Move On Part 2

pada 18/8/2015 - jumlah : 568 hits
Post semalam punya cerita terlupa pulak gua nak mention yang gua ni pun berniaga pakaian terpakai secara atas talian begitulah khabarnya kakak kakak jual jamu semua yang terlalu benar Naim Marinin P S bak kata mat salleh dalam bilik guru ha...

Langkawi Island Part I

papar berkaitan - pada 7/8/2015 - jumlah : 434 hits
We made it to LANGKAWI Finally berjaya jugak even dengan memacam benda yang jadi Weehu Alhamdulillah Thanks for making it happens guys walaupun kita bertiga jek Serius insane trip je ni Sebab malam nak pergi tulah baru beli tiket Haha gasak...
Peluang Perniagaan Part Time

papar berkaitan - pada 11/8/2015 - jumlah : 409 hits
Perniagaan adalah salah satu sumber pendapatan yang memberikan hasil lumayan kepada orang yang betul2 fokus dan bersemangat untuk menambah pendapatan
Krabi Thailand Trip Honeymoon Krabi Part 2 Vogue Resort Spa Ao Nang

papar berkaitan - pada 11/8/2015 - jumlah : 519 hits
Assalammualaikum w b tKrabi Thailand Trip Honeymoon Krabi Part 2 Vogue Resort Spa Ao Nang Masih ingat lagi percutian honeymoon ke Krabi yang lepas Mana yang tak ingat boleh baca di ini Kali ni Mrsyanie nak sharekan dengan korang penginapan ...
Melancong Ke Taiwan Yilan County 3 Day 2 Night Part 2

papar berkaitan - pada 7/8/2015 - jumlah : 426 hits
Melancong ke Taiwan Yilan County 3 Day 2 Night Part 2 Sambungan untuk hari kedua sepanjang aku di Yilan County Taiwan Untuk jadual hari kedua ni agak padat sikit dengan pelbagai aktiviti yang telah pun di atur oleh pihak penganjur Seawal ja...
Wing Part May Be Confirmed As From Mh370 This Week Australia

papar berkaitan - pada 6/8/2015 - jumlah : 379 hits
SYDNEY Australia on Wednesday said official word on whether a washed up plane part is from flight MH370 is expected this week while reiterating it will continue hunting for the main debris field in the southern Indian Ocean Technical expert...
Trip Sendu Jakarta Bandung Part 1

papar berkaitan - pada 5/8/2015 - jumlah : 346 hits
Trip sendu Jakarta Bandung Part 1 Wihuuuu dah sampai Jakarta Inilah kali pertama menjejakkan kaki ke Jakarta walaupun dah berulang kali sampai Bandung Sampai pun dah petang jadi boleh agaklah keadaan jalanraya waktu tu macet Sebenarnya aku ...
Gaji Part Time Saya Dah Masuk

papar berkaitan - pada 6/8/2015 - jumlah : 699 hits
Dengan Bismillah Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Nampak gaya tak payahlah saya tertunggu tunggu gaji penjawat awam yang akan masuk setiap 25 haribulan tu kan Kena pulak gaji bulan ni dikatakan paling lama dalam sejarah ecehceh Pagi pagi...
Diariasyraf Cuti Sekolah Part 1 Bersedia Untuk Pergi Damai Puri

papar berkaitan - pada 6/8/2015 - jumlah : 487 hits
Hari ini adalah hari bertuah ku kerana hari ini saya pergi ke Daai Puri yang berdekatan Gunung Santubong di Kuching Saya dah siap dan bersedia untuk pergi ke sana Sya menulis diari ini kerana saya nak berehat dari sekolah Dah lama saya tak ...
Projek Raya Part 1

papar berkaitan - pada 14/8/2015 - jumlah : 377 hits
Selamat Tengah hari uolls tgh buat apa tu Yg mana keluar g jamuan raya g lunch selamat menjamu selera mana yang duduk opis mcm diri ini selamat Zzzzz haha Oklah seperti tahun sudah kiranya acara tahunan jugak la hampir setiap tahu kita buat...
Splash Out Langkawi Awarded Gold Rating By Malaysia Tourism Quality Assurance

Anjing Anjing Neraka Versi Rfans Donald

Menjelajah Kediaman Tepi Tasik Bayu Sutera Bercirikan Smart Home Di Seremban

Shell Bakal Jual Stesen Minyak Malaysia Kepada Saudi Aramco Kata Laporan

Filem Ngesot

Lelaki Cina Pun Boleh Terpikat Iklan Perfume Dikecam Guna Model Wanita Jadi Umpan Tarik Perhatian Bukan Mahram

Infinix Memperkenalkan Gt 20 Pro Telefon Pintar Dual Chip Gaming Beast Ke Malaysia

Makan Makan Santai Dengan Kawan Office

Pusing Bandar

Persiapan Dajjal Mengambil Alih Dunia

Sejarah Ringkas Siapa Yahudi Israel Dan Zionis

Aktiviti Undangan Menghadiri International Conference Of Religious Leaders 2024 Ppim 07 05 2024