Mari Kita Jadi Cantik Persis Selebriti


Hello pembaca kesayangan,



Kali ini Misz-ella nak kongsikan tentang majlis pelancaran cawangan ke dua (2) salun CPS Skin Love di Persiaran Bangi, Seksyen 9, Bangi yang Misz-ella hadiri pada 17hb Ogos yang lalu.



Ellyn Jamyn

Pembukaan cawangan ke dua (2) salun CPS Skin Love telah dirasmikan oleh Ellyn Jamyn iaitu pengasas dan pemilik syarikat Airellyn Beauty Care yang mengeluarkan produk kecantikan berjenama CPS Skin Love.

Kalau you all nak tau, salun kecantikan CPS Skin Love yang pertama dibuka pada tahun 2010 di Shah Alam Selangor dan pembukaan cawangan ke dua merupakan salah satu dari usaha Ellyn untuk mengembangkan perniagaan beliau. Bangi diplilih kerana terdapat permintaan yang tinggi dari orang ramai berdasarkan daripada iklan FB Ads yang dijalankan. Rata-rata wanita mahukan CPS Skin Love dibuka di Bangi dan impian mereka direalisasikan oleh Ellyn dengan pembukaan salun ini.

Menurut Ellyn, CPS Skin Love adalah singkatan kepada Cantik Persis Selebriti kerana kebanyakan wanita sering terpikat dengan kecantikan selebriti dan menjadikan mereka sebagai idola, mahu cantik persis selebriti, kan. 
CPS Skin Love menawarkan kira-kira 56 jenis rawatan kecantikan bagi memenuhi kepelbagaian permintaan pelanggan. Pelbagai rawatan ada dan sesuai untuk semua peringkat umur baik untuk remaja hinggalah kepada mereka yang lebih dewasa. 
Meskipun harga perkhidmatan yang ditawarkan adalah mampu milik (bermula dari RM78), kualiti perkhidmatan di CPS SKin Love sangat dititikberatkan. Selain menggunakan produk semulajadi yang diimport, CPS SKin Love juga menggunakan mesin terkini yang berteknologi tinggi. Antara rawatan yang popular adalah Spa Coklat, Detox Spirulina, High-intensity Focused Ultrasound (HIFU) dan Sulam Bedak.



Ellyn turut berkongsi kisah suka duka bagaimana beliau memulakan perniagaan salun kecantikan. Ellyn berpengalaman dalam bidang kecantikan sejak dari umur 18 tahun lagi. Menariknya ialah wanita cantik ini mempunyai jatidiri yang sangat tinggi kerana kesungguhan dan minat beliau mengatasi segala-galanya. Bukan sedikit cabaran yang terpaksa beliau hadapi. 
Berikutan dari kekangan modal, Ellyn membuka spa secara kecil-kecilan dengan menyewa ruang kecil di sebuah rumah kedai yang terletak berhampiran dengan sebuah pusat pengajian tinggi di Shah Alam dan menjadikan pelajar wanita di pusat tersebut sebagai sasaran pelanggan beliau. Selain dari terpaksa 'menyusup' masuk ke asrama pelajar wanita untuk mempromosi produk yang ditawarkan, beliau turut turun padang mengedarkan risalah perniagaan di mana sahaja.
Usaha beliau berjaya dan mula mendapat pendapatan sekitar RM200 hingga RM300 sehari dan promosi tersebut diteruskan. Dengan pendapatan tersebut, Ellyn mengumpul modal bagi memasang papan tanda perniagaan dan membeli peralatan untuk melengkapkan lagi salun beliau. Semangat juang yang tinggi untuk terus berjaya dalam bidang yang dicintainya memaksa beliau menjual kereta Perodua Kelisa miliknya bagi menjana modal yang lebih besar.
Hampir dua tahun saya terpaksa meminta bantuan rakan untuk ke sini sana sehinggalah saya berjaya mengumpul modal dan membeli kereta secara tunai ~ kata Ellyn.




