Lagu Ullala Ost Filem Petta Lakonan Superstar Rajinikanth Dinyanyikan Oleh Azwan Mu Adz


Lagu Ullala OST Filem PETTA Lakonan Superstar Rajinikanth Dinyanyikan Oleh Azwan & Mu’adz. Assalammualaikum semua! Wahh kali ini ruby inginberkongsi tentang sesuatu yang amat membanggakan. Kita rakyat Malaysia terkenal dengan pelbagai bangsa. Malah ada dari kalangan kita yang fasih berbahasa Melayu, Mandarin, Tamil, Sabahan, Sarawakian, English dan bahasa lain. Kalau di Melaka, ramai masih boleh bertutur dalam bahasa Portugis tau. Beruntung kita berada di Malaysia, kita boleh bertutur dan tahu budaya kaum lain. Oleh kerana kita ni boleh bertutur dan mempunyai rakan berbangsa India, sudah semestinya kita suka tonton filem dan drama Tamil. Super Star Rajinikanth tidak perlu diperkenalkan lagi. Dari ruby kecil mesti tonton filem dia setiap hujung minggu. Best!
Lagu Ullala OST Filem PETTA Lakonan Superstar Rajinikanth Dinyanyikan Oleh Azwan & Mu’adz
Sempena dengan tayangan filem akan datang, majlis pelancaran lagu (cover song) bertajuk “Ullala” daripada filem Petta. Lagu ini akan dinyanyikan oleh penyanyi tempatan kita, Azwan & Mu’adz. Mereka yang berbangsa melayu juga pemah menyanyikan sebuah lagu tempatan Tamil yang bertajuk “Azhagu” yang mendapat perhatian dan kepujian orang ramai. Mereka sebagai peminat besar Superstar Rajinikanth, berhadapan untuk menyanyikan lagu Tamil ini dengan bangganya. Saran Z merupakan direktor dan Sound Engineer projek ini, composer dan pengarah filem di Malaysia. Yuwaji sebagai pengurus projek ini dan pelatih penyanyi serta penulis lirik dan skrip terkenal di Malaysia.
Azwan Berkebolehan Menyanyikan Lagu Tamil “AZWAN” telah terlibat dalam seni vokal sejak zaman sekolahnya, dibawa dan dibesarkan di Kelantan, beliau menguasai seni Tarannum (Bacaan Al-Quran) dan memenangi beberapa pertandingan sehingga tahun-tahun beliau di UPM dan memulakan nyanyian profesionalnya kerjaya dengan menyertai kumpulan nasyeed tempatan yang dikenali sebagai “Fareast” sebagai vokal utama. Mereka mencatatkan 8 album dan telah dihidupkan industri sehingga hari ini.
AZWAN juga dikenali oleh komuniti nyanyian India apabila lagu Kaatrin Mozhi yang dibuangkan kembali menjadi Viral. Beliau telah menerima banyak tawaran dari komposer dan pengeluar di dalam dan di luar Malaysia tetapi lagu yang dilancarkan sepenuhnya adalah dengan kumpulan SALAAM bertajuk “AZHAGU” yang dikeluarkan pada Hari Malaysia 5 tahun lalu di atasnya memenangi Pertandingan Vokal India yang dianjurkan di dalam negara.
Di samping MU’ADZ dan seorang lagi ahli dalam SALAAM AZWAN berjaya menarik perhatian ramai dengan suara merdunya sambil mengekalkan penampilan yang rendah hati. Trek lainnya dalam bahasa Tamil yang direkodkan dan dikeluarkan adalah “Appa” (Bapa).

