Lego Gift Of Play Sempena Tahun Baru Cina 2020 Ni


Hi Korang,
LEGO® Malaysia, yang baru-baru ini melancarkan set bertemakan Tahun Baru Cina, LEGO® Lunar New Year {LNY) ke dalam pasaran Asia Pasifik akan menyambut kedatangan Tahun Baru Cina dengan penuh gilang-gemilang menerusi Acara LEGO® Lunar New Year! Acara terse but yang akan diadakan di Mid Valley Megamall dan The Mall, Mid Valley South key di Johar Bahru mulai 5 Januari hingga 2 Februari 2020, merupakan acara sambutan besar-besaran Tahun Baru Cina yang pertama seumpamanya oleh LEGO® di Malaysia. 

Diadakan di bahagian Centre Court Mid Valley Megamall dan The Mall, Mid Valley Southkey, acara ini menawarkan pelbagai aktiviti membina LEGO® serta tarikan yang pasti menggembirakan para pengunjung tanpa mengira peringkat umur. Antara aktiviti yang disediakan ialah: 
Rat Building CompetitionBekerjasama sebagai satu pasukan dengan rakan-rakan atau ahli keluarga anda dan lihat siapakah yang dapat membina set LEGO® Rat dengan lebih pantas. Terdapat pemenang mingguan dan satu pemenang hadiah utama (set LEGO® bernilai RMl,000). 
Drum Up the LionKanak-kanak perlu membina LEGO® Traditional Drum dan gunakannya untuk mengejut singa yang sedang tidur di dalam skrin. Para peserta berpeluang menebus 'wishing card' untuk membuat hajat bagi mendapatkan set LEGO® yang diidamkan. 
Creative LEGO® Shadow PlayKanak-kanak bebas untuk membina apa sahaja atau membina set yang telah ditetapkan dan kemudian rnernaparkannva ke atas skrin yang dilimpahi cahaya. lni membolehkan mereka menceritakan kisah boneka bayang mereka sendiri. 
Give the Gift of PlayKanak-kanak yang telah menebus 'wishing card' boleh menggantungkan kad berkenaan di "LEGO® Wishing Wall". Lima pemenang bertuah akan dipilih dan mendapat set LEGO® yang mereka idamkan! 
Wishing TreePara peserta perlu mendaftar untuk menebus 'wishing card' berpandukan kepada zodiak mereka. Mereka boleh menulis hajat mereka untuk 2020 dan petugas kami akan menggantungkannya pada 'wishing tree'. 

Selain aktiviti membina yang menyeronokkan, LEGO® turut menawarkan promosi eksklusif sempena acara sambutan ini. Pada hari pertama, para pengunjung terawal membeli kedua-dua set LNY baru akan menerima baucar LEGO® bernilai RM28 dan tiga item hadiah dengan pembelian (GWP) edisi terhad (LEGO® Angpow, LEGO® Traditional Drum & LEGO® Candy Box). Mereka yang berbelanja minimum RM238 ke atas sebarang pembelian (tidak termasuk set LNY), boleh memilih salah satu daripada tiga item GWP edisi terhad (set LEGO® Traditional Drum, LEGO® Candy Box atau LEGO® Year of the Rat). Kedua-dua set GWP LEGO® Drum dan LEGO® Candy Box hanya boleh didapati secara eksklusif di Malaysia semasa acara sambutan di Mid Valley Megamall dan The Mall, Mid Valley South key. 
Promosi ini tidak hanya terdapat di tapak acara sahaja kerana para pelanggan boleh menebus GWP edisi terhad LEGO® Peach Flower Pot dengan setiap perbelanjaan minimum RMl,500 dalam satu resit di mana-mana gedung istimewa kami (RMl,300 dengan Kad Kredit HSBC Malaysia). Tawaran ini terhad untuk satu penebusan bagi setiap pelanggan sehari dan penebusan harian hanya untuk 70 pelanggan sehari di Mid Valley Megamall dan 60 pelanggan sehari di The Mall, Mid Valley Southkey. Para pelanggan juga boleh menebus angpau bercorak tarian singa LEGO® dengan perbelanjaan minimum RM300 dalam satu resit di mana-mana gedung istimewa kami (RM200 dengan Kad Kredit HSBC Malaysia). Kaunter penebusan bagi kedua-dua pusat membeli-belah berkenaan terletak di bahagian Centre Court, Tingat Bawah Utama. Kedua-dua promosi tersebut hanya boleh didapati di Mid Valley Megamall dan The Mall, Mid Valley South key. 

