia Perlahan Tetapi Lebih Baik Dari Amerika Syarikat

Opensignal Kelajuan Menstrim Video Di Malaysia Perlahan Tetapi Lebih Baik Dari Amerika Syarikat

papar berkaitan - pada 28/11/2019 - jumlah : 198 hits
OpenSignal telah mengeluarkan laporan terkini mereka tentang pengalaman menstrim kandungan video pada peranti mudah alih di seratus negara di dunia Menurut mereka Malaysia kini di tangga ke 66 dengan 54 4 markah dan menunjukkan peningkatan ...
High Court Fixes 3 Additional Trial Dates To Complete 1mdb Case

Norjuma Didakwa Lima Pertuduhan Mencederakan Tiga Individu Lakukan Khianat

Sabah Peroleh Rm580 Juta Hasil Jualan Minyak Mentah

Since Mic Pointless Pn Confident Of Marginalised Indian Votes

The Evolution Of Adult Entertainment

Berjalan Bersama Pengguna Inovasi Pengalaman Interaktif Zuhyx

Menambat Selera Rakyat Malaysia Dengan Kebaikan Berasaskan Tumbuhanterbaharu Dari Nestl

Ministers Hit Out At Us Academic S Safety Claim



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


Lunch Di Restoran Saffani Ipoh Perak

Mentafsir Pilihan Raya Kecil Kkb

Sarapan Apom Manis Bubur Campur Di Padang Speedy Teluk Intan

Apakah Berhijab Harus Dari Hati

Cerita Hari Jumaat

Time Sensitive Recognizing And Reacting To Infantile Spasms