Nabila Razali Duta Pelitup Muka Baharu Himaya H99


NABILA RAZALI DUTA PELITUP MUKA BAHARU HIMAYA H99 | Assalammualaikum semua! Sejak pelancaran pelitup muka Himaya H99 pada 17 hingga 23 Januari 2022 yang lalu, banyak maklumbalas positif yang Ruby baca di media sosial.
Ramai menantikan pelitup muka jenis KF94 ni. Alhamdulillah Himaya menghasilkannya dengan nama H99. Mudah untuk diingati kan? Malah warna sangat menarik dan klasik. 
Pelitup muka Himaya kali ini telah memilih Nabila Razali sebagai duta untuk H99. Tahniah Bella! 


NABILA RAZALI DUTA PELITUP MUKA BAHARU HIMAYA H99
Kehadiran warna baharu pelitup muka ini memberi sinar baharu buat si pemakainya. Pemakaian pelitup muka sudah menjadi perkara wajib buat seluruh rakyat Malaysia. 
Kita sebagai wanita, paling perlu menitikberatkan tentang pelitup muka. Pemilihan pelitup muka adalah penting agar kita bebas dari bakteria selepas memakainya. Faktor yang kita fikirkan adalah kekuatan tali headloop, pakai untuk 2-3 jam sahaja dan keselesaan memakainya. 
Penyanyi Nabila Razali yang baru dilantik sebagai duta Himaya Premium Hijab Medical Face Mask (Himaya) bersyukur dengan pelantikan itu kerana Himaya bukanlah pelitup muka yang biasa-biasa saja tetapi dibuat untuk kepentingan kesihatan .
Ia  memberi manfaat kepada pengguna dalam mengekang penularan wabak Covic-19.

Kata Nabila, dalam keadaan  pandemik ini, pemakaian pelitup muka sangat penting dan orang ramai mesti memilih pelitup muka yang tepat untuk penjagaan kesihatan.
“Jangan ingat tutup mulut saja sudah ok tetapi itu belum mencukupi untuk perlindungan diri sendiri, keluarga dan orang di sekeliling kita,” katanya.
Himaya H99 adalah keluaran terbaru untuk musim ini yang pertama direka khas bersama jalur logam dengan span lembut anti-peluh membuatkan pelitup muka terletak kemas, memberikan keselesaan pernafasan dan tidak merengsakan kulit wajah.
Hadir dengan warna bercorak membuatkan pelitup muka ini nampak lebih elegen pada si pemakai.



Jelas Nabila, Himaya H99 ini juga menepati ciri-ciri keselamatan dengan penggunaan pelitup muka perubatan (4 ply surgical mask) material fabrik yang lebih lembut, tidak berbulu, kalis air dan tidak mudah berkabus (untuk mereka yang berkacamata). 
“Paling saya suka, pelitup muka Himaya direka khas untuk yang berhijab (headloop) dan didatangkan dengan pelbagai warna menarik sesuai digayakan dengan semua warna baju.
“Anda masih boleh berfesyen dengan Himaya dan sebagai artis, pastinya Himaya mudah disuaipadan dengan pakaian saya untuk ke semua acara,” katanya.


Untuk musim baru  tahun 2022, Himaya melancarkan empat warna baru iaitu Chic Vintage, Pink Dew, Celadon Green dan Teal In Spring.
Kata Nabila lagi, pelitup muka Himaya juga ‘melindungi’ solekannya kerana rekaannya jauh sedikit daripada bibir yang  tidak merosakkan gincu. 
“Dengan Himaya saya tidak perlu risau lagi jika solekan saya akan rosak. Gincu saya kekal dan tidak comot,” katanya.

