Mu Lamar Zainal



ZAINAL Abidin Hassan - Foto MOHD ASRI SAIFURDDIN MAMATMU lamar Zainal



KUALA LUMPUR: Bekas pengendali Pulau Pinang, Zainal Abidin Hassan kian hampir mengisi kekosongan yang ditinggalkan E Elavarasan di Melaka United (MU).



Perkembangan itu dimaklumkan Timbalan Presiden Persatuan Bolasepak Melaka United (MUSA), Datuk Mohd Yusoff Mahadi yang mengesahkan pihaknya sudah menghantar surat tawaran sebagai pengendali baharu pasukan itu kepada Zainal, hari ini.




“Presiden (Adly Zahari) sudah memberikan lampu hijau kepada pasukan untuk mengambil Zainal selaku jurulatih dan hari ini, saya bersama wakil Presiden sudah menyerahkan surat tawaran kepada Zainal.




“Saya menjangkakan dalam masa terdekat, Zainal akan ke Melaka untuk menandatangani kontrak. Kita mahukan perkara ini diselesaikan segera supaya memudahkan lagi persiapan pasukan untuk musim depan,” katanya ketika ditemui pada Majlis Pelancaran F:30 di ibu negara, hari ini.



Pada awal musim lalu, Melaka mendapat sentuhan Eduardo Almeida namun prestasi buruk skuad Hang Tuah memaksa dia digantikan Elavarasan dan sentuhannya berjaya memastikan skuad itu kekal bersaing dalam Liga Super musim depan.



Namun, bekas pengendali PKNS FC itu membuat keputusan untuk tidak menyambung kontrak sekali gus menyaksikan MUSA perlu mencari calon lain bagi mengisi posisi jurulatih untuk musim 2019.



Mengulas lanjut mengenai pemilihan bekas jurulatih Selangor itu untuk mengemudi pasukan, Yusoff menjelaskan Zainal masih lagi memiliki auranya yang tersendiri selain memiliki pengalaman yang luas dalam mengendalikan pasukan dalam kancah bola sepak tempatan.



“Sebelum ini, dia mengendalikan pasukan Liga Perdana. Jadi kami melihat ini sebagai peluang untuk Zainal kembali ke saingan Liga Super dan membuktikan kemampuannya di pentas yang lebih tinggi sama seperti sebelum ini.



“Kami mengharapkan peluang ini mampu menjadi motivasi kepada Zainal sekali gus menjadikan Melaka sebagai pencabar pada musim depan,” katanya


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://buletinsabahfa.blogspot.com/2018/11/mu-lamar-zainal.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Wawa Zainal Dedah Anak Marah Bapa Mesra Dengan Perempuan Lain

Wawa Zainal Dedah Anak Marah Bapa Mesra Dengan Perempuan Lain

papar berkaitan - pada 23/10/2018 - jumlah : 514 hits
PELAKON Wawa Zainal memberitahu anak perempuannya Hayla Maghfiratul Adzkiyaa 3 menangis kerana tidak membenarkan suaminya Aeril Zafrel bermesra dengan wanita lain Wawa atau nama sebenarnya Nur Hawa Zainal Abidin 27 berkata Hayla bertindak m...
Telemovie Syirik Lakonan Nad Zainal Syafiq Kyle

Telemovie Syirik Lakonan Nad Zainal Syafiq Kyle

papar berkaitan - pada 27/10/2018 - jumlah : 1591 hits
Saksikan telefilem seram arahan Michael Ang dan Amor Rizan bertajuk Syirik Dibintangi oleh Nad Zainal Syafiq Kyle Zain Saidin dan Sharifah Shahora Akan disiarkan di Astro Citra pada Sabtu 27 Oktober pukul 9 malam JUDUL SYIRIK WAKTU SIARAN S...
Couple Yang Mempunyai Wajah Sebijik Seperti Aeril Zafrel Dan Wawa Zainal Ini Mengejutkan Orang Ramai

Couple Yang Mempunyai Wajah Sebijik Seperti Aeril Zafrel Dan Wawa Zainal Ini Mengejutkan Orang Ramai

papar berkaitan - pada 3/11/2018 - jumlah : 1331 hits
Sekali pandang macam Wawa Zainal Aeril Zafrel Pasangan selebriti romantik Aeril Zafril dan isterinya Wawa Zainal terkenal dengan wajah yang sama manis antara mereka Selain daripada itu ibu bapa kepada 2 orang cahaya mata ini juga selalu dim...
Aeril Zafrel Hadiah Rumah Mewah Buat Wawa Zainal

Aeril Zafrel Hadiah Rumah Mewah Buat Wawa Zainal

papar berkaitan - pada 6/11/2018 - jumlah : 1602 hits
Kalau sebelum ini Aeril Zafrel menghadiahkan kereta mewah kali ini beliau menghadiahkan sebuah rumah pula kepada isteri Rumah itu juga diberi lengkap The post appeared first on
Wujud Usaha Lamar Ahli Parlimen Umno Sertai Bersatu Dakwa Annuar

Wujud Usaha Lamar Ahli Parlimen Umno Sertai Bersatu Dakwa Annuar

papar berkaitan - pada 30/10/2018 - jumlah : 289 hits
KUALA LUMPUR Setiausaha Agung UMNO Tan Sri Annuar Musa hari ini mendakwa memang terdapat usaha melamar ahli Parlimen UMNO untuk menyertai Parti Pribumi Bersatu Malaysia Beliau berkata lamaran tersebut datang dengan pelbagai cara termasuk aj...
Pesanan Buat Sang Suami

Politikus Merosakkan Nama Raja Raja Melayu

Kisah Bekas Pekerja Kfc Dan Boikot

Thousands Rally On Labour Day Demand Better Rights

Pesanan Datin Thalia Kepada Wanita Jadilah Wanita Yang Mahal

Set Up Gig Workers Commission Quickly Says Anwar

Continuous Learning

Embark On The Journey Of Family Togetherness With Sharp This Parents Day



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah


Cerita Foto Sepanjang Minggu

Kkb Polls Indians And The Futility Of Voting

They Travelled For Hours To Celebrate Raya With Us

Tinta Bernoktah

Peluang Bisnis Digital Apa Yang Bagus Tahun 2024

The Hardest Singing Show