Nak Makan Mana Di Cyberjaya Ini Lah Lokasi Yang Terbaik Untuk Healing Di Cyberjaya




Cyberjaya adalah bandar pintar yang merupakan tulang belakang Koridor Raya Multimedia (MSC) di Malaysia. Bandar ini dibangunkan daripada ladang kelapa sawit dan terletak di daerah Sepang, Selangor. Cyberjaya bersebelahan dengan Putrajaya, ibu negara pentadbiran Malaysia. Bandar ini diasaskan pada tahun 1997 oleh Tun Dr.Mahathir bin Mohamad, Perdana Menteri ketika itu, dengan visi untuk menjadi bandar siber yang moden dan unik seperti Lembah Silikon di Amerika Syarikat.
 


LOKASI PORT MAKAN DI CYBERJAYA

- Giggles & Geeks - Restoran western yang menawarkan hidangan seperti lamb chop, lamb shank, dan double homemade beef burger yang juicy. Suasana restoran yang selesa dan luas, sesuai untuk bersantai dengan keluarga atau kawan-kawan.
 - Stuff'd - Restoran quick casual yang menyediakan hidangan ala Tex-Mex dan Turki, seperti taco, burrito, quesadilla, kebab, dan daily bowl. Hidangan di sini lengkap dengan nutrisi, mengenyangkan, dan sihat. Terletak di DPULZE Shopping Centre. 
 


 - SalamNoodle - Restoran Chinese food halal yang menyajikan hidangan seperti beef soup noodles, sheep bone pot set, mutton curry gravy noodles, beef dumplings, mutton roast stick, dan braised chicken rice. Hidangan di sini sangat sedap dan berempah, sesuai untuk penggemar makanan pedas.
 - Casa De Madani - Restoran Italian dan European yang menyajikan hidangan seperti pasta, pizza, steak, dan salad. Hidangan istimewa di sini ialah Kagoshima A5 Wagyu Beef yang sangat lembut dan enak. Restoran ini juga menawarkan hospitaliti yang baik dan suasana yang elegan.
 - Ole Ole Bali - Restoran Asian dan Indonesian yang menyajikan hidangan seperti nasi campur bali, ayam bakar bumbu rujak, sate lilit ikan, dan pisang bakar keju. Hidangan di sini sangat bercitarasa dan menggugah selera. Suasana restoran yang menarik dan nyaman, dengan hiasan ala Bali. 
 


 - Restaurant Saba - Restoran Middle Eastern yang menyajikan hidangan seperti nasi mandy kambing, nasi briyani ayam, hummus, falafel, dan shawarma. Hidangan di sini sangat autentik dan lezat, dengan bahan-bahan segar dan berkualiti. Suasana restoran yang bersih dan kemas, dengan pelayanan yang mesra.
 - Zest Restaurant - Restoran buffet yang menyajikan pelbagai jenis hidangan dari masakan tempatan hingga antarabangsa, seperti nasi lemak, roti canai, dim sum, sushi, pasta, salad, dessert, dan banyak lagi. Hidangan di sini sangat variatif dan berkualiti tinggi, dengan rasa yang mantap dan segar. Suasana restoran yang luas dan mewah, dengan pemandangan indah dari tingkat 21 hotel Marriott Putrajaya.
 - The Burger Shop - Restoran burger yang menawarkan pelbagai pilihan burger daging lembu atau ayam dengan saiz dan topping yang berbeza-beza, seperti cheeseburger, mushroom burger, black pepper burger, dan banyak lagi. Burger di sini sangat besar dan juicy, dengan roti yang lembut dan sos yang sedap. Suasana restoran yang santai dan casual, sesuai untuk makan cepat atau bawa pulang. 
 


 - The Chicken Rice Shop - Restoran ayam goreng atau panggang yang disajikan dengan nasi ayam atau nasi minyak serta sup atau rojak buah sebagai lauk tambahan. Ayam di sini sangat lembut dan berperisa, dengan kulit yang rangup atau lembap mengikut pilihan anda. Nasi di sini juga sangat wangi dan pulen, dengan sos cili atau kicap yang menambahkan rasa. Suasana restoran yang selesa dan ceria, sesuai untuk makan bersama keluarga atau kawan-kawan.
 - Tamarind Square - Kawasan perbelanjaan moden yang menawarkan pelbagai jenis restoran dan kafe dengan konsep dan menu yang menarik dan unik, seperti The Botanist Cafe & Bar (hidangan barat), The Morning After (hidangan sarapan), The Library Coffee Bar (hidangan kopi), The Good Co (hidangan vegetarian), The Bao Bao (hidangan bao), The Fish Bowl (hidangan poké bowl), The Steam Room.
 
