Main Game Tanpa Lag Ini Sebab Redmi Note 8 Pro Peranti Mid Range Gaming Terbaik 2019


Sememangnya memiliki telefon pintar berprestasi tinggi merupakan idaman bagi kebanyakan orang terutamanya golongan tegar ‘gaming’. Apa tidaknya, peranti yang berprestasi tinggi dapat memberi kelancaran ketika pengguna sedang bermain game tanpa lag. Ianya adalah sesuatu yang sangat penting terutamanya ketika bermain game di dalam talian.
Namun begitu, bagi memilik telefon pintar yang berprestasi tinggi sudah pastinya memerlukan modal yang tinggi ekoran harganya yang mahal. Malah, ada yang sanggup bekerja keras semata-mata untuk mendapatkan peranti pilihan mereka yang dilengkapi dengan ciri tersebut.
Akan tetapi, kini anda sudah boleh memiliki telefon pintar yang didatangkan dengan harga yang murah dan dilengkapi dengan kedua-dua ciri tersebut. Terkenal dengan gelaran raja telefon pintar dalam segmen harga berpatutan, keluarga Redmi Note di Malaysia bakal menerima kedatangan peranti pintar yang mesra ‘gaming’ terutamanya kepada golongan yang gemar bermain permainan dalam talian.

Redmi Note 8 Pro didatangkan dengan kelebihan sebagai raja telefon ‘gaming’ ekoran kebolehannya untuk memberikan pengalaman lancar ketika pengguna bermain game. Malah, peranti ini bakal memberi kepuasan kepada anda berikutan ianya menyokong kelancaran ketika bermain game walaupun di dalam prestasi penuh. Main game apa pun confirm tak kan lag.
Peranti yang menggunakan cip pemprosesan Snap Dragon 710 dan juga 730G sememangnya terkenal dengan prestasinya yang cukup baik terutamanya ketika pengguna peranti tersebut sedang bermain game. Namun, kini Redmi Note 8 Pro boleh dikatakan dapat bersaing lebih hebat daripada kedua-dua peranti tersebut ekoran dilengkapi dengan gaming processor Helio G90T yang sudah pasti menjanjikan pengalaman yang lebih menarik. Perkara ini dibuktikan melalui rekod yang dicatatkan oleh AnTuTu apabila Redmi Note 8 Pro mencecah sehingga 283 ribu markah yang jelas lebih baik daripada Snap Dragon 710 dan juga 730G. Kalau dah macam ini punya rekod, memang tak perlu risaulah phone jadi lag ketika main game.
Pastinya ramai yang menyedari bahawa peranti mereka akan mudah menjadi panas apabila bermain game dalam tempoh masa yang lama. Dan disebabkan itu jugalah peranti anda menjadi perlahan sehingga game yang dimainkan juga lag. Namun, lain pula bagi Redmi Note 8 Pro yang tidak mudah menjadi panas walaupun digunakan dalam tempoh yang lama. Ianya turut dibuktikan melalui ujian menggunakan alat termoteter inframerah untuk mengesan haba. Hasilnya, ia terbukti tidak panas walaupun digunakan dalam tempoh yang lama.
Apa tidaknya, peranti ini didatangkan khas dengan sistem penyejukan yang dikatakan mampu mengurangkan suhu peranti 4°C hingga ke 6°C berbanding peranti lain. Ianya mempunyai penyejukan berasaskan cecair LiquidCool yang boleh membuatkan peranti ini bertahan lebih lama dan sentiasa berada dalam suhu terkawal dan prestasi yang baik. Jadi, nak main game dua tiga rounds pun tak jadi masalah tambahan tiada masalah lag.

