Menarik Matta Fair 2018 Traveloka Sale Abration




Bulan september kembali! Memang bulan ni banyak betul cuti bersambung jadi memang waktu terbaik untuk plan pergi berjalan jalan. tak semestinya perlu pergi melancong keluar negara dan dalam malaysia sendiri terdapat beberapa pulau peranginan yang cun melecun! lagi boleh jimat.itu yang aku suka.sokong buatan malaysia.tiberr..!
aku pun duk plan jugak nak pergi bercuti tapi tak nak lah spending too much yelaa..korang pun tahukan kalu nk pergi mana mana ni kene planning betul betul esp bajet.kalau tidak, risau bajet lari.melainkan kalau korang ni memang jenis orang have-have.
berapa kos yang sanggup dilabur.

memang kalau boleh kita nak bercuti tempat yang best-best. tapi kena check poket juga. jangan nanti bila tengah bulan, makan mee segera.takut sampai kunyah angin terus.jika mempunyai bajet dalam lingkungan rm500-rm1500, anda dah boleh bercuti selama 3 hari 2 malam di negara-negara asia seperti indonesia, thailand, vietnam, cambodia dan yang seangkatan dengannya (bergantung kepada nasib ketika membeli tiket penerbangan). sekiranya mempunyai bajet rm500 kebawah, tidak salah mungkin anda boleh merancang percutian dalam malaysia, merangkumi sabah dan sarawak.
jadi aku search dan terjumpa la satu laman web nie.yang memang macam tengah faham masalah aku je.tersenyum aku sendiri.Traveloka memang tengah ada promosi kaw kaw wey. Traveloka Sale-abration!
diskaun kupon 8% atau sehingga rm40 untuk tiket penerbangan.
TERTAKLUK KEPADA TERMA & SYARAT
·         Promosi 8% untuk tempahan penerbangan domestik dengan diskaun maksimum MYR 40 dalam satu ID Tempahan.·         Kod kupon SALEDOM hanya sah untuk tempahan penerbangan domestik dengan transaksi minimum MYR 200.·         Kupon untuk penerbangan domestik hanya terhad untuk 370 penebusan pertama setiap hari.·         Promosi 8% untuk tempahan penerbangan antarabangsa dengan diskaun maksimum MYR 40 dalam satu ID Tempahan.·         Kod kupon SALEINT hanya sah untuk tempahan penerbangan antarabangsa dengan transaksi minimum MYR 300.·         Kupon untuk penerbangan domestik hanya terhad untuk 250 penebusan pertama setiap hari.·         Sah untuk semua syarikat penerbangan dan tempoh perjalanan.·         Sah untuk semua tempahan penerbangan dengan Malaysia sebagai negara ketibaan atau pelepasan.·         Tawaran penerbangan adalah tertakluk pada ketersediaan dan mungkin dihentikan tanpa notis.·         Tempah dari: 4 September - 10 September 2018·         Tempoh perjalanan: Berbeza mengikut laluan·         Kod kupon MYHARAPAN hanya sah untuk tempahan yang dibuat dari 16 Julai - 30 September 2018.·         Diskaun ini sah untuk tempahan yang dilakukan menerusi laman web Traveloka, laman mudah alih dan Traveloka App versi minimum 2.5.1 (Android/iOS) sahaja.·         Sah untuk satu kali penggunaan dalam tempoh promosi.·         Promosi ini tidak boleh digabungkan dengan promosi lain.·         Promosi ini hanya sah untuk transaksi yang dilakukan dalam MYR.·         Kupon ini tidak boleh ditukar ganti dengan wang tunai.·        Traveloka berhak pada bila-bila masa untuk menyenaraihitamkan pelanggan yang dikenalpasti melanggar terma dan syarat promosi atau menyalahgunakan kupon, daripada menggunakan kupon Traveloka pada masa akan datang.      Kupon yang disalahguna ditakrif sebagai sebarang acara yang Traveloka percaya penggunaan kod kupon adalah disebabkan kesilapan, penipuan atau dilakukan untuk tujuan keuntungan komersial.      Pengeposan kod kupon Traveloka di laman web pihak ketiga yang bukan untuk penerima yang dimaksudkan adalah dilarang dan dianggap melanggar terma dan syarat Traveloka.     Traveloka berhak untuk menghentikan promosi yang dikenal pasti telah melanggar terma dan syarat Traveloka.

                          pilih aje di mana tempat yang korang suke..

