Najib Ada Surat Lagi Ni Bacalaa



Assalamualaikum WBT
Semoga Datuk Seri dan keluarga berada dalam keadaan sihat walafiat.
Datuk Seri, mutakhir ini kita dapat melihat bagaimana bencana dasyat sedang melanda negara kita dan parti kita UMNO.

Kita ibarat jatuh ditimpa tangga. Sudahlah bencana penyakit yang dahsyat sedang melanda, ditambah pula dengan krisis politik negara yang sedang tegang. Dalam masa sama UMNO turut berkecamuk. Perpecahan yang teruk sedang melanda parti.
Manakala Datuk Seri pula dari seorang mantan PM kini sedang berlakon menurunkan taraf menjadi seorang cybertrooper. Datuk Seri berpura-pura tidak mencampuri masalah yang melanda UMNO sekarang.
Hakikat yang sebenar, Datuk Seri dan isteri adalah tok dalang yang mengarahkan Presiden UMNO melakukan perkara-perkara yang tidak sepatutnya untuk memberi tekanan kepada Perdana Menteri, bagi melepaskan kes mahkamah Datuk Seri dan isteri. Termasuklah kes notis bankrap kerana gagal membayar cukai pendapatan kepada LHDN.
Datuk Seri perlu ingat, hilangnya penguasaan UMNO hari ini dari pemerintahan negara berpunca dari Datuk Seri, isteri, Jho Low dan anak tiri Datuk Seri sendiri.
Datuk Seri akan dikenang sampai bila-bila kerana memandu UMNO terjun ke dalam gaung. Sekarang Datuk Seri dan isteri memerah pula tenaga Datuk Seri Zahid Hamidi untuk mengangkat Datuk Seri dan isteri naik ke atas.
Rakyat Malaysia tidak rela untuk melihat Rosmah Mansor kembali menjadi First Lady. Cukuplah beban yang kami ahli-ahli UMNO tanggung selama ini. Kami sudah letih hendak mempertahankan batang tubuh dan beg tangan Rosmah.
Datuk Seri sedang bermimpi untuk menjadi PM interim. Sedar atau tidak oleh Datuk Seri yang telahpun disabitkan kesalahan oleh mahkamah?
Atas asas apa Datuk Seri perlu dilantik ? Jika hendak kata kerana popular di Facebook, Ebit Liew jauh lebih popular dari Datuk Seri. Jika itu dijadikan ukuran, lebih baik Ebit Liew sahaja yang dilantik sebagai PM interim.
Jika hendak dikatakan kerana pengalaman, pun tidak juga. Kerana sejarah telah membuktikan Datuk Seri adalah satu-satu PM dalam negara ini yang membawa sebuah kerajaan kalah PRU. Rekod Datuk Seri sangat teruk.
Datuk Seri cuba hendak menjadi hero dengan memberi idea-idea yang tidak realistik kepada PM di Facebook. Hanya semata-mata hendak memenangi hati rakyat.
Sedangkan jika ditakdirkan Datuk Seri menjadi PM kembali, yang mana idea itu Datuk Seri sendiri pun tidak mampu lakukan. Kisah ini lebih kurang janji manis PH dalam manifesto.
Datuk Seri sedar atau tidak yang Datuk Seri hanya popular oleh beberapa kerat rakyat Malaysia di Facebook sahaja. Tidak di Twitter dan platform media sosial lain. Sebab itu Datuk Seri hanya aktif di Facebook. Di Twitter Datuk Seri tidak berani aktif kerana takut dihentam.
Datuk Seri sedar atau tidak sewaktu Datuk Seri berkuasa dulu, ramai orang meminta Datuk Seri meletak jawatan kerana tiada ketelusan dalam hal 1MDB? Tetapi Datuk Seri buat bodoh hingga BN kalah dan ditamatkan penguasaannya oleh rakyat Malaysia.
Hari ini Datuk Seri pula hendak mendesak PM meletak jawatan kerana gagal mengawal penyakit Covid-19. Datuk Seri hendak tunjuk yang Datuk Seri hebat boleh mengawal Covid dan ekonomi.
Datuk Seri, minta maaflah. Kami tidak percaya Datuk Seri boleh mengawal Covid, benda yang tidak terlihat di depan mata, sedangkan sebesar-besar Rosmah dan Jho Low yang di depan mata pun Datuk Seri tidak boleh kawal. Hingga ranapnya sebuah kerajaan yang paling lama berkuasa dalam dunia, BN.
Datuk Seri dan isteri, bertaubatlah. Usia sudah di penghujung. Datuk Seri dan isteri telah lama berkuasa dan telah memegang pelbagai jawatan.
Orang yang banyak pengalaman kebiasaannya akan mencatatkan kejayaan yang manis ketika telah sampai di puncak. Namun bagi Datuk Seri pula ketika berada di puncak, Datuk Seri menolak UMNO ke gaung. Semuanya kerana mengikut kata isteri.
Akhir kata, kami ahli-ahli UMNO tidak mahu Rosmah kembali berkuasa. Cukup sudah beban yang ditanggung oleh kami empat peringkat dan JR Wanita selama ini untuk menanggung malu dan menjawab isu-isu Rosmah.
Sekian
Ghazali Haji Amin Ahli UMNO Bahagian Tangkak

Asalnya surat ini telah dikirim ke SINI

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.anaksungaiderhaka.com/2021/08/najib-ada-surat-lagi-ni-bacalaa.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Zahid Ahmad Maslan Ku Li Najib Azalina Antara Ahli Parlimen Hantar Surat Akuan Kepada Agong

