Nak Menabung Untuk Beli Emas Kedai Emas Hajjah Halijah Ada Sediakan Pakej Menarik


Salam dears… Kalau bukan sebab Covid-19, Mama tak ambil peduli pun tentang emas. Masa muda dulu…ehh masa lebih muda dari sekarang (tak mahu mengaku tua hahaha), Mama tak minat emas terutamanya emas kuning. Sampaikan cincin kahwin pun Mama pilih emas putih ja.
Tapi sejak Covid-19 melanda dan macam macam yang berlaku, nilai matawang jadi tak stabil, ekonomi turun naik, ramai hilang pekerjaan dan macam macam lagi lah, Mama mula nampak kepentingan untuk ada simpanan selain daripada dalam bentuk wang. Dan salah satunya ialah simpanan dalam bentuk emas!
Tambah plak masa orang dok kecoh kecoh kata harga emas turun, emas dah makin murah…Mama pun jadi berminat nak ambil tahu pasal emas. Dan kini…Mama rasa ehh ruginya tak kumpul emas sejak dulu lagi! Kerana emas bukan setakat barang perhiasan tapi juga untuk simpanan masa hadapan.
Setakat yang Mama tahu, harga emas semakin naik dari tahun ke tahun. Contohnya, masa tahun 2014 dulu Mama pernah beli gelang emas 916 pada harga RM196 segram. Tapi baru baru ni Mama tengok kat satu kedai emas di Selangor ni harga emas 916 dah RM245 segram (termasuk upah).
Bayangkan pada masa hadapan, kemungkinan harganya akan terus naik dan naik kan? Jadi, Mama rasa memang tak rugi nak beli dan simpan emas!
Kelebihan Menyimpan Emas: 1) Emas adalah alat penyimpan nilai wang anda, nilainya adalah fleksible. Walau ada masanya nilai emas menurun, namun tidak selamanya ia akan terus menurun sebaliknya bila tiba masa nilainya akan kembali naik dan kukuh.

2) Atasi masalah inflasi. Dengan kepelbagaian kos hidup yang semakin meningkat, nilai yang ada pada wang akan mengalami pengecilan pada nilainya kerana kuasa beli pengguna yang semakin hari semakin jatuh.

3) Emas merupakan pelaburan yang terbaik untuk masa depan seperti pendidikan, perniagaan, perkahwinan, umrah & haji. Kerana nilai emas adalah seiring dengan perubahan masa dan zaman (kalis inflasi).

4) Mudah untuk dicairkan menjadi wang pada bila-bila masa terutama bila mengalami waktu kecemasan dan nilainya mengikut harga semasa pasaran emas seluruh dunia.

