Laaa Azmin Ke Saman Kalau Tak Betul


  APA YANG MENDORONG HAZIQ MEMBUAT PENGAKUAN ? TIADA KERJA CARI KERJA ? PEGI KE PULAU BATU DI GALAS ? ATAU ADA AGENDA POLITIK ?Azmin Nafi Terbabit Video Lucah, cari dari mana sumber berita dan saman !  jangan tunggu !
MENTERI Hal Ehwal Ekonomi, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali menafikan sekeras-kerasnya pembabitannya dalam video lucah yang tersebar sejak semalam dan menyifatkannya sebagai satu tuduhan jahat dan kejam.
Timbalan Presiden PKR itu menegaskan, beliau yakin siri fitnah itu adalah komplot jahat untuk mencemarkan reputasi dan keperibadian serta menjatuhkan dan memusnahkan karier politiknya.
“Saya yakin kerja jijik ini telah dimulakan beberapa bulan lalu berdasarkan perkembangan politik semasa melalui intimidasi terhadap keselamatan diri dan keluarga pada minggu terakhir Ramadan serta tuduhan rasuah yang tidak benar dan tidak berasas.Lokman bidas pemimpin Umno pertahan Azmin     Anggota Majlis Terttinggi (MT) Umno Lokman Noor Adam membidas kepimpinan partinya kerana dikatakan mempertahankan Menteri Hal Ehwal Ekonomi Mohamed Azmin Ali berhubung dakwaan skandal seksnya.
Ini susulan pemangku presiden Umno Mohamad Hasan menggesa parti itu untuk tidak mengambil kesempatan atas isu video seks tersebut dan bekas menteri belia dan sukan Khairy Jamaluddin meminta orang ramai berbuat perkara yang sama.
"Lebih memeritkan, satu dua kepimpinan Umno yang berkiblatkan Mahathir tampil mempertahankan Azmin selepas pengakuan Haziq dan melarang penyebaran video tersebut"Padahal, yang kita dedahkan kepada umum bukan video yang mengaibkan, tetapi adalah dokumen bukti pemindahan dana dari UEM Group Bhd ke akaun yang dikatakan milik Azmin," dakwa Lokman dalam suatu kenyataan hari ini.
Semalam, pemimpin Umno itu menggesa polis untuk menyiasat kesahihan video seks itu dan turut membuat laporan kepada SPRM mengenai dakwaan pemindahan wang itu.
UEM menafikan dakwaan pemindahan dana tersebut berkata syarikat berkenaan tidak memiliki akaun Maybank cawangan Kuala Lumpur atau akaun dengan nombor yang tertera dalam dokumen yang dikatakan itu.
Terdahulu hari ini, Haziq yang juga ketua pemuda PKR Santubong mengakui dia salah seorang individu di dalam video seks itu.
Bagaimanapun, Azmin menafikan video tersebut, berkata akan mengambil tindakan undang-undang terhadap tuduhan yang disifatkannya sebagai "komplot jahat untuk mencemarkan reputasi dan keperibadiannya." 
"Saya telah mengarahkan para peguam saya untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap individu yang membuat tuduhan-tuduhan jahat serta terhadap pelaku lain,” katanya.
Kenyataan Lokman yang menyentuh pemimpin Umno ini pula dibuat sebagai memberi maklum balas terhadap Adun PKR Azmizam Zaman Huri.
Semalam, Azmizam mempertikaikan kepantasan Lokman bertindak balas terhadap dakwaan video itu dan mempersoalkan jika ahli MT Umno itu tidak tidur.
Mengulas kenyataan Azmizam itu, Lokman mengakui yang dia memang tidak dapat tidur semalaman memikirkan hal video tersebut.
"Ya, memang saya tidak tidur selepas (menerima video seks) itu kerana saya terus menulis kenyataan media dan draf laporan SPRM serta laporan polis itu sendiri. 
"Bagaimana saya boleh tidur dalam keadaan, lelaki didalam video itu dikatakan mahu diangkat oleh Dr Mahathir menjadi perdana menteri menggantikan beliau," katanya lagi.

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://abnnasution.blogspot.com/2019/06/laaa-azmin-ke.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Lokman Slams Umno Leaders For Defending Azmin

Lokman Slams Umno Leaders For Defending Azmin

papar berkaitan - pada 13/6/2019 - jumlah : 388 hits
Umno supreme council member Lokman Noor Adam has hit out at leaders of his own party for allegedly defending Economic Affairs Minister Mohamed Azmin Ali over a sex scandal This follows acting Umno president Mohamad Hasan urging the party to...
Astaufirughallah Umi Hafilda Dedahkan Darah Memancut Keluar Dari Dubur Azmin

