Mama S Choice Product Rangkaian Produk Khas Untuk Ibu Ibu


Hai..assalamualaikum..kali ini fiqa nak share dengan korang tentang satu rangkaian produk khas untuk ibu-ibu diluar sana  iaitu Mama's Choice Product.Mama's Choice menawarkan produk yang disahkan Halal yang dibuat dengan bahan semula jadi yang selamat digunakan  ketika anda hamil,selepas bersalin dan juga untuk ibu-ibu menyusu.Antara rangkaian produk yang boleh didapati ialah seperti,Mother care,Oral Care,Skin Care dan juga Hair Care.







Mother Care



Stretch  Mark Cream | 100ml  | Beli SINI
Mama's Choice Stretch Mark Cream melembapkan kulit akibat stretch mark dan melegakan kegatalan. Cukup lembut untuk kulit yang paling sensitif, memberikan keselesaan pada perut, pinggul dan payudara yang meregang.
Campuran bahan semula jadi lipobelle soyaglycone dan lidah buaya meningkatkan keanjalan kulit dan menjadikan kulit anda lembut, terhidrat dan kenyal sepanjang hari. Diperkaya dengan shea butter, minyak zaitun dan minyak jojoba, stretch mark ini kaya dengan antioksidan dan komponen pembinaan kolagen.
Bahan Utama:
Lipobelle Soyaglycone-Berasal dari kacang polong, bahan penghidratan semula jadi ini meningkatkan pengeluaran kolagen dan meningkatkan keanjalan dan kehalusan kulit.
Lidah Buaya-Pelembap yang sangat baik yang menenangkan dan melegakan kulit gatal. Semestinya kaya dengan Vitamin A dan E, magnesium dan zink.
Mentega shea-Mentega tulen dari pokok shea yang kaya dengan sifat pelindung kulit dan anti-radang untuk membantu meningkatkan kelembutan kulit.
Minyak zaitun-Minyak tidak berminyak yang bertindak sebagai antioksidan untuk melawan kulit yang rosak dan penuaan.
Minyak jojoba-Lilin cecair lembut dan semula jadi yang dihasilkan dari pokok renek jojoba. Memperbaiki kerosakan kulit secara intensif, menenangkan kulit kering dan menjadikan kulit lembut dan kenyal.
Intensive Nipple Cream | 15ml | Beli Sini
Rasakan kelegaan yang menenangkan dengan krim payudara intensif Mama's Choice yang melegakan payudara yang sakit dan retak. Ia melembapkan kulit kering dan meningkatkan keanjalan kulit anda.
Dibuat dengan ekstrak kurma dan minyak kelapa semula jadi, krim payudara memberikan kesan menenangkan dan menghidratkan untuk membantu melegakan kesakitan payudara secara semula jadi. Apa yang bagusnya,krim ini tidak perlu dibasuh sebelum menyusukan bayi kerana ianya selamat untuk bayi walaupun bayi termakan krim tersebut kerana krim ini diperbuat berasaskan bahan makanan.
Bahan Utama:
Date Palm-Terkenal dengan sifat antioksidan dan anti-penuaan, ia menenangkan dan menghidrat puting yang sakit dan retak.
Minyak kelapa-Minyak boleh dimakan yang terkenal dengan sifat penghidratannya. Sebagai emolien semula jadi, melembapkan kulit kering dan tegang.
Mentega shea-Mentega tulen dari pokok shea yang kaya dengan sifat pelindung kulit dan anti-radang untuk membantu meningkatkan kelembutan kulit.


Relaxing Massage Oil | 100ml | RM37.90 | Beli Sini
Minyak urut relaxing Mama's Choice mengurangkan ketegangan dan membantu anda relaks dan  meningkatkan peredaran darah anda. Minyak urut yang menenangkan ini sangat sesuai untuk urutan yang menenangkan sebelum tidur supaya anda dapat tidur yang berkualiti.
Bahan Utama
Lavender-Ramuan herba semula jadi yang terkenal dengan sifat santai yang membantu menghilangkan tekanan dan kegelisahan, mengurangkan ketegangan dan mengurangkan sakit belakang.
Grapefruit Oil-Buah sitrus yang mempunyai aroma segar, manis dan menyegarkan yang meningkatkan mood dan tenaga.
Minyak Oren-Pelembap semula jadi yang terkenal dengan kulit kering yang berkhasiat dan menenangkan.