Nabila juga berkata, dia gembira dapat bekerjasama dengan Himaya kerana syarikat pengeluar pelitup muka itu, Anggun Kirana Sdn Bhd, yang begitu prihatin terhadap masyarakat.
“Ketika negara dilanda banjir luas biasa pada Disember lalu, syarikat tampil memberikan sumbangan kepada mangsa banjir,” katanya. 
Sementara itu, Ketua Pegawai Eksekutifnya, Datuk KK Chua berkata, perjuangan masyarakat dunia untuk menyekat penularan Covic-19 belum berakhir apabila pada Disember lalu Pertubuhan Kesihatan Sedunia (WHO) mengumumkan varian baru Omicron sebagai varian yang membimbangkan (VOC). 
“Bagi mengekang penularan varian baru ini, H99 memberi perlindungan sehingga 99 peratus. Untuk setiap keluaran terbaru, Himaya terus mempertingkatkan kualiti bagi penjagaan kesihatan yang maksimum. 
“Dalam keadaan sekarang, kita masih perlu melakukan pelbagai urusan seharian. Jadi dengan adanya Himaya, pengguna tidak perlu risau asalkan mereka sentiasa mengenakan pelitup muka yang menetapi piawaian diperlukan untuk penjagaan kesihatan,” katanya.
Datuk KK Chua berkata lagi, syarikat akan terus mengeluarkan pelitup muka berkualiti dengan warna-warna baru bagi memenuhi kehendak pengguna.
“Sekarang orang ramai wajib memakai pelitup muka dan Himaya berusaha untuk memenuhi keperluan orang ramai tampil bergaya tanpa mengabaikan penjagaan kesihatan.
“Mereka masih boleh bergaya dengan Himaya dan sesuai digayakan di mana saja tanpa menjejaskan penampilan. Himaya juga selesa dipakai lama tanpa merengsakan kulit wajah,” katanya.
TAMPIL ELEGAN DENGAN RONA WARNA NEUTRALMemperkenalkan keluaran pelitup muka terbaru Himaya H99 Premium Face Respirator – Chic Vintage. 
Keluaran pertama H99 dengan rona warna neutral, kelabu lembut sesuai digayakan dengan pelbagai stail si pemakai. 
Pelitup muka H99 ini direka untuk menghalang kemasukan udara yang tidak ditapis dengan bahagian flap terletak kemas pada wajah anda. 
Ia akan memberikan anda perlindungan yang selamat dan berganda dari semua sisi pelitup muka. Dengan dua lapisan kain penapis melt blown, ia dapat meningkatkan kecekapan penapisan pelitup muka untuk perlindungan berganda terhadap virus. 
Reka bentuk 3D yang inovatif membolehkan lebih banyak ruang antara mulut dan pelitup muka anda serta mengurangkan risiko pemakai membetulkan semula pelitup muka tersebut. 
Dibuat dengan kain penapis melt blown dengan ≥ 99% BFE (Kecekapan Penapisan Bakteria) dan ≥ 99% PFE (Kecekapan Penapisan Zarah), produk ini dapat menghalang bakteria, pencemaran, debunga dan habuk dari persekitaran kita. 
Gegelung kepala yang lembut memberikan keselesaan berpanjangan bagi si pemakai hijab. Sesuai untuk kegunaan harian. 
SENTIASA SELESA MEMAKAI PELITUP MUKA HIMAYA


