Lengquas Terima Pengiktirafan The Brandlaureate


Assalamualaikum dan salam sejahtera

LengQuas Terima Pengiktirafan The BrandLaureate
Koperasi pertama terima anugerah daripada The World Brands Foundation Teguh mengekalkan kejayaan jenama dalam keadaan ekonomi yang mencabar.
KOPETRO Food Sdn. Bhd., salah sebuah anak syarikat Koperasi Kakitangan PETRONAS Berhad, telah menerima anugerah The BrandLaureate e-Branding Awards 2020 melalui jenama LengQuas bagi kategori makanan dan minuman bagi produk sejuk beku, bertempat di Galeri The World Brands Foundation, di Damansara Utama, Petaling Jaya hari ini. Anugerah ini mengiktiraf jenama yang teguh mengekalkan kejayaan jenama dan pihak pengurusan jenama dalam keadaan ekonomi yang mencabar masa kini. 
Menurut Pengerusi KOPETRO Food Sdn. Bhd, Datuk Hj Abdul Razak Bin Hussain, memenangi anugerah ini pastinya mendorong LengQuas untuk terus berusaha meningkatkan kualiti semua aspek produk dan perkhidmatan.KOPETRO dedikasikan penghargaan ini buat seluruh warga kerja yang terlibat dengan pemasaran dan penjualan, terutamanya pemborong, peruncit, dan pelanggan tetap LengQuas yang memainkan peranan penting dalam kejayaan ini. 
Menurut Pengerusi KOPETRO, Tuan Hj. Khairu Najhan Bin Zainuddin, KOPETRO memandang anugerah seperti ini sebagai platform yang terbaik dalam memperkasakan lagi jenama LengQuas. 
“Dengan kejayaan KOPETRO Food Sdn. Bhd. ini diharap anak-anak syarikat KOPETRO Berhad yang lain akan menggembleng tenaga mengerah segala usaha untuk membangunkan jenama masing-masing agar diiktiraf seperti LengQuas. 
Anugerah ini telah disampaikan oleh Presiden TWBF Dr. KK Johan dan Ketua Pegawai Eksekutif TWBF, Ms. Chew Bee Peng. . KOPETRO adalah koperasi pertama yang menerima anugerah daripada TWBF sekaligus menjadikan KOPETRO Food Sdn. Bhd. sebagai anak syarikat koperasi pertama memenangi anugerah bagi kategori makanan dan minuman, bagi produk sejuk beku. 
MENGENAI KOPERASI KAKITANGAN PETRONAS BERHAD(KOPETRO) 
Koperasi Kakitangan PETRONAS Berhad (KOPETRO) telah ditubuhkan pada 30 Oktober 1980. Menyambut ulangtahun ke 40 pada tahun ini, KOPETRO dianggotai lebih 17,000 anggota yang terdiri daripada kakitangan PETRONAS dan anak syarikatnya. Dana pemegang saham KOPETRO melebihi RM244 juta pada tahun 2019. KOPETRO Berhad mempunyai 8 anak syarikat yang terlibat dalam empat bidang perniagaan utama iaitu Servis Kewangan, Perlancongan dan Perhotelan, Makanan dan Minuman dan juga Perdagangan. 
Kini KOPETRO adalah berada di kedudukan 10 Koperasi Terbaik daripada 14,000 koperasi di Malaysia. 
Layari laman web www.kopetro.com.my untuk mendapatkan info lanjut mengenai KOPETRO atau ikuti akaun media sosial milik KOPETRO seperti berikut: 
Facebook: https://www.facebook.com/KopetroBerhad Instagram: https://www.instagram.com/kopetroberhad 
MENGENAI KOPETRO FOOD SDN. BHD. KOPETRO 
Food Sdn Bhd (KFSB) adalah sebuah anak syarikat Koperasi Kakitangan PETRONAS Berhad (KOPETRO) yang ditubuhkan 2016. KOPETRO Food mempunyai kilang pengeluaran makanan di Seri Kembangan yang mempunyai sijil Halal dan HACCP bagi menghasilkan makanan siap dimakan dan menawarkan fasiliti pengeluaran makanan bagi peniaga-peniaga indsutri kecil dan sederhana. 
Selain daripada makanan sejuk beku, KOPETRO Food turut berkemampuan mengeluarkan sandwich, pastri dan kuih-muih Melayu sesuai untuk pasaran tempatan dan antarabangsa. 
Fasiliti di KOPETRO Food lebih khusus kepada penyediaan makanan sejuk beku dan pada masa yang sama ia juga turut menawarkan penyediaan produk bukan beku. Buat masa ini, kapasiti pengeluaran makanan KOPETRO Food adalah 17 tan sebulan yang bersamaan dengan 80,000 bungkus makanan sejuk beku. 
Layari laman web www.kopetrofood.com.my untuk mendapatkan info lanjut mengenai KOPETRO Food atau ikuti akaun media sosial milik LengQuas seperti berikut: 
Facebook: https://www.facebook.com/lengquas Instagram: https://www.instagram.com/lengquas 
SEKIAN

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.aerill.com/2021/01/lengquas-terima-pengiktirafan.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
The Consistent Inconsistency Of Syedsaddiq Syed Abdul Rahman Tolakpenipu Tolakperasuah

