Makan Madu Campuran Kunyit Honey Hub Life Elixir Apa Kebaikannya


Honey Hub Life Elixir
Rata-rata ramai yang tahu bahawa madu membawa pelbagai kebaikan terhadap kesihatan tubuh badan. Malah boleh dijadikan pengganti gula dalam diet harian. Kali ini Mai mencuba makan madu Honey Hub Life Elixir dengan campuran serbuk kunyit. Untuk apa tujuannya tu ya?

Honey Hub Life Elixir

Baru-baru ini lutut Mai sebelah kiri mengalami lenguh dan berasa tidak selesa untuk berjalan jauh. Sebabnya lutut Mai pernah terhempas semasa aktiviti koku di universiti dulu, kesannya mungkin dah datang sekarang ini. Kadang-kadang tangan juga mengalami lenguh kerana kerja yang banyak menggunakan komputer, posisi tangan ketika menggunakan komputer juga kadang kala salah. Itu yang menyebabkan sakit.

Senaman ringan Mai tak lupa buat. Makan minum juga dijaga. Bila nampak pula Honey Hub Life Elixir di Facebook katanya boleh bantu mengurangkan lenguh-lenguh dan sakit sendi. Jadi, Mai pun cuba.

Mai memang baru mencuba Honey Hub Life Elixir ini. Jadi belum nampak kesannya tu. Mai memilih madu ini kerana dapat membantu mengubati radang sendi, arthritis, stiff join, body inflammation, finger trigger dan untuk kesihatan hati. Lagi pula, madu tualang.. madu premium digunakan untuk produk ini.

Kandungan Honey Hub Life Elixir ini terdiri daripada madu tualang, American ginseng, Astragalus, Black curmin o dan lain-lain lagi. Harganya pula RM209 untuk 700 gram sebotol. Bagaimana pula dengan rasa madu yang dicampur dengan pelbagai ramuan ini?

Ini rupa isinya

Masa mula-mula nak makan, risau juga jika rasanya pelik. Suapan pertama, rasanya sedap juga. Ada rasa manis, masam sikit, rasa kunyit dan pahit sikit. Tapi bagi Mai ok je, boleh telan.

Cara pengambilannya:

1 sudu makan pada waktu pagi sebelum sarapan dan 1 sudu makan pada waktu malam sebelum tidur.Guna sudu selain daripada besi.Jangan campurkannya dengan air, makan begitu saja.

Harapnya Mai dapat amalkan berterusan sebab nak dapatkan hasil yang positif. Mana tahu, dengan makanan yang bagus ini betul-betul boleh membantu kita mengatasi masalah yang sedang dialami kan?

Kalau anda nak tahu, selain Life Elixir, Honey Hub juga ada mengeluarkan produk madu yang lain seperti Dark Elixir dan Golden Elixir (100% madu asli), Royal Elixir (100% royal jelly), Red Elixir, produk penjagaan kulit Natural Honey Cleanser dan pelembap wajah. Kesemua produk ini dibuat dengan menggunakan bahan premium, 100% wild and raw honey tau.

Produk madu Honey Hub juga telah dibuat ujian makmal oleh UNIPEQ UKM, yang membuktikan bahawa produk-produk tersebut adalah asli. Jadi, tak perlu ragu-ragu lagi untuk membeli dengan Honey Hub.



Untuk sebarang pertanyaan atau maklumat lebih lanjut tentang pelbagai produk keluaran Honey Hub, lawati Facebook Honey Hub.

Jom jaga kesihatan sebaiknya. Usaha dan jangan sesekali putus asa.




Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.maisarahsidi.com/2019/08/makan-madu-campuran-kunyit-honey-hub-life-elixir.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+Maisarahsidicom+(MaisarahSidi.com)

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Panduan Mesra Muslim Ke Fukuoka 10 Perkara Yang Harus Anda Ketahui Makan Lakukan

Panduan Mesra Muslim Ke Fukuoka 10 Perkara Yang Harus Anda Ketahui Makan Lakukan

papar berkaitan - pada 11/9/2019 - jumlah : 473 hits
Source Ada sesuatu yang ajaib tentang menghabiskan percutian musim sejuk di Fukuoka Apabila cuaca sejuk pakailah sweater sweater anda dan keluar untuk melihat sisi Jepun yang berbeza yang tenang dan indah Sama ada anda memakai selendang mus...
Restoran D Rumoh Pata Selesa Bersih Untuk Aktiviti Santai Makan Makan

