Nadya Shaheera Pula Dedah Kecurangan Suami Orang Ketiga Adik Founder Produk Siapa Tu





Seorang demi seorang selebriti atau pun isteri kepada artis mendedahkan mengenai kecurangan pasangan masing-masing. Setelah Bella-Alif,  Chef Fikree-Zuriehan, Ammar Alfian-Nelissa, kini terbaharu aktres yang mula dikenali dengan watak antagonis, Nadya Syahera, 26 mengakui rumah tangganya berantakan kerana orang ketiga.
Perkahwinan yang dibina bersama Fizul Nawi, 27 seorang pengusaha restoran pada tahun 2016 serta memiliki dua cahayamata kini mengalami fasa pergaduhan. Namun, berbeza dengan isteri selebriti yang lain, Nadya tidak membongkarnya di media sosial sebaliknya menceritakan kepada portal MHETV.

Kredit foto: IG

Mendedahkan kecurangan suaminya setelah mendapat bukti bergambar bahawa lelaki itu menjalin hubungan dengan seorang gadis dari Kelantan, Nadya atau membahasakan dirinya Kak Bed kekal positif.
"Sebenarnya, ia baru saja dibongkar seminggu sebelum sambutan Aidilfitri yang lalu walaupun saya curiga terhadapnya sejak awal lagi. Jujur naluri isteri berdetik sejak dia bekerja di Kelantan yang juga kampung halamannya.
"Hampir sebulan dia di sana kononnya atas urusan kerja semata-mata dan langsung tidak balik ke rumah kami di Shah Alam untuk menjenguk saya dan anak-anak."

Kredit foto: IG
Nadya menjelaskan dia sangat curiga dengan perubahan sikap suaminya yang suka berdolak-dalik lalu membuat keputusan untuk ke Kelantan lalu menyiasatnya sendiri.
"Akhirnya, ia terjawab selepas melihat beberapa keping gambar yang membuktikannya bermain kayu tiga," jelas Nadya yang mendakwa perempuan yang dimaksudkan adalah adik kepada pengasas produk kosmetik terkenal di Pantai Timur.
Menurutnya lagi, hubungan kedua-dua mereka bermula setelah gadis tersebut datang ke restorannya sebagai pelanggan. Bagaimanapun, bagi Nadya walau apa pun yang berlaku dia akan berusaha mempertahankan perkahwinan ini dan tidak terdetik untuk meminta cerai walaupun kecewa dengan perbuatan suaminya itu.

Kredit foto: IG

Pelakon yang terkenal dengan watak pembantu dalam drama Dia Semanis Honey, Abang Bomba, I Love You dan yang sedang ditayangkan di televisyen, Setelah Terlafaznya Akad bersama Uqasha Senrose dan Kamal Adli mengharapkan perkahwinannya mampu diselamatkan bersama dua cahayamata mereka Aleena Rose dan Mohammad Dayyan yang masing-masing berusia dua dan satu tahun.
Semoga Nadya mampu menjernihkan kembali hubungan mereka dan kepada orang ketiga, usahlah ganggu laki orang, ramai lagi kan yang bujang di luar sana!


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://gosipsocmed.blogspot.com/2019/06/nadya-shaheera-pula-dedah-kecurangan.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Jawatan Pm Rais Yatim Kata Tiada Hitam Putih Anwar Pula Enggan Dedah

Jawatan Pm Rais Yatim Kata Tiada Hitam Putih Anwar Pula Enggan Dedah

papar berkaitan - pada 23/6/2019 - jumlah : 289 hits
Tiada perjanjian hitam putih peralihan kuasa antara Tun Dr Mahathir Mohamad dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim Foto oleh Hari AnggaraKUALA LUMPUR 23 Jun Veteran politik Tan Sri Rais Yatim mendakwa tiada perjanjian rasmi presiden PKR Datuk Seri...
Ibu Dedah Ini Keadaan Terkini Adik Aisyah Setelah Setahun Kes Cuiik

Ibu Dedah Ini Keadaan Terkini Adik Aisyah Setelah Setahun Kes Cuiik

papar berkaitan - pada 17/6/2019 - jumlah : 346 hits
Kerap menangis tanpa sebab Begitulah keadaan Nur Aisyah Hasmizan 2 selepas dicuIik seorang lelaki warga asing sebelum dia ditinggalkan bersendirian di hutan dan dihurrung ratusan ekor serangga setahun yang lalu Ibu Dedah Ini Keadaan Terkini...
Selepas Pemergian Adik Yg Tersayang Afdlin Shauki Dedah Itu Bukan Langgar Lari Tapi

