Nak Bentuk Kening Terbaik Tahu Tak Yang Nak Lukis Bulu Kening Tak Pernah Semudah Ini Girls



Dah jadi trend hari ni ramai wanita di luar sana mahukan gaya kening yang terbaik. Bulu Kening ni boleh dikatakan menjadi faktor paling utama kaum wanita untuk menyerlahkan penampilan mereka setiap hari. Apalah gunanya solekan tebal sekalipun kalau bahagian bulu kening tak diberikan keutamaan betul tak?

Kening merupakan bingkai untuk setiap wajah dan sangat membantu untuk membentuk rupa setiap individu. Bayangkan muka tanpa kening memang menakutkan bukan? Jadi kening yang terletak cantik pastinya melengkapkan sesebuah rupa solekan.

Tapi tak semua wanita banyak masa nak berikan penekanan pada bahagian kening setiap hari dengan kesibukan urusan harian mereka apalagi ianya adalah bahagian yang paling sukar untuk dibentuk menjadi kemas dan dalam masa yang sama kelihatan trendy menjadi pujaan ramai.

Banyak cara yang ada untuk membentuk kening yang menarik seperti menggunakan Eyebrow Powder, Eyebrow Pomade, Concealer, mahupun Eyebrow Tweezer. Tapi percaya tak kalau Ohmedia katakan yang korang boleh lupakan semua tu dan hanya fokus pada satu sahaja dan paling penting produk ini akan menjimatkan banyak masa.

Maybelline baru-baru ini melancarkan sejenis pensel bulu kening yang bagi Ohmedia sangat genius, revolusi, dan begitu mudah dipakai. Produk ni dikenali sebagai MAYBELLINE DEFINE & BLEND BROW PENCIL.

Didatangkan Dengan 4 Warna Utama!
Produk terbaru Maybelline ini didatangkan dengan 4 pilihan warna popular iaitu Grey Brown, Light Brown, Natural Brown, dan Red Brown yang salah-satunya mesti kena dengan penampilan seorang wanita. Lebih-lebih lagi, dengan pilihan 4 warna ini lebih mudah untuk digaya dan dipadankan dengan warna rambut mahupun warna hijab bagi wanita yang bertudung.

Bagaimana cara nak gabungkan warna pensel bulu mata ni biar sesuai dengan tudung korang? Sama seperti yang padankan warna rambut dengan pensel kening juga tapi kalau tudung ni melibatkan lebih banyak warna dan corak jadi lebih banyak padanan yang boleh dibuat.

1. Tudung dengan warna gelap lebih sesuai dipadankan dengan pensel warna coklat (medium to light) dan tudung dengan warna terang membuatkan warna kening akan kelihatan lebih menonjol.

2. Untuk tudung dengan rekaan bercorak pula, korang boleh pilih warna yang mana satu nak diberi penekanan. Jika warna terang yang dipilih, gunakan pensel dengan warna coklat terang untuk nampak lebih natural.


Sekarang dah tahu kan cara nak buat padanan paling menarik antara bulu kening atau rambut korang untuk kelihatan lebih menyerlah?

Hanya 3 Langkah Sahaja Untuk Guna!Kebarangkalian untuk korang jimat banyak masa dengan gunakan produk ni memang tinggi. Bayangkan korang tak perlu lagi nak gunakan sharpener pun untuk membentukkan bulu kening lagi.

Cara nak gunakan dia sangat mudah.

1. Bentukkan kening dari pangkal hingga hujung kening.
2. Isikan bahagian dalam kening.
3. Ratakan kening menggunakan berus Define & Blend Brow Pencil.
Sebelum & selepas.Tapi bukan tu yang paling best guys, tapi sebab ianya dijual dengan harga yang sangat mampu dimiliki sekaligus boleh menjadi satu alat yang akan korang bawa setiap hari di dalam bag.


Maybelline Define & Blend Blow Pencil ni boleh didapati di mana-mana kedai yang menjual kosmetik (Aeon Wellness, Guardian, Sasa, Sogo, dan Watsons) dan juga boleh dibeli secara online di Hermo, Lazada, Shopee dan lain-lain lagi. Maklumat lanjut berkenaan produk ni boleh layari website Maybelline di www.maybelline.com.my dan Facebook Maybelline Malaysia atau kalau mahu menonton banyak video tutorial make-up yang mempersonakan, boleh terus ke Youtube Maybelline Malaysia.