5) Aset yang mudah untuk diselamatkan terutama apabila berlaku bencana alam. Dari sifat fizikal emas yang tahan lasak dan tidak mudah dileburkan oleh suhu.
Beli Emas Pada Harga Berpatutan di Kedai Emas Hajjah Halijah (KEHH) Secara peribadi, Mama lebih suka menyimpan emas fizikal dan lebih tertarik pada emas dalam bentuk barang kemas. Sambil menyimpan, boleh buat pakai juga kan.
Bila kawan Mama kongsikan yang dia ada beli emas murah dari Kedai Emas Hajjah Halijah di Perlis, opkos laa Mama laju laju pergi terjah Facebook Kedai Emas Hajjah Halijah tu dan ‘cuci mata’ tengok design yang terkini dan cantik-cantik belaka!
KEHH selalu buat live di FB dan update harga emas semasa, jadi boleh laa tengok apa design terkini yang ada. Haishhh rambang mata tengok design cantik cantik camtu kan? Mama berkenan sungguh lah dengan gelang tangan ‘pulut dakap’ tu. Adakah nak kena order barang seutas?? Hehehe
Ohh yaa… yang warna macam silver tu bukan silver atau emas putih tau, tapi Enamel iaitu sejenis cat berwarna yang diletak pada emas. Tujuan enamel ni ialah untuk menambah seri dalam set masdora. Sesuai laa untuk orang yang tak suka warna emas sepenuhnya macam Mama ni hehe.
Yang penting, kesan enamel tak mempengaruhi ketulenan emas 916, maksudnya ia masih kekal sebagai emas 916. Kalau sebelum ini kita cuma dikenalkan dengan warna putih iaitu chrome, tapi sekarang lebih meriah dengan cat bewarna-warni. Konsep yang sama cuma warna lebih menarik mengikut edaran trend terkini.
Kedai Emas Hajjah Halijah Ohh yaa…Kedai Emas Hajjah Halijah ni ada 2 cawangan iaitu di Kangar, Perlis dan Sungai Petani, Kedah. Tapi untuk yang jauh tak boleh nak pergi ke kedai tu jangan risau, nak order beli online pun boleh. Whatsapp ja kat diorang untuk order. Kawan Mama tu dah beberapa kali dah order online dan barang kemas yang dipos oleh KEHH sampai dengan elok kat dia.
Dibungkus kemas. Tapi dia tak mau tayang apa yang di beli hehehe Pakej Menabung Untuk Beli Emas di Kedai Emas Hajjah Halijah (KEHH) Selain daripada design yang lawa lawa belaka, Mama tertarik gak dengan Pakej Menabung Emas yang disediakan oleh Kedai Emas Hajjah Halijah tu.
Ye laa, kadang kita ni nak keluar duit banyak segedebukkk untuk beli emas ni agak payah kan. Jadi bila ada pakej menabung untuk beli emas ni boleh laa join sama mengumpul…sikit sikit lama lama jadi bukit lah orang kata kannn.
Terma & Syarat Pakej Menabung Emas di Kedai Emas Hajjah Halijah Yuran penyertaan adalah sebanyak RM50 untuk ahli tabungan yang baru.Tempoh menabung hanyalah selama 6 bulan sahaja.Pilihan pakej yang disediakan adalah:
Pakej Gold : RM200/bulan
Pakej Diamond : RM500/bulan
Pakej Platinum : RM1000/bulanLayak mendapat diskaun pemotongan harga sebanyak RM10 daripada harga pasaran semasa mendaftar pakej menabung. Barang yang hendak ditebus, tidak boleh lebih atau kurang dari jumlah tabungan.Jika barang yang hendak ditebus adalah melebihi jumlah tabungan, berat selebihnya akan mengikut harga semasa.Barang “hanya boleh ditebus” setelah tamat tempoh pakej menabung.Bayaran wajib dilakukan setiap bulan, jika ada bulan yang terlepas untuk membuat pembayaran, automatik harga akan dikira seperti biasa.Jumlah tabungan tidak boleh ditukar dengan wang tunai.Dibenarkan untuk menyertai lebih daripada satu pakej.Sebarang perubahan adalah tertakluk kepada pihak Kedai Emas Hajjah Halijah Sdn Bhd. Baguskan ada pakej menabung untuk beli emas macam ni? Sekurang kurangnya kita komited ‘asingkan’ duit setiap bulan untuk beli emas, tak lah asyik terrrguna untuk shopping benda lain kan, kan?
Jadi marilah kita sama sama menabung untuk beli emas di Kedai Emas Hajjah Halijah jommm! Ingat Emas, Ingat KEHH Gerbang Dunia Emas Anda! Gittewww hehehe
Website: https://halijahjewels.com/
Facebook : https://www.facebook.com/kedaiemashajjahhalijah
Telegram : https://t.me/s/kedaiemashajjahhalijahsb
Instagram : https://www.instagram.com/kedaiemashajjahhalijahsb/
 33 total views,  33 views today
The post Nak Menabung Untuk Beli Emas? Kedai Emas Hajjah Halijah Ada Sediakan Pakej Menarik! appeared first on Mama Kembar Tiga.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://mamakembartiga.com/2020/12/nak-menabung-untuk-beli-emas-kedai-emas-hajjah-halijah-ada-sediakan-pakej-menarik.html/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Kedai Emas Hajah Halijah Menawarkan Pakej Penyimpanan Pelaburan Emas Dengan Potongan Harga Emas Semasa Murahnya

Kedai Emas Hajah Halijah Menawarkan Pakej Penyimpanan Pelaburan Emas Dengan Potongan Harga Emas Semasa Murahnya

papar berkaitan - pada 18/12/2020 - jumlah : 705 hits
Fuhh zaman sekarang emas boleh beli dan tempah online je tau tup tup eh sampai dah kurier emas melalui penghantaran pos Di jamin selamat Juju terdengar ini ada offer pakej menabung Serendah RM100 sebulan dan paling maksimum RM1 000 sebulan ...
Kedai Emas Hajjah Halijah Kedai Emas Murah Di Kedah

Kedai Emas Hajjah Halijah Kedai Emas Murah Di Kedah

papar berkaitan - pada 4/1/2021 - jumlah : 655 hits
Assalamualaikum Sekarang ni qaseh perhati ramai anak muda dah ada kesedaran untuk membeli emas macam qaseh sendiri sebenarnya dari dulu tak minat pakai emas tapi rupanya bodoh sangat sebenarnya ya haha benda lain sanggup membazir tapi emas ...
Hiburan Duduk Rumah Pun Nak Pakai Emas Mawar Rashid Kongsi Pengalaman Hamil Anak Perempuan

Hiburan Duduk Rumah Pun Nak Pakai Emas Mawar Rashid Kongsi Pengalaman Hamil Anak Perempuan

papar berkaitan - pada 28/12/2020 - jumlah : 560 hits
Bakal melahirkan cahaya mata perempuan tidak lama lagi pelakon Mawar Rashid mendedahkan bahawa dia kini sedang obses dengan perhiasan berunsurkan emas dan sentiasa ingin memakai batu bernilai itu meskipun hanya duduk di rumah Mawar Rashid a...
Nasi Atuk Kfc Sedap Dan Berbaloi Ke Nak Beli