Cabaran Mu’adz Dzulkefly Menyanyikan Lagu Tamil Mu’adz telah berada di dalam industri kreatif sebagai artis nasyid solo (genre pilihannya sebelum ini) dan sangat memberi tumpuan kepada memberi inspirasi kepada orang lain dan secara konsisten sebagai penyokong dalam usaha kemanusiaan di peringkat tempatan & dengan memperkasa belia & perpaduan negara.
Penyanyi yang fasih dalam pelbagai bahasa ini, lulus dari HUM dengan Anugerah Pelajar Terbaik di LLBS. Meninggalkan pengajian undang-undang untuk mengejar impiannya dan telah mengembara ke lebih daripada 8 negara benua lain untuk persembahan lagu dan beberapa lagi ketika melakukan pengacaraan TV untuk siri dokumentari TV AlHijrah.
Lagu Carta Lagu terdahulu adalah trek dan projek yang dipanggil “# 1moment4them” kerjasama dengan Faizal Tahir, Aizat Amdan & Noh Salleh (dan Mizz Ninna) usaha untuk membantu Pelarian Syria di Jordan. Trek lain adalah “chill-out religious” percubaan yang dihasilkan oleh Letto Band dan Noe Letto sendiri di Indonesia dan lagu ‘hadeeth’ yang dilancarkan pada tahun 2007.
Kejayaan Malik Streams Syarikat Malik Streams Corporation Sdn. Bhd. merupakan sebuah syarikat hartanah, produksi perfileman, perniagaan import dan eksport, pengurup wang serta beberapa lagi perniagaan. Syarikat Malik Streams Corporation Sdn. Bhd. di bawah kepimpinan Ybhg Dato’ Abdul Malik bin Dasthigeer merupakan syarikat produksi perfileman hindi dan tamil yang terbesar di Malaysia dan telah berjaya membawa masuk beberapa filem hindi dan tamil ‘box office’ ke dalam Negara Antara filem yang dibawa masuk ke Malaysia ialah:
DilwaleThangamaganLingaaPitchaikaaranKanithanGoalTheirKabaliMiruthanSingam 3AdangamaaruTuppaki MunaiK.G.F Chapter 1Thimiru PudichawanSandakozhi 260 Vayathu MaaniramIrumbuthiraiSketchChennai 2 SingaporeIndrajithVIP 2ThupparivalanKadamban Dari Kiri, Muadz, Fazura dan Ybhg Dato’ Abdul Malik bin Dasthigeer Daripada semua “blockbuster film” edaran Malik Streams Corporation, filem Kabali dengan lakonan Superstar Rajinikanth mencecah kutipan yang paling tinggi sebanyak 13 juta di Malaysia.
Superstar Rajinikanth Beraksi Dalam Filem PETTA Pada 10 Januari 2019! Tibalah masa untuk melihat lakonan semula yang gempak oleh legenda filem Tamil, Superstar Rajinikanth dengan filem baru beliau. Superstar Rajinikanth akan kembali dengan filem terbaru bemama “Petta” pada 10hb Januari 2019. Kami dengan gembira ingin mengumumkan bahawa syan’kat Malik Streams Corporation Sdn Bhd merupakan syarikat distribusi filem ini bukan sahaja di Malaysia, malah di seluruh dunia. Kami juga ingin mengatakan bahawa, dalam sejarah negara, kami merupakan syarikat Malaysia yang pertama yang memiliki hak distribusi antarabangsa filem ini dimana tayangan filem ini akan ditayangkan di lebih daripada 22 negara antarabangsa yang mempunyai kadar peminat Rajinikanth yang begitu tinggi.
Selaku syarikat filem distribusi yang sah, Malik Streams Corporation telah bercadang dan merancang pelbagai promosi dan publisiti. Antaranya acara dan majlis promosi akan datang sempena dengan filem “Petta” adalah acara Guinness Book Of Record Attempt Largest Movie Poster on a Scaffholding di Kuala Lumpur.
161 Filem Lakonan Superstar Rajinikanth
Superstar Rajinikanth merupakan legenda filem Tamil yang tersohor di mata dunia, telah berlakon dalam 161 fllem termasuklah filem bertajuk “Petta” yang akan dikeluarkan pada thb Januari 2019 di seluruh dunia sempena sambutan perayaan Ponggal. Filem “Petta” merupakan filem aksi berbahasa Tamil yang ditulis dan diarahkan oleh Karthik Subbaraj dan dihasilkan oleh Kalanithi Maran (Sun Pictures). Filem ini dibintangi oleh Rajinikanth dengan pelakon-pelakon yang lain termasuk Vijay Sethupathi, Simran, Trisha, M. Sasikumar, Nawazuddin Siddiqui, Bobby Simha, J. Mahendran dan Guru Somasundaram. Lagu-lagu di dalam filem ini dikarang oleh Anirudh Ravichander.
Rajinikanth mempunyai kadar peminat yang tinggi di seluruh dunia, termasuk negara kita Malaysia dimana peminatnya tidak mengira agama, bangsa dan budaya yang turut menunjukkan sambutan luar biasa dalam setiap filem yang beliau dibintangi. Beliau merupakan bintang filem yang mempunyai kadar peminat yang tinggi di Asia: Selepas kedudukan Jackie Chan, Superstar Rajinikanth merupakan orang kedua dalam mempunyai peminat yang tertinggi di seluruh dunia.
Profil Superstar Rajinikanth Sentiasa Dicontohi Rajinikanth bukan sahaja seorang bintang Filem, malah beliau juga merupakan ikon yang ramai dicontohi. Beliau sentiasa mempercayai kepada sikap kesederhanaan yang mengekalkan profil rendah. Beliau merupakan insan yang suka menghulurkan bantuan kepada orang yang tidak berkemampuan yang sanggup melakukan kerja-kerja amal. Beliau mempunyai perikatan yang begitu baik dengan tanah air kita, Malaysia dimana beliau tinggal di Malaysia selama 2 bulan semasa penggambaran filem Kabali.
Kami syarikat tempatan, Malik Streams Corporation melaksanakan tanggungjawab kami dalam mempromosikan negara kita Malaysia, melalui bidang perfrleman dengan menganjurkan pelbagai promosi antarabangsa yang mendapat perhatian orang ramai di seluruh dunia. Keunggulan aktiviti promosi dan publisiti sebegini akan mendapat liputan luas dan khas daripada media antarabangsa dimana ia akan dilihat oleh ratusan juta orang serta dapat mencapai publisiti negara kita yang agak tinggi di mata dunia dan reputasi negara akan meningkat secara langsung.

