Mira Filzah Baru Je Kahwin Sekali Pondok Bas Di Alor Gajah Pula Jadi Mngsa


MELAKA: Pondok menunggu bas di Alor Gajah yang pernah tular awal tahun lalu gara-gara Mira Filzah berkongsi gambarnya ketika berada di lokasi tersebut, sekali lagi menjadi bualan ramai.
Bagaimanapun, kali ini kisah pondok bas itu dijadikan jenaka pula oleh netizen yang kononnya kecewa kerana tidak dapat memenangi hati pelakon drama Pujaan Hati Kanda itu yang baru melangsungkan pernikahannya di ibu negara malam Jumaat lalu.
Pemilik Facebook (FB) Zainal Abu Bakar menulis dia berharap kerajaan negeri Melaka, khusus Majlis Perbandaran Alor Gajah (MPAG) dapat menukarkan papan tanda di pondok bas itu daripada Mira Filzah Was Here kepada Mira Filzah Is Married.
“Sedih hati ini bila terpandangkan pondok bas ini. Hati pun punah ranah.
“Setidak-tidaknya boleh tukarkan papan tanda itu kepada Wan Maimunah Was Here kerana saya pernah turunkan ibu Wan Maimunah di sini,” tulisnya.

Tulisan statusnya itu turut tular dan mendapat lebih 2,000 reaksi serta dikongsi 104 kali selain mendapat lebih 225 komen.
Pondok menunggu bas berkenaan menjadi tular apabila Mira Filzah menerusi Instagram miliknya pada Januari tahun lalu telah berkongsi gambarnya ketika berada di situ.
Disebabkan gambar yang dikongsi Mira Filzah atau nama sebenarnya, Nur Amirah Filzah Badioezaman, ramai peminat mula mencari pondok bas terbabit untuk bergambar kenangan sebagaimana dilakukan pelakon itu.
Selepas gambar tersebut tular dan menjadi perhatian ramai, pondok terbabit telah dibaik pulih dan dicantikkan semula MPAG yang kemudiannya diletakkan dengan papan tanda ‘Mira Filzah Was Here’ sebagai tarikan.
Tourism Melaka menerusi laman Facebook turut berkongsi beberapa keping gambar yang menyaksikan beberapa kakitangan sedang melakukan kerja-kerja pembaikan.
Semalam berlangsung penuh meriah majlis resepsi pertama Mira Filzah bersama suami, Wan Emir Astar di Le Meridien, Putrajaya. Majlis sebelah pengantin perempuan bertemakan galaksi itu ternyata membuatkan ramai terpesona.
Ramai yang memuji keindahan pelamin pasangan itu yang semangnya cukup cantik dan memukau. Namun, lebih mencuri perhatian adalah gaun yang digayakan Mira Filzah. Malah, ramai memuji meskipun tampil simple tanpa mahkota mahupun bunga di tangan, Mira tetap tampil menawan.
Ambil Masa Sehingga 500 Jam Untuk DisiapkanDifahamkan, rekaan baju resepsi Mira Filzah direka khas oleh pereka fesyen terkenal, Fiziwoo. Menerusi perkongsian di Instagram, gaun pengantin itu mengambil masa 500 jam untuk disiapkan. Menariknya, ia diinspirasikan dari Arabesque Motifs yang merupakan sebuah elemen asas seni Islam.
Bentuk hiasan itu terdiri daripada hiasan permukaan berdasarkan corak linier berirama menggulung dan menjalin dedaunan, sulur atau garis polos.

Melihat di ruangan komen pereka fesyen itu, ramai yang memuji kecantikan busana tersebut dan merupakan gaun yang sempurna untuk perkahwinan.