TEMPAH SEKARANG UNTUK PERJALANAN PENERBANGAN BILA-BILA MASA DAN MANA-MANA DESTINASI!
Aku rasa kalau dapat cut cost duit dari segi penginapan atau pengangkutan tu dah besar rahmat dah.at least bajet lebih tu kite boleh focus kepada makanan atau shopiing..yeayea.korang mesti pernah dengar tentang traveloka kan.yang masih samar samar tu ni aku cite serba sikit.kalau nak panjang baca sendiri kat webdie.
Traveloka adalah syarikat pelancongan dalam talian terkemuka di Asia Tenggara yang menawarkan pelbagai jenis produk dalam satu platform. kemudahan yang disediakan membolehkan ramai pelanggan mencipta memori indah bersama yang tersayang. produk-produk yang ditawarkan termasuklah penerbangan, hotel, kereta api*, pakej penerbangan + hotel*, tempat tarikan & aktiviti*, produk ketersambungan*, pengangkutan lapangan terbang*, dan bas*. (*hanya tersedia di indonesia)

Dah nak nampak muka korang mula yakin kan jom nak tambah lagi yakin ni baca lagi

harga jujur
harga yang disenaraikan termasuk semua cukai yang berkenaan, fi dan surcaj.

harga rendah setiap hari & tawaran eksklusif di app
muat turun traveloka app dan dapatkan harga terbaik untuk bilik dan pelbagai promosi menarik!

ulasan sebenar tetamu
perlukan pendapat tetamu lain untuk membuat keputusan? kami menyediakan 2,000,000+ ulasan sebenar daripada tetamu hotel!

stayguarantee
dengan stayguarantee, tempahan hotel dijamin sepenuhnya. jika berlaku lebihan tempahan, kami akan mencadangkan hotel lain yang setaraf, tanpa kos tambahan. atau, bayaran akan dikembalikan.

pelbagai pilihan pembayaran
sama ada anda ingin membayar melalui kad kredit, kad debit, perbankan internet, atau di 7-eleven, kami menyediakan pelbagai pilihan untuk anda! tiada fi transaksi.

diskaun istimewa
pelanggan penerbangan, pelanggan surat berita dan ahli traveloka akan mendapat diskaun istimewa untuk hotel!

korang kene cepat tau sebab tempoh tempahan nya memang terhad sangat.bermula dari dari 4 september hingga 10 september 2018 ni aje. MattaFair 2018 Traveloka Sale. korang boleh terus booking pergi dan balik sekali ye.tak payah nak pening segala.Kat situ korang tak kan tersesat sebab guidelines yang diberi sangat mudah dibaca dan diikuti.Nah, korang ada masa lagi 5 hari dari sekarang untuk plan masa cuti korang.sebab tempoh perjalanan adalah anytime.
amcam..?Rasa serba salah kalau aku tak share benda baik dengan korang.kaih..panggil abang tengok nie sesame.Paw terus.

Sebelum aku lupa, korang still boleh booking dulu tanpa kena sebarang pembayaran.Tak salah cop dulu awal2 yang penting korang tak miss dengan promosi nie.
Semuanya dihujung jari tau. layak diskaun ini digunakan untuk tempahan menerusi laman web, laman mudah alih dan traveloka app. aplikasi traveloka telah dimuat turun lebih 30 juta kali, menjadikannya aplikasi tempahan pelancongan paling popular di rantau ini.Konpom selepas ini korang tak kan tertinggal sebarang promosi dari traveloka lagi.hah..mudah sangat nie.
Aku dah gatal tangan nie.Masa aku taip nie pun aku dah super eksited okayy..OK itu sahaja sharing aku.Hope soon ade benda best lagi aku share k.p/s: helok sangat ni kan.aku memang perlukan cuti nie sebab otak aku dah lama penat dengan bebanan keje di opis.Bagi aku bukan soal mengenai berapa jauh korang berjalan tapi kualiti masa korang dengan orang yang tersayang.ciacia.



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.njiakreatif.com/2018/09/menarik-matta-fair-2018-traveloka-sale.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Aktiviti Menarik Suri Rumah Semasa Covid 19 Antaranya Pasang Wall Paper Dan Cat Rumah

Aktiviti Menarik Suri Rumah Semasa Covid 19 Antaranya Pasang Wall Paper Dan Cat Rumah

papar berkaitan - pada 6/4/2020 - jumlah : 499 hits
hi there Aktiviti menarik Suri Rumah semasa COVID 19 antaranya pasang wall paper dan cat rumah Kita rakyat Malaysia malah di kebanyakkan negara seluruh dunia sedang berada di dalam keadaan Perintah Kawalan Pergerakan ataupun Movement Contro...
Mengenang Awal Ramadan 2018