Langkah Promosi Filem PETTA Di Malaysia Selaku syarikat distribusi khas, Malik Streams Corporation telah mengusahakan publisiti dan promosi yang luar biasa untuk filem “PETTA”. Diantaranya adalah :
1. Malik Streams Corporation mengambil bahagian bersama sebagai penaja pelumba, Darshan Rhaj dalam “Malaysian DRIFT Challenge 2018” di Speedway Plus Circuit, Subang Jaya pada 29hb & 30hb Disember 2018 serta melakukan “Car Wrapping” poster filem “PETTA” atas kereta lumbaan.
2. Kenderaan seperti lori Treler, Kontena, Kereta Sport (Lamborghini, Mustang, Audi R8, BMW 5 series), SUV dan MPV dihiasi dengan poster filem “PETTA” digunakan sepanjang road shows sebagai “moving advertisement”.
3. Promosi fllem “PETTA” ditayangkan di 10 LED Screen di sekitar Kuala Lumpur dan Johor.
4. Melakukan promosi dan publisiti melalui iklan poster filem di bas RapidKL sebanyak 25 buah khas di sekitar Kuala Lumpur dan Penang.
5. Pengiklanan filem “PETTA” melalui label edisi khas botol air minuman.
6. Promosi filem “PETTA” menerusi media sosial melalui selebriti tempatan.
7. “Petta New Year & Pongal Celebration”, tayangan istirnewa filem pada 12hb Januari 2019 bersama dengan semua bintang pelakon dalam fllem “PETTA”, anjuran Malik Streams Corporation.
Menangi Hadiah Eksklusif Filem PETTA Melalui Peraduan Facebook Rasmi Malik Streams Production & Distribution Sesiapa yang akan mengambil dalam bahagian promosi “PETTA” ini melalui road shows atau mana-mana saluran promosi, anda boleh mengikuti laman sosial rasmi facebook Malik Streams Production & Distribution untuk memenangi hadiah seperti berikutnya:
T-shirt PETTAGold coinTiket Tayangan Perdana Filem PETTAMeet & Greet bersama Superstar Rajinikanth di IndiaMeet & Greet bersama Dato Sri Siti Nurhaliza & dan memenangi tiket VVIP Konsert “Dato Sri Siti Nurhaliza ON TOUR”Kalendar PETTAPoster PETTA Ruby tidak sabar ingin menonton filem PETTA, sudah lama tidak merasakan adrenalin rush bila situasi aksi berlawan diantara Superstar Rajinikanth dan pelakon lain. Hehehe. Lagu Ullala OST Filem PETTA Lakonan Superstar Rajinikanth dinyanyikan oleh Azwan & Mu’adz juga tidak kurang hebatnya! Mesti jaga pernafasan, sebab bahasa tamil ni laju. Ruby tengok mereka nyanyi relax je. Lancar! Terbaiklah!
Website : www.malikstreams.com.my
Instagram : www.instagram.com/malikstreams
Facebook : www.facebook.com/malikstreams


