Merawat Sunburn Dengan Moisturizer Water Based Yang Juga Melembap Dan Mencerahkan Wajah Hansaegee Nature


Hai readers semua..
Pkp ni macam mana.. Still berkurung dalam rumah? Ada jenguk keluar juga tak tu. Ambil udara luar. Ambil cahaya matahari sikit untuk merawat kulit kita?

Walaupun PKP ni ada yang tak keluar rumah langsung, sebenarnya ianya bukan satu yang elok ya. Kadang kala boleh buat kulit muka ni jadi kusam. Lemau, pucat je. Haaaaa, jaga-jaga tau. 

Dan masalah sekarang ni jugak, bila keluar rumah, cuaca panas terlalu terik pulak. Tempat lain cik mimi tak tau la. Tapi kalau tempat cik mimi ni, bahang dia tu boleh tahan. Maklumlah, kawaaan berdekatan pantai. Boleh bayangkan panasnya tu macam mana? Boleh merosakkan kulit wajah tau. Fuhhhh, pun tak elok jugakkan? 

Macam cik mimi ni, walaupun PKP ni tak boleh keluar, cik mimi ni still kena keluar jugak. Pergi kedai, nak cari stok barang niaga, barang keperluan rumah. Tapi yang merisaukan, masalah kulit wajah ni. Bila dah keluar, kulit muka terdedah dengan cahaya berlebihan, boleh buat kulit macam panas, kering, terbakar. Cik mimi pulak sejenis tak suka tempek sembarangan krim dekat rumah. Sebab bila kena panas tu, muka jadi melekit.

So cik mimi kena cari jalan penyelesaian tuk atasi ni. Wajib ambil berat dengan perubahan kulit muka kita. Walaupun nampak elok licin, kita tak tahu lapisan dalaman dia macam mana. Jangan sangka luar nampak elok, dalamannya pun elok ya. 

Aqua Whitening Cream dari Hansaegee Nature.


Pilihan cik mimi sekarang ni adalah Aqua Whitening Cream dari Hansaegee Nature. Kenapa pilihan cik mimi yang ni? Bila pakai ni, cik mimi rasa ianya serasi dengan kulit muka cik mimi yang ada kala sensitif dengan sesuatu produk tu. Dengan cream pelembap ni, best sangat tau. Masalah sunburn boleh sangat diatasi. Paling merisaukan, bila kulit terlalu terdedah dengan cahaya panas kan. 


Bila buat sapuan dimuka tu, terasa smooth je kulit muka. Paling best sebab water base. Dia meresap jauh ke dalam kulit, dan yang paling best, ianya tidak meninggalkan kesan melekit pada wajah. Berbeza sangat dengan cream lain yang pernah dicuba. Boleh tengok wajah cik mimi pada gambar no.4 tu. Tu muka after 10minute. Nampak glowing je kan..
Dan lagi 1 yang best kan, bau dia tu.. Bau yang fresh sangat tau. Macam bau lime pun ada. Bau dia soft dan slow je. Tapi memang best la. Terbaik bagi cik mimi. Sebab sesetengah produk ada bau yang kurang menyenangkan. Dan tak selesa bila dipakai. 
Dan satu lagi bila dah apply pada muka, dan biarkan seketika, terasa muka sejuk je tau. Sesetengah krim pelembap yang cik mimi pakai, beri effect panas berpeluh. Tetapi berbeza dengan Aqua Whitening Cream dari Hansaegee Nature ni. So cik mimi rekomen sangat la siapa yang nak mencuba. 🤗Sebab lain Kenapa cik mimi pilih Aqua Whitening ni? 
Banyak juga kelebihan dia dalam mengatasi masalah kulit wajah kita semua. Walaupun namanya krim pencerah, tapi dalam fungsi yang lain, ianya membantu memberi kelembapan pada kulit wajah kita. Itu yang pentingnya kan?
Cara penggunaannya cukup mudah. Krim ni tidak melekit. Apa yang menariknya tentang  Aqua Whitening ni, bila kita sapu pada muka dan gosokkan secara lembut dan perlahan, lama kelamaan, ada terhasil titisan air. Iya nya sangat unik. Jarang sekali kita dapat gunakan krim pencerah sebegini. 

Bila kita gosokkan wajah secara keseluruhan, titisan air akan terbentuk, dan ianyakan akan secara perlahan-lahan meresap masuk ke dalam kulit. Gosok lembut sehingga titisan air meresap habis ke dalam wajah. 

