Lindungi Mata Anak Anda Dengan Cermin Mata Anti Blue Light Saferoptics


Lindungi Mata Anak Anda Dengan Cermin Mata Anti Blue Light SaferOptics  | Zaman sekarang ni kalau takde smarphone kat tangan tak sah.. 24 jam dok melekat je kat tangan.. Tengah makan pun, masih lagi dok skroll handphone.. Boleh dikatakan, handphone ni umpama nyawa dah.. Betul tak? Sape yang anggap gitu, baik angkat tangan.. Haha! Bukan kita yang dewasa ni je dok melekat dengan smartphone kat tangan, tapi anak-anak pun dah pandai nak tengok handphone.. Nak ada handphone sendiri.. Sama jugaklah dengan anak-anak aku.. Tapi aku cuma benarkan dorang tengok youtube kids je la.. Sambil menonton sambil belajar..


Rasanya kebanyakan kanak-kanak pada masa ini dah semakin bergantung pada telefon pintar, ipad, laptop dan tv untuk tujuan hiburan, permainan dan pendidikan mereka.. Jumlah masa yang dihabiskan untuk peranti ini akan meningkat seiring dengan usia mereka yang semakin membesar.. Sebagai ibu bapa, aku sangat prihatin dengan kesan negatif dari terlalu banyak terdedah dengan paparan skrin.. Jadi, untuk melindungi mata anak-anak aku daripada berlakunya kerosakan atau kesan buruk yang lain, aku telah belikan mereka Cermin Mata Anti Blue Light dari SaferOptics..

Lindungi Mata Anak Anda Dengan Cermin Mata Anti Blue Light SaferOptics


Tujuan aku beli cermin mata dari SaferOptics ni adalah kerana SaferOptics menawarkan kanta yang boleh menyekat cahaya biru berbahaya dari skrin digital dimana ia dapat membantu mengurangkan kesan negatif dari penggunaan peranti elektronik yang berpanjangan seperti komputer, tablet dan telefon pintar.. So, bolehlah lindungi mata anak aku dengan cermin mata anti blue light dari SaferOptics ni..

Sebelum ni, aku dah pernah survey cermin mata anti blue light ni.. Tapi, kebanyakannya tak menepati apa yang aku nak.. Sehinggalah aku diperkenalkan dengan jenama SaferOptics ni.. Bila aku baca detailnya, yes memang ini yang aku cari.. Bila dah jumpa dengan apa yang aku cari, ofkoslah rasa sangat happy dan excited nak beli.. Hehe.. Nampak tak gelojoh di situ ye.. Haha.. Serius, jenama ni memang jenama yang terbaik yang boleh dipercayai..


Selain kehebatan kantanya, aku suka juga reka bentuk bingkainya.. Ada beberapa bentuk yang ditawarkan.. So, boleh pilih yang mana sesuai dengan muka anak kita.. Selain itu juga, bingkainya yang tak mudah patah diperbuat daripada silikon yang sangat fleksibel dan tahan lama dimana ianya dapat bertahan walaupun anak kita bermain kasar. Bingkainya lembut, tidak beracun dan tidak mudah tergelincir.. Owh ya, terdapat pelbagai pilihan warna juga.. Warna terang dan menyeronokkan.. hehe..Itulah ciri-ciri yang menarik cermin mata SaferOptics ni yang aku suka..

Beli Cermin Mata Anti Blue Light di SaferOptics Secara Online


Aku beli cermin mata ni, secara online di laman web SaferOptics.. Aku rasa pada zaman sekarang ni lebih mudah kalau beli secara online.. Tak perlu membuang masa, tenaga dan wang ringgit untuk ke mall semata-mata untuk cari cermin mata kanak-kanak sahaja.. So, beli atas talian adalah jalan terbaik.. Lagi pun, dimusim virus covid-19 ni beli secara online lebih digalakkan bagi mengurangkan risiko jangkitan...

Untuk membeli di laman web SaferOptics ni sangat mudah.. Korang hanya perlu daftar akaun terlebih dahulu dan seterusnya buat pembelian seperti biasa.. Lagi pula, laman web mereka sangat mesra pengguna dan mudah digunakan tanpa perlu pening kepala untuk memahami setiap step pembelian.. Setiap produk diberikan penerangan yang terperinci untuk kita tahu keistimewaan produk yang dikeluarkan.. So, mudahla sikit nak memilih yang mana sesuai..


