Main Solitaire Online Game Gratis Tanpa Gangguan Iklan


Main Solitaire Online Game Gratis  Tanpa Gangguan Iklan. Korang tahu tak pada tahun 1990, Microsoft install Solitaire permainan game free pada keluaran Windows 3.0 , maka ramailah yang membesar dengan game gratis ini.

Aku kenal permainan susun-susun kad ni pun waktu aku study di kolej. Time tu course aku ada kelas programming C++, so setiap kali masuk makmal komputer, aku suka layan permainan Solitaire - well, best free to play games lah katakan.

Selama 13 tahun Microsoft installs Solitaire tau kat Windows mereka. Aku ingat dulu, game ni saja-sajalah mereka nak install, nak bagi fun and joy pada setiap orang yang guna Windows tu.

Tapi aku silap. Microsoft bukan installed Solitaire untuk entertainment semata-mata. Memandangkan time tu adalah revolusi komputer, jadi mereka nak ajar pengguna komputer agar cekap menggunakan mouse , senang nak drag and drop.

So, thru permainan ni lah mereka boleh praktis dan praktis. Satu lagi, bila main Solitaire, pengguna komputer di zaman revolusi awal ni boleh check mouse mereka berfungsi dengan elok atau tak. Kalau tak, biasanya mesti time drag and drop tu akan stuck kan.


Berjaya Habiskan Permainan Solitaire? Hebatnya!
Tu cerita Microsoft. Dah tinggal kenangan pun. Nowadays, Microsoft pun dah tak masukkan Solitaire dalam perisian mereka pasal orang zaman Millenium. Pengguna sekarang sudah familiar dengan penggunaan mouse.

Jom kita beralih pula dengan cerita Solitaire Games itu sendiri. Menariknya permainan Solitaire ni, korang nampak macam senang saja nak mainkan, tapi hakikatnya hanya orang hebat boleh selesaikan game ni dalam masa yang singkat.

Aku dari dulu main Solitaire ni, jaranglah aku dapat siapkan dalam masa yang cepat. Dan jarang sangat aku boleh habiskan game ni. Betul-betul menguji jiwalah Solitaire ni kan. Tapi pantang juga aku mau berundur awal, semangat kental untuk berjaya menang permainan ni, hahaha.


Solitaire games ni ada beberapa nama panggilan yang lain iaitu Klondike, Freecell, Spider, Pyramid, Tripeaks dan Golf.

Nak main pun bukannya susah sangat. Just pindah-pindahkan kad dari bacaan besar ke kecil dan mestilah warna kad hitam dan merah diselangselikan. Kemudian kalau jumpa kad A, letak kat kawasan yang dipanggil Foundation.

Seterusnya, kena pastikan semua kad berjaya di buka dan di susun dari urutan mengecil ke besar di atas Foundation dan perlu mengikut bentuk kad masing masing.

Eh, korang faham tak ni? Ala, yang biasa main Solitaire mesti faham kan. Oh kalau yang baru nak start main, susah-susah nak faham, korang Google sajalah How To Play Classic Solitaire.



Asyik Sangat Main Online Game Gratis Kerana Tiada Gangguan Iklan
Sesekali aku rindu mau main Classic Solitaire. Nowadays, aku layan main online game gratis di solitaire.org . 
Bagi akulah, website ni memberikan pilihan best free online games - ada banyak juga game lain yang boleh dipilih, antaranya mahjong games, hidden object games, zuma, candy crush like games, pacman dan card games.

Kalau korang suka main Solitaire, korang boleh explore setiap jenis permainan Solitaire dalam web ni. Tapi kalau aku, memang prefer classic Solitaire yang dipanggil Klondike ni.

Korang hanya perlu buka Solitaire.Org untuk tengok pelbagai pilihan lain. Dan solitaire ni bukan sahaja ada banyak nama, tapi cara permainan tu pun banyak pilihan juga seperti Penguin Solitaire, Russian Freecell, Glow, Lightning, Spike, Spider dan banyak lagi.

Kelebihan Main Solitaire
Solitaire ni macam uji minda. Kau kena ada strategi, kena fikir kad mana yang perlu diambil, dibuka, digerakkan.

Kalau silap percaturan, memang takkan berjaya accomplish the game gitu. Dan kenalah sabar.

