Najib Macam Yahudi Kata Mahathir



Lim Kit Siang sampai berbuih mulut menyalak macam anjing gila. Dulu manyalak pasal Altantuya. Hari ini menyalak pasal 1MDB. Sekarang ini sudah mula menyalak menuduh Tok Guru Abdul Hadi Awang nak jadi perdana menteri. Kit Siang yang sebenarnya sudah gila: Melayu panggil gila talak. Dia menyesal ceraikan PAS tetapi malu nak rujuk balik. THE CORRIDORS OF POWER
Raja Petra Kamarudin
“During Najib’s time, the people of Israel sent a representative who was accepted. But now, we will not allow Israelis to participate in the swimming event here. This is because the Israelis are roguish like Najib. See how Israel has stolen Palestinian land and built a building there.”
Itu yang diperkatakan oleh Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad dalam ceramahnya di Cameron Highlands hari ini.
Bagi orang Islam, kenyataan itu ialah satu penghinaan yang amat besar sekali. Satu lagi penghinaan ialah apabila kita memanggil orang Islam seorang Firaun, seperti yang geng Anwar Ibrahim buat pada tahun 1998.
Sebab apa Mahathir dan Lim Kit Siang terus bantai Najib Tun Razak walau pun dia bukan lagi Presiden Umno atau Perdana Menteri Malaysia? Ini telah dijawab oleh Dennis Ignatius, ketua propaganda Pakatan Harapan, di dalam Free Malaysia Today hari ini.

Najib adalah pembunuh Altantuya, pencuri, penyamun, lanun Bugis, kleptokrat, dan hari ini Najib ialah Yahudi “Of course, it is absolutely necessary to bring Najib to justice for whatever crimes he may have committed. However, the legal process is often a slow and cumbersome one and the outcome is by no means a foregone conclusion. Nevertheless, the case against Najib is more than a legal one; it is a political one and must be fought and won in the court of public opinion as well,” kata Dennis Ignatius.
Ringkas cerita, mereka tidak yakin yang makhamah akan menghukum dan penjarakan Najib. Jadi mereka perlu ‘hukum’ Najib di dalam ‘court of public opinion’.
Kia perlu ingat yang Najib telah di hukum di dalam ‘court of public opinion’ semenjak tahun 2007 lagi. Semasa itu Ketua Penerangan PKR, Tian Chua, telah ‘mendedahkan’ gambar Altantuya Shaariibuu, Najib dan Abdul Razak Baginda makan bersama di Eiffel Tower di Paris, Perancis.
Tujuan itu adalah untuk ‘membuktikan’ yang Najib mempunyai hubungan dengan Altantuya. Semasa itu saya pun telah percaya tuduhan ini disebabkan ‘bukti yang kukuh’ (dan kerana masa itu saya rapat dengan Tian Chua).

Dennis Ignatius berkata isu menghentam Najib ialah isu politik dan Najib perlu dihukum di dalam ‘court of public opinion’ Hari ini, di dalam perbicaraan makhamah yang sedang berjalan, satu pendedahan baru telah di buat: iaitu gambar itu sebenarnya palsu.
Ia, 12 tahun kemudian, kita diberitahu yang gambar itu palsu. Tetapi, ‘the damage has been done’ atau nasi sudah jadi bubur. Ramai yang percaya Najib ada hubungan dengan Altantuya dan terlibat di dalam pembunuhan perempuan tersebut.
Sama dengan kempen memburukkan Najib yang di lancar pada tahun 2004. Kita diberitahu yang Najib curi duit 1MDB sebanyak RM42 billion. “RM42 bilion duit 1MBD sudah lesap,” kita diberitahu.
Hari ini, Dennis Ignatius berkata, “The outcome is by no means a foregone conclusion. Nevertheless, the case against Najib is more than a legal one; it is a political one and must be fought and won in the court of public opinion as well.”
Sekiranya betul yang Najib telah curi duit 1MDB sebanyak RM42 bilion, apa susah sangat nak membuktikannya di makhamah? Jika berani tuduh Najib curi RM42 bilion duit 1MDB, ini bermakna buktinya mesti ada. Kalau takde bukti macam mana boleh tuduh Najib curi duit 1MDB sebanyak RM42 bilion?