Selepas Pemergian Adik Yg Tersayang Afdlin Shauki Dedah Itu Bukan Langgar Lari Tapi

papar berkaitan - pada 16/6/2019 - jumlah : 700 hits
Penerbit dan pengarah Datuk Afdlin Shauki menafikan insiden yang menimpa adiknya Allahyarham Jefri Adzman Aksan adalah langgar lari Selepas pemergian adik yg tersayang Afdlin Shauki Dedah Itu Bukan Langgar Lari Tapi
Suami Dedah Rahsia Isteri Pandai Masak Walau Baru Sebulan Kahwin

Suami Dedah Rahsia Isteri Pandai Masak Walau Baru Sebulan Kahwin

papar berkaitan - pada 13/6/2019 - jumlah : 510 hits
BAGAIKAN satu kemestian untuk setiap gadis pandai memasak sebelum mendirikan rumah tangga Namun dalam zaman serba moden ini perkara itu tidak lagi menjadi satu indikasi utama dalam perkahwinan apatah lagi dengan kewujudan banyak restoran da...
3 Bulan Peluk Islam Ayana Jihye Moon Dedah Wajah Adik Lelaki

3 Bulan Peluk Islam Ayana Jihye Moon Dedah Wajah Adik Lelaki

papar berkaitan - pada 27/6/2019 - jumlah : 960 hits
3 bulan peluk Islam Ayana Jihye Moon dedah wajah adik lelaki Tindakan Instafamous muslimah mualaf Ayana Jihye Moon mendedahkan wajah adik lelakinya hujung minggu lalu mengundang perhatian ramai terutama kaum wanita Menerusi laman Instagram ...
Tak Perlu Dayang Istana Permaisuri Agong Layan Suami Di Meja Makan Dipuji Rakyat

Tak Perlu Dayang Istana Permaisuri Agong Layan Suami Di Meja Makan Dipuji Rakyat

papar berkaitan - pada 8/6/2019 - jumlah : 424 hits
Tunku Azizah Maimunah Iskandariah sememangnya terkenal dengan sikap mesra rakyat tanpa mengambil peduli mengenai status dan pangkatnya sebagai Raja Permaisuri Agong Isteri kepada Yang di Pertuan Agong Sultan Abdullah itu turut menzahirkan u...
Kali Pertama Wife Cakap Baby Tak Tendang Aku Cuak Ini Nasihat Untuk Para Suami

Kali Pertama Wife Cakap Baby Tak Tendang Aku Cuak Ini Nasihat Untuk Para Suami

papar berkaitan - pada 8/6/2019 - jumlah : 395 hits
Pernah viral kisah rumah tangga seorang selebriti yang dikenali sebagai PU Abu kerana menceraikan isteri yang sarat hamil demi mengahwini seorang janda anak satu Beberapa bulan kemudian Abu mengeluarkan statement bahawa bayi kandungan bekas...
Raya Ketiga Kami Ke Negeri Johor

Raya Ketiga Kami Ke Negeri Johor

papar berkaitan - pada 22/6/2019 - jumlah : 352 hits
Assalammualaikum Dunia Okew kita posing dulu Sebab tengok gambau banyak nau dalam handphone kan Meh lah cikbunga kemas dan buat entry Okew dah sampai sempadan Siapa tahu nama jambatan nieNie pon cikbunga ambik gambau Oleh sebab encik hubby ...
Fungi Wechat Yang Ramai Tak Tahu

Ziana Zain Duta Rasmi Csa Academy

Asan Lembu The Movie

Di Masjid Muhammadiyah Nurul Yakin Paus Quran Dan Sains By Dr Hm Raki

Hospital Kuala Pilah

Saya Dan Rafizi Tiada Isu Peribadi Kata Puad

Ramadan Bazaars 2024 Exploring The Culinary Delights Of Selangor S Ramadan Bazaars

Hallway Wall Art Mockup For A Sophisticated Look



Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo


Lelaki Lihat Lembaga Besar Semasa Solat Berjemaah

Tawarkan Lebih Pilihan Pembiayaan Kepada Mahasiswa

Hari Ini 2 Al Hamdulillah Padi Dalam Pasu

Menu Sahur

Terkejut Jumpa Segenggam Paku Dalam Lemang

Pemain Newcastle Tonali Dituduh Melanggar Peraturan Pertaruhan Bahasa Inggeris