Para pengunjung Acara LEGO® Lunar New Year juga boleh menikmati pelbagai tarikan yang sangat sesuai untuk dimuat naik ke dalam lnstagram seperti LEGO® Entrance Arch, 12 patung Zodiac Minifigure bersaiz sebenar (termasuk keterangan bagi setiap lambang zodiak berkenaan) dan Lion Dance Jump Stage (patung LEGO® Lion Dance bersaiz sebenar). Selain daripada itu terdapat juga beberapa LEGO® Diorama yang dibina oleh kumpulan Adult Fans of LEGO® (AFOL) yang sangat berbakat. 
Sebagai bonus, para pengunjung Acara LEGO® Lunar New Year berpeluang memenangi baucar LEGO® bernilai RM10 setiap hari, terhad kepada 50 pengunjung terawal setiap hari. Mereka hanya perlu mengambil gambar dengan mana-mana patung LEGO® yang dipamerkan di acara tersebut dan memuat naik gambar berkenaan ke dalam Facebook atau lnstagram mereka. Jangan lupa gunakan #LEGOCNY2020 dalam hantaran anda dan tunjukkan kepada petugas acara untuk menebus baucar and a. 
Set bertemakan Tahun Baru Cina 2020 LEGO® & promosi di gedung 
Set bertemakan Tahun Baru Cina yang terbaru ialah LEGO® Lion Dance (80104) dan LEGO® Chinese New Year Temple Fair (80105). Set terbaru ini adalah susulan daripada set 2019 iaitu LEGO® Dragon Dance dan LEGO® Chinese New Year's Eve Dinner. la merupakan produk pertama LEGO® yang dicipta khusus bagi meraikan perayaan ini dan habis dijual di dalam talian, serta di semua kedai dan gedung LEGO® yang mengambil bahagian. 

Set LEGO® Lion Dance menggambarkan suasana Pesta Musim Bunga yang disukai ramai dan pastinya mampu menggamit memori indah yang berkaitan dengan pesta tradisional ini. Set berkenaan menampilkan 5 patung singa kecil yang dihias indah dan satu pentas pemain genderang dengan fungsi gendang yang unik. la turut didatangkan dengan pintu gerbang tokong yang dihiasi ju bin LEGO® bercorak tradisional. 
Set ini didatangkan dengan la pan patung mini termasuk penari singa dan lelaki memakai kostum tikus sebagai menandakan Tahun Tikus. Elemen aksesori tambahan seperti skrol 'ucapan selamat' merah, orb merah, kubis, berus kaligrafi dan mercun roket turut disertakan bagi membolehkan ia digayakan dalam pelbagai bentuk. Set ini boleh didapati pada harga RM349.90. 