Astaufirughallah Umi Hafilda Dedahkan Darah Memancut Keluar Dari Dubur Azmin

papar berkaitan - pada 12/6/2019 - jumlah : 1076 hits
Rentetan dari video akhir zaman yang sedang panas kini di media sosial melibatkan individu berstatus Menteri kanan dan dikatakan mirip Azmin Ali Ini respon daripada adik Azmin iaitu Umi Hafilda Ali di media sosial Kamu buang mak mcm sampah ...
Sampai Bila Azmin Mahu Berdiam Diri

Sampai Bila Azmin Mahu Berdiam Diri

papar berkaitan - pada 12/6/2019 - jumlah : 355 hits
Alamak satu lagi kejutan berlaku Belum pun Azmin Ali sempat menafikan sama ada lelaki dalam video seks sumbang yang didakwa menyerupainya itu adalah dirinya atau tidak pasangan dalam video terbabit telah pun lebih dulu muncul membuat pengak...
Portal Sabah Dedah Dokumen Dan Video Mirip Azmin Ali Dengan Lelaki

Portal Sabah Dedah Dokumen Dan Video Mirip Azmin Ali Dengan Lelaki

papar berkaitan - pada 12/6/2019 - jumlah : 1519 hits
video dikatakan rakaman perbualan dan chat juga disebarkan di youtubekemungkinan ini berlaku kerana pertembungan sengit pihak Azmin dengan Anwar Politik tidak ada belas kasihan dan mungkin perangkap ini untuk memberi ugutan kepada yang cuba...
Azmin Ali S New Official Press Statement

Azmin Ali S New Official Press Statement

papar berkaitan - pada 13/6/2019 - jumlah : 402 hits
NEW PRESS RELEASEI DENY THE PERSON IN THE VIDEO IS ME THIS MOVE IS AIMED AT BRINGING ME DOWN I AM UPSET ABOUT THIS WHICH SHOULD NO LONGER HAPPEN IN POST GE14 MALAYSIA I AM GOING TO SUE THE TWO PEOPLE IN THE VIDEO I AM NOT GOING TO RESIGN I ...
Anwar Says He Spoke To Azmin At Length

Anwar Says He Spoke To Azmin At Length

papar berkaitan - pada 13/6/2019 - jumlah : 416 hits
PKR president Anwar Ibrahim said today that he has recently spoken at length with his deputy Mohamed Azmin Ali Anwar said this outside the PKR headquarters in Petaling Jaya where the party s political bureau is scheduled to convene for its ...
Azmin Wants His Accuser Jailed Under Qazaf

Azmin Wants His Accuser Jailed Under Qazaf

papar berkaitan - pada 13/6/2019 - jumlah : 222 hits
Tun Dr Mahathir Mohamad also accused Anwar Ibrahim of sexual misconduct in 1998 without the required 4 witnesses but was never jailed under Qazaf An aide to Datuk Seri Azmin Ali will lodge a police report in Putrajaya tomorrow after two wav...
Saya Sama Sekali Tidak Akan Tunduk Kepada Tindakan Tindakan Pengecut Ini Azmin

Saya Sama Sekali Tidak Akan Tunduk Kepada Tindakan Tindakan Pengecut Ini Azmin

papar berkaitan - pada 13/6/2019 - jumlah : 140 hits
Menteri Hal Ehwal Ekonomi Datuk Seri Mohamed Azmin Ali KUALA KUMPUR Datuk Seri Mohamed Azmin Ali menyifatkan rakaman video lucah yang dikaitkan dengan beliau sebagai komplot jahat Ia bertujuan mencemarkan reputasi dan keperibadian beliau ba...
Tahap Empat Babitkan Keseluruhan Kulit Otot Dan Tulang Ini Gambaran Lecur Mengikut Tahap

Kenyataan Cukai Jalan Oleh Bjak

Kecewa Makanan Potluck Sekolah Anak Tak Disentuh Ikutlah Apa Budak Suka Makan Bukan Kita

Guideline Needed For Maintenance Of Old Trees In Kl Ft Minister

Pertumbuhan Berterusan Wall Street Hijau Untuk Hari Ketiga Berturut Turut

218 Fibonaci

Don T Let Renovations Ruin Your Home And Your Budget Or Some Tips For Choosing A Contractor

5 Tips And Ways That Can Help You To Reduce Body Fat



Biodata Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra Yang Kahwin Bersuamikan Emran Rijal

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dr Pontianak Astro Warna Sooka

10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri


Apakah Surat Asy Syu Ara Disebut Juga Surat Pemusik

Terapkan Budaya Kemas Dan Susun Di Mana Saja Anda Berada

Selepas Bersara Setiap Ringgit Berguna

Laundry Day Woes Say Goodbye To Lost Socks With Inchbug

Astrazeneca Akhirnya Tarik Balik Vaksin Covid 19 Selepas Pengakuannya Yang Mengejutkan

Buat Ujian Darah Menjelang Usia Menua