Memandangkan aku ada 2 orang anak, kenalah beli 2 jugak cermin mata nya... Supaya kedua-duanya terlindung matanya.. Ok untuk si abang aku ambil Kids Rectangle Anti-Blue Light Glasses - Smurf Blue.. Yang ni memang si abang pilih sendiri.. Dia nak bingkai warna biru dan lengannya biru aqua.. Sekarang ni, si abang apa-apa pun memang pilih sendiri.. Dah besarkan tentulah dah ada pilihan sendiri.. Hehe.. Manakala untuk si adik pula, aku pilih Kids Round Anti-Blue Light Glasses - Black Cherry.. Saje la amek yang bentuk bulat untuk si adik.. Nampak cute sikit.. Hehe..

Kids Rectangle Anti-Blue Light Glasses - Smurf Blue
Kids Round Anti-Blue Light Glasses - Black Cherry
Kebaikan Cermin Mata Anti Blue Light SaferOptics

Setiap hari makin kerap anak-anak aku mengadap handphone.. Kalau tak handphone pun dorang akan tengok tv melayan movie kegemaran dorang.. Naik risau aku dengan mata dorang ni.. Nasib baiklah ada SaferOptics ni.. Dapatlah melindungi mata anak-anak aku dan dapat terus beraktiviti dengan baik.. Ok, antara kebaikan cermin mata dari SaferOptics ni adalah :-

Mengurangkan digital eye strainMembantu mengurangkan sakit kepala, keletihan mata dan mata keringMenggalakkan tidur yang lebih sihat dengan mengatur kitaran tidurKanta non-powered sesuai untuk kanak-kanakBingkai yang sangat tahan lama dan fleksibelTerdapat dalam pelbagai warna yang terang dan menyeronokkan
Masa barang sampai, memang tak sabar-sabar nak buka dan lihat cermin matanya.. Memang pembungkusannya sangat baik dan cermin mata sampai dalam keadaan yang selamat tanpa kerosakan.. Dah bukak kotaknya, tak sangka pulak packaging cermin matanya sangat bagus.. Diletakkan dalam casing yang bagi aku eksklusif seperti membeli cermin mata orang dewasa.. Aku ingatkan hanya sekadar diletakkan di dalam uncang spek semata.... Hehe.. Ternyata tidak.. Casingnya jua berkualiti dan kemas beserta dengan kain pengelap kanta.

Jika dilihat dari keseluruhannya aku sangat berpuashati membeli dengan SaferOptics ni.. Cermin mata berkualiti, packaging bagus dan harga mampu milik.. Memang tak menyesal beli cermin mata untuk anak di SaferOptics ni.. Barang pun dihantar dengan selamat dan cepat tau.. Haa.

Anak Teruja Dengan Cermin Mata Baru dari SaferOptics

Masa dapat je cermin mata ni, kemain teruja dorang.. Yelah selama ni dok berebut cermin mata hitam aku yang lama tu untuk bergaya.. Now, dah ada cermin mata sendiri, boleh la bergaya dengan jayanya.. Haha.. Bukan untuk bergaya je, malah dorang lebih selesa menonton movie di TV atau melihat youtube kids di telefon pintar dorang.. Setiap kali sebelum tengok tv atau telefon pintar, mesti dorang akan minta spek Saferoptics ni dulu.. Dorang sendiri pun dapat merasai keselesaannya.. 
Kalau sebelum ni, pernah juga si abang mengadu sakit kepala lepas tengok handphone.. Ini membuatkan aku lebih risau.. Now, sejak pakai cermin mata SaferOptics ni nampaklah perubahan dorang dimana aku tengok emosi dorang lebih baik berbanding dulu dan tidur mereka pun dah kembali baik dan teratur.. Moga lebih banyak manfaat yang mereka perolehi daripada pemakaian cermin mata SaferOptics ni nanti.. Hiks.. 

