Lirik Struggle Gervldo19xx




tetap jadi dirikuapa yang di depan aku pushkadang kala ku di bawah tetap movetak peduli seberapa ku di dasar tetap maju
aku tetap gas trus karir belum putuskadang ku berpikir jalur depan tidak lurusaku belum lulus tapi karir muluskerja banting tulang keringat jatuh jadi fulus
ini nyata tampar sa pu pipidulu yang sa hayal kini bukan lagi mimpitapi slalu ingat jangan terbang terlalu tinggikarna satu kali jatuh de pu rasa stengah mati
percaya tetap optimisjalan tuhan bukan satanisyakin rap kan berbuah manistetap ku kan selami ku dalami
dan jangan bilang dadakarna hidup seperti lombakadang atas kadang bawahjangan takut tuk mencoba
semangat balik like a bom bomini pake cara tong tongkasih tau tu ke dong dongstrugle bukan omong kosong
aku kerja dan kuliahnanti kampung dorang liabuat orang tua bahagiaku kerja untuk mama papa bukan untuk dia
ini yang kam bilang ini mungkin anak kemarin sorejalur masing masing yakin pasti kau perolehbicara di depan jangan di belakang bolehsapa yang bicara tu mari kasi no rek
maaf mungkin sa sedikit sombongterlalu berlebihan ko tu banyak omongjalan tuhan su atur naik perlahankarna hidup tak segampang balik telapak tangan
percaya tetap optimisjalan tuhan bukan satanisyakin rap kan berbuah manistetap ku kan selami ku dalami
dan jangan bilang dadakarna hidup seperti lombakadang atas kadang bawahjangan takut tuk mencoba
semangat balik like a bom bomini pake cara tong tongkasih tau tu ke dong dongstrugle bukan omong kosong
percaya tetap optimisjalan tuhan bukan satanisyakin rap kan berbuah manistetap ku kan selami ku dalami
dan jangan bilang dadakarna hidup seperti lombakadang atas kadang bawahjangan takut tuk mencoba
semangat balik like a bom bomini pake cara tong tongkasih tau tu ke dong dongstrugle bukan omong kosong


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.liriklagumalaysia.com/2021/12/lirik-struggle-gervldo19xx.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Lirik Cinto Sabalah Tangan Ella Marisa

Lirik Cinto Sabalah Tangan Ella Marisa

papar berkaitan - pada 22/12/2021 - jumlah : 163 hits
raso tajalin jo hati nan iboindak denai ka manyangkouda bari denai kato nan indak pastisalahnyo denai taruah raso nan balabiahrupo manih mainan bibiaindak denai sangko batapuak sabalah tanganbacinto dulu basayang duluuda ka denailah tumbuah...
Lirik Benderang Biru Baru

Lirik Benderang Biru Baru

papar berkaitan - pada 22/12/2021 - jumlah : 90 hits
aku bisa hilang arahhanyut dalam resahterjebak di antah berantahtapi ada kau di sanaterang menyalamenjadi bintang bercahayaaku bisa hilang arahlarut dalam amarahmenangis dan menjadi lemahtapi ada kau di sanamenjadi muaramenadah deras air ma...
Lirik Salting Ko Paling Manis Mala Agatha

Lirik Salting Ko Paling Manis Mala Agatha

papar berkaitan - pada 21/12/2021 - jumlah : 141 hits
ko bilang ko tu paling manis aduh mama ebikin salah tingkah saja ko pung manis eko bikin sa ni saltingsalah tingkah deng ko sayangko bilang ko tu paling manis aduh mama ebikin salah tingkah saja ko pung manis eko bikin saltingsalah tingkah ...
Lirik Cinta Tak Bisa Di Paksa Vanny Vabiola

Lirik Cinta Tak Bisa Di Paksa Vanny Vabiola

papar berkaitan - pada 21/12/2021 - jumlah : 91 hits
sekian lama kita bersamakemanapn selalu berduatapi ku merasa tanya dalam jiwaadakah cintaku dihatimu hocoba katakanlah pada dirikutentang rasa yang ada di hatimutak pernah ku dengar kata mesra darimuyang membuat ku ragu kepadamucinta bilang...
Lirik Cintai Aku Selamanya Jerison Silitonga

