Kitohana Produk Penjagaan Wajah Untuk Mengekalkan Kelembapan Kulit Wajah


KITOHANA | Produk Penjagaan Wajah Untuk Mengekalkan kelembapan Kulit WajahKulit wajah adalah anggota badan yang paling mudah untuk kelihatan seperti keing,pucat dan mpaling mudah terdedah dengan pelbagai mekanisma yang berlegar-legar di ruang udara. hendak pula apabila kurang minum air, lagi cepat nampak kesan di wajah. Jadi khaty telah bersua muka dengan satu produk iaitu KITOHANA yang mana fokus utamanya adalah untuk melembabkan wajah.Produk KITOHANA datang dari Korea. Sememangnya sebuah negara yang cukup pesat dan kaya dengan produk untuk kecantikan wajah. Produk KITOHANA ini diformulasikan tanpa Parabens, Pthalates,, Formaldehyde, Sulfates ( termasuk SLS dan SLES ), Mineral Oil, Diethanolamine ( DEA ), Frangrance dan animal ingrediants. Produk KITOHANA juga dihasilkan daripada baha-bahan yang selamat dan berkualiti mengikut garis panduan EWG ( Enviroment Working Group ) sebagai garis panduan untuk penjagaan kulit yang baik.


Produk KITOHANA juga memfokuskan pelbagai MOIST LI CIOUS bagi mengekalkan keseimbangan kelembapan kulit wajah secara optimum. Set KITOHANA juga menggabungkan dan mengolahkan nya agar penghiratan kekal sepanjang hari dengan bahan semulajadi supaya kelihatan lebih berseri, pinkish, muda dan segar. Untuk pengetahuan anda, produk ini sesuai untuk semuajeniskulit termasuklah yang sensitif.
1. KITOHANA FOAMING CLEANSER- ianya merupakan pembersih harian bebas sabun. Ia digunakan untuk membersihkan wajah secara lembut dan buih-buih itu dapat manjakan kulit wajah anda.- Ianya juga terdiri daripada bahan semulajadi seperti Centella, Minyak Biji Delima, Aloe Vera, Allantoin, Acid Hyaluronic dan Trehalose yang boleh meningkatkan kadar antioksida, melindungi kulit dari radikal bebas dan menenangkan serta menghidrta kulit.

2. KITOHANA AQUA MASK- Ianya adalah untuk rawatan wajah. Selepas anda cuci muka, gunakanlah pula Aqua Mask pada waktu hujung minggu ataupun waktu terluang anda. Ianya mempunyai bau yang menenangkan dan enak, dan yang paling seronok sejuka maca ada aircond. Aqua Mask ini lebih kepada melembabkan kulit wajah.- Teridiri daripada Asid Hyaluronik, Urea dan Sodium PLA dan Aloe Vera yang boleh menghalang dehidrasi dan mengurangkan garis-garis halus.- Ambil sedikit dan sapu ke wajah dan leher. Biarkan 15 minit , kemudian bilas dengan air.

3. KITOHANA AQUA ESSENCE-Kitohana essence pula digunakan dalam penjagaan kulit korea sebagai cara terbaik untuk rutin penjagaan kulit mereka. Teksturnya agak pekat dan mudah menyerap ke dalam kulirt wajah.-Ianya juga boleh melembabkan kulit secara optimum dan menyalurkan nutrient penting ke sel-sel kulit serta membaik pulih tisu kulit dan meningkatkan keanjalan kulit wajah. Selain itu, ianya juga melambatkan tanda-tanda penuaan seperti kedutan dan garis halus
-Kitohana Aqua Essence ni mengandungi Asid Hyaluronic, Aloe Vera, ekstrak bunga matrikaria dan derivatif ekstrak akar licorice dan minyak biji delima yang dapat menghidrat dengan optimum, menyembuh, melembut, melega dan memberi perlindungan kepada kulit.. Essence ini sangat ringan dan mudah menyerap ke dalam kulit.. 


4. KITOHANA DAY PROTECTOR-Selepas itu anda kena ambil Day Protector  supaya kulit sentiasa terlindung dari cahaya matahari.. Day Protector ni bertindak sebagai pelembap yang boleh kembalikan seri pada kulit menjadikan kulit lebih muda untuk lebih lama..
-Kitohana Day Protector ni mengandungi natrium PCA dan asid hyaluronik yang memberikan penghidratan yang bukan berminyak berfungsi sebagai pelembap semulajadi.. Ekstrak lidah buaya dan ekstrak matricaria pula dapat menenangkan dan menyembuhkan kulit semasa hydroxyacetophenone mengurangkan kemerahan dan menyegarkan kulit.. Selain itu, ia juga ditambah  dengan minyak biji delima dengan antioksidan untuk melindungi kulit daripada kerosakan akibat UV dan penuaan.-ianya sangat  cepat menyerap dan tak melekit.. Teksturnya warna putih dan ringan . Selepas itu, wajah jadi selesa dan terasa gebu macam kapas.
Guna pada waktu pagi selepas bersihkan wajah. Sapu krim pada muka dan leher secara nipis.. 

