Kumpulan Jenis Foundation Wardah Pilih Yang Paling Pas Untukmu


Setiap kulit tentu memiliki kadar kecocokan yang berbeda dengan sebuah produk. Anda yang merupakan pengguna produk Wardah, hal tersebut juga pastinya terjadi dan Anda alami. Dalam pemilihan foundation, Wardah memiliki berbagai macam produk foundation.
Anda bisa memilih produk foundation tersebut sesuai dengan yang Anda butuhkan. Apa saja jenis foundation Wardah yang dapat menjadi pilihan terbaik Anda? Tentunya cek dulu kondisi kulit Anda dan pilih yang tepat sesuai dengan referensi berikut ini!
Jenis Foundation Wardah yang Sesuai Untuk Kulit Wardah Luminous Creamy Foundation
Produk Wardah Luminous Creamy Foundation merupakan salah satu foundation Wardah yang dapat membantu menyembunyikan masalah bintik – bintik berwarna hitam serta bekas jerawat. Tekstur dari Wardah Luminous Creamy Foundation creamy dan lembut yang menjadikan produk yang satu ini dapat bertahan dalam jangka waktu yang lama.
Tekstur dari Wardah Luminous Creamy Foundation yang sangat lembut menjadikannya tidak mudah pudar ketika diaplikasikan di wajah. Wardah Luminous Creamy Foundation bebas minyak dan merupakan sebuah produk terbaik yang dapat memberikan perlindungan UV bagi kulit wajah Anda.
Anda bisa mendapatkan Wardah Luminous Creamy Foundation dengan harga 40 ribu rupiah saja. Wardah Luminous Creamy Foundation hadir dalam beberapa varian warna diantaranya sheerpink, light beige, beige dan natural.
Wardah Luminous Liquid Foundation
Wardah Luminous Liquid Foundation adalah sebuah bedak cair yang dapat memberikan kesan alami pada kulit. Foundation ini merupakan sebuah foundation cair dengan formula yang nyaman sehingga dapat mengcover kulit wajah Anda dengan sangat baik.
Wardah Luminous Liquid Foundation menjadi produk foundation Wardah terbaik yang dapat menyamarkan noda hitam, bekas jerawat dan warna kulit yang tidak merata. Kelebihan dari Wardah Luminous Liquid Foundation adalah tidak lengket dan mampu menyerap dengan sangat baik.
Wardah Luminous Liquid Foundation sangat cocok untuk sehari – hari karena formulanya sangat ringan. Jenis foundation Wardah yang satu ini juga berfungsi sebagai control minyak di wajah dan bersifat non comedogenik.
Jika Anda memiliki jenis kulit berminyak, maka menggunakan Wardah Luminous Liquid Foundation dianjurkan. Perlindungan terhadap sinar UV matahari juga bisa Anda dapatkan dengan produk yang satu ini. Anda bisa dapatkan Wardah Luminous Liquid Foundation dengan harga mulai dari 40 ribu rupiah.
Wardah Exclusive Liquid Foundation
Wardah Exclusive Liquid Foundation bentuknya cair. Foundation yang satu ini mengandung perlindungan UV dan agen teknologi soft focus yang dapat membantu menutupi garis – garis halus pada kulit Anda.
Tekstur dari Wardah Exclusive Liquid Foundation sangat ringan yang menjadikan foundation ini dapat diserap oleh kulit dengan sangat mudah. Formulanya sendiri sangat lembut dan ringan sehingga tidak akan membuat wajah Anda berjerawat.
Didalam Wardah Exclusive Liquid Foundation terdapat kandungan minyak absorber yang menjadikan kulit Anda bebas minyak. Wardah Exclusive Liquid Foundation merupakan produk yang  dapat membantu melembabkan kulit, mengandung pearl extract, UV protection, dan vitamin E.
Produk ini sangat cocok untuk kulit normal dan berminyak. Anda bisa dapatkan Wardah Exclusive Liquid Foundation dengan harga 70 ribu rupiah saja. Tersedia juga dalam 5 varian warna yaitu Sandy Beige, Sheer Pink, Coffee Beige dan Natural Beige.
Itulah beberapa jenis foundation Wardah yang dapat menjadi pilihan terbaik Anda. Semoga informasi diatas menjadi informasi yang menginspirasi Anda.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://meenikah.com/kumpulan-jenis-foundation-wardah-pilih-yang-paling-pas-untukmu

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Wujud Kumpulan Deep State Lakukan Kudeta Pas Tuntut M Luar Jelaskan

Wujud Kumpulan Deep State Lakukan Kudeta Pas Tuntut M Luar Jelaskan

papar berkaitan - pada 10/4/2019 - jumlah : 264 hits
Statut Rom PH serang Majlis Raja Raja PARTI Islam Se Malaysia menuntut penjelasan daripada YB Menteri Luar Negeri yang mengatakan mengenai wujud kumpulan deep state yang berkemungkinan melakukan kudeta ke atas kerajaan Beliau berkata demiki...
Informasi Khutbah Jumaat Pilih Bersama Musa Atau Firaun Pas Atau Dap