ORAL CARE



Non-Fluoride Toothpaste |RM16.00 | 100gm | Beli SINI
Ubat gigi tanpa fluorida ini mengurangkan pembentukan plak dan melawan kerosakan gigi tanpa bahan kimia berbahaya atau bahan tambahan yang tidak semula jadi. Ia tidak mengandungi fluorida, natrium lauril sulfat atau triclosan.
Setiap ramuan dalam ubat gigi telah dipilih dengan teliti untuk menyokong gusi dan gigi yang sihat. Allantoin dan miswak penting untuk menenangkan gusi yang meradang, mengurangkan pertumbuhan bakteria dan memberikan perlindungan terhadap rongga. Ia juga dirumus khas untuk s enamel sensitif.
Natural Mouthwash | 100ml |  RM13.00 | Beli SINI
Pencuci mulut ini dirumus khas untuk ibu mengandung dan menyusu. Ia mempunyai formula ringan, tanpa alkohol dan rasa yang menyegarkan! Ia berkesan untuk mencegah bau mulut, mengurangkan loya, dan membersihkan gigi dan gusi secara menyeluruh. 
Kelebihan 
Kini setiap ibu dapat menjaga keselamatan dan mulutnya!Rasa yang menyegarkan gabungan pudina, klorofil dan allantoin berkesan untuk mencegah pertumbuhan bakteria yang menyebabkan kerosakan gigi atau gusi dan bau mulut.
Siapa yang boleh menggunakan produk ini?
1. Ia dirumus khas untuk wanita hamil dan penyusuan dan sesuai juga digunaka untuk seisi keluarga.


Produk ini juga:
1. Tiada alkohol.
2. Tiada sls.
3. Tiada fluorida.
4. Tidak ada triclosan
5. Tiada pewarna tiruan
6. Paraben free.
7. Selamat digunakan ketika hamil.
8. Selamat digunakan ketika menyusu.
9. Halal

Skin Care


Daily Protection Face Moisturizer | 30ml  |  RM33.90 | Beli SINI
Mama's Choice Daily Protection Moisturizer menenangkan dan menghidrat kulit kering . Diformulasikan dengan bahan-bahan yang cukup lembut untuk kulit yang  sensitif, pelembap SPF 25 ini dilengkapi dengan pelindung matahari  yang menawarkan perlindungan terhadap kesan buruk dari sinaran UV.
Ia mengandungi bahan semula jadi seperti ekstrak beras dan asid hyaluronik yang menghidrat kulit anda dengan mendalam dan mengembalikan keanjalan untuk kulit yang lebih halus dan berseri. Ia sangat berkesan untuk mencegah kulit anda dari tanda-tanda penuaan awal. Pelembap tidak berminyak ini sesuai untuk semua jenis kulit dan bebas daripada bahan kimia berbahaya.
Bahan utama:
Ekstrak Nasi-Sumber kuno nutrien bermanfaat yang mempunyai kesan anti-radang dan menenangkan untuk memberikan penghidratan kulit jangka panjang.
Asid hyaluronik-Dikenal kerana kemampuannya mengunci kelembapan selama lapan jam dan mencegah kulit dari penuaan awal.
Minyak Oren-Pelembap semula jadi yang terkenal dengan kulit kering yang berkhasiat dan menenangkan.
Mineral Sunscreen
Mengandungi SPF 25 PA ++ untuk melindungi kulit dari kerosakan akibat sinar matahari, mencegah kulit kusam dan perlindungan terhadap sinaran UVA / UVB.


Gentle Face Wash | RM30.90 | 100ml | Beli SINI
Mama's Choice Gentle Face Wash diperkaya dengan ekstrak beras dan ekstrak kolagen terhidrolisis. Ia membersihkan kulit secara semula jadi, dan selamat.
Bahan Utama:
Ekstrak Nasi
Sumber kuno nutrien bermanfaat yang mempunyai kesan anti-radang dan menenangkan untuk memberikan penghidratan kulit jangka panjang.