Misz-ella tertarik dengan suasana di dalam salun CPS Skin Love yang sangat sweet, tenang dan mendamaikan. Ruang menunggu sangat luas dan selesa.
Bilik rawatan juga bersih dan selesa ~ Ada bilik untuk yang datang berpasangan.
Dan ada juga bilik perseorangan bagi pelanggan yang mahukan lebih privacy. Misz-ella berpeluang mencuba rawatan Sulam Bedak yang sedang semakin popular sekarang ini.


Sulam bedak adalah rawatan kecantikan dimana sejenis serum khas dimasukkan ke dalam kulit dan menjadikan kulit kita lebih glowing dan berseri tanpa cela, ibarat memakai bedak meskipun kita tidak memakai apa-apa.

Terima Kasih Ellyn. Berseri-seri Kak Ella balik petang tu. Tahniah diatas pembukaan salun CPS Skin Love yang ke dua dan Selamat Maju Jaya!
So buat you all yang berada di Bangi dan kawasan sekitarnya, jangan lupa ke salun CPS Skin Love. Jom kita jumpa Ellyn untuk jadi Cantik Persis Selebriti!
CPS Skin Love
No. 57-1 Jalan Medan Pusat 2D
Seksyen 9 Bandar Baru Bangi
SelangorNo. tel :- 011-51202090Dibuka setiap hari dari jam 11 pagi sehingga 8 malam.
Jangan lupa ikuti Instagram CPS di sini untuk update tentang promosi terkini dan layari laman wev www.cpsskinlove.com




Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://misz-ella.blogspot.com/2019/08/mari-kita-jadi-cantik-persis-selebriti.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Wajah Cantik Anak Perempuan Mr Bean

Wajah Cantik Anak Perempuan Mr Bean

papar berkaitan - pada 19/8/2019 - jumlah : 364 hits
Inilah Wajah Cantik Anak Perempuan Mr Bean Yang Anda Tak Pernah LihatSiapa yang tidak kenal dengan Mr Bean Lagenda yang sering mengundang gelak tawa dengan tingkah laku serta wajah aneh yang lucu Mr Bean sering kelihatan lucu dan bebal dala...
Pilot Wanita Cantik Layan Rock Kapak Dalam Kokpit

Pilot Wanita Cantik Layan Rock Kapak Dalam Kokpit

papar berkaitan - pada 19/8/2019 - jumlah : 1072 hits
Gara Gara Layan Lagu Rock Kapak Dalam Kokpit Pilot Wanita Cantik Ini Jadi TumpuanViral di Twitter gara gara layan lagu rock kapak dalam kokpit kapal terbang juruterbang wanita bernama Khaysa Faizal ini mula menjadi tumpuan ramai Selain memi...
Walau Kaki Terikat Besi Gambar Nikah Pengantin Ini Masih Cantik Amp Sempurna

Walau Kaki Terikat Besi Gambar Nikah Pengantin Ini Masih Cantik Amp Sempurna

papar berkaitan - pada 19/8/2019 - jumlah : 1042 hits
Kita sering mendengar pesanan orang tua mengenai darah manis yang sering dirujuk kepada mereka yang bakal melangsungkan pernikahan Ketika itu bakal pengantin kerap kali diingatkan agar menjaga diri supaya perkara tidak diingini berlaku Mene...
Cantik Bidadari Ni Ramai Memjui Gaya Rambut Baru Meletop Emma Maembong

Cantik Bidadari Ni Ramai Memjui Gaya Rambut Baru Meletop Emma Maembong

papar berkaitan - pada 17/8/2019 - jumlah : 582 hits
Emma Maembong menerusi Instagram menjadi perhatian followers apabila memuat naik dua keping foto Mana taknya rambut baru pelakon cantik ini dikatakan sangat comel dengan dirinya Melalui kapsyen pendek ditulis pelakon ini katanya gaya baru i...
Lakukan 16 Kali Operasi Pengangkatan Silikon Mpok Atiek Semakin Cantik