 5. KITOHANA NIGHT CREAM-Ianya merupakan satu produk yang dihasilkan khas untuk waktu malam yang sangat bagus dalam melembapkan kulit secara mendalam, menenangkan kemerahan dan merangsang kulit serta dapat meningkatkan keanjalan kulit sekaligus dapat mengembalikan keremajaan kulit.. Jadi bila guna night cream, esok pagi tengok di cermin muka nampak glowing gitu.

Ianya juga dapat membaikpulih, meremajakan dan menyuburkan kulit dengan ekstrak botani.. Sodium Hyralurunate dan natrium PCA yang terkandung dalam night cream ni berfungsi untuk melembapkan manakala vitamin E pula menggalakkan penyembuhan kulit yang rosak.kolagen juga diadun Bersama  bagi meningkatkan keanjalan kulit sementara argireline pula dapat mengurangkan kedutan.. Ada lagi yang best, dalam krim ni juga ada ekstrak minyak biji delima tau dimana ia kaya dengan antioksidan dan vitamin c yang mampu melawan radikal bebas.


6. Kitohana O² Bubbly Mask
-Ini lain sikit, apabila anda guna, akan terjadi buih-buih kecil halus. .. Ia berfungsi untuk menghilangkan kotoran, minyak berlebihan dan menghasilkan kulit yang lebih cerah . Ianya dirumuskan dari bahan-bahan semulajadi seperti Aleo Vera, asid hyaluronik dan minyak biji delima untuk menjadikan kulit lebih berseri. Penting jika anda mahu mendapatkan kulit kelihatan lebih lembut, licin, sihat, lebih muda dan garis-garis halus serta kedutan akan berkurangan.

-Anda boleh ambil 2@3 kali seminggu. Bersihkan wajah sebelum ambil . Awas bahagian mata dan bibir ya. Biarkan selama 5-10 minit dan kemudian bilas. Bilas dengan air yang mengalir ya.

Jadi selesai dengan sedikit info ya, di bawah khaty sediakan set untuk memudahkan anda memilih yang mana satu anda suka. Ada untuk siang, malam dan minggu. nak cantik kena rajin dan teliti sikit. Sabar dan istiqomah itu penting. Tidak salah mencuba, jika tidak serasi maka cari sehingga melekat di hati. 





Info lanjut seperti di bawah :-


WEBSITE | INSTAGRAM | FACEBOOK


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.khatyaiman.com/2019/12/kitohana-produk-penjagaan-wajah-untuk-mengekalkan-kelembapan-kulit-wajah.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Suchi Cleanser Pencuci Muka Aqua Cacteen Untuk Kelembapan Kulit Wajah

Suchi Cleanser Pencuci Muka Aqua Cacteen Untuk Kelembapan Kulit Wajah

papar berkaitan - pada 24/12/2019 - jumlah : 600 hits
Assalamualaikum Bertemu lagi kita hari ini dalam tema sharing is caring p hihi so straight to the point lah ye so qaseh nak teruskan untuk sharing hari ni of course tentang kecantikan dah nak masuk 2020 ni ada lagi ke yang tak gemar cuci mu...
Orgga Produk Organik Untuk Kulit Wajah Sihat

Orgga Produk Organik Untuk Kulit Wajah Sihat

papar berkaitan - pada 24/12/2019 - jumlah : 464 hits
Produk Organik Kulit Wajah OrggaOrgga sejujurnya pertama kali Mai dengar jenama ini Tertanya tanya juga Mai dibuatnya mengapa namanya begitu Rupanya produk jenama ini menggunakan bahan bahan organik dan semula jadi Padanlah produk yang diha...
Kitohana Moist Li Cious Rejim Penjagaan Untuk Semua Jenis Kulit

Kitohana Moist Li Cious Rejim Penjagaan Untuk Semua Jenis Kulit

papar berkaitan - pada 30/12/2019 - jumlah : 371 hits
Kitohana Moist Li Cious Rejim Penjagaan Untuk Semua Jenis Kulit Ekhm lama rasanya kinah tak cerita pasal skincare kan Selalu share pasal makan makan je Kali ni kita tukar niche beauty pula Hari ni kinah nak kongsi dengan korang dengan satu ...
Kitohana O Bubbly Mask Menyegarkan Mencerahkan Meremajakan Kulit Wajah