The Consistent Inconsistency Of Syedsaddiq Syed Abdul Rahman Tolakpenipu Tolakperasuah

papar berkaitan - pada 31/12/2020 - jumlah : 261 hits
1 On 30th March 2020 28 year old former minister Syed Saddiq Abdul Rahman said his private home was burgled and RM250 000 in cash was missing The money was kept in a safe box at home with a secret code that only a few selected people knows ...
Yoursay Wee No Need To Hit Below The Belt

Yoursay Wee No Need To Hit Below The Belt

papar berkaitan - pada 31/12/2020 - jumlah : 141 hits
YOURSAY Why descend to the level of making personal attacks against Guan Eng Vijay47 Congratulations are surely in order MCA president Wee Ka Siong that you at least know the word shame even if its meaning escapes you One would have thought...
Count The Steps Hiking Bukit Damis 12 12 2020

Count The Steps Hiking Bukit Damis 12 12 2020

papar berkaitan - pada 31/12/2020 - jumlah : 261 hits
Count The Steps Hiking Bukit Damis hi there Few weeks ago 12 12 tu aku hiking dengan anak anak pergi bukit Damis Kat area rumah aku ni ada dua bukit sahaja yang dekat untuk pergi hiking iaitu Bukit Damis dan Bukit Tinubau Macam biasa hiking...
The Haven Resorts Ipoh Lepak Tenang Lari Dari Sibuk Kuala Lumpur

The Haven Resorts Ipoh Lepak Tenang Lari Dari Sibuk Kuala Lumpur

papar berkaitan - pada 31/12/2020 - jumlah : 238 hits
IPOH Kami kembali dengan bahagianya Hee Setahun dua kali confirm Ipoh menjadi salah satu destinasi percutian kami sekeluarga dan kali ini The Haven All Suites Resort menjadi pilihan dek kerana mahukan ketenangan Tenang Ya Subjektif Tapi pad...
Hompton By The Beach Penang Ada Katil Dua Tingkat Yang Menarik Perhatian Anak Anak Sangat Awesome

Hompton By The Beach Penang Ada Katil Dua Tingkat Yang Menarik Perhatian Anak Anak Sangat Awesome

papar berkaitan - pada 31/12/2020 - jumlah : 600 hits
Hompton By The Beach Penang Ada katil dua tingkat yang menarik perhatian anak anak sangat awesome Asslamualaikaum Hai semuaPada kali ini khaty ingin berkongsi sesuatu yang menarik mengenai pengalaman menginap di Hompton By The Beach Penang ...
3 Persoalan Perlu Dijawab Mfl Selepas Pendedahan Oleh The Vibes

3 Persoalan Perlu Dijawab Mfl Selepas Pendedahan Oleh The Vibes

papar berkaitan - pada 31/12/2020 - jumlah : 161 hits
Hari ini komuniti bola sepak Malaysia digoncangkan dengan banyak persoalan berikutan pendedahan oleh sebuah media digital berbahasa Inggeris The Vibes mengenai apa yang sedang berlaku di dalam Malaysian Football League Sering kali perkara s...
The Rugs That Will Triumph This Winter In Warmth Comfort

The Rugs That Will Triumph This Winter In Warmth Comfort

papar berkaitan - pada 31/12/2020 - jumlah : 298 hits
Houses with carpets and houses without them Spaces covered by wool and others in which a non woven flooring is preferred What is certain is that beyond personal tastes rugs are an ideal decorative element to add a The post appeared first on
Country Life Is The Best Life

Country Life Is The Best Life

papar berkaitan - pada 31/12/2020 - jumlah : 245 hits
That a house is in a rural environment or that it is a weekend house is not a reason for your kitchen to have more austere equipment or design than those in the city In The post appeared first on
Zeti Aziz Must Answer The Serious Allegations By Malaysia Today

Zeti Aziz Must Answer The Serious Allegations By Malaysia Today

papar berkaitan - pada 31/12/2020 - jumlah : 188 hits
The former Bank Negara governor cannot remain silent she must clear the air immediately Retired Brigadier General Mohamed Arshad Raji A recent allegation in a blog post that claimed former Bank Negara governor Zeti Akhtar Aziz s family had ...
Fungi Wechat Yang Ramai Tak Tahu

Ziana Zain Duta Rasmi Csa Academy

Hospital Kuala Pilah

Ramadan Bazaars 2024 Exploring The Culinary Delights Of Selangor S Ramadan Bazaars

Saya Dan Rafizi Tiada Isu Peribadi Kata Puad

Hallway Wall Art Mockup For A Sophisticated Look

Patut Tak Boleh Daftar

Doa Agar Amalan Diiterima Allah Sepanjang Bulan Ramadan



5 Masalah Sosial Yang Akan Timbul Akibat Penggunaan Kereta Elektrik

Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru


Data Analytics In Business Decisions

Lirik Lagu Berdamai Ghea Inderawani

Drama Sebiru Hujung Borneo

Iddah Bercerai Panduan Pengiraan Tempoh Iddah Untuk Wanita Bercerai

Tvet Tahfiz Mara Bidang Pengajian Syarat Kemasukan

Den Manjo Feat Eda Ezrin Adik Jando Abe Dudo Raya Chord