Land Your Dream With Modello My Platform Unik Yang Merealisasikan Impian Seorang Talent




Hai korang, kali ni i nak share sesuatu yang mana ia akan menjadi satu platform bagi kaki socmed yang aktif dalam memviralkan sesuatu yang menarik. Semestinya kalau yang viral haruslah yang best dan berfaedah tau.Tahu tak sekarang semua orang mampu menjadi famous atau semua orang mampu menjadi pusat tarikan bagi agency yang mencari talent yang berbakat. Tapi effort dan initiative haruslah seiringan. Ada kalanya ia merugikan si talent apabila agency yang menyatakan khidmat mereka mampu menjadikan mereka seorang yang terkenal dan akhirnya menjadi seorang yang berpendapatan mewah. hakikatnya semua adalah tipu semata. Ada yang sanggup membayar agency berkenaan sehingga ratusan ringgit demi mengharapkan profile mereka terpilih untuk ditawarkan jobs. Hakikatnya non hado. Belum lagi yang tertipu, duit dah bayar tapi applicants sampai setahun takda offer job. Paling teruk company pun tutup teruih. Jahatnya sekarang.
hah tapi bukan itu yang i nak leterkan sebenarnya. Selama pengalaman i dalam industri content creator ni atau senang cakap lah pengalaman bekerja dengan salah satu syarikat agensi dibawah Kementerian Kewangan. Kalau yang mana kawan kenalan i dulu tahu yang i penah bekerja dengan agensi yang kendalikan grant untuk startup business yang ada base technology. makna kata yang mana sahaja idea yang dahulunya kaedah yang dikendalikan adalah secara manual atau traditional tapi kini ia bertukar kepada sesuatu yang berteknologi dan mudah pada end user. canggih tak bunyinyanya. Tapi inilah yang dipanggil uniqueness yang ada pada https://www.modello.my/ .
Hah! inilah yang i nak shared pada korang, mesti semua KOLs, Bloggers, Influencer atau lebih mudah dikenali lagi talents macam model mesti suka platform yang i bakal kongsikan ni.
Penah dengar https://www.modello.my/ ?. tak pernah kan? Tahu tak siapa, apa dan bagaiman https://www.modello.my/ berfungsi dan membawa sesuatu yang berfaedah pada subscribers. Oklah meh i kongsikan sikit tentang https://www.modello.my/ ni.
Sedikit features yang i akan kongsikan bagi korang fahami fungsi dan rupa https://www.modello.my/  ni.

Cari gambar macam simbol ni dalam aplikasi phone korang dan download

Subscribe and register lah untuk ketahui lanjut

Kehkehkeh.. Kepantasan i terhadap apps canggih dan mudah ini, adalah sepantas kilat, siap update gambar profile sesiap

Letak lah gambar Comcard atau sebarang gambar yang merujuk pada diri korang bagi tujuan rujukan pihak client/majikan

Logo https://www.modello.my/ 

Nampak? Payment kencang awak.. untuk cover job yang hanya beberapa jam dan dibayar kalah gaji sehari.. gittew. Cepat lah laju-laju download ya