“Saya Mungkin Bintang Popular Tapi Ada Kekurangan, Bimbing Saya Sampai Syurga”Nampaknya sejak semalam hangat diperkatakan mengenai majlis pernikahan pelakon popular Mira Filzah dan Wan Emir Astar. Malah, selepas diijabkabulkan Mira berkongsikan detik perkenalan mereka yang sebelum ini dirahsiakan kepada umum.
Menerusi satu temu bual, Mira berharap agar suaminya dapat menerima segala kelemahannya dan membimbingnya hingga ke syurga. Kata Mira, meskipun dia bergelar artis popular namun tetap mempunyai kekurangan diri.
“Saya mungkin bintang paling popular, tapi saya ada juga kekurangan. Not all time lemah lembut dan manis, jadi kalau ternampak selepas ini bimbinglah saya untuk jadi lebih baik sampai ke syurga,” katanya.
Dalam pada itu, Wan Emir mended@hkan pelawaannya telah ditolak beberapa kali oleh Mira. Meskipun berdepan pelbagai cabaran untuk menawan hati Mira, namun dia tidak berputus asa.
Mira memberitahu dia menerima Emir kerana kesungguhannya yang mamikat hatinya. Ujarnya, beberapa kali menolak pelawaan untuk berjumpa namun suaminya tetap gigih dan nekad.
Majlis resepsi pertama pasangan ini akan berlangsung hari ini di Le Meridien, Putrajaya, akan disiarkan secara langsung di TV3, manakala majlis resepsi kedua pula berlangsung Ahad ini di A-Park, Puchong akan disiarkan menerusi program Melodi.
 
 
Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 
Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Sinar Viral Press
Sumber : https://ift.tt/35xeRt7


via Sinar Viral NetworkBaju Kurung Edisi 2016 ni terlajak laris.

Baju Kanak-Kanak Harga Murah

Jubah raya cantik dan murah !!

Green Hijab memang Ohsem memang cair.

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://kotakkopek.blogspot.com/2020/09/mira-filzah-baru-je-kahwin-sekali.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hiburan Tak Lama Lagi Ratu Akan Menyusul Selepas Mira Filzah Kahwin Giliran Safiey Illias Pula Mahu Akhiri Zaman Bujang

Hiburan Tak Lama Lagi Ratu Akan Menyusul Selepas Mira Filzah Kahwin Giliran Safiey Illias Pula Mahu Akhiri Zaman Bujang

papar berkaitan - pada 8/9/2020 - jumlah : 476 hits
Seakan memberi bayangan bahawa dirinya bakal menamatkan zaman bujang tidak lama lagi usahawan penuh kontroversi Safiey Illias tampil mendedahkan Hasrat tersebut kepada umum menerusi sebuah posting yang dimuat naik di laman Instagram milikny...
Titip Doa Untuk Mira Filzah Amp Wan Emir Netiizen Pula Tak Sabar Tunggu Majlis Kahwin Neelofa

Titip Doa Untuk Mira Filzah Amp Wan Emir Netiizen Pula Tak Sabar Tunggu Majlis Kahwin Neelofa

papar berkaitan - pada 5/9/2020 - jumlah : 1167 hits
Pengacara dan usah4wan berjaya Noor Neelofa Mohd Noor mencvri tumpuan wargamaya apabila memberikan ucapan tahniah kepada pasangan pengantin baru Mira Filzah dan suami Wan Emir Astar Mendoakan akan Allah SWT merahmati bahtera perkahwinan yan...
Ramai Jadikan Gambar Kahwin Mira Filzah Sebagai Wallpaper Handphone

Ramai Jadikan Gambar Kahwin Mira Filzah Sebagai Wallpaper Handphone

papar berkaitan - pada 8/9/2020 - jumlah : 1088 hits
Meskipun majlis perkahwinan pelakon dan pengacara popular Mira Filzah dan Wan Emir Astar sudah pun beberapa hari berlalu namun kisah pasangan itu masih tidak lekang menjadi bualan hangat netizen Selain pandangan romantis Wan Emir kepada Mir...
Sudah2 La Tu Ini Rupanya Punca Ramai Meny4mpah Dengan Foto Kahwin Mira Filzah

Sudah2 La Tu Ini Rupanya Punca Ramai Meny4mpah Dengan Foto Kahwin Mira Filzah

papar berkaitan - pada 6/9/2020 - jumlah : 725 hits
Sejak Mira Filzah umum mahu berkahwin sehingga kini kisah mengenai pelakon manis itu bersama dengan suami tercinta masih lagi hangat diperkatakan di media sosial Sehinggakan terdapat pula segelintir netizen yang sudah mula bosan melihat pap...
Momen Majlis Mira Filzah Kahwin Curi Tumpuan Ramai

