Makluman Pengambilan Jawatan Kosong Telekom Malaysia Februari 2024


Makluman pengambilan jawatan kosong Telekom Malaysia telah membuka tawaran kerja dibawah syarikat mereka dan dibuka pengambilan jawatan ini pada bulan februari 2024 tahun ini. Kita sudah umum mengetahui telekom malaysia merupakan satu syarikat perusahaan telekomunikasi terkemuka di Malaysia.
Sudah semestinya pengambilan jawatan kosong ini mempunyai pelbagai kelebihan dan manfaat kepada pemohon yang berminat melanjutkan karier kerjaya dibawah syarikat telekomunikasi terbesar di Malaysia. Dapatkan maklumat lebih lanjut berkenaan iklan tawaran, syarat permohonan dan cara mohon dibahagian bawah kami sediakan secara lengkap.
Keterangan Makluman Pengambilan Jawatan Kosong Telekom Malaysia Telekom Malaysia (TM) adalah satu sebuah syarikat telekomunikasi Malaysia dan juga adalah syarikat yang ketiga terbesar di dunia. TM telah menyediakan rangkaian talian darat serta mempunyai pasaran komunikasi telefon mudah alih iaitu TMTounch.
Dan lagi mengujakan adalah Telekom Malaysia telah menjadi satu badan yang diswastakan pada oktober tahun 1984 dan telah memasuki dalam bursa Malaysia pada tahun September 1990. Jelas menunjukkan bahawa TM adalah satu syarikat yang kukuh untuk anda membina kerjaya disana.
Dengan peluang yang dibuka ini diharapkan kepada calon mengambil peluang untuk membuat permohonan sementara peluang masih ada.
Maklumat Jawatan Kosong Yang Dibuka
Calon boleh mengetahui jawatan kosong apakah yang dibuka dan boleh merujuk pada jadual yang disusun dibawah. Beriku merupakan jawatan yang dibuka oleh Telekom Malaysia:
Senarai Jawatan KosongTM Exceutive Leadership Industrial Training (ELIT) Tarikh Tutup Permohonan Jawatan Kosong Untuk makluman kepada semua calon, permohonan adalah dibuka sekarang dan tarikh tutup permohonan adalah pada 1 Februari 2024. Oleh itu, para calon perlu mengemukakan segera dan pastikan permohonan anda mengikut langkah seperti yang diberitahu seperti dibawah.
Syarat-syarat Kelayakan Permohonan Kerja Terdapat syarat-syarat kelayakan mohon kerja yang perlu diikuti oleh para calon sebelum membuat permohonan. Berikut adalah merupakan syarat-syarat kelayakan permohonan:
Warganegara Malaysia Berumur 18 tahun dan keatas. Mempunyai kelayakan akademik bermula SPM, Diploma dan Ijazah. Boleh bekerja dalam kumpulan. Berkomunikasi dalam bahasa Inggeris dan bahasa Melayu. Peranan Bagi Jawatan Yang Dibuka Ini Pihak majikan Telekom Malaysia telah menyatakan dalam iklan permohonan beberapa peranan yang perlu dilaksanakan bagi jawatan ini. Berikut kami kongsikan tugasan tersebut secara ringkas:
Job Role1. Program ini bertujuan untuk melengkapkan graduan Malaysia dengan kemahiran dan pengalaman yang diperlukan untuk berkembang maju dalam dunia korporat. Program 8 bulan menggabungkan latihan kelas kemahiran insaniah intensif dan peluang latihan sambil bekerja, menawarkan kemahiran praktikal dan pengalaman kehidupan sebenar untuk membina asas yang kukuh untuk masa depan yang berjaya.2. Untuk menyediakan graduan dengan pengetahuan, kemahiran, pendedahan dan alat yang relevan untuk meningkatkan nilai mereka untuk kebolehpasaran ke pasaran.3. Program ini merupakan program selama 8 bulan untuk bakat muda naik level. Program ini termasuk gabungan latihan kelas kemahiran insaniah intensif dan latihan sambil bekerja untuk menawarkan kemahiran praktikal dan pengalaman kehidupan sebenar untuk membina asas yang kukuh untuk masa depan yang berjaya dan masa depan yang cerah. Cara Memohon Makluman Pengambilan Jawatan Kosong Telekom Malaysia Iklan Rasmi Ambilan Jawatan Kosong Makluman Pengambilan Jawatan Kosong Telekom Malaysia Untuk mengetahui maklumat lebih lanjut berkenaan tawaran kerja, para calon boleh membuat semakan mengenai maklumat yang disediakan rasmi bahagian pengambilan pekerja Telekom Malaysia.
Untuk rujukan makluman pengambilan jawatan kosong Telekom Malaysia adalah boleh merujuk pada link dibawah:
Iklan Rasmi Permohonan Kerja Telekom Malaysia Permohonan Jawatan Melalui Atas Talian Untuk membuat permohonan, para calon boleh membuat permohonan melalui laman permohonan rasmi Telekom Malaysia (TM) yang rasmi. Melalui laman ini para calon perlu sediakan beberapa maklumat seperti butiran diri, dokumen dan lain-lain.
Berikut adalah cara untuk anda membuat permohonan pengambilan jawatan kosong Telekom Malaysia ambilan bulan Februari:
Calon boleh layari laman permohonan. Rujuk senarai kekosongan dan ketahui skop kerja dan kelayakan khusus permohonan. Untuk membuat permohonan, klik “Apply Now“. Calon akan diminta untuk log masuk. Sekiranya belum ada akaun, perlu daftar baharu. Kemudian, lengkapkan maklumat dan butiran diri yang diperlukan. Lampirkan juga resume dan dokumen penting anda. Sahkan permohonan kerja dan permohonan anda dianggap selesai. Selepas itu, anda perlu menunggu jawapan daripada pihak pengurusan TM tentang makluman pengambilan jawatarn kosong telekom Malaysia anda diterima atau ditolak. Sekiranya anda mendapat maklum balas, anda perlu membuat persiapan untuk urusan temuduga dan seterusnya. Semoga dipermudahkan urusan dan semoga berjaya.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.sistemguruonline.my/2024/01/makluman-pengambilan-jawatan-kosong-telekom-malaysia.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Pengambilan Jawatan Uiam Januari 2024 Yang Mempunyai 7 Tawaran Kerja Kosong

