Mendebarkan Ini Antara 7 K Filem Bawa Kisah Detektif Selesaikan Jenayah Berat


Selain filem romantik, kisah jenayah yang dihasilkan pengarah Korea juga antara yang mendapat sambutan tinggi daripada penonton.

ARTIKEL BERKAITAN Buat Emosi Penonton Naik Turun, Tonton 5 Filem Korea Ini Cerita Tentang Persahabatan Sejati Jom baca perkongsian KimchiDaily tentang 7 K-Filem yang memaparkan kisah detektif menyelesaikan kes jenayah.
Extreme Job
Kisah filem ini bermula apabila satu skuad polis menyamar menjadi tauke di kedai ayam goreng untuk membanteras jenayah pengedaran dadah. Kegigihan skuad ini untuk mengatasi jenayah pengedaran dadah berubah menjadi lain apabila mereka mula rambang mata selepas menerima wang yang lumayan daripada bisnes ayam goreng itu.
Kebanyakan adegan daripada filem “Extreme Job” ini dipenuhi dengan elemen lawak sehinggakan penonton tidak kering gusi menontonnya.
Target 
“Target” mengisahkan tentang seorang wanita bernama Soo-hyun membeli mesin basuh di laman web yang menjual barangan terpakai. Apabila Soo-hyun menerima mesin basuh, dia menyedari bahawa alat itu sudah rosak. Dia menjadi marah dan meninggalkan komen di laman web berkenaan yang memberi amaran kepada pengguna lain tentang penjual.
Selepas itu, dia menerima mesej ugutan daripada penjual. Tidak lama kemudian, Soo-hyun mendapati ada perkara menyeramkan yang berlaku ke atas dirinya.
Devils
Filem ini bermula ketika seorang detektif bernama Jae-hwan, mengekori pembunuh bersiri yang membunuh pasangannya bertahun-tahun yang lalu semasa mereka mengalami kemalangan. Apabila detektif itu bangun di hospital, dia menyedari bahawa badannya telah bertukar dengan si pembunuh iaitu Jin-hyeok.
Dia juga menyedari bahawa roh pembunuh itu telah mengambil alih tubuhnya. Jin-hyeok mengugut Jae-hwan dengan menahan keluarganya sebagai tebusan. Jae-hwan kini mengejar Jin-hyeok, dengan badan mereka bertukar.
The Roundup: No Way Out
Peminat cerita jenayah Korea pasti sudah biasa melihat Ma Dong-seok berlakon kan? Filem “The Roundup: No Way Out” ini dibintangi oleh pelakon hebat itu.
Kisahnya bermula apabila Detektif Ma Suk-do menyertai unit siasatan jenayah baharu yang diketuai oleh Jang Tae-soo dan termasuk Detektif Kim Man-jae. Mereka ditugaskan untuk menentang Joo Sung-cheol, merupakan anak kepada keluarga chaebol yang berkuasa. Tambahan, Yakuza Jepun juga terlibat dalam kes yang mereka kendalikan ini.
I Am Here
“I Am Here” merupakan filem aksi jenayah yang menunjukkan adegan kejar mengejar  antara suspek pembunuhan Kyu-jong dan seorang detektif pembunuhan. Malah, detektif ini mendapati bahawa dia serta Kyu-jong mempunyai penderma organ yang sama dengannya.
Vanishing
Filem ini bukan sahaja diterajui oleh bintang Korea, malahan, mereka juga menggunakan khidmat pelakon dari negara luar. “Vanishing” berkisar tentang Alice seorang saintis forensik yang mencipta teknik revolusioner untuk memulihkan mayat yang rosak.
Dia melawat Korea Selatan untuk menghadiri sebuah persidangan dan menerima permintaan daripada polis Korea untuk melakukan bedah siasat ke atas mayat yang ditemui di sungai. Semasa bertugas, Alice bertemu Jin-ho, seorang detektif yang meminta bantuannya dalam satu kes pembunuhan.
The Day I Died: Unclosed Case
“The Day I Died: Unclosed Case” adalah kisah misteri tentang seorang gadis bernama No Jung-ui yang hilang kononnya mati pada malam ribut yang gelap. Kebetulan Kim Hyun-soo akan kembali bekerja sebagai detektif selepas berehat panjang dari pekerjaannya. Sebelum kepulangan rasminya, detektif ini ditugaskan untuk menyiasat tentang kehilangan No Jung-ui.
Tambahan, No Jung-ui didapati merupakan salah seorang saksi kepada kes pembunuhan ayahnya sendiri. Selepas itu, secara tiba-tiba dia didapati hilang dan tidak dapat membantu untuk menyelesaikan kes tersebut.
Selamat menonton!
Jom ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram dan Telegram KimchiDaily untuk mendapatkan berita Korea paling latest yang sensasi.
The post Mendebarkan, Ini Antara 7 K-Filem Bawa Kisah Detektif Selesaikan Jenayah Berat first appeared on KimchiDaily.my.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://kimchidaily.my/mendebarkan-ini-antara-7-k-filem-bawa-kisah-detektif-selesaikan-jenayah-berat/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Raih Perhatian Ramai Ini Antara Drama Filem Korea Terlibat Dengan Kontroversi Panas