Anwar panggil Mahathir ‘Firaun’ dan Mahathir panggil Najib ‘Yahudi’  Di dalam Al-Quran Surah An-Nur, Allah telah bersabda yang sekiranya kita menuduh seseorang maka kita kena ada bukti. Sekiranya tidak ada bukti, maka yang menuduh pula yang akan di hukum.
Jadi, sesiapa yang menuduh Najib curi duit 1MDB sebanyak RM42 bilion kena kemukakan buktinya. Bawalah bukti it ke makhamah. Sebab apa pula kena hukum Najib di dalam ‘court of public opinion’, seperti yang diperkatan oleh Dennis Ignatius?
Najib adalah pembunuh Altantuya, pencuri, penyamun, lanun Bugis, kleptokrat, dan hari ini Najib ialah Yahudi.
Alamak, Altantuya dibunuh 13 tahun dahulu pada 2006. Yang membunuhnya adalah dua orang ‘bodyguard’ Perdana Menteri pada masa itu, iaitu Tun Abdullah Ahmad Badawi. Dan Najib dikatakan yang mengarah pembunuhan ini. Sudah 13 tahun pembunuhan ini telah berlaku. Tangkap sajalah Najib dan dakwa beliau di dalam makhamah.

Lim Kit Siang berbuih mulut menyalak macam anjing gila Sama dengan RM42 bilion yang, kononnya, Najib curi dari 1MDB. Sudah 10 bulan Pakatan Harapan memerintah. Tak jumpa lagi ke bukti Najib curi RM42 bilion? Tangkap sajalah Najib dan dakwa beliau mencuri RM42 bilion duit 1MDB. Kenapa masih perlu hukum Najib di dalam ‘court of public opinion’? Tak cukup bukti ke?
Lim Kit Siang sampai berbuih mulut menyalak macam anjing gila. Dulu manyalak pasal Altantuya. Hari ini menyalak pasal 1MDB. Sekarang ini sudah mula menyalak menuduh Tok Guru Abdul Hadi Awang nak jadi perdana menteri. Kit Siang yang sebenarnya sudah gila: Melayu panggil gila talak. Dia menyesal ceraikan PAS tetapi malu nak rujuk balik.
 


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.malaysia-today.net/2019/01/25/najib-macam-yahudi-kata-mahathir/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Tun Mahathir Kata Israel Penyangak Sama Macam Najib

Tun Mahathir Kata Israel Penyangak Sama Macam Najib

papar berkaitan - pada 25/1/2019 - jumlah : 388 hits
Tun Dr Mahathir Mohamad Foto oleh Farhan NajibPengerusi Bersatu Tun Dr Mahathir Mohamad dalam ucapannya hari ini di Cameron Highlands hari ini menyamakan bekas Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak dengan Israel Masa Najib dulu saya na...
Walaupun Di Sebelah Masjid Mahathir Membalun Najib Dengan Mengatakan Najib Sama Penyangak Macam Israel Viral Hancing

Walaupun Di Sebelah Masjid Mahathir Membalun Najib Dengan Mengatakan Najib Sama Penyangak Macam Israel Viral Hancing

papar berkaitan - pada 26/1/2019 - jumlah : 395 hits
Begitulah cara seorang Perdana Menteri tua melepaskan geram terhadap Najib Razak begitu amarah terhadap Najib sehingga di hari Jumaat yang mulia ini tidak lekang bahasanya menuduh najib perompak penyamun penyangak serta pencuri Begitu marah...
If You Move Against Mahathir He Will Give The Green Light For Sodomy 3 0 Against You Najib Camp Provokes Anwar

If You Move Against Mahathir He Will Give The Green Light For Sodomy 3 0 Against You Najib Camp Provokes Anwar

papar berkaitan - pada 21/1/2019 - jumlah : 321 hits
In other words if Anwar makes his move against Mahathir they will make their move against him And this is what Anwar means when he said I don t want to talk about it He is not worried about Sodomy 1 0 or Sodomy 2 0 He is worried about Sodom...
Fungsi Kerajaan Bukan Untuk Kaut Untung Kata Dr Mahathir