Pengambilan Jawatan Uiam Januari 2024 Yang Mempunyai 7 Tawaran Kerja Kosong

papar berkaitan - pada 10/1/2024 - jumlah : 184 hits
Pengambilan Jawatan UIAM Januari 2024 yang Mempunyai 7 Tawaran Kerja Kosong 16 Makluman pengambilan jawatan UIAM Januari 2024 Universiti Islam Antarabangsa Malaysia kini sedang membuka tawaran kerja untuk rakyat Malaysia dengan pengambilan ...
Jawatan Kosong Majlis Perubatan Malaysia Januari 2024

Jawatan Kosong Majlis Perubatan Malaysia Januari 2024

papar berkaitan - pada 10/1/2024 - jumlah : 85 hits
Jawatan kosong Majlis Perubatan Malaysia Januari 2024 telah dibuka untuk bulan Januari 2024 MMP adalah merupakan majlis yang menguruskan hal perubatan negara sangat memainkan peranan dalam perkara yang melibatkan kesihatan dan perubatan Seb...
Pengambilan Jawatan Sime Darby Januari 2024

Pengambilan Jawatan Sime Darby Januari 2024

papar berkaitan - pada 22/1/2024 - jumlah : 153 hits
Pengambilan Jawatan Sime Darby Januari 2024 25 Pihak Sime Darby buka pengambilan jawatan Sime Darby Januari 2024 yang mana ianya adalah merupakan pengambilan secara besar besaran untuk calon yang berminat untuk membuat permohonan Syarikat i...
Jawatan Kosong Jabatan Peguam Negara Januari 2024

Jawatan Kosong Jabatan Peguam Negara Januari 2024

papar berkaitan - pada 15/1/2024 - jumlah : 126 hits
Terdapat beberapa maklumat mengenai jawatan kosong Jabatan Peguam Negara Januari 2024 yang perlu diketahui oleh para calon Tawaran jawatan kosong Jabatan Peguam Negara Januari 2024 Berita ini khas untuk para calon yang berminat dan berusaha...
Malaysia Sebagai Negara Selamat Ini Lima Fokus Utama Mindef Bagi Tahun 2024