The post Lagu Ullala OST Filem PETTA Lakonan Superstar Rajinikanth Dinyanyikan Oleh Azwan & Mu’adz appeared first on RUBY.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://ruby.my/2019/01/lagu-ullala-ost-filem-petta-lakonan-superstar-rajinikanth/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Filem Petta Lakonan Rajinikanth Best Gila

Filem Petta Lakonan Rajinikanth Best Gila

papar berkaitan - pada 15/1/2019 - jumlah : 553 hits
Hello pembaca kesayangan Baru baru ini Misz ella telah diundang ke Special Screening untuk filem lakonan terbaru Rajinikanth bertajuk Petta oleh sahabat saya Alex Mula mula macam tak boleh nak pergi tapi kerana mengenangkan filem Petta ini ...
Kalau Tahu Macam Ni Tak Nak Aku Ambil Anak Ni Keluhan Aliff Syukri Dibalas Oleh Abby Abadi

Kalau Tahu Macam Ni Tak Nak Aku Ambil Anak Ni Keluhan Aliff Syukri Dibalas Oleh Abby Abadi

papar berkaitan - pada 15/1/2019 - jumlah : 358 hits
Pengasas kosmetik Datuk Seri Aliff Syukri mendedahkan mesej peribadi seorang pengguna media sosial yang diberikan kepadanya berkaitan isu anak angkat Kongsi teks seperti yang dimuat naik penyanyi Abang Nak Tegur itu ia antara lain berkongsi...
Eh Dia Tak Marah Sarah Hildebrand Disimbah Air Oleh Kekasih Tarik Perhatian Ramai

Eh Dia Tak Marah Sarah Hildebrand Disimbah Air Oleh Kekasih Tarik Perhatian Ramai

papar berkaitan - pada 15/1/2019 - jumlah : 507 hits
iapa yang tidak mengenali dengan pelakon yang kini sedang hangat diperkatakan menerusi wataknya sebagai Nadine dalam drama Pujaan Hati Kanda Watak Sarah Hildebrand buat ramai geram Namun siapa sangka video yang dirakam oleh kekasih Sarah me...
Disebut Salah Satu Bumn Bangkrut Oleh Prabowo Ini Bantahan Garuda Indonesia

Disebut Salah Satu Bumn Bangkrut Oleh Prabowo Ini Bantahan Garuda Indonesia

papar berkaitan - pada 15/1/2019 - jumlah : 179 hits
Vice President Corporate Secretary Garuda Indonesia Ikhsan Rosan membantah perusahaannya jadi salah satu badan usaha milik negara BUMN bangkrut oleh Calon Presiden nomor urut 02 Prabowo Subianto Menurutnya Garuda Indonesia saat ini tengah b...
18 Tahun Pengalaman Dan Kini Digelar Pawang Ular Oleh Penduduk Kampung Rupa Rupanya Lelaki Ini Tanggung Sengsara

