Kita Yang Pandang Belakang Anak Okay Je Siti Nurhaliza Kongsi Cerita First Day Aafiyah Sekolah


Baru-baru ini Dato’ Sri Siti Nurhaliza ada berkongsi yang anak sulungnya sudah mula bersekolah. Melalui posting di laman Instagramnya, dia turut memuat naik foto bersama suami dan Siti Aafiyah yang lengkap memakai uniform sekolah. Teruja untuk menceritakan tentang pengalaman menghantar anak ke sekolah, Dato’ Siti turut untuk berkongi tentang hal ini ketika melakukan sesi LIVE bersama pengikutnya.
Artikel Menarik: [“Ibu Nak Nangis Tapi Tahan Je.” Aafiyah Dah Sekolah, Siti Nurhaliza Sayu Hati!]

“Aafiyah memang suka dapat sekolah. Waktu bawa dia tour sekolah dulu pun memang dia happy sangat. Bila nampak playground lagilah dia seronok sampai melompat-lompat.”
Tambah Dato’ Siti, ketika dia dan suami menghantar Aafiyah ke sekolah, anak mereka terus buka kasut dan masuk tanpa memandang ke belakang lagi. “Kami pula yang panggil, suruh dia salam ibu dan ayah dulu. Dia pun patah balik dan salam kami, lepas tu terus jalan semula. Tak ada pandang belakang dah.”

Dato’ Siti juga memberitahu dia yang asyik memandang ke belakang. Risau kalau-kalau Aafiyah keluar dan mencarinya. Sebagai ibu, dah tentu dia risau kalau anaknya menangis tapi turut melahirkan rasa syukurnya kerana semuanya okay.

“Alhamdulillah, tak menangis. Harapnya dia konsisten sampai bila-bila,” kata Dato’ Siti lagi. Menurut penyanyi terkenal ini lagi, ketika bangun pagi Aafiyah juga tidak cranky dan teruja. Memandangkan anaknya itu tidur awal, jadi dia sangat bersemangat untuk ke sekolah hari itu.
Artikel Menarik: [Ibu Ini Kongsi Manfaat Urut Bayi Secara Konsisten. Anak Kurang Meragam & Sihat]
Kata Dato’ Siti lagi, ketika di sekolah ada guru Aafiyah menghantar video. Dapat dilihat di video tersebut Aafiyah sangat seronok mengikut rentak lagu dan menari bersama rakan sekelas. Dato’ Siti melahirkan rasa syukur kerana Aafiyah enjoy di sekolah dan mendengar arahn dengan baik.
Di dalam sesi LIVE tersebut juga Dato’ Siti ada berkongsi yang Aafiyah membuat marketing di sekolah. “Saya ada bekalkan Beaukids untuk dia ke sekolah. Dia minum dan cakap pula dengan kawan-kawan untuk minum Beaukids kerana ia akan buat mereka jadi kuat,” cerita Dato’ Siti sambil tersenyum.

Selain itu, Dato’ Siti juga ada berkongsi tentang sekolah yang dia dan suami pilih untuk Aafiyah. Menurutnya, sekolah itu adalah sekolah yang mengetengahkan pembelajaran Islamik. Biarpun Aafiyah sudah belajar mengaji, doa-doa harian dan solat dengan Teacher Na di rumah tetapi diharapkan dengan bersekolah dapat membuatkan bacaannya lebih baik dan dapat belajar berkongsi.
Ikuti sharing Dato’ Siti di video ini;

**Sumber video: Selebriti Malaysia
“Di sekolah dia boleh belajar dengan lebih baik dan boleh belajar berkongsi sebab kalau tidak semuanya dia punya. Dengan adik pun tak berkongsi.”
Biarpun pada hari pertama tersebut Dato’ Siti tidak sempat untuk berjumpa dengan Aafiyah ketika anaknya pulang dari sekolah, dia meminta untuk Teacher Na tanyakan pada anaknya mahu tak ke sekolah lagi. Menurutnya, Aafiyah seronok mahu ke sekolah lagi.

Harapan Dato’ Siti agar anaknya terus semangat dan semoga boleh menjadi pemimpin yang baik di sekolah. “Tunggu-tunggu, ada depan mata. Tiba-tiba dah masuk sekolah. Tak lama lagi adik pula sekolah,” tambah Dato’ Siti dalam kebahagiaan.

Untuk lebih banyak info terkini jom sertai Telegram Pa&Ma D Parents (https://t.me/pamadparents) atau channel Telegram Pa&Ma (https://t.me/majalahpama) sekarang!
The post “Kita Yang Pandang Belakang, Anak Okay Je.” Siti Nurhaliza Kongsi Cerita First Day Aafiyah Sekolah! appeared first on Pa&Ma.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.majalahpama.my/kita-yang-pandang-belakang-anak-okay-je-siti-nurhaliza-kongsi-cerita-first-day-aafiyah-sekolah/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Ibu Nak Nangis Tapi Tahan Je Aafiyah Dah Sekolah Siti Nurhaliza Sayu Hati

Ibu Nak Nangis Tapi Tahan Je Aafiyah Dah Sekolah Siti Nurhaliza Sayu Hati

papar berkaitan - pada 13/6/2022 - jumlah : 121 hits
Ibu mana yang tidak sayu hati melepaskan anak kecilnya yang sebelum ini sentiasa di bawah jagaan kini melangkah ke alam persekolahan Penyanyi nombor satu negara Dato Siti Nurhaliza turut merasai kesayuan yang sama bila mana melepaskan anak ...
Selalu Dengar Cerita Je First Time Tengok Ayah Jun Somin Kongsi Foto Ibu Bapa