Sambil bermain sambil berpikir sambil relax dan jangan stress. Bermainlah dengan hati yang tenang. Kalau gagal, try again ok

Haha, akulah tu selalu gagal habiskan permainan tapi tak pernah rasa jemu untuk main lagi dan lagi.

Lagi satu, website solitaire.org ni TIADA iklan, jadi bolehlah main tanpa gangguan

Mahjong Games - Perlukan Eye And Hand Coordination Bekerjasama


Free online games lain yang best ialah Mahjong Games

Ni bukan mahjong yang nyonya-nyonya selalu main tu tau. Ni mahjong yang perlukan eye and hand coordination, kena cari pasangan mahjong tu tapi kena mula dari tepi. 
Kalau pasangan mahjong tu ada kat tengah-tengah susunan, kena hapuskan dulu mahjong kat tepi tu semua.  Jadi kenalah mata dan tangan tu bekerjasama cari tile mana perlu dihapuskan dahulu

Nampak macam senang jak kan. Kena pakai strategy juga untuk berjaya habiskan semua padanan.

Hehe, aku bab bab mau fikir ke hadapan tu, memang gagal selalu. Aku jenis fikir apa yang aku nampak tu lah yang aku pilih untuk jadi padanan pada jubin mahjong tu.

Ada yang nak try main mahjong games?  Boleh klik link  >>> Mahjong Games 
Nak Main Game Gratis Yang Lain? Ini Pilihan Yang Korang Boleh CubaHidden Object Games Card Games (like gin rummy, crazy eights, euchre, hearts, etc) Connect 3 Games (like zuma ball shooters or candy crush type games) : Fun Online Games (like pacman, tennis, etc.) 
Jadi, setiap kali mahu main Solitaire online game gratis ni atau permainan lain best free online games, korang main saja di 
Solitaire.Org
Tiada gangguan iklan. Tak perlu muat turun pun. Boleh main di browser pada bila-bila masa sahaja

Dan ini adalah antara strategy game yang paling legend.

Have Fun and Happy Playing Solitaire

cheers


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.mrspip.com/2021/10/solitaire-online-game-gratis-tanpa-gangguan-iklan.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Plays Org Menyediakan Lebih 150 Game Online Untuk Dimainkan Secara Percuma

Plays Org Menyediakan Lebih 150 Game Online Untuk Dimainkan Secara Percuma

papar berkaitan - pada 17/11/2021 - jumlah : 135 hits
Plays org Menyediakan Lebih 150 Game Online Untuk dimainkan Secara PercumaPermainan dalam talian game online adalah sesuatu yang tidak asing lagi buat anak anak muda mahupun warga yang bukan muda lagi tambahan pula di waktu pandemik ini mas...
Game Klasik Solitaire Yang Sentiasa Menjadi Pilihan Dari Dulu Hingga Sekarang

Game Klasik Solitaire Yang Sentiasa Menjadi Pilihan Dari Dulu Hingga Sekarang

papar berkaitan - pada 3/11/2021 - jumlah : 189 hits
Walaupun bermain permainan yang boleh dimain dengan rakan adalah menyeronokkan ada kalanya kita perlu main game yang boleh dimaikan bersendirian Banyak permainan yang kita boleh mainkan sendiri dan salah satu game yang pasti sangat menarik ...
Video Abang Rider Sporting Layan Pelanggan Main Ddakji Squid Game Siap Dapat Hadiah M1steri Lagi

Video Abang Rider Sporting Layan Pelanggan Main Ddakji Squid Game Siap Dapat Hadiah M1steri Lagi

papar berkaitan - pada 28/10/2021 - jumlah : 129 hits
Rasanya rata rata pengguna media sosial nampaknya masih lagi belum move on dengan siri popular Squid Game Fenomena K Drama ini begitu besar hinggakan ramai yang menggunakan konsepnya untuk mencipta content sendiri Melalui laman Tiktok adayw...
Nak Internet Laju Tak Lag Masa Main Game Cuba Buat Cara Mudah Ni Dulu