 

MORE feed

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://adsenseephoto.blogspot.com/2023/06/nak-makan-mana-di-cyberjaya-ini-lah.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Tak Tahu Nak Letak Kat Mana Pakaian Terpakai Yang Lama Lama Ni

Tak Tahu Nak Letak Kat Mana Pakaian Terpakai Yang Lama Lama Ni

papar berkaitan - pada 19/6/2023 - jumlah : 151 hits
Biasa kan korang kalau pakaian terpakai hat lama lama buang ke atau macamana Aihhh k fiezz ni tiap kali buat 5s pakaian terpakai yang k fiezz punya blur tak tahu nak letak ke mana Banyak kali juga lah k fiezz buang gitu je kat tong sampah T...
Celur Air Panas Je Tak Cukup Ini Kaedah Terbaik Cara Nak Hilangkan Rasa Kapur Mi Kuning

Celur Air Panas Je Tak Cukup Ini Kaedah Terbaik Cara Nak Hilangkan Rasa Kapur Mi Kuning

papar berkaitan - pada 20/6/2023 - jumlah : 199 hits
DALAM pembuatan mi kuning terdapat bahan beralkali disebut sebagai natrium karbonat yang digunakan untuk menambah baik tekstur supaya tahan lebih lama Selain natrium karbonat ada sesetengah pengeluaran mi juga menggunakan natrium hidroksida...
Resipi Begedil Daging Sedap Sempoi Baru Puas Hati Nak Makan

Resipi Begedil Daging Sedap Sempoi Baru Puas Hati Nak Makan

papar berkaitan - pada 12/6/2023 - jumlah : 131 hits
Bukan sekadar makan dengan soto tapi bergedil memang padu dimakan dengan nasi Boleh jadi bertambah Resipi begedil daging homemade yang dikongsikan oleh Pn Liza Idris ni memang senang dan terbaik Daging lebih dan padu Jom cuba Jom buat bedeg...
Makan Berkira Vacation Berkira Selesakan Anak Isteri Dr Say Kongsi Tip Nak Hidup Bahagia

Makan Berkira Vacation Berkira Selesakan Anak Isteri Dr Say Kongsi Tip Nak Hidup Bahagia

papar berkaitan - pada 11/6/2023 - jumlah : 147 hits
Jangan terlalu berkira dalam semua hal lebih lebih dengan anak isteri dan keluarga Inilah yang cuba dikongsikan oleh selebriti media sosial Dr Say Shazril Menerusi Instagramnya doktor selebriti ini menasihati agar jangan terlampau menghamba...
Lokasi Kedai Ikan Celup Tepung Terbaik Sedap

Lokasi Kedai Ikan Celup Tepung Terbaik Sedap

papar berkaitan - pada 8/6/2023 - jumlah : 260 hits
LOKASI KEDAI IKAN CELUP TEPUNG TERBAIK SEDAP Kepada anda yang ingin makan ikan udang sotong celup tepung semestinya anda akan mencari kedai yang terbaik dan sedap Disini kami akan kongsikan kepada anda lokasi kedai ikan celup tepung di area...
Daging Mai Mana Bekas Suami Dari Neraka Kirim Daging Babi Untuk Anak Anak Makan

Daging Mai Mana Bekas Suami Dari Neraka Kirim Daging Babi Untuk Anak Anak Makan

papar berkaitan - pada 11/6/2023 - jumlah : 129 hits
8216 Daging mai mana 8217 bekas suami dari 8216 neraka 8217 kirim daging babi untuk anak anak makan Sebagai umat Islam kita seharusnya memastikan daging yang dimakan adalah betul betul halal dan tidak ada perasaan waswas Sekiranya ada peras...
Elok Lah Kalau Rasa Kuat Sangat Nak Gerak Solo Tunggu Jap Ko Bawa Dan Jumpa Atok

Elok Lah Kalau Rasa Kuat Sangat Nak Gerak Solo Tunggu Jap Ko Bawa Dan Jumpa Atok

papar berkaitan - pada 25/6/2023 - jumlah : 136 hits
Ada seorang pemain bolasepak Dia ni perasan namanya hebat Padahal pemain gantian je Itu pun masuk dalam 3 minit sebelum tamat perlawanan Adalah juga jaringkan gol tapi itu pun jenis tap in je Patut orang lain yang jaringkan tapi beri laluan...
Isu Isteri Cikgu Buang Hadiah Rm2 Pemberian Murid

Syafiq Kyle Transisi Dari Ustaz Adam Ke Meth Killer

Apa Jadi Serangan Balai Polis Johor S Pura Ini Komen Pas

Drama Mihrab Cinta Zulaikha Lakonan Elisya Sandha Azrel Ismail

Lawrence Wong Mengangkat Sumpah Sebagai Perdana Menteri Keempat Singapura

Tahniah Izzat Upkk

Apa Itu Kwsp Akaun 3

15 Breathtaking Mediterranean Powder Room Ideas From Classic To Modern



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Anggun Mikayla Viu Malaysia

Keputusan Markah Mingguan Senarai Lagu Tugasan The Hardest Singing Show Astro Malaysia

Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya


Student Black Shirt Campaign Not Protest Shows Uitm Identity Vc

Menyamar Polis Samun Warga Asing Penjawat Awam Antara 4 Ditahan

Iranian President Raisi Feared Dead As Helicopter Wreckage Found

Man City Lakar Sejarah Raih Gelaran Epl Keempat Berturut Turut

Jalan Jalan Tengok Rumah Contoh Dekat Durian Tunggal 2024

Pet Expo Midvalley 2024