Mr Dollar Buka Lebih Banyak Cawangan Tahun Depan



MR DOLLAR buka lebih banyak cawangan tahun depan
MR D.I.Y. Group (M) Bhd (MR DIY) menyasar untuk membuka lebih banyak cawangan di bawah jenama MR DOLLAR di seluruh negara tahun depan.
Naib Presiden Pemasaran dan E-dagang MR DIY Group, Andy Chin, berkata kumpulan mempunyai sasaran dan keyakinan yang tinggi terhadap konsep perniagaan harga tetap yang ditawarkan melalui MR DOLLAR.
Beliau berkata, selepas rangkaian cawangan MR DIY, keutamaan kumpulan ketika ini adalah mengembangkan operasi MR DOLLAR di seluruh Malaysia dengan pantas.
“Kami melihat situasi semasa disebabkan pelbagai ketidaktentuan ekonomi menyebabkan kedai harga tetap menjadi pilihan pengguna untuk membeli- belah.
“Ketika ini, kami sudah mempunyai 52 cawangan walaupun jenama ini baru dilancarkan pada Ogos 2020, selepas Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) fasa pertama ditamatkan.
“Kami mampu bergerak pantas di sebalik situasi ekonomi semasa disebabkan model perniagaan harga tetap yang ditawarkan pada RM2 dan RM5. Ini kekuatan MR DOLLAR, harga tetap yang kekal sama walaupun banyak industri menaikkan harga,” katanya dalam temu bual bersama BH.
Chin berkata, MR DOLLAR berazam untuk membantu lebih ramai rakyat Malaysia mendapatkan barangan keperluan isi rumah pada harga yang berpatutan.
Beliau berkata, rakyat Malaysia boleh mendapatkan pelbagai jenama makanan kegemaran mereka seperti Maggi, Oreo, Coca Cola dan banyak lagi di MR DOLLAR.
Katanya, jenama terbabit menawarkan pelbagai jenis produk dalam 10 kategori iaitu coklat dan manisan; snek dan biskut; bahan-bahan masakan; barangan runcit; minuman; produk bakeri; makanan sejuk beku; keperluan rumah; perkakasan; serta alat tulis, mainan dan sukan yang setiap satunya berharga RM2 atau RM5.
“Matlamat MR DOLLAR adalah untuk menjadikan produk makanan dan minuman (F&B) serta keperluan rumah lebih mudah didapati oleh lebih ramai pengguna,” katanya.
Beliau menjelaskan, penetapan harga sentiasa pada RM2 atau RM5, membolehkan orang ramai dapat berbelanja dengan yakin mengikut kemampuan, di samping menjamin kualiti produk yang dibeli.
“Ketika ini kami mempunyai 4,000 produk unit simpanan stok (SKU) yang sama di semua cawangan dari segi harga dan jenama. Kami juga merancang akan memperkenalkan produk SKU jenama MR DOLLAR sendiri tidak lama lagi apabila sudah mencapai tahap operasi yang memberangsangkan.
“Bagaimanapun, buat masa ini kami masih menumpukan kepada produk SKU daripada jenama tempatan. Ini kerana kami ingin membantu mengembangkan ekosistem perniagaan terutama dalam kalangan perusahaan kecil dan sederhana (PKS),” katanya.
Chin berkata, banyak jenama produk yang dijual di MR DOLLAR tidak terdapat di tempat lain dan mempunyai keunikan produk tersendiri memandangkan kumpulan menjalin kerjasama erat dengan pengusaha tempatan bagi memberikan bukan sekadar nilai tambah kepada pengguna, malah pengusaha tempatan terutama PKS.
“Apabila mengambil barangan dari PKS tempatan, secara tidak langsung akan meningkatkan kapasiti perniagaan serta membuka peluang pekerjaan kepada rakyat.
“Ini antara agenda utama MR DIY. Selain memberikan produk pada harga murah dan berkualiti kepada pelanggan, kami juga membantu pengukuhan ekosistem perniagaan di Malaysia,” katanya. BH
MR DOLLAR buka lebih banyak cawangan tahun depan
Baca Artikel Menarik :
Elak Tanggung Rugi Ratusan Ribu Dan Kereta Baru, Lelaki Ini Sanggup Ke China Beli Plastik Pelindung Amelia tak suka kongsi Sesi Persekolahan Penggal 3 Ditangguh Seminggu – Menteri KPM Enam tahun sekatil baru sedar isteri bekas ibu tiri Kejutan buat kekasih bertukar drama air mata Puteri Balqis mengaku ibunya bertatu Senariounion tanpa Lan Pet Pet, ini sebabnya Pertahan tentera: Shahrol bidas Harith Iskander Amaran Prof. Shahrul Shauqi palsu – Meteorologi Lelaki psikik dakwa ramal kejadian besar 2022 Layari Laman Facebook MYKMU</a
Puteri Balqis mengaku ibunya bertatu

Puteri Balqis Jawab Persoalan Peminat Mengenai Isu ‘Muslim Gay’

The post MR DOLLAR buka lebih banyak cawangan tahun depan appeared first on MYKMU.NET.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://mykmu.net/2021/12/27/mr-dollar-buka-lebih-banyak-cawangan-tahun-depan/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Antam Target Pabrik Feronikel Di Maluku Utara Rampung Tahun Depan