18 Tahun Pengalaman Dan Kini Digelar Pawang Ular Oleh Penduduk Kampung Rupa Rupanya Lelaki Ini Tanggung Sengsara

papar berkaitan - pada 13/1/2019 - jumlah : 398 hits
18 Tahun Pengalaman Dan Kini Digelar Pawang Ular Oleh Penduduk Kampung Rupa rupanya Lelaki Ini Tanggung Sengsara18 Tahun Pengalaman Dan Kini Digelar Pawang Ular Oleh Penduduk Kampung Rupa rupanya Lelaki Ini Tanggung Sengsara
Remaja 15 Tahun Lari Dari Rumah Ibu Bapa Merayu Anaknya Pulang Punca Gadis Ini Lari Diceritakan Oleh Bapanya

Remaja 15 Tahun Lari Dari Rumah Ibu Bapa Merayu Anaknya Pulang Punca Gadis Ini Lari Diceritakan Oleh Bapanya

papar berkaitan - pada 13/1/2019 - jumlah : 893 hits
Remaja 15 Tahun Lari Dari Rumah Ibu Bapa Merayu Anaknya Pulang Punca Gadis Ini Lari Diceritakan Oleh BapanyaRemaja 15 Tahun Lari Dari Rumah Ibu Bapa Merayu Anaknya Pulang Punca Gadis Ini Lari Diceritakan Oleh Bapanya
Inspektor Aleza Lakonan Abby Abadi Kembali Dalam Gerak Khas 2019

Inspektor Aleza Lakonan Abby Abadi Kembali Dalam Gerak Khas 2019

papar berkaitan - pada 29/12/2018 - jumlah : 793 hits
December 28 2018 Gerak Khas pasti tidak akan melupai kelibat Inspektor Aleza yang pernah menggegarkan set drama itu sejak ia mula ditayangkan pada 1999 hingga 2007 Namun watak itu disenyapkan selepas pelakonnya Abby Abadi atau nama sebenar ...
Video Naik Tingkat 7 Tiba Tiba Dekat Tingkap Lori Lalu Netizen Troll Drama Lakonan Remy Ishak Ada Scene Tak Logik

Video Naik Tingkat 7 Tiba Tiba Dekat Tingkap Lori Lalu Netizen Troll Drama Lakonan Remy Ishak Ada Scene Tak Logik

papar berkaitan - pada 29/12/2018 - jumlah : 729 hits
Siapa peminat drama Melayu mesti tahu drama baru gandingan Remy Ishak dan Mira Filzah Pujaan Hati Kanda Drama ni disiarkan setiap Isnin hingga Jumaat pada jam 7 malam di Slot Akasia TV3 Macam yang pernah terjadi sebelum ni mesti akan ada pe...
Court Allows Forfeiture Of Rm1 1mil From Illegal Deposit Taking Scheme Investors

Wanita Mca Calls On Govt To Tackle Brain Drain Generate Job Opportunities

Keningau Fa Buat Kejutan Gol Awal

Gsk Raya Open House Dan Minggu Imunisasi Sedunia

Muda Slams Pro Israel Us Professor S Remark At Local Varsity Talk

The Dab 1a A Limited Edition Electric Production Motorcycle From France

Beli Rak Rempah 3 Tingkat

Nearly 500 Lawsuits Filed Against Sabah Govt Hajiji



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan


Karakteristik Generasi Z Memahami Cara Mereka Mendapatkan Informasi

Pertama Kali Guna Servis Cuci Karpet

Kmum Dakwa Insiden Syarahan Pro Israel Disengajakan

Kronologi Serangan Israel Terhadap Iran

Of Second Rate White People And Malaysia Pushing For Genocide

Malaysia Weighs Casino Licence To Revive Forest City