Kitohana O Bubbly Mask Menyegarkan Mencerahkan Meremajakan Kulit Wajah

papar berkaitan - pada 25/12/2019 - jumlah : 399 hits
Sebagai wanita haruslah menggunakan mask atau topeng wajah dalam set penjagaan kecantikan di mana untuk digunakan sekali atau dua kali dalam seminggu Dengan mask wajah ini dapat merawat melembapkan dan mencerahkan wajah dari segala masalah ...
Dapatkan Wajah Mulus Dengan Kulit Buah Pepaya

Dapatkan Wajah Mulus Dengan Kulit Buah Pepaya

papar berkaitan - pada 24/12/2019 - jumlah : 337 hits
Dapatkan wajah mulus dengan kulit pepaya Begini caranya Oleskan bagian dalam kulit pepaya pada wajah yang sudah dibersihkan selama 1 menit Diamkan selama 2 menit sebelum dibilas Lakukan 2 minggu sekali atau 1 bulan sekali Pepaya mengandung ...
Tren Kecantikan Tak Hanya Urusan Kulit Dan Wajah Vagina Pun Kerap Jadi Sasaran Buat Oplas

Tren Kecantikan Tak Hanya Urusan Kulit Dan Wajah Vagina Pun Kerap Jadi Sasaran Buat Oplas

papar berkaitan - pada 28/12/2019 - jumlah : 282 hits
Tak hanya wanita yang sudah menikah bahkan tak sedikit remaja yang juga tertarik buat oplas vagina Katanya biar lebih pede
Kulit Tak Cantik Waktu Pregnant Itu Normal Jangan Hentam Pakai Produk Sembarangan

Kulit Tak Cantik Waktu Pregnant Itu Normal Jangan Hentam Pakai Produk Sembarangan

papar berkaitan - pada 1/1/2020 - jumlah : 381 hits
Wanita sememangnya sukakan kecantikan Mengandung mahupun tidak kecantikan adalah salah satu perkara yang dititikberatkan oleh kaum ibu Mahu tampil berkeyakinan serta memikat hati suami Mungkin ada sesetengah wanita hamil tidak suka melawa t...
Derma365 Skin Sensitive Solution Penjagaan Kulit Bagi Seisi Keluarga

Derma365 Skin Sensitive Solution Penjagaan Kulit Bagi Seisi Keluarga

papar berkaitan - pada 30/12/2019 - jumlah : 586 hits
DERMA365 Skin Sensitive Solution Penjagaan Kulit Bagi Seisi Keluarga Penjagaan kulit adalah aspek yang sangat penting untuk kita semua Tak kira lah jantina umur dan pelbagai lapisan masyarakat sekalipun Kulit kot mestilah kena extra care ka...
Kulit Sensitif Patut Pakai Produk Baru Hada Labo Sensitive Hydrating

Kulit Sensitif Patut Pakai Produk Baru Hada Labo Sensitive Hydrating

papar berkaitan - pada 30/12/2019 - jumlah : 358 hits
Anda alami keadaan seperti kulit kering terasa ketat merengsa gatal gatal atau kemerahan Kemungkinan anda miliki kulit jenis sensitif Kulit sensitif disebabkan faktor luaran seperti cuaca pencemaran udara dan pendedahan kepada sinaran UV ya...
Nasi Briyani Kukus Padu Sedap Uii Percuma Ayam Briyani Untuk Ibu Mengandung Patutla Ramai Beratur Beli

Nak Rasa Cromboloni Sedap Boleh Ke Flour Crown Jitra

Aku Ceraikan Isteri Ikut Kehendak Dia Sebab Dia Tak Pandai Buat Air Ikut Tekak Keturunan Kami

Nostalgia Bedak Sejuk

Buah Ciku 10 Khasiat Pelbagai Jenis Penyakit

Stop The Drip Stay Warm A Guide To Oil Tank Replacement Services

Kempen Pn Dijangka Menggila Selepas Usaha Serang Kerajaan Tak Berhasil

Kelantan Kereta Rumah Ditembak Suspek Diburu Polis



5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard


How To Choose A Patent Lawyer In New York For Your Invention

Ai Text Humanizer Bridging The Gap Between Ai And Human Writing

Pas Anggap Terlalu Awal Bincang Pertukaran Mb Perlis

Khaled Loyal Umno Voter Base Is Shrinking

Perkampungan Sunnah Ke 9 Kangar Perlis

Calon Bersatu Prk Kkb Tidak Dapat Sokongan Parti Pas