Malaysia Sebagai Negara Selamat Ini Lima Fokus Utama Mindef Bagi Tahun 2024

papar berkaitan - pada 10/1/2024 - jumlah : 125 hits
Kementerian Pertahanan akan memberikan fokus kepada lima perkara utama yang akan menjadi tunjang bagi tahun ini dalam mencapai visi menjadikan Malaysia negara selamat berdaulat dan makmur Menterinya Dato Seri Mohamed Khaled Nordin berkata f...
Kampanye Akbar Pemilu 2024 Dimulai 21 Januari 10 Februari Begini Aturan Mainnya

Kampanye Akbar Pemilu 2024 Dimulai 21 Januari 10 Februari Begini Aturan Mainnya

papar berkaitan - pada 15/1/2024 - jumlah : 178 hits
KPU bersama perwakilan tim pasangan capres cawapres dan perwakilan partai politik sedang membahas soal zona kampanye
5 Laptop Gaming Jenama Asus Terkini 2024 Di Malaysia

5 Laptop Gaming Jenama Asus Terkini 2024 Di Malaysia

papar berkaitan - pada 22/1/2024 - jumlah : 183 hits
5 Laptop Gaming Jenama Asus Terkini 2024 di Malaysia 13 Jika anda seorang gamer bermain game pada laptop adalah lebih mengujakan Selain daripada paparan skrin yang lebih luas pilihan genre game yang boleh dimainkan juga adalah pelbagai Untu...
Temuduga Terbuka Dbkl Februari 2024

Temuduga Terbuka Dbkl Februari 2024

papar berkaitan - pada 28/1/2024 - jumlah : 143 hits
Berkenaan tawaran Temuduga Terbuka DBKL Februari 2024 akan dibuka kepada para calon Pembukaan tawaran temuduga ini adalah secara menyeluruh bagi semua rakyat Malaysia khususnya Kuala Lumpur Untuk permohonan boleh diketahui secara atas talia...
Fandi Saingan Liga Malaysia Musim 2024 2025 Sri Pahang Fc Risik Pemain Import Berkualiti

Fandi Saingan Liga Malaysia Musim 2024 2025 Sri Pahang Fc Risik Pemain Import Berkualiti

papar berkaitan - pada 21/1/2024 - jumlah : 120 hits
KUANTAN Pengendali Sri Pahang FC Fandi Ahmad sedang berusaha mendapatkan beberapa pemain import berkualiti dalam memperkasakan skuad itu bagi menghadapi saingan Liga Malaysia musim 2024 2025 Legenda bola sepak Singapura itu berkata posisi y...
Nicol David Wanita Asia Pertama Digelar Ratu Skuasy Dunia

E Jamin Judiciary Bar Agree On Proposal To Reinstate Similar E Bail System

Video Suspek Serang Balai Polis Ulu Tiram Maut Ditembak

Adakah Batuk Membatalkan Solat Ust Azhar Idrus

Kelebihan Berpuasa Hari Putih

Buasir Otak Tv Hadiah Hari Guru Ikut Kerja Bapa Be Like

Ppim Sedia Bantu Cari Penyelesaian Harian Metro 17 05 2024

More Than 20 Ji Members In Johor Igp



Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya

Biodata Zubir Khan Penyanyi Lagu Yennode Macha Macha Macha Pemuda Bertangan Kudung Yang Menginspirasikan

Info Penuh Senarai Peserta Juri Hadiah Cara Undi The Hardest Singing Show Astro Ria Sooka Program Realiti Mingguan Terbaru Malaysia


Asean Night Bazaar Hatyai Thailand

10 Tips Untuk Meningkatkan Rekaan Kad Perniagaan Anda

Xiaomi Pad 6s Pro 12 4 Idea Besar Pada Skrin Yang Lebih Besar

Honor Menawarkan Program Beta Android 15 Kepada Pembangun Untuk Honor Magic6 Pro Dan Honor Magic V2

Lebih Gempar Dua Ditahan Cuba Masuk Istana Negara Bawa Parang Dalam Kereta

Apa Aku Buat Sekarang Ni