Muat Naik Foto Sendiri Ameera Khan Di Kecam Lagi Kali Ini Memang Harimau Menangis



Terdahulu, kecoh di laman sosial mengenai permohonan cap dagangan (Trademark) ‘Daging Harimau Menangis’ keluaran Noor Khan Enterprise milik ibu Neelofa, Noor Kartini Noor Mohamed.
Isu tersebut bermula apabila permohonan Noor Kartini untuk mendapatkan cap dagangan bagi ‘Daging Harimau Menangis’ Aunty Tini Kitchen menerusi Perbadanan Harta Intelek Malaysia (MyIPO) ,tular di laman sosial tersebut.

Seorang warga Twitter @azrulhaqim menerusi bebenangnya meluahkan pandangan tidak bersetuju sekiranya bahagian daging lembu yang dipanggil ‘harimau menangis’ tersebut dipatenkan.
Malah, rakaman video di IG Story Datin Kartini sempat dirakam pengguna Twitter dan menjadi perhatian ramai sehingga mendapat 4.3 ribu retweet.
Menerusi perkongsian video tersebut, Datin Kartini memaklumkan nama resepi tersebut telah didaftar untuk produk keluarannya dan individu lain tidak boleh sewenang-wenangnya menggunakan nama tersebut.
Rentetan daripada itu, kebanyakan netizen mluahkan rasa tidak puas hati kerana terma ‘daging harimau menangis’ tersebut sudah digunakan sejak dulu kagi oleh masyarakat Melayu.

Nampaknya isu mengenai trademark produk Daging Harimau Menangis oleh Datin Noor Kartini Noor Mohammed iaitu ibu kepada pengacara Noor Neelofa masih lagi belum selesai.
Walaupun isu tersebut hanya melibatkan Datin Kartini sahaja, tetapi malangnya anak-anak beliau turut terkena tempias mengenai isu berkenaan.
Ameera Khan antara salah seorang anak Datin Kartini yang terkena tempias oleh segelintir netizen yang tidak bertanggungjawab.

Foto baharu yang dimuat naik oleh Ameera telah dipenuhi oleh komen netizen apabila mereka meninggalkan komen mengenai isu daging harimau menangis.
Namun mujur ada segelintir yang tidak meninggalkan komen begitu, sebaliknya memuji kecantikan yang dimiliki oleh gadis berusia 20 tahun itu.
Little Miss Khan atau Ameera Khan yang merupakan adik kepada pengacara Neelofa itu juga dikenali sebagai social media influencer kerana dia mempunyai seramai sejuta lebih pengikut di Instagram miliknya.
Juga bergelar usahawan kosmetik dengan lahirnya produk keluarannya, LMK Cosmetics sejak 8 Mei 2018, meskipun secara peribadi mengakui tidak gemar bersolek.
Ameera turut melibatkan diri sebagai vlogger YouTube menggunakan saluran dinamakan ‘Little Miss Khan’ sejak tahun 2015 dengan sudah diikuti seramai 18,000 pengikut.

Kini, dia menyimpan impian untuk bergelar pengacara rancangan hiburan walaupun menyedari penguasaan bahasa Melayunya perlu diasah kerana kurang fasih.
Ameera juga mendapat jolokan nama ‘The Next Kardashians’ kerana gaya hidupnya yang dikatakan persis ahli keluarga selebriti popular Hollywood, Kardashians iaitu Kylie Jenner.

ni style pegang
Laman Instagramnya didaftarkan secara senyap-senyap oleh Neelofa seawal usia 13 tahun. Hanya dalam satu hari akaun itu terus mengumpul 20,000 pengikut!
Pembabitannya dalam dunia perniagaan mendapat sokongan kuat ibunya. Tidak ramai yang tahu sebelum terbitnya jenama Naelofar Hijab, ibunya terlebih dahulu menjual tudung di rumah dengan ketika itu turut dibantu oleh Ameera yang masih kecil.

Ameera juga bakal terjun ke bidang pengacaraan, beliau mengimpikan rancangan majalah seperti Nona dan program hiburan umpama MeleTOP untuk dikemudikan.-ApaCeritaTV

The post Muat Naik Foto Sendiri Ameera Khan Di Kecam Lagi Kali Ini..Memang Harimau Menangis.. appeared first on MYKMU.NET.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://mykmu.net/2021/01/17/ameera-khan-di-kecam-lagi-kali-ini-memang-menangis/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=ameera-khan-di-kecam-lagi-kali-ini-memang-menangis

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Ameera Khan Kongsi Foto Ibu Masa Muda Harimau Pun Nangis Tengok

Ameera Khan Kongsi Foto Ibu Masa Muda Harimau Pun Nangis Tengok

papar berkaitan - pada 21/1/2021 - jumlah : 303 hits
Sejak kebelakangan ini keluarga personaliti media sosial Ameera Khan menjadi perhatian ramai lebih lebih lagi isu terpalit ibunya mengenai trademark Harimau Menangis Baru baru ini Ameera atau lebih dikenalai sebagai Little Miss Khan ada mem...
Ni Posing Harimau Kentut Ke Foto Melentik Ameera Khan Jadi Bualan Netizen

Ni Posing Harimau Kentut Ke Foto Melentik Ameera Khan Jadi Bualan Netizen

papar berkaitan - pada 16/1/2021 - jumlah : 315 hits
Nampaknya keluarga selebriti terkenal Neelofa sering menjadi perhatian netizen berikutan beberapa isu yang agak menular sejak kebelakangan ini Paling terbaru sudah tentu berkenaan isu Daging Harimau Menangis yang membuatkan netizen berang d...
Hiburan Mama Harimau Pun Nangis Tengok Ni Ameera Khan Terpegun Lihat Foto Ibu Semasa Muda