Mengenang Awal Ramadan 2018

papar berkaitan - pada 24/4/2020 - jumlah : 282 hits
Dua tahun sudah berlalu tetapi saya masih ingat bagaimana PH menzalimi keluarga saya dan cuba menghina saya Pada tahun 2018 selepas PRU14 kerajaan PH suruh PDRM serbu rumah saya sebaik sahaja saya pulang ke rumah selepas selepas solat teraw...
Auditor General S Report Kedah S 2018 Financial Statements Given Opinion Without Reprimand

Auditor General S Report Kedah S 2018 Financial Statements Given Opinion Without Reprimand

papar berkaitan - pada 17/4/2020 - jumlah : 153 hits
The Kedah government s financial statements for the year ended Dec 31 2018 were given opinions without reprimand by the Auditor General s report on the Kedah agencies 2018 financial statements and performance Auditor General Nik Azman Nik A...
Menarik Untuk Dibaca Bicara Hati Nurani Anak Muda Bersama Dr Maza Soaljawab Bersama Zukri Akhsah

Menarik Untuk Dibaca Bicara Hati Nurani Anak Muda Bersama Dr Maza Soaljawab Bersama Zukri Akhsah

papar berkaitan - pada 6/4/2020 - jumlah : 192 hits
Ke hadapan Sahibus SamahahDato Arif PerkasaDrMAZA com YANG SAYA KASIHIAssalamualaikum w b tSaya seringkali beranggapan bila seorang ulama memberi pandangannya tentang senario politik walau condong ke sebelah manapun ia adalah ijtihad mereka...
3 Fakta Menarik Simerona Sistem Informasi Untuk Hindari Zona Bahaya Covid 19

3 Fakta Menarik Simerona Sistem Informasi Untuk Hindari Zona Bahaya Covid 19

papar berkaitan - pada 6/4/2020 - jumlah : 176 hits
Simerona merupakan sistem informasi berbasis web yang dapat digunakan masyarakat untuk menghindari zona merah atau daerah bahaya yang terpapar COVID 19
6 Fakta Menarik Kampung Bali Bukti Keharmonisan Umat Beragama Di Langkat

6 Fakta Menarik Kampung Bali Bukti Keharmonisan Umat Beragama Di Langkat

papar berkaitan - pada 8/4/2020 - jumlah : 138 hits
Ada salah satu tempat yang unik dan menarik yang bisa Anda kunjungi jika sedang berada di Sumatera Utara yaitu Kampung Bali Kampung Bali adalah sebuah perkampungan yang dihuni oleh masyarakat asli Suku Bali sejak puluhan tahun yang lalu
5 Fakta Menarik Mi Gomak Spaghetti Khas Batak Toba

5 Fakta Menarik Mi Gomak Spaghetti Khas Batak Toba

papar berkaitan - pada 8/4/2020 - jumlah : 152 hits
Keistimewaan dari Mi Gomak terdapat pada rasa pedas ketir dari percampuran cabai bawang dan andaliman Jika Anda mengunjungi Sumatera Utara jangan lupa untuk mencicipi kelezatan Mi Gomak yang sangat terkenal ini
Cek Fakta Video Anies Rapat Buka Puasa Untuk Ramadan Ternyata Tahun 2018

Cek Fakta Video Anies Rapat Buka Puasa Untuk Ramadan Ternyata Tahun 2018

papar berkaitan - pada 16/4/2020 - jumlah : 274 hits
Video tersebut merupakan rapat persiapan memasuki bulan ramadan tahun 2018 lalu
Towards More Comprehensive Pension Reform

3 Sebab Kenapa Kashmir Menjadi Pilihan Traveler Malaysia

Polis Jerman Sita Bugatti Rare Dalam Siasatan Berkait 1mdb

Makanan Perlis Paling Popular

Panduan Produk Kesihatan

Tafsir Mimpi Gajah

Laporan Bank Dunia Mengeluarkan Isyarat Bahaya Terhadap Sistem Pendidikan Malaysia

Should Stakeholders Sue Bloomberg To Prove 2nd Casino Licence Claim For Johor S Forest City Is Sheer Slander



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Leha Leya Lawa Tonton

Info Dan Sinopsis Restu Drama Melayu Berepisod Platform Online iQIYI Malaysia

10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3


How Working For Google Amazon And Microsoft Lost Dream Job Status

5 Rekomendasi Laptop Untuk Mahasiswa Akuntansi Terbaru

Amang Seksual Inspektor Polis Ditahan Kerja

Lyodra Tak Selalu Memiliki Chord

No Campaign Elements In Kkb Hari Raya Open House Selangor Mb Tells Bersih

Should Stakeholders Sue Bloomberg To Prove 2nd Casino Licence Claim For Johor S Forest City Is Sheer Slander