Fungsi Kerajaan Bukan Untuk Kaut Untung Kata Dr Mahathir

papar berkaitan - pada 18/1/2019 - jumlah : 232 hits
Hasil yang diraih kerajaan sepatutnya disumbangkan kembali kepada rakyat lantaran kerajaan tidak dibentuk untuk meraih kekayaan kata Tun Dr Mahathir Mohamad Bercakap pada Persidangan Antarabangsa Kemunculan Afrika ke 3 Perdana Menteri meneg...
Saya Kalau Jumpa Najib Saya Nak Tampar Dia Saya Memang Teringin Tampar Dia Kata Chef Wan

Saya Kalau Jumpa Najib Saya Nak Tampar Dia Saya Memang Teringin Tampar Dia Kata Chef Wan

papar berkaitan - pada 21/1/2019 - jumlah : 353 hits
Sebagai anak yang membesar di petempatan Felda isu agensi kerajaan itu tetap amat dekat di hati Chef Wan Dan ia dipaparkannya sekali lagi di Cameron Highlands hari ini Semasa hadir berkempen untuk PH di Felda Sungai Koyan 1 di Jelai tadi Ch...
25 Januari Mahathir Akan Mencemar Duli Ke Cameron Highland Takut Najib Nomena Menular

25 Januari Mahathir Akan Mencemar Duli Ke Cameron Highland Takut Najib Nomena Menular

papar berkaitan - pada 19/1/2019 - jumlah : 355 hits
TakutApaBosskuKedatangan DS Najib untuk membantu BN dalam kempen PRK Cameron Highland di katakan menjadi satu mimpi ngeri kepada Pakatan Harapan terutamanya Lim Kit Siang Memang jelas perbezaan sambutan yang di berikan oleh masyarakat tempa...
Mahathir Najib Set To Cross Swords When They Meet In Camerons This Week

Mahathir Najib Set To Cross Swords When They Meet In Camerons This Week

papar berkaitan - pada 20/1/2019 - jumlah : 213 hits
PAKATAN Harapan politicians say he is headed for jail but for now Datuk Seri Najib Tun Razak is still a free man and he is making the most of it as he joins the campaign trail in Cameron Highlands One would not have thought there are 25 cha...
Najib Nafi Jumpa Altantuya Kata Sepupu Tipu

Najib Nafi Jumpa Altantuya Kata Sepupu Tipu

papar berkaitan - pada 23/1/2019 - jumlah : 363 hits
Najib Razak Foto oleh Astro AwaniDatuk Seri Najib Razak sekali lagi menafikan pernah berjumpa Altantuya Shaariibuu yang mati dibunuh seperti didakwa sepupu wanita Mongolia itu Menyifatkan dakwaan itu yang dibuat di mahkamah hari ini sebagai...
Najib Tak Tahu Malu Selepas Curi Duit Rakyat Malaysia Tun Mahathir

Najib Tak Tahu Malu Selepas Curi Duit Rakyat Malaysia Tun Mahathir

papar berkaitan - pada 25/1/2019 - jumlah : 338 hits
Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad berkata bekas Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak sengaja mahu menimbulkan persepsi dalam kalangan masyarakat kononnya beliau tidak bersalah Ahli Parlimen Pekan itu juga hanya mencari simpati bagi ...
High Court Fixes 3 Additional Trial Dates To Complete 1mdb Case

Sabah Peroleh Rm580 Juta Hasil Jualan Minyak Mentah

Since Mic Pointless Pn Confident Of Marginalised Indian Votes

Norjuma Didakwa Lima Pertuduhan Mencederakan Tiga Individu Lakukan Khianat

Berjalan Bersama Pengguna Inovasi Pengalaman Interaktif Zuhyx

The Evolution Of Adult Entertainment

Ministers Hit Out At Us Academic S Safety Claim

Menambat Selera Rakyat Malaysia Dengan Kebaikan Berasaskan Tumbuhanterbaharu Dari Nestl



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


Lunch Di Restoran Saffani Ipoh Perak

Mentafsir Pilihan Raya Kecil Kkb

Sarapan Apom Manis Bubur Campur Di Padang Speedy Teluk Intan

Apakah Berhijab Harus Dari Hati

Cerita Hari Jumaat

Time Sensitive Recognizing And Reacting To Infantile Spasms