Hair Care



Treatment Shampoo | RM41.50 | 150ml | Beli SINI
Dirumus khas untuk merawat keguguran rambut dengan bahan-bahan semula jadi seperti kiwi, kacang lilin dan kacang polong, yang membantu menguatkan rambut pada akarnya, merangsang pertumbuhan rambut dan membersihkan dengan sempurna. Dibuat tanpa SLS / SLES, parabens, pewarna, alkohol dan silikon, berkesan mengurangkan keguguran rambut pada ibu hamil dan menyusu.
Bahan Utama:
Kiwi-Penuh dengan zink, mineral penting untuk menjaga kesihatan rambut dengan menguatkan akar rambut

Candlenut-Membantu mengatasi masalah rambut gugur dan kelemumur
Kacang hijau-Ekstraknya berkesan untuk mencegah keguguran rambut dan mendorong pertumbuhan rambut
Treatment Conditioner | RM37.90 | 150ml | Beli SINI
Dirumus khas untuk ibu mengandung dan menyusui. Berfungsi dengan berkesan sebagai perapi, menyuburkan kulit kepala dan memulihkan minyak rambut semula jadi, tanpa bahan berbahaya seperti silikon dan paraben.
Bahan Utama:
Kiwi-Penuh dengan zink, mineral penting untuk menjaga kesihatan rambut dengan menguatkan akar rambut

Candlenut-Membantu mengatasi masalah rambut gugur dan kelemumur
Kacang hijau-Ekstraknya berkesan untuk mencegah keguguran rambut dan mendorong pertumbuhan rambut


Untuk Maklumat Lanjut boleh layari Laman Sosial Mama's Choice di:
FacebookInstagramWebsiteShopee








Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.mommyfiqa.com/2021/04/mamas-choice-product-rangkaian-produk.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Mama S Choice Produk Penjagaan Diri Sebelum Dan Selepas Bersalin Selamat Halal Dan Semula Jadi Untuk Ibu Dan Bayi

Mama S Choice Produk Penjagaan Diri Sebelum Dan Selepas Bersalin Selamat Halal Dan Semula Jadi Untuk Ibu Dan Bayi

papar berkaitan - pada 23/3/2021 - jumlah : 277 hits
Assalamualaikum Setelah bercuti hujung minggu hari ini kembali untuk mengadap kerja dan paling tidak dilupa untuk update blog Serius mood memang tak de Minggu lepas memang hari yang sangat sibuk buat Fiza sampaikan tiada masa untuk diri sen...
Mama Please Don T Fix Me Kata Kata Anak Autism Ini Buat Ibu Tersentak

Mama Please Don T Fix Me Kata Kata Anak Autism Ini Buat Ibu Tersentak

papar berkaitan - pada 4/4/2021 - jumlah : 189 hits
Percaturan Allah tidak pernah silap Setiap apa yang berlaku pasti terkandung hikmah di sebaliknya Luahan hati ibu yang dikenali sebagai Syahirah Omar ini cukup menyentap rasa Jelasnya sewaktu Lana Darwisya masih kecil fokusnya lebih kepada ...
Follow Me Memperkenalkan Rangkaian Anti Bacterial Yang Dirumus Khas Untuk Kanak Kanak

Follow Me Memperkenalkan Rangkaian Anti Bacterial Yang Dirumus Khas Untuk Kanak Kanak

papar berkaitan - pada 24/3/2021 - jumlah : 262 hits
FOLLOW ME MEMPERKENALKAN RANGKAIAN ANTI BACTERIAL YANG DIRUMUS KHAS UNTUK KANAK KANAK Balik je dari sekolah terus mandi ye inilah pesanan yang sama dari mummy untuk Dhia dan Dzal setiap hari Walau mummy dah bekalkan hand sanitizer Follow Me...
Mama S Choice Stretch Mark Cream

Mama S Choice Stretch Mark Cream

papar berkaitan - pada 6/4/2021 - jumlah : 207 hits
Mama s Choice Stretch Mark CreamSemasa pregnant anak kedua perkara TB paling risau ialah masalah strecth mark Semakin membesar perut kita semakin mereganglah kulit perut kita time tu asyik menggarulah kita betul tak ibu ibu Tapi TB memang d...
Ibu Kembalikan Ayah Awak Kuasa Allah Kembali Bersatu Selepas 10 Tahun Bercerai