Set LEGO® Chinese New Year Temple Fair merakamkan suasana meriah yang sering kelihatan di sekitar pekan serta bandar di seluruh China semasa Tahun Baru Cina. Set ini didatangkan dengan gerai-gerai yang menjual beraneka barangan asli, berwarna-warni versi LEGO® yang boleh anda dapati di sesebuah Pesta Tokong. Semuanya dihasilkan semula dalam bentuk LEGO® daripada hidangan barbeku hinggalah kepada gula-gula, permainan, pasu serta doh. 
Set ini turut didatangkan dengan 14 patung mini dan boleh didapati pada harga RM499.90. Peminat LEGO® yang teliti pasti akan menyedari kemunculan ahli keluarga daripada set LEGO® Chinese New Year's Eve Dinner tahun lalu, bagi meneruskan kisah sambutan Pesta Musim Bunga mereka. 
Untuk kempen CNY 2020, LEGO® menawarkan dua promosi menarik di gedung. Dengan pembelian minimum RM68 mana-mana set permainan LEGO®, pelanggan boleh menebus paket Angpau Tahun Baru Cina 2020. Mereka yang berbelanja minimum RM238 (tidak termasuk set CNY) boleh menebus set edisi terhad LEGO® Year of the Rat. 

Kedua-dua set LEGO® Lunar New Year yang baru telah dilancarkan ke pasaran China dan Asia Pasifik pada 26 Disember 2019 dan boleh didapati di semua gedung LEGO®, Toys "R" Us dan kedai-kedai yang mengambil bahagian. 
Kunjungi LEGO® Malaysia atau LEGO® Malaysia Facebook untuk mendapatkan maklumat lanjut mengenai set LEGO® Lunar New Year, Acara LEGO® Lunar New Year serta tawaran dan promosi mereka yang terkini. 

Mari LIKE dan FOLLOW mereka di social media berikut : 
Facebook: www.facebook.com/legomalaysia.officialwww.facebook.com/toysrusmy



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.ciklilyputih.com/2020/01/lego-gift-of-play-sempena-tahun-baru.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Pizza Hut Perkenalkan Menu Istimewa Sweet Amp Sour Cheesy Bites Sempena Tahun Baru Cina

Pizza Hut Perkenalkan Menu Istimewa Sweet Amp Sour Cheesy Bites Sempena Tahun Baru Cina

papar berkaitan - pada 13/1/2020 - jumlah : 391 hits
Tidak lama lagi rakyat Malaysia akan meraikan sambutan Tahun Baru Cina dan inilah keunikan di Malaysia kerana setiap perayaan disambut oleh pelbagai kaum dengan meriah Terbaharu Pizza Hut telah perkenalkan menu baharu Sweet amp Sour Cheesy ...
Malaysia Airlines Tawarkan Diskaun Penerbangan Sempena Tahun Baru 2020

Malaysia Airlines Tawarkan Diskaun Penerbangan Sempena Tahun Baru 2020

papar berkaitan - pada 3/1/2020 - jumlah : 222 hits
Sempena tahun baru 2020 ni Malaysia Airlines ada tawarkan diskauan tambang daripada 20 Januari sampai la 31 Disember 2020 untuk korang semua sebanyak 35 peratus untuk kelas Ekonomi dan Perniagaan Tambang untuk kelas Ekonomi ke semua tempat ...
15 Foto Banjir Jakarta Sempena Tahun Baru 2020 Trending Di Media Sosial

15 Foto Banjir Jakarta Sempena Tahun Baru 2020 Trending Di Media Sosial

papar berkaitan - pada 7/1/2020 - jumlah : 593 hits
Ibu negara Jakarta Indonesia dilanda banjir berikutan hujan lebat pada awal pagi tahun 2020 Kawasan di bandar berhampiran Jakarta seperti Tangerang Depok Bekasi dan Bogor turut mengalami banjir Banjir kilat menyebabkan perkhidmatan keretapi...
Tindakan Disiplin Jika Polis Arah Sekolah Puchong Turunkan Hiasan Tahun Baru Cina

Tindakan Disiplin Jika Polis Arah Sekolah Puchong Turunkan Hiasan Tahun Baru Cina

papar berkaitan - pada 10/1/2020 - jumlah : 1146 hits
Hiasan bagi meraikan sambutan Tahun Baru Cina itu di SMK Pusat Bandar Puchong I yang didakwa Putra bersifat keagamaan PETALING JAYA Polis sudah memanggil beberapa individu untuk membantu siasatan berhubung sepucuk surat mengkritik hiasan sa...
Malam Tahun Baru 2020 M Aci Cahaya Bersama Mui Riau Sambut Kebangkitan Umat Di Akhir Zaman