Lirik Cintai Aku Selamanya Jerison Silitonga

papar berkaitan - pada 21/12/2021 - jumlah : 139 hits
sesaat aku terdiam kakumenatap hari hari semutak kuasa untuk melangkahmelanjutkan kisah cinta iniengkau hadir memberi akusecercah bahagia yang kuinginkantanganmu lembut menuntuk akukearah jalan yang kulaluikurasakan semakin harisemakin aku ...
Lirik Kartu Kuning Ucie Sucita

Lirik Kartu Kuning Ucie Sucita

papar berkaitan - pada 21/12/2021 - jumlah : 78 hits
yang semalam aku melihatmudi tikungan dekat rumahmukau sedang asik asik bercumbudengan siapa kamu begituyang sungguh sungguh kamu terlalumembuat hatiku sangat piluku sangat kecewa kepadamukau sungguh tega kepadakukartu kuning kartu kuning k...
Lirik Agustus Parsirangan Elke Ngantung

Lirik Agustus Parsirangan Elke Ngantung

papar berkaitan - pada 22/12/2021 - jumlah : 82 hits
ro do au sian luat na daolaho mandapotton hoala huboto ari ulang tahunmitanggal sada di bulan agustus ipaboa na holong rohakki tu hodung sahat ahu ito dahasiandi jolo jabumitarsonggot au hubereng ma namasa irappak hundul ho dohot sidoli ina...
Lirik Cinta Di Bawa Kematian Sari Sweety

Lirik Cinta Di Bawa Kematian Sari Sweety

papar berkaitan - pada 22/12/2021 - jumlah : 106 hits
tenggelam aku dalam sekedihankehilangan mu sangat menyakitkansetelah diri ku engkau tinggalkanterbayang bayang semua kenangankepergian mu menghapus senyumancinta ku di bawa kematiantak tertahan kan air mata kumelihat mu terbujur kakuku mena...
Lirik Anak Yatim Piatu Janna

Lirik Anak Yatim Piatu Janna

papar berkaitan - pada 23/12/2021 - jumlah : 72 hits
aku anak yatim piatu tiada ayah ibutiada tempat mengadubila hati rasa piluwalau berat ku rasakantanpa orang tersayangaku coba bertahandalam ke tak berdayaanayah ibu tak akan maumelihat anaknya rapuhputus asa dan mengeluh lemah tanpa harapan...
Datuk Palsu 3 Selebriti Masih Berdiam Diri Teruskan Rutin Harian Seperti Biasa

Filem Seratus

Gadis Maut Dihempap Almari Kerana Disangka Pintu Tandas

Cara Tukar Tac Number Maybank2u

Melepas Ke Umroh Imam Zainal Hasbi Masjid Nurul Jannah J Ciptakarya

How To Fix

9 Hujah Kenapa Guru Guru Sepakat Subjek Sejarah Tidak Patut Di Mansuh

Agong Tentu Mahu Tahu Pandangan Kabinet



Kenapa Orang Yang Syok Dengan Diri Sendiri Digelar Narsis Asal Usul Perkataan

Senarai Lagu Tugasan Konsert Gegar Vaganza 2022 GV9 Minggu 4

Keputusan Markah Peserta Konsert Gegar Vaganza 2022 GV9 Minggu 3

5 Kumpulan Muzik Paling Muhibah di Malaysia

5 Punca Kenapa Mangsa Jenayah Seksual Hanya Berdiam Diri


Kemas Kini Btc Untuk 03 Oktober 2022 Corak Segitiga Dalam Pembentukan

Unearthing Everyday Life At An Ancient Site In Greece

Kah Kah Macam Ini Pun Ada

Berlaku Kat Negeri Dia Perintah Pun Tak Dapat Selesai Salah Sana Sini

Ini Dia Peringatan Buat Rakyat Undi Ph Tapi Umno Bagi Ambil

Air Mata Kegembiraan Sambutan Kepulangan Ejen Produk Kosmetik Yang Diculik