Lakukan 16 Kali Operasi Pengangkatan Silikon Mpok Atiek Semakin Cantik

papar berkaitan - pada 15/8/2019 - jumlah : 324 hits
Mpok Atiek baru saja menjalani operasi pengangkatan silikon di wajahnya sebanyak 16 kali Usai melakukan serangkaian operasi Mpok Atiek kini tampil dengan wajah yang semakin cantik
Tak Dapat Intan Permata Yusuf Malah Dijodohkan Dengan Kakaknya Yang Tak Kalah Cantik

Tak Dapat Intan Permata Yusuf Malah Dijodohkan Dengan Kakaknya Yang Tak Kalah Cantik

papar berkaitan - pada 15/8/2019 - jumlah : 189 hits
Tentu masih segar diingatan publik kisah Mas Yusuf yang nyaris nikahi nenek nenek karena tertipu foto gadis cantik yang dikirim kepadanya Nama Mas Yusuf dan Robiatun Husna nama nenek tersebut pun viral lantaran kejadian itu Tak hanya Yusuf ...
Asal Cantik Beli Sudahnya Tak Terpakai Dah Tabiat Mak Mak Suka Membazir

Asal Cantik Beli Sudahnya Tak Terpakai Dah Tabiat Mak Mak Suka Membazir

papar berkaitan - pada 20/8/2019 - jumlah : 189 hits
Perkara normal jika si ibu suka berbelanja dan berhabis semata mata untuk membeli pakaian baru untuk anak Kadang kadang dibeli dan tak sempat dipakai pun anak sudah membesar Akibatnya baju itu sudah tidak muat dipakai anak Bukankah membazir...
Cepat Sihat Dalam Pantang Jangan Catu Minum Dan Makan Badan Tetap Boleh Cantik

Cepat Sihat Dalam Pantang Jangan Catu Minum Dan Makan Badan Tetap Boleh Cantik

papar berkaitan - pada 20/8/2019 - jumlah : 388 hits
Dah jaga kandungan selama 9 bulan sebaik baiknya Dah berjuang waktu bersalin Sekarang tinggal proses pantang Tapi sejak akhir akhir ini isu pantang hangat dibincangkan apabila ramai yang percaya petua orang dulu berbanding apa yang disarank...
Ajak Grace Natalie Gabung Pkb Cak Imin Sebut Kalau Yang Cantik Tanpa Tiket Masuk

Ajak Grace Natalie Gabung Pkb Cak Imin Sebut Kalau Yang Cantik Tanpa Tiket Masuk

papar berkaitan - pada 21/8/2019 - jumlah : 103 hits
Pertama Cak Imin memberikan rasa hormat kepada Jokowi kemudian dilanjut kepada para ketua umum partai Namun giliran menyebut nama Ketua Umum Partai Solidaritas Indonesia Grace Natalie Cak Imin mengaku tiba tiba lupa
Ph Must Safeguard Its Voter Base To Land Second Term For Anwar Says Analyst

Tetaplah Beriadah Di Bulan Ramadan

Honor Pad 9 Tablet Terbaik Untuk Berhibur Dan Kerja Mula Dijual Seluruh Negara Pada 28 Mac

Perumahan Izara Bayu Sutera Kediaman Idaman Tepi Tasik Dengan Ciri Smart Home

8 Resepi Air Balang Viral Di Bazar Ramadhan

Diet If Yang Berkesan Menurut Pakar

Lirik Lagu Raya Mana Nabila Razali

Sesi Tukar Duit Raya Di Maybank



7 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo

Biodata Abdul Qawiy Aro Qawiyaro Personaliti TikTok Islamik


Restoran Rebung 2 Di Putrajaya

Effective Email Marketing Strategies

Konsert Melly Friends Kuala Lumpur 2024

Terbukti Pasukan Terengganu Berkualiti

Asan Lembu The Movie

Flavour Mushroom Dadah Baru Kegilaan Remaja Ini Kesan Buruknya