Aku pun dah recommend kawan-kawan aku yang ada anak untuk cuba cermin mata dari SaferOptics ni sebabnya anak-anak aku dah guna dan sangat bagus.. So, sebab itulah aku recommend kat dorang.. Ada juga yang mula bertanya, bila aku up dekat status whatsapp.. Ramai sebenarnya yang sedang mencari alternatif untuk melindungi mata anak dorang.. Aku sendiri pun baru berjumpa caranya dan sudah pastinya aku kongsikan dengan kawan-kawan tentang kebaikannya supaya mata anak-anak kita terpelihara daripada kerosakan.. Insyaallah.. Yang penting usaha kan.. Kalau tak usaha main biar jerk, itu yang bahayanya.. 
Ok, kalau korang nak tengok fungsi kanta cermin mata SaferOptics ni boleh tengok video kat bawah ni.. 

Dapatkan Cermin Mata Anti Blue Light SaferOptics Sekarang!
Buat ibu-ibu, bapa-bapa diluar sana yang masih mencari alternatif untuk melindungi mata anak yang suka mengadap handphone, tap, laptop atau tv tu, aku syorkan korang dapatkan cermin mata anti blue light dari SaferOptics ni.. Aku dah cuba untuk anak-anak aku dan sangatlah bagus.. Jadi, apa tunggu lagi tu.. Jom terjah laman web SaferOptics sekarang juga untuk dapatkan cermin mata anti blue light pada harga yang berpatutan dan banyak pilihan.. 


Untuk lebih banyak maklumat lanjut boleh layari :-
Websitehttps://www.saferoptics.com/
Facebookhttps://facebook.com/saferoptics
Instagramhttps://instagram.com/saferoptics





Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.leaazleeya.com/2020/08/lindungi-mata-anak-anda-dengan-cermin-mata-anti-blue-light-saferoptics.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Cermin Mata Kanak Kanak Alpha Blue 420 Di Eye Pro Vision

Cermin Mata Kanak Kanak Alpha Blue 420 Di Eye Pro Vision

papar berkaitan - pada 11/8/2020 - jumlah : 591 hits
AssallammualaikumKalau korang mengikuti Blog dan Instagram Sha mesti korang tahu yang anak Sha nombor satu iaitu Areez mengidap katarak mata belah mata kanannya Alhamdulillah awal bulan 7 yang lalu Areez selamat menjalani pembedahan mata Ka...
Biarlah Di Mata Orang Anak Kita Gelap Tak Comel Tapi Pada Kita Anak Ni Tetap Paling Indah

Biarlah Di Mata Orang Anak Kita Gelap Tak Comel Tapi Pada Kita Anak Ni Tetap Paling Indah

papar berkaitan - pada 10/8/2020 - jumlah : 420 hits
Anda tidak boleh mengubah warna kulit bayi Warna kulit bayi sama ada cerah atau gelap ditentukan oleh gennya pada saat dia disenyawakan Tiada apa yang boleh dilakukan oleh ibu bapa untuk memutihkan atau menggelapkan kulit bayi sebelum atau ...
Biarlah Anak Seronok Bermain Dengan Cermin Ia Boleh Bantu Jadi Bijak Pastikan Mama Papa Ikut 6 Tip Ini

Biarlah Anak Seronok Bermain Dengan Cermin Ia Boleh Bantu Jadi Bijak Pastikan Mama Papa Ikut 6 Tip Ini

papar berkaitan - pada 8/8/2020 - jumlah : 296 hits
Seronoknya dia bermain dengan cermin Melihat wajah dan imejnya dalam cermin pun boleh buat dia ketawa Tapi jangan risau ini perkembangan yang baik Tiap kali dia melintas di sebelah cermin suka sangat dia memerhati Kadang kadang lama duduk d...
Kelahiran Yang Dinanti Tahniah Hairi Safwan Isteri Timang Cahaya Mata Perempuan Setelah Dua Anak Lelaki

Kelahiran Yang Dinanti Tahniah Hairi Safwan Isteri Timang Cahaya Mata Perempuan Setelah Dua Anak Lelaki

papar berkaitan - pada 19/8/2020 - jumlah : 330 hits
Tahniah diucapkan kepada pelakon dan ahli perniagaan Hairi Safwan yang menyambut kelahiran puteri sulung pada jam 2 52 13 Ogos yang lalu Bayi seberat 2 7 kilogram itu dilahirkan di sebuah pusat perubatan di Kuala Lumpur menurut laporan Beri...
Waktu Anak Lelapkan Mata Cakap Doalah Sungguh Sungguh Inilah Cara Lembutkan Hati