Malam Tahun Baru 2020 M Aci Cahaya Bersama Mui Riau Sambut Kebangkitan Umat Di Akhir Zaman

papar berkaitan - pada 31/12/2019 - jumlah : 486 hits
Malam pergantian tahun ke 2020 M akan berbeda dengan malam pergantian tahun sebelumnya Majelis Ulama Indonesia Provinsi Riau dengan Tim Safari Dakwah nya menjadikannya momen untuk Menyambut Kebangkitan Umat di Akhir Zaman yang akan digelar ...
Hidangan Lazat Tahun Baru Cina Gabungan Dari Negara Jepun Dan Peru Rugi Kalau Tak Cuba

Hidangan Lazat Tahun Baru Cina Gabungan Dari Negara Jepun Dan Peru Rugi Kalau Tak Cuba

papar berkaitan - pada 10/1/2020 - jumlah : 471 hits
Hidangan Lazat Tahun Baru Cina Gabungan Dari Negara Jepun Dan Peru Rugi Kalau Tak CubaMencari juadah enak untuk dinikmati bersama keluarga sempena perayaan atau hari istimewa kini bukan lagi tugasan yang sukar kerana Nobu Kuala Lumpur telah...
Tangkap Dua Pengedar Bnn Jabar Gagalkan 50 Kilogram Ganja Untuk Tahun Baru 2020

Tangkap Dua Pengedar Bnn Jabar Gagalkan 50 Kilogram Ganja Untuk Tahun Baru 2020

papar berkaitan - pada 1/1/2020 - jumlah : 182 hits
Penangkapan dilakukan saat mereka berada di dalam mobil Saat didatangi petugas JA keluar dari mobil dan kabur Namun laju larinya terhenti ketika peluru menembus kakinya Mereka pun akhirnya diamankan
Polisi Akan Tangkap Pengendara Konvoi Saat Malam Tahun Baru 2020 Di Jateng

Polisi Akan Tangkap Pengendara Konvoi Saat Malam Tahun Baru 2020 Di Jateng

papar berkaitan - pada 1/1/2020 - jumlah : 338 hits
Dia meminta petugas untuk menindak pengendara kendaraan bermotor yang menggunakan knalpot dimodifikasi Sebab knalpot modifikasi menimbulkan suara bising yang ganggu kenyamanan dan ketertiban
3 Fitur Baru Whatsapp Ini Dikabarkan Hadir Di Tahun 2020 Apa Saja

3 Fitur Baru Whatsapp Ini Dikabarkan Hadir Di Tahun 2020 Apa Saja

papar berkaitan - pada 31/12/2019 - jumlah : 298 hits
Whatsapp terus menghadirkan berbagai fitur untuk membuat 2 miliar pengguna aktifnya di dunia makin betah
Fungi Wechat Yang Ramai Tak Tahu

Ziana Zain Duta Rasmi Csa Academy

Di Masjid Muhammadiyah Nurul Yakin Paus Quran Dan Sains By Dr Hm Raki

Asan Lembu The Movie

Hospital Kuala Pilah

Potong Ikan Keluar Api

Ramadan Bazaars 2024 Exploring The Culinary Delights Of Selangor S Ramadan Bazaars

Wan Ji Najib Dapat Layanan Sangat Istimewa Di Penjara



Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo


Mangkuk Correle 2024

Diy Toy For Toddler

Peristiwa Nuzul Al Quran Dan Bekalan Air

Swaylin Bechuanka Nuan Chord

Sanusi Henti Retorik Kxp Tumpu Projek Loji Rawatan Air

Attacks On Govt By Minority Groups Need To Be Curbed Zahid