Selalu Dengar Cerita Je First Time Tengok Ayah Jun Somin Kongsi Foto Ibu Bapa

papar berkaitan - pada 11/6/2022 - jumlah : 139 hits
Sibuk dengan rakaman Running Man dan penggambaran drama Cleaning Up Jun So min nampaknya sempat meluangkan masa bersama keluarganya ARTIKEL BERKAITAN Terbaru pelakon wanita itu telah memuat naik beberapa foto ketika dia meluangkan masa bers...
Datuk Siti Nurhaliza Bel M Terfikir Ada Bodyguard Untuk Anak Ini Sebabnya Buat Ramai Tak Tahu

Datuk Siti Nurhaliza Bel M Terfikir Ada Bodyguard Untuk Anak Ini Sebabnya Buat Ramai Tak Tahu

papar berkaitan - pada 24/6/2022 - jumlah : 219 hits
Penyanyi dan juga usahawan terkenal Datuk Siti Nurhaliza merupakan seorang yang dikenali ramai jadi tidak hairanlah kemana sahaja dia pergi akan menjadi perhatian ramai Tidak kira menghadiri majlis rasmi atau bersantai bersama keluarga soso...
Kalau Anak Senyap Membisu Dekat Sekolah Mungkin Dia Menghidap Selective Mutism

Kalau Anak Senyap Membisu Dekat Sekolah Mungkin Dia Menghidap Selective Mutism

papar berkaitan - pada 14/6/2022 - jumlah : 113 hits
Mungkin ada di antara anak anak kita pemalu orangnya Bila bercakap di rumah macam burung kakak tua tak berhenti henti Tapi bila di sekolah atau luar rumah anak yang petah bercakap boleh bertukar senyap membisu Sama seperti perkongsian bapa ...
Wanita Ini Kongsi Cerita Bekas Suami Dari Sweden Jadi Biawak Hidup

Wanita Ini Kongsi Cerita Bekas Suami Dari Sweden Jadi Biawak Hidup

papar berkaitan - pada 4/6/2022 - jumlah : 595 hits
Peribahasa bagai mendukung biawak hidup bermaksud menolong orang yang akhirnya menyusahkan diri kita Baru baru ini isu biawak hidup hangat dibincangkan di media sosial apabila perkongsian dari wanita ini tentang bekas suaminya mencuri tumpu...
Hasil Infak Wanita Terharu Dapat Beli Motosikal Serendah Rm1 Untuk Hantar Anak Ke Sekolah

Hasil Infak Wanita Terharu Dapat Beli Motosikal Serendah Rm1 Untuk Hantar Anak Ke Sekolah

papar berkaitan - pada 14/6/2022 - jumlah : 170 hits
Masih ramai lagi rakyat Malaysia yang terpaksa menanggung kesempitan hidup dan terpaksa mengeluarkan kos yang tinggi bagi menyara keluarga yang besar Terbaharu impian seorang suri rumah memiliki kenderaan sendiri untuk menguruskan anak anak...
Mama Menitiskan Air M4ta Apabila Anak Sulung Selamat Berkhatan Wan Emir Cerita Suasana

Mama Menitiskan Air M4ta Apabila Anak Sulung Selamat Berkhatan Wan Emir Cerita Suasana

papar berkaitan - pada 13/6/2022 - jumlah : 163 hits
Perkongsian yang dibuat pasangan Mira Filzah dan suaminya Wan Emir Astar yang memaklumkan anak sulung mereka Wan Khair Amir selamat menjalani proses bersunat pada usianya 30 hari mendapat perhatian netizen Menerusi perkongsian berkenaan mer...
Keserasian Dipuji Seohyun Kongsi Dapat Bergaul Baik Dengan Na Inwoo Untuk Jinxed At First

Keserasian Dipuji Seohyun Kongsi Dapat Bergaul Baik Dengan Na Inwoo Untuk Jinxed At First

papar berkaitan - pada 22/6/2022 - jumlah : 144 hits
Siapa yang tengah seronok layan drama lakonan Seo hyun dan Na In woo Jinxed At First kini BACA Berdasarkan webtoon dengan nama yang sama Jinxed At First merupakan kisah romantik fantasi mengenai seorang lelaki malang dan miskin bertemu deng...
Mama Menangis Khatan Anak Usia 1 Bulan Mira Filzah Kongsi Pengalaman

Mama Menangis Khatan Anak Usia 1 Bulan Mira Filzah Kongsi Pengalaman

papar berkaitan - pada 13/6/2022 - jumlah : 117 hits
Sebak sedih terharu cemas begitulah perasaan yang dirasai oleh seorang ibu apabila anak lelaki akan dikhatankan Lebih mencemaskan jiwa apabila anak yang bakal dikhatankan masih terlalu kecil Begitulah perasaaan yang dirasai oleh selebriti t...
8 Karakter Di Drama Korea Ini Bisa Jadi Contoh Bahwa Emansipasi Bukan Cuma Cita Cita Wanita Indonesia

Transformation From The Top Down Hajiji S Exemplary Leadership In Sabah

Bukan Ulama Lantikan Politik Sendiri Tu Ular Dalam Semak

La Dolce Vita Cranking The Vespa Gt 200 Up To Eleven

Filem Mustaqim

8 Kelebihan Daun Pudina Untuk Kesihatan Dalaman Dan Luaran

April 18 2024 Pesan Orang Alim

Penyokong Pn Jangan Bongkak Dan Takabbur



Kisah Restoran Colonel Sanders Selain KFC Yang Tidak Boleh Dikembangkan

Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi

Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia


Bila Kau Rajin Nak Tolong Kerja Orang

Perjanjian Allah Swt Dengan Kaum Bani Israil

Mushroom Jellyfish House By Ttdesign Vn In Tan Hiep Vietnam

Vanishing Landscape

Dapat Hadiah Hari Jadi

Keyakinan