Waktu Anak Lelapkan Mata Cakap Doalah Sungguh Sungguh Inilah Cara Lembutkan Hati

papar berkaitan - pada 2/8/2020 - jumlah : 314 hits
Lembutkan hati anak sangat mudah jika ibu bapa tahu cara nak tackle mereka Kena ingat apa yang anda lakukan itulah salah satu senjata untuk anak lebih memahami dan mendengar kata Jika dari kecil anak dibiasakan dengan kelantangan suara ibu ...
Irfan Ni Ibu Terpisah 5 Bulan Kerana Covid 19 Ibu Muda Berlinang Air Mata Anak Baru Lahir Kembali Ke Pangkuan

Irfan Ni Ibu Terpisah 5 Bulan Kerana Covid 19 Ibu Muda Berlinang Air Mata Anak Baru Lahir Kembali Ke Pangkuan

papar berkaitan - pada 7/8/2020 - jumlah : 355 hits
PATTANI Irfan ini adalah ibu ungkapan pertama seorang ibu apabila dapat memangku anak bongsunya di Kompleks Imigresen Kastam dan Kuarantin Sadao Songkhla pada Khamis Dengan linangan air mata ibu muda Nurhalisa Jehawee 18 mendukung bayi lela...
Cermin Mata Murah Dan Berkualiti Eye Smart Optical Sungei Wang Plaza

Cermin Mata Murah Dan Berkualiti Eye Smart Optical Sungei Wang Plaza

papar berkaitan - pada 18/8/2020 - jumlah : 383 hits
Sebenarnya sejak dulu lagi saya ada masalah silau Namun sebab malas nak pakai cermin mata saya biarkan saja Kesannya ia beri ketidakselesaan bila memandu lebih lebih lagi pada waktu malam Minggu lepas saya tekad nak kena pakai juga Ada raka...
Cara Bersama Anak Anak

Cara Bersama Anak Anak

papar berkaitan - pada 8/8/2020 - jumlah : 185 hits
1 Jika melihat anakmu menangis jangan buang waktu untuk mendiamkannya Cuba tunjuk burung atau awan di atas langit agar dia melihatnya dia akan terdiam Kerana psikologi manusia saat menangis adalah menunduk 2 Jika ingin anak anakmu berhenti ...
Bukan Saja Saja Anak Buat Sepah Meragam Buat Mak Ayah Marah Ini Rupanya Punca Dan Apa Yang Boleh Dilakukan

Bukan Saja Saja Anak Buat Sepah Meragam Buat Mak Ayah Marah Ini Rupanya Punca Dan Apa Yang Boleh Dilakukan

papar berkaitan - pada 8/8/2020 - jumlah : 310 hits
Anak mula buat bising sepah mengada ngada dan berusaha keras untuk membuat adiknya menangis ibu ayah kena semak balik cara berikan perhatian kepada anak cukupkah sebenarnya Perkongsian daripada kaunselor ini diharapkan boleh membuka mata ki...
Court Allows Forfeiture Of Rm1 1mil From Illegal Deposit Taking Scheme Investors

Wanita Mca Calls On Govt To Tackle Brain Drain Generate Job Opportunities

Keningau Fa Buat Kejutan Gol Awal

Gsk Raya Open House Dan Minggu Imunisasi Sedunia

Muda Slams Pro Israel Us Professor S Remark At Local Varsity Talk

The Dab 1a A Limited Edition Electric Production Motorcycle From France

Beli Rak Rempah 3 Tingkat

Nearly 500 Lawsuits Filed Against Sabah Govt Hajiji



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan


Karakteristik Generasi Z Memahami Cara Mereka Mendapatkan Informasi

Pertama Kali Guna Servis Cuci Karpet

Kmum Dakwa Insiden Syarahan Pro Israel Disengajakan

Kronologi Serangan Israel Terhadap Iran

Of Second Rate White People And Malaysia Pushing For Genocide

Malaysia Weighs Casino Licence To Revive Forest City