Sememangnya jika dibandingkan peranti lain seperti Mi9T Pro, terdapat perbezaan terutamanya dari segi harganya yang jauh lebih mahal. Namun, untuk mendapatkan prestasi yang terbaik seperti peranti itu, Redmi Note 8 Pro merupakan pilihan paling sesuai yang boleh anda ambil dan sekaligus dapat menjimatkan wang poket anda. Perkara ini adalah kerana prestasi bagi kedua-dua peranti ini adalah sama dan ianya akan memberikan pengalaman bermakna kepada anda.
Selain daripada kelebihan peranti ini dari segi gaming, Redmi Note 8 Pro juga didatangkan dengan kamera 64MP dan ianya yang pertama di Malaysia. Paling membanggakan, Malaysia adalah negara pertama di Asia Tenggara yang melancarkan peranti yang mempunyai kualiti kamera sehingga 64MP. Perkara ini adalah kerana Mi Malaysia giat menambah baik kualitinya supaya jurang pelancaran antara Malaysia dan China dapat dipendekkan. Ianya juga turut boleh menyokong pasaran tempatan.
Peranti yang didatangkan dengan 64MP ini mempunyai tetapan kamera yang menampilkan lensa 64MP+8MP+2MP+2MP manakala bagi kameran bahagian hadapan pula ialah 20MP. Dengan kelebihan ini, gambar yang dihasilkan boleh dicetak dengan ukuran 3.26m x 2.44m iaitu bersamaan poster bersaiz mega. Mana tidaknya, satu gambar dengan kualiti 64Mp dapat menyokong sehingga paparan 25 FHD.

Redmi Note 8 Pro juga didatangkan dengan gorillas glass 5 yang dapat menyelamatkan peranti anda sekiranya terjatuh. Mempunyai kapasiti tenaga tinggi sehingga 4500k mAh, peranti ini boleh digunakan dalam tempoh yang lama dan ianya juga tidak mengambil masa yang lama untuk mendapat pengecasan penuh. Ini kerana ianya didatangkan dengan 18W kuasa pengecasan.
Dijual pada tanda harga RM1099, ianya sangat berbaloi untuk dimiliki terutamanya bagi golongan ‘gamers’ yang memerlukan peranti tanpa lag ketika bermain game. Jadi apa tunggu lagi ? Sampai bila nak main game separuh ja asyik lag ? Layari laman web Mi Malaysia untuk maklumat lanjut mengenai Redmi Note 8 Pro ini.





Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://siakapkeli.my/2019/10/25/main-game-tanpa-lag-ini-sebab-redmi-note-8-pro-peranti-mid-range-gaming-terbaik-2019/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
8 Sebab Memiliki Redmi Note 8 Pro Lebih Berbaloi Berbanding Peranti Pro Yang Lain

8 Sebab Memiliki Redmi Note 8 Pro Lebih Berbaloi Berbanding Peranti Pro Yang Lain

papar berkaitan - pada 31/10/2019 - jumlah : 474 hits
https ift tt 2PyCJ9HAwal bulan Oktober 2019 hadirnya peranti Redmi yang terkini untuk pasaran Malaysia Redmi Note 8 Pro dilancarkan dengan pelbagai fungsi dan ciri menarik malah turut menafikan stigma peranti murah tak berkualiti yang biasa...
Mingguan Amanz Redmi Note 8 Malaysia Oneplus 7t Pro Macos Catalina

Mingguan Amanz Redmi Note 8 Malaysia Oneplus 7t Pro Macos Catalina

papar berkaitan - pada 14/10/2019 - jumlah : 190 hits
Minggu ini menyaksikan Xiaomi Malaysia melancarkan siri Redmi Note 8 untuk pasaran tempatan dimana dua variasi ditawarkan versi Pro dan biasa pada harga bermula RM599 Selain Xiaomi pihak Samsung Malaysia pada minggu ini telah memulakan pra ...
Redmi Note 8 Pro Terminator Edition Dilancarkan Dengan Kerangka T800