Informasi Khutbah Jumaat Pilih Bersama Musa Atau Firaun Pas Atau Dap

papar berkaitan - pada 26/4/2019 - jumlah : 251 hits
Suntingan dari Khutbah Jumaat Ditulis oleh Sodiq Fajar Ikhwani fiddin jamaah shalat dan khutbah Jumat rahimakumullahSesungguhnya pertentangan antara al Haq dan al Bathil adalah bagian dari persoalan yang telah baku dan pasti dan ini telah m...
Informasi Jelmaan Komunis Di Sebalik Pemilu Indonesia Presiden Pas

Informasi Jelmaan Komunis Di Sebalik Pemilu Indonesia Presiden Pas

papar berkaitan - pada 23/4/2019 - jumlah : 284 hits
SAYA mengikuti secara terperinci Pilihan Raya Presiden Indonesia yang telah berlangsung begitu rupa kerana rakyat Malaysia juga perlu mengetahui dan bersimpati kepada Indonesia negara bangsa serumpun dan seagama paling berjiran bahkan adany...
Pas Mycity Kini Ditawarkan Untuk Perjalanan Tanpa Had Pada Mrt Lrt Monorail Dan Brt

Pas Mycity Kini Ditawarkan Untuk Perjalanan Tanpa Had Pada Mrt Lrt Monorail Dan Brt

papar berkaitan - pada 23/4/2019 - jumlah : 266 hits
Hari ini Prasarana Malaysia Berhad telah memperkenalkan pas MyCity 1 hari dan MyCity 3 hari khas buat penggunaan perjalanan tanpa had Pas ini boleh digunakan pada perkhidmatan Sunway Line Mass Rapid Transit Light Rail Transit Monorail dan B...
Pas Jamin Kekal Kontrak Sosial Jika Tadbir Putrajaya Presiden Pas

Pas Jamin Kekal Kontrak Sosial Jika Tadbir Putrajaya Presiden Pas

papar berkaitan - pada 23/4/2019 - jumlah : 299 hits
TELUK INTAN PAS akan terus mempraktikkan Kontrak Sosial dalam masyarakat majmuk di negara ini sekiranya berkuasa mentadbir Putrajaya kerana penting bagi keharmonian kaum supaya negara kekal aman Perkara tersebut dinyatakan Presiden PAS Dato...
Pendekatan Amanah Lebih Kepada Akhlak Pas Pula Menghukum

Pendekatan Amanah Lebih Kepada Akhlak Pas Pula Menghukum

papar berkaitan - pada 23/4/2019 - jumlah : 262 hits
Pengarah Komunikasi AMANAH Khalid Samad menegaskan parti itu mengamalkan pendekatan yang mementingkan akhlak berbeza dengan Pas yang lebih kepada menghukum Menteri Wilayah Persekutuan itu berkata pendekatan akhlak adalah yang lebih baik dan...
Arab Cari Senjata Barat Cari Minyak Presiden Pas

Arab Cari Senjata Barat Cari Minyak Presiden Pas

papar berkaitan - pada 23/4/2019 - jumlah : 295 hits
FIRMAN Allah Dan berpegang teguhlah kamu semua kepada tali Allah dan janganlah kamu bercerai berai dan ingatlah nikmat Allah kepada kamu ketika kamu dahulunya bermusuh musuhan lalu Allah menjinakkan di antara hati kamu maka menjadilah kamu ...
Pemuda Pas Mahu Jentera Parti Bersiap Sedia Hadapi Pru15

Pemuda Pas Mahu Jentera Parti Bersiap Sedia Hadapi Pru15

papar berkaitan - pada 24/4/2019 - jumlah : 290 hits
TEMERLOH Semua jentera Pas diminta bersedia berikutan parti itu menjangka PRU15 bakal diadakan lebih cepat seawal 2021 selari dengan PRN Sarawak Ketua Pemuda Pas Pusat Khalil Abdul Hadi berkata jangkaan itu berikutan kecelaruan politik yang...
Informasi Tolak Ekploitasi Wanita Untuk Hiburan Pas Sarawak

Informasi Tolak Ekploitasi Wanita Untuk Hiburan Pas Sarawak

papar berkaitan - pada 25/4/2019 - jumlah : 290 hits
HALAMAN HIBURANMiss Grand Antara hiburan budaya dan maruahDEWAN Pemuda PAS Negeri Sarawak menolak sebarang bentuk penganjuran yang mengekploitasikan wanita untuk tujuan hiburan melampau seperti dalam acara Miss Grand 2019 yang bertempat di ...
Lesson In Economics From Hawkers Rebellion

Too Soon To Tell Analyst Says On Mipp S Prospects In Pn

Court Allows Forfeiture Of Rm1 1mil From Illegal Deposit Taking Scheme Investors

Govt Opposition Should Agree On Redelineation Formula Says Bersatu Man

Kuala Kubu Baharu Of Fortress On Estuary And Lee S Legacy

Keningau Fa Buat Kejutan Gol Awal

Malayia S Forex Trading Landscape Opportunities And Challenges

Wanita Mca Calls On Govt To Tackle Brain Drain Generate Job Opportunities



Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023


Vivo Malaysia Memperkenalkan Inisiatif Eksklusif Untuk Pengguna Celcomdigi Di Malaysia

Meet Studio Your New Favorite Way To Develop Wordpress Locally

Buat Apa Jika Terseliuh

Lafaz Zikir Hari Jumaat Dan Selawat Nabi Serta Fadhilatnya

Apa Itu Istighfar

21 Amazing Mother S Day Gifts For The Food Lover