Momen Majlis Mira Filzah Kahwin Curi Tumpuan Ramai

papar berkaitan - pada 4/9/2020 - jumlah : 960 hits
Pelakon jelita bernama Mira Filzah selamat bergelar isteri kepada Wan Emir Astar dengan sekali lafaz dalam satu majlis sebentar tadi Majlis Mira Filzah kahwin ini yang berlangsung di Sime Darby Convention Centre Kuala Lumpur itu tadi dihadi...
Over Sangat Over Netizen Meluat Dgn Foto Kahwin Mira Filzah

Over Sangat Over Netizen Meluat Dgn Foto Kahwin Mira Filzah

papar berkaitan - pada 6/9/2020 - jumlah : 922 hits
Tidak dinafikan media sosial beberapa hari ini dipenuhi foto majlis perkahwinan aktres jelita Mira Filzah bersama suami Wan Emir Astar sejak hari Khamis lalu Bagaimanapun ada segelintir netizen yang meluahkan rasa kurang senang dengan perka...
Cantiknya Mira Filzah Berseri Pakai Baju Kahwin Warna Powder Blue

Cantiknya Mira Filzah Berseri Pakai Baju Kahwin Warna Powder Blue

papar berkaitan - pada 7/9/2020 - jumlah : 2944 hits
Cantiknya Mira Filzah berseri pakai baju kahwin warna powder blue Seri pengantin jelas terpancar melalui senyuman yang terukir pada wajah pegantin baru Mira Filzah Sana sini orang bercerita tentang Mira Filzah dan suami Wan Emir Alhamdulill...
Hiburan Bakal Pengantin Baru Mira Filzah Tidak Akan Menganjurkan Malam Berinai Menjelang Hari Perkahwinan

Hiburan Bakal Pengantin Baru Mira Filzah Tidak Akan Menganjurkan Malam Berinai Menjelang Hari Perkahwinan

papar berkaitan - pada 25/8/2020 - jumlah : 350 hits
Pelakon Mira Filzah mengumumkan tidak akan mengadakan majlis malam berinai sempena majlis perkahwinannya tidak lama lagi Dia memberitahu mengenai perkara itu ketika diajukan soalan di laman komen di Instagram miliknya baru baru ini View thi...
Cantiknya Baju Nikah Dan Baju Resepsi Mira Filzah

Cantiknya Baju Nikah Dan Baju Resepsi Mira Filzah

papar berkaitan - pada 12/9/2020 - jumlah : 1680 hits
Assalamualaikum Aduhai sejak 2 menjak ni kalau buka laman sosial media keluar gambar Mira Filzah nikah Suka nau Cik Nor tengok baju nikah dengan baju resepsi dia tu Terasa diri sendiri pulak yang pakai baju baju tu haha Berangan jer la Cik ...
Cara Memasarkan Homestay Anda

8 Tip Tingkatkan Sales Homestay Anda

Help Shape Ai With Malaysian Values Says Anwar

Dr Zaliha Terus Kunci Mulut Berkaitan Titah Adendum Minta Rujuk Ulasan Pm

Moisturizer Terbaik 2024 Tekstur Water Based 9 Kebaikan Yang Sesuai Untuk Semua Jenis Kulit

Gaji Mei 2024 Tarikh Pembayaran Gaji Penjawat Awam

Friendly Fire Between Umno Youth Head And Bersatu Counterpart Opens A Can Of Worms

Perjalanan Mendapat Haji Yang Mabrur



5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard


Importance Of Drinking Water

The Helical Pearl House By A3 Projects In Ipoh Malaysia

Cops Tracking Down Duo Involved In Pasir Mas Shooting

Issue Warning Not Rm250 000 Fine For First Time No Palm Oil Label Offences Urges Mydin Boss

There Are Many Types Of Indians

Pengalaman Kerja Sambil Belajar