Ringkasan.
Korang tahu tak akan  kewujudan @ modello.my ?? Ia adalah platform paling hebat yang menyambung freelancer, model dan influencer ("bakat") dengan jenama / syarikat ("majikan") untuk menjadikan kempen dan promosi itu berjaya. Untuk bakat ini, pilihan tugasan adalam mengikut pilihan korang dengan Modello dan majikan, bakat terbaik untuk menyelesaikan kempen korang hanya di Modello. Muat turun aplikasi Modello sama ada dalam IOS dan Android.Dan boleh  mulakan perjalanan korang dan selesaikan misi korang dengan Modello.Oklah macam susah nak faham kan? Macam ni. Modello.my ni macam satu platform yang mana direka khas bagi pengguna media sosial yang aktif dan sememangnya untuk mereka yang mencari peluang pekerjaan didalam bidang media hiburan. Contohnya macam i blogger, yela paid job tu bukan lah often meriah macam orang lain. Yela offer job pun by PR recommeded so memang menanti bulan jatuh ke riba tu adalah sanat mustahil. Berbeza dengan platform https://www.modello.my/ ni. Segalanya ada, dari job cover event sampai lah job jadi ushered, to be frank memang payment letop. Yang bagusnya platform ni adalah, kuasa terletak di tangan subscribers or user. Dimana aplikasi yang sangat mudah, perlu muat turun samada di Android atau IOS dan korang update lah profile korang. Then start lah explore mana-mana job offer dalam tu. jangan risau sebab butiran tentang sesuatu event adalah amat lengkap. dan mereka akanupdate sesiap kreteria bagaimana diperlukan untuk cover sesuatu event. Mudah korang, semudah makan ABC je.
Pendapat Ikhlas.
Sememangnya inilah platform pertama yang i temui dan kenali sangat unik dan yang penting ia adalah percuma bagi sesiapa yang ingin sertai. Hanya perlu download aplikasi ke handphone korang, daftar, update profile detail dan pilih mana-mana job/task yang bersesuaian and its done. Tunggu respond dari client samada korang bakal terpilih untuk cover job tersebut. 
Korang tak perlu keluarkan sebarang SEN untuk subscribe ia adalah genuine dan transparent ya. dari mulanya pendaftaran sehinggalah pemilihan tugasan dan akhirnya pembayaran.
Ape yang bestnya dalam banyak banyak apps yang i penah guna, ini yang best, sebab ia reveal sesiap harga, lokasi, masa tarikh dan detail kejadian. Yang apps lain pun ada, tapi bab payment tula asyik sorok-sorok, baca job caption dah macam best tapi bila tengok payment tak reveal, excitement level terus drop. Risau nak commit kalau kalau payment tak sepadan dengan kudrat.
Lagipun tak payah bayar atau risau job cancel kalau terjadi pihak majikan/client yang akan menanggung segala kerugian. Yela buatnya silap haribulan dah locked date tertiba cancel job tu batal payment dahla takda , keje plak cancel tiba-tiba sakit hati tu wei.
Tapi yang ni memang genuine mengikut laporan AI mereka sehingga kini mereka telah berjaya berkolaborasi bersama Amber Chia Academic. 92 events yang completed. 214 jobs assigned (success) without failure and managed to get 5,480 talents yang berdaftar dan menggunakan platform aplikasi Modello.my ini. So korang takkan baca je. Try lah register dan jommm pakat sama-sama apply job dalam ni.
Fungsi sebagai Majikan dan Talent
Jika korang as Majikan (Employers)
Modello.my menghubungkan korang dengan bakat terbaik untuk melaksanakan tugasan yang ditawarkan! Hanya berkongsi senarai pada Modello, dan calon yang berkelayakan akan dihubungkan dengan korang secara terus dalam masa yang singkat. Korang boleh menyemak semula  profil dan resume mereka, dan pilih yang terbaik  untuk melengkapkan kempen korang.Bagi Talents
Asah dan tunjukkan bakat dan sertai Modello komuniti. Buat profil dan mudah berkongsi kepakaran, pengalaman dan minat, dan mula melayari kerja penyenaraian untuk memohon pekerjaan yang korang minat. Terlalu mudah hinggakan apply kerja pun dengan satu klik. Kalau berjaya clients atau majikan atau brand owner akan hubungi korang untuk jalankan campaign yang ditawarkan. Yang penting payment kencang tau.
Bukan nak kata lah memang i laju-laju download dan laju-laju apply jobs tu. Dapat atau tak belakang citer yang penting cuba dan try very hard approach clients ya. mane tahu bila effort kita tu nampak ketara rezeki haruslah mengekori.

P/s: Korang kalau nak tahu lagi lanjut boleh lah tengok di website Rasmi : https://www.modello.my/ 
Instagram pun ada tau : @modello.my
Facebook pun ada yer : https://www.facebook.com/modelloapp/
Andai katalah ada sebarang masalah atau nak tahu lebih lanjut boleh je hubungi team mereka di 
https://wa.me/+60182992702
Nanti kalau dah berjaya dapat cover job. Share ngn kita tau. tag lah Modello.my sama.Orang kata benda baik wajib DIVIRALKAN gittew.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.comelcomot.com/2019/11/land-your-dream-with-modellomy-platform.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Take Your Bathroom To The Next Level With These Tips

Take Your Bathroom To The Next Level With These Tips

papar berkaitan - pada 5/11/2019 - jumlah : 184 hits
If you ve lived in the same house for several years chances are you think you re done decorating your bathroom Many people stop decorating rooms at a certain point thinking that it looks good enough and The post appeared first on
When Your Soul Is With Your Family

When Your Soul Is With Your Family

papar berkaitan - pada 20/11/2019 - jumlah : 220 hits
Assalaamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh Been living so far from my hometown Been living long enough to fill this misery Bought our own home here thinking that We can build a new legacy But when we realise something there we left Our so...
17 Astonishing Ideas To Decorate Your Dream Living Room