Wanita berhijab seperti Ruby, sentiasa akan memilih pelitup muka headloop. Ia mudah dipakai, malah maskne. Hehehe. Pilihan warna yang pelbagai juga menjadi asbab kenapa kami setia dengan Himaya! Berikut adalah big why kenapa Ruby masih setia dengan Himaya sejak pelancarannya pada tahun 2020.  
1. Jalur Logam Dengan Span Lembut  
Keluaran terbaru H99 ini menggunakan jalur logam dengan span lembut membuatkan pelitup muka terletak kemas dan tidak mudah berkabus supaya anda sentiasa selesa sepanjang hari.  
2. ≥ 99% BFE (Kecekapan Penapisan Bakteria) 
BFE mengukur kecekapan penapisan pelitup muka menggunakan zarah (hidup) seperti (bakteria) yang bervariasi dari 5 mikron hingga 1 mikron. 
3. ≥ 99% PFE (Kecekapan Penapisan Zarah) 
PFE mengukur kecekapan penapisan pelitup muka menggunakan zarah (tidak hidup) dengan ukuran tetap dari 1 mikron hingga 0.1 mikron. 
4. 2X Fabrik Melt-Blown 
Dua kali ganda perlindungan daripada fabrik melt-blown untuk penyaringan zarah yang berkesan untuk memastikan anda selamat sepanjang hari. 
5. Perlindungan 4 Lapis 
Diperbuat daripada fabrik bukan tenunan premium dan melt-blown untuk memberikan perlindungan tambahan kepada si pemakai. 
6. Gegelung Kepala Yang Selesa Untuk Hijabi 
Rekaan gegelung kepala yang lembut memberikan keselesaan kepada pemakai hijab sepanjang hari. 
7. Sesuai untuk Kulit Sensitif 
Di lapisan paling dalam pelitup muka ini, terdapat fabrik bukan tenunan premium yang menjadikan pelitup muka ini sangat lembut pada kulit dan membantu mengurangkan iritasi pada kulit. 
8. Asia Halal Brand Awards 
Dianugerahkan dengan Asia Halal Brand Awards, menjadikan pelitup muka ini selamat digunakan. 
9. Diperakui CE 
Sijil CE pelitup muka kami diluluskan dan dikawal selia oleh Kawasan Ekonomi Eropah untuk keselamatan, kesihatan dan standard perlindungan Alam Sekitar. 
10. Diperakui Yayasan Hijau Malaysia 
Himaya menyokong dan berkolaborasi bersama Yayasan Hijau Malaysia. Setiap pembelian pelitup muka Himaya akan disumbangkan kepada program hijau Malaysia.  
11. Pilihan Selebriti 
Pelitup muka ini adalah pilihan terbaik selebriti kesayangan ramai. 
HARGA HIMAYA H99


Satu kotak bernilai RM 44.90 dan setiap kotak mempunyai 20 keping. Dapatkan sekarang!
HIMAYA | SHOPEE


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.ruby.my/2022/02/nabila-razali-duta-pelitup-muka-baharu-himaya-h99.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Pelitup Muka Boleh Dikitar Semula Jadi Pengecas Telefon

Pelitup Muka Boleh Dikitar Semula Jadi Pengecas Telefon

papar berkaitan - pada 2/2/2022 - jumlah : 132 hits
Pelitup Muka Boleh Dikitar Semula Jadi Pengecas Telefon TAIPEI Pandemik COVID 19 bukan sahaja mengancam jutaan nyawa malah ia mengakibatkan pencemaran sisa berpunca daripada pelitup muka terpakai yang sering dibuang merata Baru baru ini seb...
Pelitup Muka Menyala Jika Pemakai Dijangkiti Covid 19 Dicipta Guna Sel Burung Unta Video

Pelitup Muka Menyala Jika Pemakai Dijangkiti Covid 19 Dicipta Guna Sel Burung Unta Video

papar berkaitan - pada 24/1/2022 - jumlah : 114 hits
Pelitup Muka Menyala Jika Pemakai Dijangkiti Covid 19 Dicipta Guna Sel Burung Unta VIDEO SAINTIS dari Universiti Kyoto Jepun telah mencipta pelitup muka yang menggunakan antibodi burung unta untuk mengesan virus Covid 19 Penemuan oleh Yasuh...
Nabila Razali Dijangkiti Covid 19 Kali Kedua

Nabila Razali Dijangkiti Covid 19 Kali Kedua

papar berkaitan - pada 5/2/2022 - jumlah : 123 hits
Nabila Razali dijangkiti COVID 19 kali kedua Penyanyi dan pelakon Nabila Razali 29 mengesahkan dirinya dijangkiti COVID 19 sekali lagi Melalui hantaran Instagram Nabila atau nama sebenar Nur Nabila Mohd Razali memaklumkan dirinya positif se...
Sepanyol Akan Akhiri Peraturan Pemakaian Pelitup Muka

Sepanyol Akan Akhiri Peraturan Pemakaian Pelitup Muka

papar berkaitan - pada 6/2/2022 - jumlah : 118 hits
MADRID Sepanyol akan menamatkan pemakaian pelitup muka di luar rumah pada minggu hadapan sekali gus membatalkan peraturan yang dilaksanakan pada hujung Disember 2021 akibat penularan varian Covid 19 Omicron lapor akhbar Saudi Gazette kelmar...
Disuruh Buka Pelitup Muka Netizen Puji Sikap Tegas Irene Red Velvet Untuk Kekal Jaga Sop