Sumber: Oh! Media

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.terengganu11.com/2019/03/nak-bentuk-kening-terbaik-tahu-tak-yang.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Lukis Kening Teknik Gam Atau Guna Concealer Haram Ke Dalam Islam

Lukis Kening Teknik Gam Atau Guna Concealer Haram Ke Dalam Islam

papar berkaitan - pada 3/3/2019 - jumlah : 726 hits
Kuasa solekan memang tidak dapat dinafikan lagi dapat mengubah wajah seseorang dari biasa kepada terlalu menawan Ia seperti pembedahan plastik sementara yang tidak menyakitkan dan boleh diubah mengikut kepuasan hati sendiri Di arus media so...
5 Infrastruktur Di Indonesia Diklaim Jadi Yang Terbaik Di Dunia

5 Infrastruktur Di Indonesia Diklaim Jadi Yang Terbaik Di Dunia

papar berkaitan - pada 11/3/2019 - jumlah : 245 hits
Pembangunan infrastruktur yang dilakukan oleh pemerintah telah membuat Indonesia menempati posisi tiga dengan Infrastruktur terbaik di Asia Tenggara Dalam pemeringkatan yang dikeluarkan oleh IMF tersebut Indonesia kalah dari Singapura yang ...
Milunovic Pemain Terbaik Liga Perdana Bulan Februari

Milunovic Pemain Terbaik Liga Perdana Bulan Februari

papar berkaitan - pada 11/3/2019 - jumlah : 204 hits
Milunovic Pemain Terbaik Liga Perdana bulan FebruariLUKA MILUNOVICPenyerang tengah Tambadau Sabah Luka Milunovic terpilih sebagai penerima Anugerah Pemain Terbaik Bulanan PFAM asiana my edisi Februari Liga Premier 2019 Pemain berusia 26 tah...
Stpm Terengganu Catat Keputusan Terbaik Sepanjang Zaman

Stpm Terengganu Catat Keputusan Terbaik Sepanjang Zaman

papar berkaitan - pada 11/3/2019 - jumlah : 738 hits
KUALA TERENGGANU Terengganu berjaya mencatatkan Purata Nilai Gred Kumulatif 2 99 pada keputusan Sijil Tinggi Persekolahan Malaysia 2018 yang diumumkan hari ini Pengarah Pendidikan Terengganu Shafruddin Ali Hussein berkata pencapaian itu buk...
Cara Terbaik Didikan Dr Sheikh Muszaphar Dalam Mendidik Anak Anak

Cara Terbaik Didikan Dr Sheikh Muszaphar Dalam Mendidik Anak Anak

papar berkaitan - pada 10/3/2019 - jumlah : 393 hits
Siapa yang tidak kenal dengan angkawasan negara iaitu Dr Syeikh Muszaphar Ramai yang terpegun dengan cara didikan Dr Sheikh Muszaphar dalam mendidik anak anaknya Kepintaran anak anak Dr Syeikh Muszaphar sememangnya sudha mula terselah sejak...
Resepi Sup Ikan Siakap Ala Thai Selain Rasanya Yang Memang Sedap Khasiatnya Memang Terbaik Utk Pulihkan Kesihatan

Resepi Sup Ikan Siakap Ala Thai Selain Rasanya Yang Memang Sedap Khasiatnya Memang Terbaik Utk Pulihkan Kesihatan

papar berkaitan - pada 10/3/2019 - jumlah : 530 hits
Kejadian hari Sabtu El dah lama nak cuba resepi dari Rancangan Selera oleh Nabila nih tapi bahan bahan tak beli kan so tak dapat la nak masak kebetulan Sabtu tu pergi Puchong Utama nak bayar maintenance kat area rumah lama el ni dekat je de...
Entri Terbaik Februari 2019

Entri Terbaik Februari 2019

papar berkaitan - pada 10/3/2019 - jumlah : 309 hits
Entri Terbaik Februari 2019 Seperti biasa bila masuk bulan baru Cik Ash akan update entri terbaik dekat blog ni Terima kasih kepada korang semua yang tidak jemu baca entri merapu dekat blog Cik Ash ni Hahaha Entri Terbaik Februari 2019Sejak...
Tampil Gagah Bersama Fortuner Temukan Harga Terbaik Hanya Di Auto2000 Jakarta

Tampil Gagah Bersama Fortuner Temukan Harga Terbaik Hanya Di Auto2000 Jakarta

papar berkaitan - pada 12/3/2019 - jumlah : 301 hits
LingkarMerah com Tampil Gagah Bersama Fortuner Temukan Harga Terbaik Hanya di Auto2000 Jakarta Hallo Sobat LM Hadirnya Toyota Fortuner tahun 2005 silam memiliki daya magnet sendiri bagi para penggemar otomotif SUV yang ingin berpenampilan d...
Imf Menyokong Prakiraan Pertumbuhan Kdnk Malaysia Pada 2024 Kepada 4 4

Yoursay Don T Let Little Napoleons Hold Nation To Ransom

Europe S War Jitters

Menu Cadangan Hidangan Rumah Terbuka Hari Raya

Sustainable Weekend Villa By Kanopea Architecture Studio And T3 Architects In Vietnam

Filem Sheriff

Afidavit Zahid Mungkin Jejas Hubungan Dengan Anwar

Senarai Wakil Piala Thomas Uber Cup Finals 2024 Chengdu



Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia

10 Filem Seram Thailand Berhantu Terbaru Mesti Tonton Juga Tersedia Online

10 Drama Thailand Thai Drama Terbaru Best Juga Tersedia Online


Al Kisahnya Raya 2024

Pengasas Pbrs Joseph Kurup Meninggal Dunia

Manfaat Daun Kucai Untuk Kesihatan Yang Ramai Tak Tahu

Faisal Asahan Kau Bersalah Aku Mengalah Chord

Gugurnya Dosa Waktu Solat

Ai Team Subscribers April 18 2024