17 Astonishing Ideas To Decorate Your Dream Living Room

papar berkaitan - pada 11/11/2019 - jumlah : 284 hits
When decorating your living room you first need to decide in what style you will arrange your living space as randomly buying furniture without the complete idea will lead to big mess in your living The post appeared first on
Zii Jia Tak Kecewa Impian Gagal

Zii Jia Tak Kecewa Impian Gagal

papar berkaitan - pada 22/11/2019 - jumlah : 162 hits
GAGAL menempatkan diri dalam kelompok 10 ranking terbaik dunia tahun ini tidak sedikit pun melunturkan semangat pemain perseorangan lelaki negara Lee Zii Jia Sebaliknya pemain yang ketika ini menduduki ranking ke 12 dunia itu berkata dia ak...
Sebak Anak Yatim Piatu Belek Tangan Hero Malaya Puas Puas Lepas Impian Nak Jumpa Safawi Tercapai

Sebak Anak Yatim Piatu Belek Tangan Hero Malaya Puas Puas Lepas Impian Nak Jumpa Safawi Tercapai

papar berkaitan - pada 22/11/2019 - jumlah : 268 hits
Hasrat seorang kanak kanak yatim piatu yang ingin bertemu penyerang Johor Darul Ta zim Muhammad Safawi Rasid pada hari terakhirnya dirawat di Hospital Dungun di sini akhirnya tercapai Muhammad Danish Irfan 11 bersama enam lagi adik beradikn...
Impian Untuk Miliki Taman Bunga Ros

Impian Untuk Miliki Taman Bunga Ros

papar berkaitan - pada 6/11/2019 - jumlah : 1057 hits
Taman lah sangat ye tak lah taman apa pun sebenarnya Sekadar secebis ruang di hadapan parkir rumah yang ana serikan dengan pelbagai bunga bungaan berwarna warni Kebanyakannya pun ana tanam dalam pasu sahaja Tapi begitulah kerana minat sanga...
Impian Termakbul Wajibkah Tunai Dua Nazar Yang Dilafazkan

Impian Termakbul Wajibkah Tunai Dua Nazar Yang Dilafazkan

papar berkaitan - pada 20/11/2019 - jumlah : 168 hits
SOALAN 8 tahun yang lalu isteri saya bernazar jika sekiranya dia mengandung maka dia akan mengadakan kenduri kesyukuran Pada tahun lepas beliau bernazar pula jika mengandung dan dapat anak dia akan membawa anaknya untuk menunaikan umrah Alh...
Arif Fadzilah Tolak Tawaran Lain Demi Impian

Arif Fadzilah Tolak Tawaran Lain Demi Impian

papar berkaitan - pada 16/11/2019 - jumlah : 241 hits
KUALA TERENGGANU Bagai sirih pulang ke gagang Itu peribahasa tepat buat pemain kelahiran Kampung Kubu Marang Arif Fadzillah Abu Bakar 23 yang kembali ke negeri kelahirannya musim depan menyarung jersi skuad Terengganu FC Arif mengakui begit...
8 Karakter Di Drama Korea Ini Bisa Jadi Contoh Bahwa Emansipasi Bukan Cuma Cita Cita Wanita Indonesia

Penyalahgunaan Kuasa Penyakauan Harta Rakyat Oleh Mahathir Wajib Didedahkan

Zus Coffee Ice Green Tea Latte

Let S Be Reasonable Tun M Don T Call The Kettle Black

Isu Buang Beras Sardin Semuanya Sudah Rosak Busuk Bekas Ahli Parlimen Kuala Krau

Membongkar Kejayaan Pembayaran Dan Pemenang Di Wecopytrade Dan Wemastertrade

Fam What Happened To The World Cup Tickets

Pra Pesanan Samsung Ai Tv Berpeluang Memenangi Hadiah Bernilai Rm140 000



Kisah Restoran Colonel Sanders Selain KFC Yang Tidak Boleh Dikembangkan

Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi

Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia


Lotter Sumandak Cantik Chord

Selangor Ph To Continue Working With Bn Despite Likely Mca Mic Polls Snub

Mahb S Sacking Of Staff With High Medical Bill Unlawful Court Rules

Decision On Sabah Pkr Chief To Be Made Soon Says Anwar

Moira World Tour 2024 Malaysia Dipilih Sebagai Lokasi Pertama

Pengertian Pungli Contoh Dan Hukumannya