Menu Baru Mcdonald S Sea Salt Mcflurry Hershey S Sundae Kini Kembali Lagi


McDonald's sudah lama menapak di Malaysia hinggakan mempunyai pelanggan setia yang sangat ramai. Pelanggan setia ini bukan setakat suka nikmati menu wajib kegemaran mereka di McDonald's tetapi juga sentiasa bersiap sedia untuk mencuba menu baru yang sentiasa dibawakan oleh McDonald's ini. 

Maka tak hairanlah kenapa ramai yang datang ke McDonald's buat masa terdekat ini semata-mata untuk mencuba menu baru McDonald's iaitu McDonald's Sea Salt McFlurry & Hershey's Sundae.

McDonald's Sea Salt McFlurry & Hershey's Sundae ini sebenarnya sudah pernah ada di dalam menu McDonald's sebelum ini dalam waktu terhad! Dan kini ia kembali lagi menemui peminatnya untuk dicuba buat kesekian kali. 




Agak berbeza dengan menu pencuci mulut lain yang ada di McDonald's, Sea Salt McFlurry yang ada rasa masin membuatkan ianya menjadi salah satu menu unik untuk di cuba. McFlurry selalunya dengan rasa manis-manis tetapi kini didatangkan dengan rasa garam laut, memang sangat-sangat rare dan menarik. Tapi sesekali berubah rasa apa salahnya kan?

Setelah mencuba McFlurry dengan rasa masin garam laut ini, untuk dapatkan rasa fantasi yang lebih manis, Hershey's Sundae siap sedia untuk dinikmati. Nak lebih best, mula-mula cuba Sea Salt McFlurry dulu dan seterusnya boleh makan Hershey's Sundae yang sememangnya sedap, manis dan menawan kalbu. 


Walaupun kita berada di tengah-tengah musim hujan di kala hujung tahun sekarang, tapi tak ada salahnya untuk kita menikmati ais krim. Ia sangat sesuai tatkala kita  memerlukan rehat untuk minda terutama di kala waktu tengah hari atau lewat petang.

McDonald's telah terkenal untuk mengeluarkan rasa ais krim yang menarik dan unik sepanjang tahun dan inilah dia buktinya. Banyak menu pemanis mulut dalam bentuk aiskrim dari McDonald's yang mendapat sambutan tinggi seperti Cendol Sundae Cone, Gula Melaka Oreo McFlurry dan banyak lagi. Jadi, apa salahnya untuk cuba dua menu aiskrim ini pula. 

Rupa Sea Salt McFlurry yang berwarna ungu dan biru ini kelihatan sangat menarik dan mistik. Tampak berkilauan dengan mempunyai keseimbangan rasa yang sempurna antara manis dan masin, menjadikannya sebagai salah satu makanan yang sukar untuk dibayangkan rasanya melainkan perlu cuba sendiri untuk tahu. 


Credits Photo : PenangFoodie

Sekiranya sudah pernah merasa dan masih terkenang keenakan rasa Hershey's Chocolate Sundae klasik McDonald’s, segeralah mendapatkannya dalam tempoh yang sangat terhad ini. Banyak pilihan ada dan dengan Double Oreo Chocolate McFlurry pastinya pencinta coklat akan berasa sangat berpuashati. 


Credits Photo : KLFoodie

Tiada masa untuk ke mana-mana cawangan McDonald’s yang terdekat? Atau mungkin tidak mahu memberi risiko pada diri sendiri untuk keluar di dalam tempoh cabaran virus covid-19 ini. Tak mengapa kerana kita masih boleh mendapatkan menu-menu sedap dari McDonald’s melalui servis fast food delivery malaysia.

Antara pihak yang boleh digunakan untuk membuat pesanan dan penghantaran yang cepat untuk menu McDonald’s ini adalah Foodpanda. 

Melalui Foodpanda, dengan mudah boleh buat pesanan mengikut menu McDonald’s yang dikehendaki melalui website mereka. Tanpa perlu keluar dari rumah, pesanan yang di buat akan dihantar terus sehingga ke depan pintu rumah masing-masing.

Foodpanda turut mengamalkan servis penghantaran makanan dengan konsep social distancing mengikut kehendak pelanggan. Pemakai pelitup muka dan kebersihan dengan selalu mencuci tangan bersama penggunaan sanitizer turut dilakukan. 



Secara tak langsung, ianya bukan saja membantu mengurangkan risiko pada diri dengan berada di luar rumah malah ia juga dapat membantu menjimatkan masa, tenaga, kos minyak dan sebagainya. Dengan Foodpanda, nak makan menu apa yang ada di McDonald’s, kini semuanya menjadi mudah! 

Apa tunggu lagi, jom order McDonald's Sea Salt McFlurry & Hershey's Sundae melalui Foodpanda sementara belum kehabisan stok dalam tempoh yang sangat terhad ini. 




Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.sueizza.com/2020/11/menu-baru-mcdonalds-sea-salt-mcflurry.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Sea Salt Mcflurry Mcd Masin Ke

Sea Salt Mcflurry Mcd Masin Ke

papar berkaitan - pada 31/10/2020 - jumlah : 589 hits
Hai semua Semalam busyra ke mcd beli sea salt mcflurry untuk content youtube terbaru Alhamdulillah siap juga dan post di channel Busyra sertakan link di bawah ye Tak lupa jugak untuk update di sini macam mana rasa aiskrim terbaru mcd masin ...
Mcflurry Sea Salt Masin Ke Tidak

Mcflurry Sea Salt Masin Ke Tidak

papar berkaitan - pada 6/11/2020 - jumlah : 807 hits
Assalamualaikum dan salam sejahtera Bagi korang kaki McDonalds pastinya korang dah tahu menu terbaharu daripada McD yang kini berada di semua outlet makanan segera tersebut iaitu McFlurry Sea Salt So korang peminat aiskrim mungkin takkan le...
Kini Trio Cnblue Sah Muncul Dengan Album Baru 17 November Ini

Kini Trio Cnblue Sah Muncul Dengan Album Baru 17 November Ini

papar berkaitan - pada 5/11/2020 - jumlah : 401 hits
Selepas mengumumkan rancangan untuk mengeluarkan album baru tak lama lagi nampaknya CNBLUE dah drop tarikh sebenar Tak lama lagi sahaja Pada 3 November sumber daripada FNC Entertainment mengesahkan bahawa kumpulan itu akan membuat kemuncula...
Youtube Down Kini Kembali Normal

Youtube Down Kini Kembali Normal

papar berkaitan - pada 12/11/2020 - jumlah : 240 hits
Assalamualaikum dan selamat pagi kepada semua Naim harap semua baik baik belaka keluarga tercinta Ramai di media sosial berkata Youtube down ke Akhirnnya mencari di akaun rasmi Youtube di Twitter sekitar 8 pagi tadi Mereka mengesankan berit...
Kembali Cergas Eden Hazard Kini Sedia Gegar La Liga

Kembali Cergas Eden Hazard Kini Sedia Gegar La Liga

papar berkaitan - pada 31/10/2020 - jumlah : 289 hits
Pemain Real Madrid Eden Hazard kini dilaporkan sudah kembali cergas sepenuhnya dan bersedia untuk diturunkan dalam aksi La Liga Beliau yang belum lagi menyepak bola untuk Real Madrid dalam saingan liga musim ini diketepikan sejak dari musim...
Kasus Baru Covid 19 Kembali Tembus 5 000 Lebih Jakarta Dan Jateng Tertinggi

Kasus Baru Covid 19 Kembali Tembus 5 000 Lebih Jakarta Dan Jateng Tertinggi

papar berkaitan - pada 14/11/2020 - jumlah : 232 hits
Hari ini penambahan kasus positif di angka 5 272 orang Sedangkan kemarin rekor tertinggi 5 444 kasus
Hiburan Azhar Sulaiman Akui Besarkan Anak Ikut Cara Moden Kini Mahu Kembali Dekatkan Diri Dengan Islam

Hiburan Azhar Sulaiman Akui Besarkan Anak Ikut Cara Moden Kini Mahu Kembali Dekatkan Diri Dengan Islam

papar berkaitan - pada 18/11/2020 - jumlah : 611 hits
Mengakui dirinya telah membesarkan anak anaknya dengan cara moden sehingga aksi dan penampilan cahaya matanya Kasih Iris Leona acap kali menimbulkan rasa kurang senang netizen pelakon Azhar Sulaiman mendedahkan dirinya kini masih cuba untuk...
Hiburan Sekian Lama Menyepi Kini Kemunculan Diva Aa Kembali Mengacara Raih Pujian Netizen

Hiburan Sekian Lama Menyepi Kini Kemunculan Diva Aa Kembali Mengacara Raih Pujian Netizen

papar berkaitan - pada 9/11/2020 - jumlah : 234 hits
Sekian lama menyepi dari industri hiburan tanah air pengacara penuh sensasi Azwan Ali kini kembali mengamatkan lagi program nyanyian terbaru di TV3 iaitu Lagu Cinta Kita 2 semalam Azwan Ali atau lebih mesra disapa Diva AA yang tampil berkon...
Dari Berkerja Di Atas Awan Kini Berniaga Bawah Pokok

Dari Berkerja Di Atas Awan Kini Berniaga Bawah Pokok

papar berkaitan - pada 9/11/2020 - jumlah : 537 hits
Pandemik Covid 19 ternyata memberi impak kepada seluruh penduduk dunia terutamanya dari segi ekonomi Serangan virus itu melumpuhkan pelbagai sektor termasuk sektor penerbangan yang terpaksa menamatkan perkhidmatan pekerja mereka gara gara v...
Court Allows Forfeiture Of Rm1 1mil From Illegal Deposit Taking Scheme Investors

Wanita Mca Calls On Govt To Tackle Brain Drain Generate Job Opportunities

Keningau Fa Buat Kejutan Gol Awal

Gsk Raya Open House Dan Minggu Imunisasi Sedunia

Malayia S Forex Trading Landscape Opportunities And Challenges

Tukar Kanta Mata Untuk Melihat Seni Politik Anwar

The Dab 1a A Limited Edition Electric Production Motorcycle From France

Muda Slams Pro Israel Us Professor S Remark At Local Varsity Talk



Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023


Terkahwin Adik Beradik Sendiri Tanpa Sengaja Apa Status Anak Sumbang Mahram

6 Ciri Harimau Jadian

Nearly 500 Lawsuits Filed Against Sabah Govt Hajiji

Ukraine Approaching Total Collapse

Police Probe Chaos Incident Outside Mosque In Penang

Budaya Pot Luck Jimat Kos Makanan Lebih Banyak Pilihan