Restoran D Rumoh Pata Selesa Bersih Untuk Aktiviti Santai Makan Makan

papar berkaitan - pada 11/9/2019 - jumlah : 590 hits
Restoran D Rumoh Pata Selesa Bersih Untuk Aktiviti Santai Makan Makan Bila ada anak kecil Gee akui agak sukar untuk mencari restoran yang sesuai untuk lepak santai bersama kawan kawan dan keluarga Bila suasana sekeliling yang tidak selesa i...
First Time Makan Mcdonald Ayam Goreng Extra Spicy 3x

First Time Makan Mcdonald Ayam Goreng Extra Spicy 3x

papar berkaitan - pada 11/9/2019 - jumlah : 587 hits
Ini adalah aksi berani mati mama bila akhirnya berjaya mengumpul kekuatan untuk First Time Makan McDonald Ayam Goreng Extra Spicy 3X ni Lama juga mama fikir2 sebelum beli Ayam Goreng Extra Spicy 3X yang mana tahap kepedasannya tiga kali gan...
Amalkan Ayat Dan Zikir Ini Supaya Tak Terkena Sihir Semasa Di Kedai Makan Ustaz Kazim Elias

Amalkan Ayat Dan Zikir Ini Supaya Tak Terkena Sihir Semasa Di Kedai Makan Ustaz Kazim Elias

papar berkaitan - pada 11/9/2019 - jumlah : 380 hits
Amalkan Ayat Dan Zikir Ini Supaya Tak Terkena Sihir Semasa Di Kedai Makan Ustaz Kazim Elias Daripada Abdullah bin Amr r a bahawa Nabi Muhammad SAW bersabda Maksudnya SAMPAIKANLAH DARIKU WALAU HANYA SATU AYAT
Kek Marble Koko Lembut Tak Pernah Jemu Makan Dari Dulu

Kek Marble Koko Lembut Tak Pernah Jemu Makan Dari Dulu

papar berkaitan - pada 11/9/2019 - jumlah : 408 hits
Kek Marble ni ramai yang kata ini kek dulu dulu Rasanya sedap dan lemak manis Sekarang ramai yang memberi nafas baru pada kek marble dengan cara meletakkan susu Walau apapun kek ini tetap ramai peminatnya sejak dulu sampai sekarang KEK MARB...
Video Lagi Panen Kangkung Kaki Wanita Ini Di Makan Buaya Dan Jempol Tangannya Putus

Video Lagi Panen Kangkung Kaki Wanita Ini Di Makan Buaya Dan Jempol Tangannya Putus

papar berkaitan - pada 11/9/2019 - jumlah : 348 hits
Wanita bernama Sakiah yang merupakan ibu rumah tangga harus menelan pil pahit saat mencari tanaman kangkung Kota Bontang Provinsi Kalimantan Timur Insiden nahas terjadi Minggu Sakiah yang saat itu sedang memetik kangkung untuk dimakan bersa...
20 Makanan Yang Boleh Menyebabkan Kanser Anda Tidak Sepatutnya Makan Selalu

20 Makanan Yang Boleh Menyebabkan Kanser Anda Tidak Sepatutnya Makan Selalu

papar berkaitan - pada 11/9/2019 - jumlah : 492 hits
Makanan ringan adalah faktor risiko utama untuk kanser walaupun ia sememangnya tidak dinafikan sedap apabila dimakan namun ingatlah dalam jangka panjang ia dapat merosakkan kesihatan anda secara serius dalam banyak cara Tetapi ada juga bebe...
Hanya Berbalut Dengan Kain Tuala Bayi Lelaki Dijumpai Di Atas Meja Kedai Makan

Hanya Berbalut Dengan Kain Tuala Bayi Lelaki Dijumpai Di Atas Meja Kedai Makan

papar berkaitan - pada 11/9/2019 - jumlah : 294 hits
Anak mana yang tidak dahagakan kasih sayang seorang ibu kan Apalah nasib baru dilahirkan di dunia dan mahukan rasa kasih sayang seorang ibu malangnya ditinggalkan begitu sahaja Itulah yang dihadapi oleh seorang bayi lelaki yang masih bertal...
Pesanan Buat Sang Suami

Politikus Merosakkan Nama Raja Raja Melayu

Thousands Rally On Labour Day Demand Better Rights

Pesanan Datin Thalia Kepada Wanita Jadilah Wanita Yang Mahal

Set Up Gig Workers Commission Quickly Says Anwar

Continuous Learning

Embark On The Journey Of Family Togetherness With Sharp This Parents Day

Pengangguran Hilang Kerja Dan Kerja Luar Bidang



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah


Banting Sawdust Burner Chimney

Drama Puaka Cuti Semester Lakonan Mark Adam Zaki Azeman

Cerita Foto Sepanjang Minggu

Kkb Polls Indians And The Futility Of Voting

They Travelled For Hours To Celebrate Raya With Us

Tinta Bernoktah