Antam Target Pabrik Feronikel Di Maluku Utara Rampung Tahun Depan

papar berkaitan - pada 23/12/2021 - jumlah : 193 hits
PT Aneka Tambang Tbk atau Antam tengah berupaya menyelesaikan Proyek Pembangunan Pabrik Feronikel Haltim di Maluku Utara Saat ini perusahaan itu tengah melakukan pembahasan kerjasama dengan Perusahaan Listrik Negara perihal penyediaan listr...
Menkominfo Tiga Isu Digitalisasi Akan Dibawa Dalam Forum Presidensi G20 Tahun Depan

Menkominfo Tiga Isu Digitalisasi Akan Dibawa Dalam Forum Presidensi G20 Tahun Depan

papar berkaitan - pada 23/12/2021 - jumlah : 151 hits
Tiga isu itu ialah Conectivity dan Post Covid 19 peningkatan kemampuan digital dan literasi digital serta pembahasan mengenai cross border data flow and data free flow with trust
Lebih 5 000 Pendatang Tanpa Izin Ditahan Tahun 2020

Lebih 5 000 Pendatang Tanpa Izin Ditahan Tahun 2020

papar berkaitan - pada 15/12/2021 - jumlah : 171 hits
Melalui operasi sekitar perairan negeri Selangor yang jadi tumpuan pendaratan pendatang KUALA LUMPUR Pasukan Gerakan Am merekodkan sebanyak 5 862 tangkapan individu membabitkan kes kemasukan pendatang tanpa izin dengan nilai rampasan sekita...
Pasca Banjir Kerajaan Persekutuan Perlu Bantu Mangsa Lebih Banyak

Pasca Banjir Kerajaan Persekutuan Perlu Bantu Mangsa Lebih Banyak

papar berkaitan - pada 28/12/2021 - jumlah : 171 hits
Kerajaan Persekutuan digesa memberi lebih banyak bantuan kepada mangsa mangsa banjir termasuk menggantikan barang barang keperluan asas rumahtangga yang musnah Menurut Ketua Pembangkang Parlimen Malaysia Datuk Seri Anwar Ibrahim Kerajaan ti...
Produksi Sweet Home 2 Mula Tahun Depan Song Kang Dalam Perbincangan Untuk Muncul Kembali

Produksi Sweet Home 2 Mula Tahun Depan Song Kang Dalam Perbincangan Untuk Muncul Kembali

papar berkaitan - pada 24/12/2021 - jumlah : 259 hits
Setelah sekian lama menanti akhirnya ada juga berita mengenai sekuel siri popular iaitu Sweet Home Menurut laporan pelbagai media musim kedua siri Netflix itu akan memulakan produksi pada 2022 dan khabarnya Song Kang turut akan kembali untu...
Lebih Banyak Cameo Dalam Doctor Strange In The Multiverse Of Madness

Lebih Banyak Cameo Dalam Doctor Strange In The Multiverse Of Madness

papar berkaitan - pada 20/12/2021 - jumlah : 243 hits
Beberapa minggu yang lalu telah didedahkan bahawa Doctor Strange in the Multiverse of Madness sedang menjalani satu siri penggambaran semula yang sangat penting menjelang Krismas Walaupun penggambaran semula adalah pekara biasa bagi Marvel ...
Menteri Bahlil Sayangkan Masyarakat Lebih Banyak Berobat Ke Luar Negeri

Menteri Bahlil Sayangkan Masyarakat Lebih Banyak Berobat Ke Luar Negeri

papar berkaitan - pada 20/12/2021 - jumlah : 169 hits
Menteri Investasi Kepala BKPM Bahlil Lahadalia menyayangkan ada ratusan triliun biaya dihabiskan masyarakat Indonesia di luar negeri untuk berobat Ini dikarenakan kapasitas rumah sakit yang ada di Indonesia dianggap kurang memadai dan negar...
Awani Ringkas Lebih Banyak Bot Bantu Keluarga Mangsa

Awani Ringkas Lebih Banyak Bot Bantu Keluarga Mangsa

papar berkaitan - pada 20/12/2021 - jumlah : 281 hits
Ikuti rangkuman berita utama yang menjadi tumpuan sepanjang hari di Astro AWANI menerusi AWANI Ringkas SUBSCRIBE now Astro Awani https www youtube com c astroawani sub confirmation 1 Astro AWANI LIVE https www astroawani com video terkini S...
Can Forest City Be Country S Economic Lifeboat

Memikirkan The Unknown

Najib Razak Mangsa Atau Pemangsa

Hotel Royal Signature Permata Baru Kuala Lumpur Setiap Bilik Menggemakan Intipati Kediaman

Dah Viral Baru Nak Terhegeh Hegeh Tak Tahu Buat Kerja Ke

Jenis Pelaburan Terbaik Di Malaysia

Kenaikkan Harga Hotel Bajet Bakal Jejaskan Industri Pelancongan Negara

Datin Thalia Terkilan Dengan Sikap Buruk Pembantu Rumahnya



8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023

Biodata Dan Umur Adik Tantari Penyanyi Lagu Viral Rindu Hatiku Rindu Pesilat Cilik


Is Now A Good Time To Buy Property In 2024

Dilaporkan 10 Orang Terkorban 2 Helikopter Atm Bertembung Di Udara

Pjd Link Cancellation Fahmi Tells Govt Critics To Read Pwd Statement

Kadir Jasin Warns Pmx Ph Against Falling Into The Trap To Free Najib

Dap Leader Unsurprised By Mca S Decision To Not Campaign For Its Candidate

Lateefa Koya Negara Sudah Jadi Banana Republic Ketika Kamu Dedah Bualan Pemimpin Negara