Nak Internet Laju Tak Lag Masa Main Game Cuba Buat Cara Mudah Ni Dulu

papar berkaitan - pada 9/11/2021 - jumlah : 312 hits
Bagi kaki game benda paling penting masa tengah fokus adalah rangkaian internet kan Rangkaian yang laju lancar dan tanpa gangguan akan bantu kita untuk lebih serius bertempur di dalam game
Bosan Duduk Rumah Ketika Pkp Jom Main Game Percuma Dengan Anak Anak Di Plays Org

Bosan Duduk Rumah Ketika Pkp Jom Main Game Percuma Dengan Anak Anak Di Plays Org

papar berkaitan - pada 12/11/2021 - jumlah : 178 hits
Mesti ramai yang stress dengan PKP kan Nak rentas daerah tak boleh apatah lagi nak rentas negeri Aku sendiri dah hampir setahun tak balik kampung kerana pandemik Covid 19 ni Rindu kat mak ayah di kampung memang tak terkata Tapi nak buat mac...
Main Permainan Online Plays Org Bantu Kurangkan Stress

Main Permainan Online Plays Org Bantu Kurangkan Stress

papar berkaitan - pada 12/11/2021 - jumlah : 142 hits
Plays org Bantu Kurangkan StressSetiap hari bekerja di rumah menghadap komputer penat juga minda dibuatnya Lebih lebih lagi ketika tempoh Perintah Kawalan Pergerakan akibat pandemik COVID 19 melanda Nak keluar rumah untuk menghirup udara se...
Saya Tak Kaya Meski Jadi Siri Terbaik Netflix Pengarah Squid Game Tidak Dapat Sebarang Bonus

Saya Tak Kaya Meski Jadi Siri Terbaik Netflix Pengarah Squid Game Tidak Dapat Sebarang Bonus

papar berkaitan - pada 1/11/2021 - jumlah : 273 hits
Mesti ramai yang jangkakan kelebihan yang banyak buat produksi Squid Game selepas mencipta nama di seluruh dunia kan ARTIKEL BERKAITAN Walaupun menjadi siri terbesar Netflix setakat ini namun pengarah Hwang Dong hyuk mengakui bahawa dia tid...
7 Aplikasi Workout Gratis Di Hp Sebagai Panduanmu Berolahraga Seru

7 Aplikasi Workout Gratis Di Hp Sebagai Panduanmu Berolahraga Seru

papar berkaitan - pada 5/11/2021 - jumlah : 207 hits
Nggak perlu bingung lagi mesti melakukan gerakan apa aplikasi workout inilah sontekannya
Buasir Otak Tv Setiap Kali Game Roblox Down

Buasir Otak Tv Setiap Kali Game Roblox Down

papar berkaitan - pada 30/10/2021 - jumlah : 443 hits
Bila setiap kali game Roblox ada problem atau shut down ramai yang pening kepala Jom tonton animasi ini
Splash Out Langkawi Awarded Gold Rating By Malaysia Tourism Quality Assurance

Anjing Anjing Neraka Versi Rfans Donald

Samsung Knox Vault Ciri Keselamatan Wajib Untuk Semua Pemilik Telefon Pintar

Menjelajah Kediaman Tepi Tasik Bayu Sutera Bercirikan Smart Home Di Seremban

Shell Bakal Jual Stesen Minyak Malaysia Kepada Saudi Aramco Kata Laporan

Filem Ngesot

Lelaki Cina Pun Boleh Terpikat Iklan Perfume Dikecam Guna Model Wanita Jadi Umpan Tarik Perhatian Bukan Mahram

Infinix Memperkenalkan Gt 20 Pro Telefon Pintar Dual Chip Gaming Beast Ke Malaysia



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dr Pontianak Astro Warna Sooka

10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3


Aktiviti Undangan Menghadiri International Conference Of Religious Leaders 2024 Ppim 07 05 2024

Kecederaan Acl Gejala Diagnosis Dan Rawatan Pemulihan

Eli Eli Lama Sabactani Matius 27 Ayat 46 By Dr Haji Murariau Dosen A

Cara Hilangkan Bau Badan Dengan Mudah Di Rumah

Tahap Empat Babitkan Keseluruhan Kulit Otot Dan Tulang Ini Gambaran Lecur Mengikut Tahap

Jim Parsons Mayim Bialik Kembali Sebagai Sheldon Amy Dalam Gambar Siri Finale Young Sheldon