Redmi Note 8 Pro Terminator Edition Dilancarkan Dengan Kerangka T800

papar berkaitan - pada 30/10/2019 - jumlah : 269 hits
Filem Terminator Dark Fate mula ditayangkan di layar perak dan Redmi mula menawarkan peranti edisi khas bertemakannya Redmi Note 8 Pro Terminator Edition buat masa ini hanya dilancarkan di Sepanyol dengan kerangka bertemakan Terminator Rev ...
Redmi Note 8 Pro Telefon Pintar Dengan Rekaan Kuad Kamera 64mp Pertama Di Malaysia

Redmi Note 8 Pro Telefon Pintar Dengan Rekaan Kuad Kamera 64mp Pertama Di Malaysia

papar berkaitan - pada 22/10/2019 - jumlah : 637 hits
Redmi Note 8 Pro merupakan sebuah telefon pintar yang terbaru daripada Xiaomi Peranti ini merupakan telefon pintar pertama di dunia yang hadir dengan lensa kamera 64MP Ia telah pun dilancarkan untuk pasaran Malaysia pada harga bermula RM109...
Perbandingan Google Pixel 4 Xl Apple Iphone 11 Pro Max Dan Samsung Galaxy Note 10

Perbandingan Google Pixel 4 Xl Apple Iphone 11 Pro Max Dan Samsung Galaxy Note 10

papar berkaitan - pada 16/10/2019 - jumlah : 212 hits
Google Pixel 4 XL dilancarkan semalam dengan cip Snapdragon 855 sistem dw kamera dan kemampuan dikawal dengan hanya menggunakan pergerakan tangan Pixel 4 XL bersaing secara langsung dengan Apple iPhone 11 Pro Max dan Samsung Galaxy Note 10 ...
Wuling Almaz Berfitur Voice Command Bahasa Indonesia Jadi Mobil Terbaik 2019

Wuling Almaz Berfitur Voice Command Bahasa Indonesia Jadi Mobil Terbaik 2019

papar berkaitan - pada 16/10/2019 - jumlah : 126 hits
Mobil sport utility vehicle asal China Wuling Almza berhasil menjadi pemenang Forum Wartawan Otomotif Indonesia Car of the Year 2019 Wuling Almaz mengalahkan empat finalis lainnya yakni DFSK Glory 560 Honda Brio Mazda 3 dan Suzuki Jimny
Samsung Mula Mengeluarkan Kemaskini Yang Memperbaiki Isu Imbasan Cap Jari Pada Siri Peranti Galaxy S10 Dan Note 10

Samsung Mula Mengeluarkan Kemaskini Yang Memperbaiki Isu Imbasan Cap Jari Pada Siri Peranti Galaxy S10 Dan Note 10

papar berkaitan - pada 24/10/2019 - jumlah : 439 hits
Teknologi pengimbasan cap jari Ultrasonic oleh Samsung dikatakan diantara yang paling selamat dan pantas yang hadir di pasaran sekarang Ia digunakan pada dua peranti utama syarikat tersebut iaitu Samsung Galaxy S10 dan juga Note 10 Akan tet...
The Evolution Of Adult Entertainment

Epf Account 3 Can Help Contributors During Emergencies Expert

Berjalan Bersama Pengguna Inovasi Pengalaman Interaktif Zuhyx

Menambat Selera Rakyat Malaysia Dengan Kebaikan Berasaskan Tumbuhanterbaharu Dari Nestl

Work Harder At Communicating Achievements On Reforms Govt Told

Fahmi Fadzil Perlu Beri Penjelasan Bukan Beri Alasan

Pm Akan Umum Sspa Terbaik Pernah Diperkenalkan Kerajaan

Prof As Dakwa Tak Selamat Kunjungi Malaysia Selepas Sebar Propaganda Sokong Zionis



10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan


What Is The Lifespan Of Vinyl Windows And How Can You Prolong It

Brauninhas House By Pablo Lanza Arquitetura In Itu Brazil

Banteras Isu 3r Manivanan Cadang 10 Langkah Percepat Siasatan Polis

Analysis Harapan S Uphill Battle To Defend Kuala Kubu Baharu

Kkb By Election Will Be A Confidence Vote For The Anwar Administration

Azmin Pledges To Tell All On May 11