Nikmati Hidangan Istimewa Dari Tony Roma S Sempena Musim Perayaan Ini


Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua para pembaca yang saya kasihi sekalian. Semoga anda semua berada dalam keadaan sihat sejahtera hendaknya. Baiklah dalam entri kali ini saya ingin berkongsi dengan anda semua mengenai Fortune Feast di Tony Roma’s.
Untuk makluman anda semua, musim Tahun Baru Cina kali ini pihak Tony Roma’s mendatangkan pelbagai pilihan menu menarik bagi meraikan kedatangan musim perayaan ini. Mana tidaknya, Tahun baru Cina merupakan antara hari yang amat bermakna buat sebahagian dari rakyat Malaysia. Masa inilah mereka menghabiskan waktu bersama keluarga.
Sempena Tahun Baru Cina ini, Tony Roma menawarkan kepada anda dan orang tersayang untuk menikmati yee sang di restoran dengan Ong Lai Salad sendiri yang merupakan sebahagian daripada menu Fortune Feast.

Ianya tersedia dari sekarang hingga 28 Februari 2019, para tetamu boleh memilih antara Prosperity Salad with Grilled Salmon (RM 58.88) atau Wealthy Salad with Baby Octopus (RM 48.88) untuk melambung dan menikmati yee sang mereka. Setiap salad datang dengan campuran salad segar, nanas, lobak merah, mentimun segar, pomelo segar, kulit wonton goreng rangup, walnut panggang dan daging pilihan anda yang disajikan dengan vinaigrette bawang manis manis.

Jujur untuk saya katakan, ini adalah antara Yee sang yang terenak yang pernah saya makan seumur hidup. Mana tidaknya, makan satu tak cukup, nak lagi dan lagi!
Selain itu, menu Fortune Feast juga menawarkan beberapa hidangan perayaan termasuk Reunion Meal (RM 138.88) yang terdiri daripada lembaran penuh kambing panggang dengan separuh BBQ ayam dan separuh Kickin’ Shrimp bersama empat hidangan sampingan.
Buddy Meal (RM 98.88) pula terdiri daripada dua bahu kambing bakar yang dipanggang dengan separuh ayam BBQ dan empat hidangan sampingan.
Bila masuk mulut, memang tak dapat digambarkan dengan kata-kata. Daging yang memang empuk yang bila dimakan cair di dalam mulut. Selain itu juga, ianya lekang di tulang yang menunjukkan bahwasanya daging tersebut betul-betul masak dan empuk. Yummeh!
Untuk peminat burger pula, anda ditawarkan dengan menu perayaan tiga pilihan istimewa – Burger Beef Burst, Burger Steakhouse dan Wild Burger Cendawan. Burger Beef Burst terdiri daripada brisket daging yang ditarik berair yang disajikan di atas daun kubis, tomato segar, bawang merah dan sos pedas Texas.

The Steakhouse Burger pula terdiri daripada daging patty yang dibakar bersama-sama dengan demi glace, keju Harvati berkrim dan bacon ayam manakala Burger Cendawan Liar terdiri daripada burger berair yang dihiasi dengan keju Harvati yang mentega dan cendawan liar. Semua tiga burger berharga RM 38.88 setiap satu dan disajikan dengan Kentang Croquette dan Sos Jalapeno.
Akhir sekali, jangan lupa untuk menikmati pemanis mulut istimewa Tony Roma’s. Ianya adalah Chocolate Creamsicle, Tropical Smoothies, Shocking Ang Pow, Good Luck Float dan Pineapple “ONG” Slurp, yang semuanya berharga RM 19.88 setiap satu.
Jujur untuk saya katakan, segala menu yang disajikan sememangnya terbaik dan anda patut mencubanya sendiri. Pasti ianya bakal memberikan satu pengalaman yang berbeza kepada anda dan juga keluarga dimusim perayaan ini.
The post Nikmati Hidangan Istimewa dari Tony Roma’s Sempena Musim Perayaan Ini appeared first on AMIRNAWAWI.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://amirnawawi.com/nikmati-hidangan-isitmewa-dari-tony-romas-sempena-musim-perayaan-ini/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
4802 Majlis Pelancaran Kempen Keselamatan Kebakaran Sempena Musim Perayaan Tahun Baru Cina 2019 Tol Sg Besi 31 1 19

4802 Majlis Pelancaran Kempen Keselamatan Kebakaran Sempena Musim Perayaan Tahun Baru Cina 2019 Tol Sg Besi 31 1 19

papar berkaitan - pada 1/2/2019 - jumlah : 615 hits
Majlis Pelancaran Kempen Keselamatan Kebakaran sempena Musim Perayaan Tahun baru Cina 2019 di Plaza Tol Sungai Besi Kuala Lumpur yang di sempurnakan oleh YS PKPjB Haji Nordin Bin Pauzi Pengarah JBPM Kuala Lumpur Ketua Aktivis PPIM Nadzim Jo...
Tony Roma S Memberikan Pilihan Fortune Feast Sempena Chinese New Year