Disuruh Buka Pelitup Muka Netizen Puji Sikap Tegas Irene Red Velvet Untuk Kekal Jaga Sop

papar berkaitan - pada 28/1/2022 - jumlah : 148 hits
Semalam telah berlangsungnya majlis 11th Gaon Chart Music Awards Acara itu telah dihadiri oleh ramai kumpulan popular seperti NCT DREAM OH MY GIRL STAYC dan juga RED VELVET sendiri Pada hari majlis anugerah tersebut terdapat 14 000 kes baha...
Kesan Pakai Pelitup Muka Kepada Kesihatan

Kesan Pakai Pelitup Muka Kepada Kesihatan

papar berkaitan - pada 9/2/2022 - jumlah : 150 hits
Klik Join Subscribe Channel Telegram di bawah untuk ilmu dan info bermanfaat Kesan pakai pelitup muka kepada kesihatan Memakai pelitup muka atau mask sudah menjadi norma baru bagi masyarakat dunia hari ni berikutan pandemik Covid 19 yang me...
Video Wartawan Cilik Bukit Selambau Rupa Rupanya Peminat Cumi Cumi Tergamam Dapat Video Call Daripada Nabila Razali

Video Wartawan Cilik Bukit Selambau Rupa Rupanya Peminat Cumi Cumi Tergamam Dapat Video Call Daripada Nabila Razali

papar berkaitan - pada 29/1/2022 - jumlah : 194 hits
SEPI sepi apa tak tau Soalan spontan kanak kanak bernama Muhammad Haziq Mohd Asyraf yang digelar wartawan cilik ini kepada Nabila Razali ketika diminta menyanyikan lagu Peluang Kedua cukup menghiburkan penyanyi berkenaan Manakan tidak Muham...
Metaverse Ialah Bitcoin Baharu

Metaverse Ialah Bitcoin Baharu

papar berkaitan - pada 31/1/2022 - jumlah : 145 hits
Ekoran tindakan Zuckerberg yang tergesa gesa untuk membuat penjenamaan semula menukar nama syarikat dan dengan sangat yakin walaupun samar samar mengumumkan rancangan Napoleon pelabur kini tertanya tanya tentang faktor yang mendorong kepada...
Perkara Yang Perlu Kita Tahu Tentang Perayaan Tahun Baharu Cina

Perkara Yang Perlu Kita Tahu Tentang Perayaan Tahun Baharu Cina

papar berkaitan - pada 1/2/2022 - jumlah : 182 hits
Perkara Yang Perlu Kita Tahu Tentang Perayaan Tahun Baharu Cina WARNA merah yee sang tarian naga atau naga dan bunyi mercun antara hal yang sering diingati dan mencuri perhatian setiap kali tibanya perayaan Tahun Baharu Cina Selain menyambu...
Transit Aliran Automatik Di Putrajaya Percuma Selama Tiga Bulan

Rumah Terbuka Wld Raya 2024

Pramugari Malaysia Airlines Meninggal Dunia Tak Sempat Pulang Ke Tanah Air

Biodata Shalin Zulkifli Ratu Boling Tenpin Negara

Tutorial Cara Daftar Asb Online Dan Cara Semak Asb Guna Ic

Apa Itu Wang What Is Money

Doubletree By Hilton Presents Signatures Across The State A Makan Kitchen Showcase

Beyond Lettuce Wraps Unleash The Power Of Low Carb Bread



10 Fakta Biodata MK K Clique Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Gandingan Erysha Emyra Yang Beristerikan Siti Hajaar Syeikh Nordin

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bunga Salju Slot Tiara Astro Ria

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Anggun Mikayla Viu Malaysia

Keputusan Markah Mingguan Senarai Lagu Tugasan The Hardest Singing Show Astro Malaysia

Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria


Al Ikhsan Sports Spend And Win

Cuci Karpet

Lambstongues The Benefits Of Plastic Downspouts Over Metal Alternatives

Beyond The High Exploring The Therapeutic Uses Of Thca Flower In Houston

Mahkamah Warga Emas Bunuh Jiran Hukuman Diganti Penjara 30 Tahun

From The Dock To Rubbing Shoulders With Pmx Kk Mart Founder Shows Steely Resurgence With Uzbek Expansion Plan