Dan dalam masa yang sama juga dapat mengawal lebihan minyak & sebum pada kulit (mengawal kulit berminyak)

Antara bahan kandungannya :
🌼 "Camellia Japonica Seed Oil"• Tidak komedogenik, Tidak menyekat liang kulit, Tidak menyumbang kepada jerawat
• Memperbaiki Kekeringan Kulit yang Terbakar cahaya matahari berlebihan
• Memastikan pelembap meresap jauh ke dalam lapisan kulit bawah. 
🌼 Niacinamide• Memberikan warna kulit yang cerah, kawalan minyak, kulit yang bersih dan tegang
• Memutihkan dan Melembapkan wajah
• Mengecilkan liang pori, sehingga dapat mengawal kulit berminyak


TeksturAqua whitening cream ni mempunyai tekstur yang halus dan lembut. Sapuan ke wajah dengan mudah, dan terus meresap ke kulit. Ianya tidak berwarna. Berwarna putih transparent sahaja. Kelebihannya ianya bila di sapu ke wajah, ianya terus bertukar menjadi water drop. Ianya tidak seperti pelembap wajah lain yang melekit dan memberi kesan tompokan pada wajah. Apatah lagi bila kita menyapu bedak atau memakai mekap. 
Cara penggunaan :• Bersihkan wajah terlebih dahulu. • Ambil secalit cream, sapu kan pada wajah. Pipi dahi dan dagu. • Dap-dap atau urut secara selembut sehingga terhasil titisan air
• Dap dap kan air tersebut supaya meresap jauh ke dalam kulit wajah


Pengguna Yang Sesuai Menggunakan Aqua Whitening Cream.
Haaaa, kalau korang nak tahu, Aqua Whitening ni semua untuk golongan lelaki juga. Bukan perempuan je perlu cantik dan jaga penampilan wajah. Tapi kaum lelaki pun perlu. Apatah lagi mereka yang bekerja terdedah dengan cahaya berlebihan, walaupun duduk dalam tempat beraircond, lagi perlu ye. Sebab apa, terlalu terdedah dengan aircond sebenarnya boleh mengeringkan kulit kita. Bukan melembapkan kulit tau walaupun aircond tu bersifat sejuk

Dan sesuatu yang tidak perlu dirisaukan, krim ni sesuai untuk apa jenis kulit wajah pun ye. Kulit berminyak, kulit kering atau kulit normal. So boleh gunakan tanpa kerisauan. Kalau korang was-was nak gunakan terus pada wajah, korang boleh apply pada tangan dulu. Untuk tengok ada sebarang iritasi ke tidak. 
Ambil secalit krim tersebut, dan cuba apply pada tangan. Gosokkan secara lembut

Apabila ianya digosok lembut, krim tadi akan bertukar menjadi titisan air seperti ini

Gosok lembut sehingga titisan air tadi meresap masuk ke dalam kulit



Cik mimi dah dapatkan seunit. So, korang semua bila lagi. Tak lama lagi nak raya kan? Kita semua mesti nak cantik cantik semasa hari raya. Jom dapatkan segera.. 😍Jangan lupa masukkan dalam wishlist korang tau. 
Untuk korang yang nak dapatkan produk ni boleh layari : 👇
🍁Brand : Hansaegee Nature 🍁Website : www.hansaegee.com/shop🍁IG page : https://www.instagram.com/hansaegeenature/🍁FB page: https://www.facebook.com/HansaegeeNature 🍁Youtube page : https://www.youtube.com/c/HansaegeeNatureMalaysia



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.syamimisaad.com/2020/05/merawat-sunburn-dengan-moisturizer.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Minara Mempunyai Kosmetik Madu Asli Merawat Kulit Wajah Didalam Solekan Setiap Saat

Minara Mempunyai Kosmetik Madu Asli Merawat Kulit Wajah Didalam Solekan Setiap Saat

papar berkaitan - pada 11/5/2020 - jumlah : 463 hits
Minara mempunyai kosmetik madu asli merawat kulit wajah didalam solekan setiap saat
6 Penyebab Kulit Wajah Jadi Bermasalah Selama Di Rumah Aja Kok Makin Banyak Sih Jerawatnya

6 Penyebab Kulit Wajah Jadi Bermasalah Selama Di Rumah Aja Kok Makin Banyak Sih Jerawatnya

papar berkaitan - pada 1/5/2020 - jumlah : 266 hits
Jangan bilang jerawat di wajahmu makin menjadi sejak kamu di rumah aja Duh makanya waspada
Ibu Telefon Beritahu Bermimpi Nampak Wajah Saya Umpama Ahli Syurga Bersinar Ust Abu Syafiq

Ibu Telefon Beritahu Bermimpi Nampak Wajah Saya Umpama Ahli Syurga Bersinar Ust Abu Syafiq

papar berkaitan - pada 30/4/2020 - jumlah : 338 hits
Sejak akaun Facebook digodam Ustaz Abu Syafiq dilihat memilih laman sosial Instagram bagi berkongsi maklumat atau apa sahaja berkaitan dirinya Ibu Telefon Beritahu Bermimpi Nampak Wajah Saya Umpama Ahli Syurga Bersinar Ust Abu Syafiq
Siapa Sangka Boleh Buat Push Up 40 Kali Dalam 30 Saat Ini Adalah Wajah Abang Macho Yang Berjaya Lakukan