Tony Roma S Memberikan Pilihan Fortune Feast Sempena Chinese New Year

papar berkaitan - pada 4/2/2019 - jumlah : 389 hits
Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga rakan rakan sekalian Masih tak tahu kat mana nak buat makan besar sempena dengan Tahun Baru Cina kali ini Apa kata raikan tradisi menggaul Yee Sang special di semua res...
Kantin Asam Pedas Dengan Hidangan Istimewa Asam Pedas Pekat Lagi Sedap Gabungan Resepi Muar Dan Melaka

Kantin Asam Pedas Dengan Hidangan Istimewa Asam Pedas Pekat Lagi Sedap Gabungan Resepi Muar Dan Melaka

papar berkaitan - pada 31/1/2019 - jumlah : 790 hits
Kalau sebut sahaja asam pedas mesti terkecur air liur saya dibuatnya lebih lebih lagi kalau yang pekat pekat tu makan pulak dengan sambal telur asin dan nasi panas panas fuhh sure bertambah tambah saya makan Asam pedas ni memang merupakan s...
Feast On Fortune With Tony Roma S During This Chinese New Year

Feast On Fortune With Tony Roma S During This Chinese New Year

papar berkaitan - pada 9/2/2019 - jumlah : 367 hits
Hello lovely readers It s Chinese New Year season and its time for Yee Sang Eating Yee Sang is a cultural activity for Chinese living in Malaysia to usher the arrival of the new year According to tradition tossing yee sang welcomes good luc...
Sajian Enak Fortune Feast Di Tony Roma S

Sajian Enak Fortune Feast Di Tony Roma S

papar berkaitan - pada 14/2/2019 - jumlah : 272 hits
SAJIAN ENAK FORTUNE FEAST DI TONY ROMA S Assalamualaikum semua sempena ketibaan musim perayaan Tahun Baru Cina kali ini Tony Roma s menyediakan menu istimewa yang enak iaitu Fortune Feast Menu ini memberi kelebihan kepada mereka yang ingin ...
Haukland Beach Lofoten Di Musim Sejuk Bersama 4 Anak

Haukland Beach Lofoten Di Musim Sejuk Bersama 4 Anak

papar berkaitan - pada 20/2/2019 - jumlah : 375 hits
Langit ciptaan Allah di Lofoten memang sangat mengagumkan Pelbagai ekspresi awan dan cahaya bercampur baur menjadikan langit di sini sangat sangat unik dan cantik Gambar kali ini saya kongsikan kami di Pantai Haukland Papan tanda hampir di ...
Didik Diri Konsisten Minum Air Di Musim Panas Dengan Aplikasi Telefon

Didik Diri Konsisten Minum Air Di Musim Panas Dengan Aplikasi Telefon

papar berkaitan - pada 14/2/2019 - jumlah : 610 hits
Didik Diri Konsisten Minum Air Di Musim Panas Dengan Aplikasi Telefon Sekarang ni tengah musim panas Kebanyakan tempat memang alami panas membahang hingga ke malam Sekarang ni memang kat rumah pasang air cond siang malam Huii Panasnnya Alla...
Rancangan Pa Ma Musim Pertama Tercalon Top 13 Ame 2019 Jom Undi

Rancangan Pa Ma Musim Pertama Tercalon Top 13 Ame 2019 Jom Undi

papar berkaitan - pada 15/2/2019 - jumlah : 773 hits
Rancangan TV Pa Ma musim pertama tercalon dalam 13 pencalonan untuk kategori Program Meletop bagi Anugerah Meletop Era 2019 Musim pertama rancangan ini telah bersiaran pada 12 Jun tahun lalu dan dihoskan oleh pasangan selebriti popular Eira...
Tiada Parti Hari Lahir Sempena Ulangtahun Kelahiran Pertama Arsalan Jihan Muse Bawa Anak Ke Jepun

Tiada Parti Hari Lahir Sempena Ulangtahun Kelahiran Pertama Arsalan Jihan Muse Bawa Anak Ke Jepun

papar berkaitan - pada 31/1/2019 - jumlah : 1200 hits
Tiada parti hari lahir sempena ulangtahun kelahiran pertama Arsalan Jihan Muse membawa anak sulungnya itu ke Jepun Anak Jihan Ungku Arsalan Haq telah pun mencecah usia setahun pada 26 Januari lalu Jihan melawak menyatakan yang tiada parti s...
Politikus Merosakkan Nama Raja Raja Melayu

Awak Solat Tak 5 Waktu Jika Tidak Awak Balik Saja

The Hardest Singing Show

Beyond Pregnancy And Weight Loss Maryland Breast Augmentation Solutions

Anwar Mahu Saman Individu Sebar Fitnah Isu Kasino

Jkn Pahang Rampas Produk Ubat Tidak Berdaftar Kosmetik Tiada Notifikasi Bernilai Rm1 Juta

Drama Puaka Cuti Semester Lakonan Mark Adam Zaki Azeman

Cerita Foto Sepanjang Minggu



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah


Resepi Udang Berempah Kurma

The Debut Of Huawei Pura 70 Series

Exploring The Impact Of Aluminum In Contemporary Design

Sustainability And Metal Buildings A Data Driven Approach To Eco Friendly Construction

Jakim Sets Up Special Hotline To Channel Complaints Regarding Insults To Islam

Targeted Tourist Arrival Figures Mostly Hits Or Misses