Nasi Atuk Kfc Sedap Dan Berbaloi Ke Nak Beli

papar berkaitan - pada 27/12/2020 - jumlah : 792 hits
NASI ATUK KFC SEDAP DAN BERBALOI KE NAK BELI itulah persoalan yang bermain di minda sebelum nak beli menu baru dari KFC Malaysia ni Selera kita berbeza Ada yang suka ada yang tak suka Bila baca di ruangan komen FB KFC macam macam komen ada ...
Bagaimana Nak Kenalkan Anak Dengan Ubat Gigi Dewasa Doktor Gigi Kongsi Tip Menarik

Bagaimana Nak Kenalkan Anak Dengan Ubat Gigi Dewasa Doktor Gigi Kongsi Tip Menarik

papar berkaitan - pada 19/12/2020 - jumlah : 287 hits
Seawal usia anak sehari ibu ayah wajib membersihkan mulut bayi dengan menggunakan kain dan air suam apabila mencecah 6 bulan ibu ayah boleh mula menggunakan berus lembut silicon untuk membersihkan gusi serta lidah anak Apabila anak sudah be...
Warga Emas Keluar Beli Santan Hilang Akhirnya Jadi Mayat Di Hutan Paya Bakau

Warga Emas Keluar Beli Santan Hilang Akhirnya Jadi Mayat Di Hutan Paya Bakau

papar berkaitan - pada 27/12/2020 - jumlah : 261 hits
KLANG Kehilangan seorang warga tua yang dilaporkan hilang ketika keluar membeli santan sejak Khamis lalu terjawab apabila mayatnya ditemukan di Jalan Sri Sementa di sini hari ini Mayat R Harikrishnan 75 ditemukan di sebuah hutan paya bakau ...
Baru Beli 150 Kerusi Roda Ebit Lew Nak Bagi Free Kepada Yang Memerlukan

Baru Beli 150 Kerusi Roda Ebit Lew Nak Bagi Free Kepada Yang Memerlukan

papar berkaitan - pada 30/12/2020 - jumlah : 212 hits
Siapa yang tidak mengenali pendakwah muda Ustaz Ebit Lew yang tidak henti menghulurkan bantuan kepada mereka yang memerlukan bersama teamnya iaitu Pertubuhan Kasih Umat Malaysia Beliau yang menjelajah seluruh negara telah menghulurkan bantu...
Nak Bagi Pada Warga Emas Tetiba Tak Jadi Pulak

Nak Bagi Pada Warga Emas Tetiba Tak Jadi Pulak

papar berkaitan - pada 22/12/2020 - jumlah : 184 hits
NIZAM AKAWarga emas yang pada mula rasa gembira bila umumkan bantuan utk mereka dinaikkan kpd Rm500 bertukar menjadi kecewa sakit hati dan sedih bila dicadangkan had umur warga dinaikkan dari 60 tahun kepada 65 tahun Tapi sebaik baiknya had...
Pakej Beli Satu Percuma Satu My30 Rapid Kl Bermula 21 Disember 2020

Pakej Beli Satu Percuma Satu My30 Rapid Kl Bermula 21 Disember 2020

papar berkaitan - pada 21/12/2020 - jumlah : 472 hits
Pihak Prasarana syarikat yang menguruskan rangkaian syarikat RapidKL menawarkan promosi Pakej Beli Satu Percuma Satu My30 Rapid KL Bermula 21 Disember 2020 Tawaran ini adalah bagi pembelian pas perjalanan tanpa had My30 Plus 30 bermula esok...
Towards More Comprehensive Pension Reform

Makanan Perlis Paling Popular

Polis Jerman Sita Bugatti Rare Dalam Siasatan Berkait 1mdb

Panduan Produk Kesihatan

Tafsir Mimpi Gajah

Kerana Wanita Melintas Penunggang Motosikal Berkuasa Tinggi Maut

Laporan Bank Dunia Mengeluarkan Isyarat Bahaya Terhadap Sistem Pendidikan Malaysia

Sungai Muda Sempadan Pulau Pinang Kedah



Info Dan Sinopsis Restu Drama Melayu Berepisod Platform Online iQIYI Malaysia

10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi


Lyodra Tak Selalu Memiliki Chord

No Campaign Elements In Kkb Hari Raya Open House Selangor Mb Tells Bersih

Should Stakeholders Sue Bloomberg To Prove 2nd Casino Licence Claim For Johor S Forest City Is Sheer Slander

Essential Guide To Safe Well Water Maintenance

Drama Dia Pria Terhebat

Jambu Batu Kandungan Nutrisi Dan Manfaatnya Untuk Kesihatan