Siapa Sangka Boleh Buat Push Up 40 Kali Dalam 30 Saat Ini Adalah Wajah Abang Macho Yang Berjaya Lakukan

papar berkaitan - pada 4/5/2020 - jumlah : 354 hits
Beberapa hari yang lepas Ohmedia baru jer umumkan tentang 30 Seconds Push Up Challenge bersama Bad Lab untuk korang semua sertai dan memenangi hadiah menarik daripada Bad Lab Apa yang lebih menarik ramai influencers dah sahut cabaran ini ta...
Gabungan Antara Set Wajah Habbatussauda Dan Set Wajah Mulus Persediaan Untuk Berhari Raya 1441h 2020m

Gabungan Antara Set Wajah Habbatussauda Dan Set Wajah Mulus Persediaan Untuk Berhari Raya 1441h 2020m

papar berkaitan - pada 6/5/2020 - jumlah : 427 hits
SET WAJAH HABBATUS SAUDA BERSAMA PELEMBAB WAJAH AYU Set Wajah Habbatus Sauda Scrub Habbatus Sauda Pelembab Wajah Ayu Promo A 1 Set RM50 Promo B 2 Set RM100 Promo C 3 Set percuma 1 Set RM150 Promosi Kali ini Amat lah Terhad Untuk 500 Set Sah...
Wajah Zoey Rahman Bengkak Gara Gara Bius Ubat Ini Penjelasannya

Wajah Zoey Rahman Bengkak Gara Gara Bius Ubat Ini Penjelasannya

papar berkaitan - pada 12/5/2020 - jumlah : 310 hits
Alamak Kenapa dengan wajah pelakon Zoey Rahman tu Baru baru ini dia memuatnaik beberapa posting sehingga mencuri perhatian warganet di Instagramnya zoeyrahman menunjukkan bengkak di bahagian muka A post shared by on May 7 2020 at 7 45pm PDT...
Gara Gara Panggil Tak Dilayan Wajah Gadis Ditoreh Lelaki Didakwa Ada Masalah Mental

Gara Gara Panggil Tak Dilayan Wajah Gadis Ditoreh Lelaki Didakwa Ada Masalah Mental

papar berkaitan - pada 28/4/2020 - jumlah : 253 hits
Insan mana yang tidak marah apabila ada orang yang tidak dikenali mendatangkan kecederaan kepada salah seorang ahli keluarga kita Baru baru ini tular di laman sosial Facebook seorang lelaki mendakwa muka adiknya ditoreh Menurut perkongsiann...
Tersembam Di Jalan Tar Depan Rumah Anak Buah Neelofa Luka Di Wajah

Tersembam Di Jalan Tar Depan Rumah Anak Buah Neelofa Luka Di Wajah

papar berkaitan - pada 5/5/2020 - jumlah : 512 hits
Kegembiraan anak sulung pasangan sensasi Sharnaaz Ahmad dan Noor Nabila Mohd Noor berlari lari di hadapan kediamannya berakhir dengan tragedi apabila anak tunggalnya Jebat Jayden jatuh tersembam nbsp var currentUrlTwo window location hos
Hiburan Izara Aishah Dan Suami Dedah Wajah Anak Irisa Alaia

Hiburan Izara Aishah Dan Suami Dedah Wajah Anak Irisa Alaia

papar berkaitan - pada 23/4/2020 - jumlah : 1048 hits
Selepas seminggu bersalin pelakon Izara Aishah dan suami Adib Khalid akhirnya mendedahkan wajah anak sulung mereka yang diberi nama Irisa Alaia Menurut Adib kehadiran puteri kecil mereka itu merupakan hadiah yang paling bermakna dan menggem...
Pesanan Buat Sang Suami

Hari Pekerja 2024 Sejarah Tema Sambutan

Politikus Merosakkan Nama Raja Raja Melayu

Kisah Bekas Pekerja Kfc Dan Boikot

Parents More Involved In Autistic Children S Learning Post Pandemic

Pks Sebut Nama Wali Kota Depok Mohammad Idris Masuk Kandidat Pilkada Jabar

Masih Beraya

Drama Khilaf Yang Tertulis



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah


Kopi Surat Cinta Kota Damansara

8 Aneka Resepi Kuih Tradisional Berasaskan Pisang

Beyond Pregnancy And Weight Loss Maryland Breast Augmentation Solutions

Anwar Mahu Saman Individu Sebar Fitnah Isu Kasino

Politikus Merosakkan Nama Raja Raja Melayu

Lawatan Ke Arab Saudi Buka Peluang Syarikat Malaysia Sertai Projek Mega