Raih Perhatian Ramai Ini Antara Drama Filem Korea Terlibat Dengan Kontroversi Panas

papar berkaitan - pada 10/11/2023 - jumlah : 304 hits
Dunia hiburan tak akan terlepas daripada tempias kontroversi ARTIKEL BERKAITAN Kali ini KimchiDaily nak kongsikan beberapa naskhah popular Korea yang pernah terlibat dengan kontroversi panas Squid Game Squid Game menerima kritikan ramai ker...
Sebuah Kisah

Sebuah Kisah

papar berkaitan - pada 13/11/2023 - jumlah : 144 hits
Sekadar menulis berdasarkan pemerhatian Bukan menyindir sesiapa tapi ini dari tontonan pembacaan dan pengalaman hidup MY perhatikan anak anak dari keluarga B40 atau kurang senang ni ada beberapa kategori Tapi ada tiga kategori utama lah Kat...
Kisah Biarawati Halau Roh Song Hyekyo Jeon Yeobin Dilamar Terajui Dark Nuns

Kisah Biarawati Halau Roh Song Hyekyo Jeon Yeobin Dilamar Terajui Dark Nuns

papar berkaitan - pada 14/11/2023 - jumlah : 223 hits
Song Hye kyo dan Jeon Yeo bin mungkin akan kembali ke layar perak ARTIKEL BERKAITAN Terbaru media Korea melaporkan bahawa kedua mereka sudah pun ditawarkan untuk membintangi filem Dark Nuns Respon agensi kedua dua pelakon tersebut Mereka se...
Kisah Beras Untungrugi

Kisah Beras Untungrugi

papar berkaitan - pada 14/11/2023 - jumlah : 167 hits
Jamzuri ArdaniBernas jual beras import kepada pemborong dengan harga sekitar RM32 setiap 10kg Sampai kepada pembeli setelah dikira kos dan keuntungan harganya sekitar RM43 Untuk beras tempatan harga dari kilang kepada pemborong sekitar RM23...
Kisah Seorang Doktor Yang Kerap Beranak Pinak Dan Tak Mau Kerja Kerajaan

Kisah Seorang Doktor Yang Kerap Beranak Pinak Dan Tak Mau Kerja Kerajaan

papar berkaitan - pada 12/11/2023 - jumlah : 128 hits
Saya nie membesar di Kl Lepas jadi doktor saya pilih utk sambung belajar jadi pakar Option yg ada seperti University yg ada sekarang UM UKM USM Saya pilih USM Sebab Um dan UKM Bandar Kos kehidupan tinggi Saya masih kerja government Gaji san...
Diuji Sebelum Musim Perayaan Kisah Priya Amp Rakan Rakan Sentuh Hati Netizen

Diuji Sebelum Musim Perayaan Kisah Priya Amp Rakan Rakan Sentuh Hati Netizen

papar berkaitan - pada 7/11/2023 - jumlah : 117 hits
Persahabatan adalah satu di antara hadiah paling berharga yang dapat kita terima dalam hidup Kita semua memerlukan sahabat untuk berkongsi suka dan duka serta menjadi sokongan dalam pelbagai situasi Rakan juga membuatkan kehidupan kita lebi...
Villa K By Kiryu Atelier T Architects Co In Toyota Japan

Sunway Pyramid Transforms Into An Ultraman Paradise

If Economy Is Doing Well Why Don T Malaysians Feel It

The Good The Bad The Ugly Of Diesel Subsidy Cut Beware Of Rm4 Billion Savings Plundered By Opposition Pn

Cara Connect Keyboard Dengan Samsung Galaxy Tab A 8 0 2019 Sm T295

Berhenti Menjadi Anai Anai Dalam Kerajaan

Hiburan Siti Nurhaliza Dikecam Aktivis Anti Isr El Gara Gara Buat Persembahan Di Konsert David Foster

Jika Tarik Lesen Bas 1 5 Juta Murid Tidak Pergi Sekolah



10 Fakta Biodata Aniq Durar Pelakon Drama Berepisod Dua Darjat Slot Akasia TV3 Gandingan Sharifah Rose

Info Dan Sinopsis Hierarchy Netflix TV Series Kdrama 2024

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dua Darjat Slot Akasia TV3

Pakej Halal Murah Acheh Pulau Sabang Indonesia 4H 3M Tahun 2024

10 Filem Korea Terbaru Best 2023 2024 Boleh Tonton Secara Online


Risiko Isteri Cantik

Agong Cuba Selamatkan Orang Melayu Pada 2022

Certot Bunga

Agong Permaisuri Zahir Penghargaan Insan Bergelar Bapa

Lebih 1 8 Juta Umat Islam Tunai Ibadat Haji Tahun Ini

Video Adakah Isu Subsidi Diesel Bakal Gagalkan Ph Rampas Dun Sungai Bakap