Zahid Ahmad Maslan Ku Li Najib Azalina Antara Ahli Parlimen Hantar Surat Akuan Kepada Agong

papar berkaitan - pada 4/8/2021 - jumlah : 218 hits
Keabsahan Muhyiddin Yassin sebagai Perdana Menteri semakin tergugat akibat tindakan Umno PETALING JAYA Sekurang kurangnya 11 Ahli Parlimen difahamkan menghantar akuan menarik sokongan terhadap Perdana Menteri Muhyiddin Yassin untuk diserah ...
Video Guru Buat Lwak R G0i Peiajar Dapat Surat Tuntutan Fltnah Rm1 Juta

Video Guru Buat Lwak R G0i Peiajar Dapat Surat Tuntutan Fltnah Rm1 Juta

papar berkaitan - pada 8/8/2021 - jumlah : 173 hits
Pelajar perempuan Ain Husniza yang pernah mendedahkan mengenai dkwaan jenaka r0g0l diIakukan oleh seorang guru lelaki di sekolahnya menerima surat tuntvtan fltnah RM1 juta
Pembangkang Pula Serah Surat Ke Istana Tolak Muhyiddin Sumber

Pembangkang Pula Serah Surat Ke Istana Tolak Muhyiddin Sumber

papar berkaitan - pada 9/8/2021 - jumlah : 189 hits
malaysiakini comDiterbitkan 9 Aug 2021 7 12 pmSelepas Umno mendedahkan 13 surat membabitkan ahli parlimen parti itu menarik sokongan terhadap Muhyiddin Yassin sumber dalaman blok pembangkang berkata bahawa pembangkang pula telah mengutuskan...
Pejuang Warisan Sah Hantar Surat Akuan Tolak Muhyiddin Kepada Agong

Pejuang Warisan Sah Hantar Surat Akuan Tolak Muhyiddin Kepada Agong

papar berkaitan - pada 10/8/2021 - jumlah : 170 hits
SHAH ALAM Parti Pejuang Tanah Air dan Parti Warisan Sabah mengesahkan bahawa kedua dua parti tersebut telah menghantar surat akuan menolak Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin kepada Yang di Pertuan Agong pada Isnin Ketua Penerangan Pej...
Umno Dedah Surat Ahli Parlimen Tandatangan Tarik Sokongan Pada Muhyiddin Sebagai Pm

Umno Dedah Surat Ahli Parlimen Tandatangan Tarik Sokongan Pada Muhyiddin Sebagai Pm

papar berkaitan - pada 10/8/2021 - jumlah : 225 hits
KUALA LUMPUR UMNO mendedahkan 13 surat membabitkan ahli parlimen termasuk Timbalan Ketua Menteri Sabah Datuk Seri Bung Moktar Radin dan Ahli Parlimen Kimanis Datuk Mohamad Alamin yang tidak lagi menyokong Tan Sri Muhyiddin Yassin sebagai Pe...
Tempoh 48 Jam Jawab Surat Letak Jawatan Bertentangan Perundangan

Tempoh 48 Jam Jawab Surat Letak Jawatan Bertentangan Perundangan

papar berkaitan - pada 7/8/2021 - jumlah : 171 hits
KUALA LUMPUR DIKEMAS KINI Surat yang dihantar UMNO kepada semua ahli Parlimennya bagi menyatakan pendirian peletakan jawatan dan sokongan terhadap kerajaan Perikatan Nasional adalah bertentangan dengan perundangan Timbalan Perdana Menteri y...
Vide0 Lelaki Beli Frame Untuk Simpan Surat Komp4un Abadikan Kenangan

Vide0 Lelaki Beli Frame Untuk Simpan Surat Komp4un Abadikan Kenangan

papar berkaitan - pada 7/8/2021 - jumlah : 230 hits
Dalam situasi seperti sekarang ini sangat penting untuk masing masing mematuhi SOP yang ditetapkan atau anda mungkin akan dikenakan komp4un jika melangg4rnya Sama seperti yang dilalui oleh lelaki ini apabila dia dikenakan komp4un baru baru ...
Surat Umno Tular Tuntut Ahli Parlimen Tarik Sokongan Letak Jawatan

Surat Umno Tular Tuntut Ahli Parlimen Tarik Sokongan Letak Jawatan

papar berkaitan - pada 6/8/2021 - jumlah : 298 hits
Oleh ASLINDA NASIR KUALA LUMPUR Surat yang dipercayai dikeluarkan pejabat Setiausaha Agung UMNO kini tersebar dalam media sosial malam ini Surat bertarikh 5 Ogos itu difahamkan sudah dihantar kepada semua Ahli Parlimen UMNO dengan membangki...
Epf Account 3 Can Help Contributors During Emergencies Expert

Work Harder At Communicating Achievements On Reforms Govt Told

Apabila Sang Profesor Datang Melawat

Azmin Pledges To Tell All On May 11

Honor X7b Telefon Pintar 5g Kini Di Kedai Seluruh Negara Pada Rm899

Isn T Akmal S Call To Reject Passport Renewal Based On Bm Fluency A Disservice Amid Looming Kkb Polls

Selepas Menjadi Penumpang Umno Bakal Terkubur Pada Pru16

Ramai Netizen Dan Rakyat Teruja Gembira Bila Dimaklumkan Tun Mahathir Antara Yang Sedang Disiasat Sprm



10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan


Beraya Di Kuantan Dan Melaka

Lirik Lagu Katakan Saja Nabila Razali

Jadual Dan Keputusan Piala Thomas Piala Uber 2024

Reaching Out

Iddah Wanita Kematian Suami

Berebut Kasih