Ibu Kembalikan Ayah Awak Kuasa Allah Kembali Bersatu Selepas 10 Tahun Bercerai

papar berkaitan - pada 2/4/2021 - jumlah : 292 hits
Benarlah kata orang jodoh pertemuan semuanya di tangan Tuhan Hanya DIA sahaja yang mengetahui segala rahsia di langit dan di bumi Setelah berpisah hampir 11 tahun akhirnya dengan kuasa Allah pasangan ini selamat disatukan kembali sebagai su...
Biasakan Anak Tidur Awal Mood Pun Makin Positif Ceria Senang Kerja Ibu

Biasakan Anak Tidur Awal Mood Pun Makin Positif Ceria Senang Kerja Ibu

papar berkaitan - pada 2/4/2021 - jumlah : 393 hits
Anak tidur awal bukan hanya menyenangkan kerja mak ayah bahkan banyak kelebihanya jika anak anak kecil ini tidur awal Menurut Ahli Terapi Cara Kerja anak yang tidur lebih awal di malam hari akan menjadikan mood mereka semakin bertambah ceri...
Maaf Jika Ada Salah Kata Tular Surat Wasiat Dipercayai Milik Wanita Ditembak Mati Di Ibu Pejabat Polis Indonesia

Maaf Jika Ada Salah Kata Tular Surat Wasiat Dipercayai Milik Wanita Ditembak Mati Di Ibu Pejabat Polis Indonesia

papar berkaitan - pada 2/4/2021 - jumlah : 280 hits
1 136 total views 1 136 views today Seminggu kebelakangan ini Indonesia dikejutkan dengan beberapa kes melibatkan kes pengeboman bunuh diri di sebuah gereja di Makassar serta kes pembunuhan seorang wanita disyaki pengganas di Ibu Pejabat Po...
Anak Suka Conteng Dinding Normal Ibu Ayah Marah Tanpa Usul Periksa Tu Silap

Anak Suka Conteng Dinding Normal Ibu Ayah Marah Tanpa Usul Periksa Tu Silap

papar berkaitan - pada 1/4/2021 - jumlah : 318 hits
Ibu pernah tak ternampak anak selalu menconteng dinding rumah Pasti ibu naik angin dan geram tengok dinding rumah kotor Namun tahukah mama papa yang aktiviti ini sememangnya memberi kelebihan kepada anak anda Menurut Parent Connect Consulta...
Emosi Anak Banyak Ikut Ibu Ayah Kena Jaga Hati Ibu Jika Sayang Dua Dua

Emosi Anak Banyak Ikut Ibu Ayah Kena Jaga Hati Ibu Jika Sayang Dua Dua

papar berkaitan - pada 2/4/2021 - jumlah : 342 hits
Cuba perhatikan zaman sekarang zaman semua hendak CEPAT Kita ada perkhidmatan fast food Drive Thru Service Jimat masa makan dalam kereta sahaja Ada perkhidmatan grab car grab food Dari segi pengangkutan semua kalau boleh hendak naik LRT jik...
8 Karakter Di Drama Korea Ini Bisa Jadi Contoh Bahwa Emansipasi Bukan Cuma Cita Cita Wanita Indonesia

Penyalahgunaan Kuasa Penyakauan Harta Rakyat Oleh Mahathir Wajib Didedahkan

Bersih Slams Hulu Selangor Funds Ahead Of Kuala Kubu Baharu Polls

Wee Barking Up The Wrong Tree

Zus Coffee Ice Green Tea Latte

Let S Be Reasonable Tun M Don T Call The Kettle Black

Isu Buang Beras Sardin Semuanya Sudah Rosak Busuk Bekas Ahli Parlimen Kuala Krau

Membongkar Kejayaan Pembayaran Dan Pemenang Di Wecopytrade Dan Wemastertrade



Kisah Restoran Colonel Sanders Selain KFC Yang Tidak Boleh Dikembangkan

Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi

Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia


Moira World Tour 2024 Malaysia Dipilih Sebagai Lokasi Pertama

Pengertian Pungli Contoh Dan Hukumannya

Lelaki Bunuh Bakar Saudara Sendiri

Filem Reversi

Pucuk Manis Khasiat Dan Kesan Sampingan

Arief Apa Salahku Chord