Hiburan Mama Harimau Pun Nangis Tengok Ni Ameera Khan Terpegun Lihat Foto Ibu Semasa Muda

papar berkaitan - pada 20/1/2021 - jumlah : 617 hits
Bohonglah kalau ada yang kata bahawa mereka tidak kenal dengan keluarga usahawan wanita Neelofa Aktif di media sosial dan dalam bidang perniagaan keluarga berasal daripada Kelantan ini ternyata sering menjadi perhatian ramai Meskipun isu pe...
Buat Sendiri Pun Boleh Resipi Daging Bakar Harimau Menangis Sos Ala Thai

Buat Sendiri Pun Boleh Resipi Daging Bakar Harimau Menangis Sos Ala Thai

papar berkaitan - pada 14/1/2021 - jumlah : 1121 hits
Dari berabis jom buat sendiri sedap gila Ini resepinya RESEPI DAGING BAKAR HARIMAU MENANGISDaging Bakar Harimau Menangis dan sos ala Thai Resepi asal dari My Resepi
Brand Daging Harimau Menangis Kita Dah Trademark Tau Myipo Minta Ibu Neelofa Jangan Mendahului Keputusan Pihaknya

Brand Daging Harimau Menangis Kita Dah Trademark Tau Myipo Minta Ibu Neelofa Jangan Mendahului Keputusan Pihaknya

papar berkaitan - pada 14/1/2021 - jumlah : 567 hits
Brand Daging Harimau Menangis kita dah trademark tau MyIPO minta Ibu Neelofa jangan mendahului keputusan pihaknyaKecoh di media sosial netizen meluahkan rasa tidak setuju dengan tindakan ibu pengacara popular Neelofa iaitu Datin Noor Kartin...
Pattern Kan Harimau Menangis Ibu Neelofa Dikecam

Pattern Kan Harimau Menangis Ibu Neelofa Dikecam

papar berkaitan - pada 14/1/2021 - jumlah : 359 hits
Pattern kan Harimau Menangis Ibu Neelofa Dikecam netizen seantero Malaysia Lebih lebih lagi apabila muatnaik satu insta story seperti memperlekehkan orang lain Dalam video berkenaan Noor Kartini memberitahu pihaknya sudah mendaftar untuk me...
Hiburan Tampil Mohon Maaf Ibu Neelofa Mengaku Terlepas Cakap Isu Trademark Daging Harimau Menangis

Hiburan Tampil Mohon Maaf Ibu Neelofa Mengaku Terlepas Cakap Isu Trademark Daging Harimau Menangis

papar berkaitan - pada 14/1/2021 - jumlah : 524 hits
Kecoh betul dua tiga hari ini di media sosial apabila ibu kepada pengacara Neelofa Datin Noor Kartini Noor Mohamed mendakwa dia telah mendaftar nama produk makanan Harimau Menangis sebagai hak ekslusif perniagaannya dan ianya telah menimbul...
Hiburan Dah Berzaman Guna Nama Ni Netizen Kritik Ibu Neelofa Cuba Trademark Nama Harimau Menangis

Hiburan Dah Berzaman Guna Nama Ni Netizen Kritik Ibu Neelofa Cuba Trademark Nama Harimau Menangis

papar berkaitan - pada 13/1/2021 - jumlah : 423 hits
Sejak kebelakangan ini rasanya mesti ramai yang terdengar mengenai daging perap Harimau Menangis kan Walaupun sudah lama ada di pasaran namun ianya kian tular kini Bahkan dah ramai stokis daripada jenama berlainan yang pasarkan produk ini d...
Tak Bagi Guna Nama Daging Harimau Menangis Keluarga Neelofa Dikecam Sekali Lagi

Tak Bagi Guna Nama Daging Harimau Menangis Keluarga Neelofa Dikecam Sekali Lagi

papar berkaitan - pada 13/1/2021 - jumlah : 444 hits
Keluarga selebriti terkenal Neelofa sekali lagi menjadi buah mulut orang ramai selepas tular sekeping gambar yang memaparkan pendaftaran logo atau cap dagangan Daging Harimau Menangis sejak semalam Foto yang dikongsikan oleh seorang penggun...
218 Fibonaci

Pentingnya Muhasabah Diri

Persediaan Awal Haji

Guideline Needed For Maintenance Of Old Trees In Kl Ft Minister

Wanita Dikenakan Bayaran Rm9 55 Untuk Nasi Putih Dan Telur Goreng Bungkus

Malaysia Asserts Claim For Portion Of Goldman Sachs Fines In 1mdb Case

Forest City Casino Misreporting Pas Leader Wants Brave Pmx To Teach Bloomberg A Lesson At Qatar Economic Forum

Kkb Poll Indian Voters Might Make All The Difference



Biodata Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra Yang Kahwin Bersuamikan Emran Rijal

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dr Pontianak Astro Warna Sooka

10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri


Jangan Pandang Belakang 2

Bukan Sekadar Penyeri Masakan Ini Potensi Daun Sup Untuk Kesihatan

Andika Mahesa Feat Dodhy Kangen Band Dimana Perasaanmu Chord

Boss Level A Bmw R100 Caf Racer With Carbon Leaf Spring Suspension

The 5 Best Electric Tea Kettles Of 2024

Hitung Hari Bersalin Shila Amzah Usaha Nak Bersalin Normal Doakan Tau