Kisah Pembunuhan Paling Sadis Keluarga Watt


Christopher Lee Watts (lahir tahun 1985) dan Shanann Cathryn Watts (lahir tahun 1984) berkahwin pada tahun 2012. Sepanjang enam tahun tempoh perkahwinan, mereka berdua telah dikurniakan dua orang anak perempuan iaitu Bella Marie Watts (lahir tahun 2013) dan
Celeste Cathryn (lahir tahun 2015).

Chris bekerja sebagai pengendali syarikat minyak Anadarko, manakala Shanann pula adalah pekerja syarikat pemasaran bertingkat. Pada tahun 2015, pasangan ini telah diisytiharkan bangkrap.

Keluarga WattTanggal 13 Ogos 2018, Shanann terus pulang ke rumah sebaik sahaja urusan kerjanya selesai.

Hari berikutnya, rakan Shanann iaitu
Nickole Utoft Atkinson bertindak melaporkan kehilangan Shanann serta dua orang anak perempuannya. Laporan itu terpaksa dibuat kerana Shanann bukan sahaja terlepas temu janji dengan doktor, bahkan juga dia langsung tidak membalas sebarang teks mesej yang dihantar oleh Nickole.

Sejurus pihak polis membuat pemeriksaan di kediaman Chris, mereka mendapati barang peribadi kepunyaan Shanann seperti beg duit, cincin, telefon pintar, kunci kereta dan barang-barang lain dalam posisi teratur dan kemas. Jadi, tidak timbul unsur jenayah buat sementara waktu.

Operasi pencarian segera dilancarkan. Dalam satu wawancara Chris di televisyen, dia merayu agar isteri dan juga anak-anaknya kembali ke pangkuannya.

"Kalau awak masih dekat luar sana, pulanglah. Kalau ada sesiapa yang menculik isteri saya, tolong kembalikan dia. Saya perlu berjumpa dengan mereka semua.Saya perlu berjumpa dengan mereka semua lagi. Rumah ini tidak lengkap tanpa kehadiran mereka."

Lokasi Mayat Shanann
Dua hari selepas kejadian, Chris telah ditahan serta-merta ekoran gagal dalam ujian poligraf.

Dalam satu sidang media, pihak polis mengeluarkan kenyataan bahawa pihak mereka telah menemui mayat Shanann di dalam sebuah kubur cetek yang terletak di tanah kawasan tempat kerja Chris. Mayat Bella dan Celeste pula ditemui pada hari berikutnya di dalam tangki minyak mentah iaitu tidak jauh dari kubur Shanann.

Pada mulanya, Chris memberitahu pihak polis di mana sebelum kejadian berlaku, dia telah meluahkan hasratnya untuk bercerai dengan Shanann. Tidak lama selepas itu, Chris melihat sendiri menerusi kamera pengawasan bayi bagaimana isterinya itu mencekik Celeste dan kemudian memasuki ke dalam bilik Bella. Dek kerana berasa marah, Chris bertindak untuk mencekik Shanann sampai mati. Mayat ketiga-tiga mangsa seterusnya dimasukkan ke dalam kereta untuk dibawa ke tempat kerja Chris.

Polis yang berasa curiga dengan cerita Chris telah menjalankan siasatan terperinci. Hasilnya, Chris didapati ada menjalinkan hubungan sulit dengan rakan sekerjanya yang bernama Nichol Kessinger. Perkara ini adalah sesuatu yang memang dinafikan oleh Chris pada sebelumnya.

Sejak mayat mangsa itu ditemui, orang ramai berpusu-pusu untuk meninggalkan anak patung, bunga dan lilin di halaman rumah Shanann


KEJADIAN SEBENAR

Manusia yang langsung tidak berhati perut. Lagi teruk daripada binatang. Rasanya itulah ungkapan sesuai untuk Chris Watt. Binatang pun sayangkan anak.

13 Ogos 2018. Berlaku pertengkaran antara Shanann dan Chris. Punca pertengkaran itu adalah disebabkan Shanann telah mengetahui hubungan sulit yang dijalinkan antara Chris dengan rakan sekerjanya. Chris yang gagal mengawal perasaan seterusnya telah bertindak mencekik Shanann sampai mati. Apa yang menyedihkan Shanann mati bersama bayi kandungannya yang baru saja mencecah usia 15 minggu. Kalau diikutkan, bayi lelaki itu bakal diberi nama sebagai Niko Lee Watts.

Tiba-tiba muncul pula si Bella. Dia melihat Shanann terbaring dalam keadaan tidak lagi brenyawa.

"Kenapa dengan ibu?" Tanya Bella.

Mayat Shanann digulung dengan cadar sebelum disumbat masuk ke dalam kereta. Chris kemudian memandu menuju ke tempat kerjanya dengan membawa Bella dan Celeste sekali.

Sampai di lokasi kejadian, Chris tanpa berlengah terus mengeluarkan mayat Shanann dari kereta. Salah seorang daripada anaknya kemudian bertanya,

"Apa yang ayah sedang cuba lakukan dengan ibu ni?"

Tanpa sebarang rasa keperimanusiaan, Chris menekup hidung Celesete dan kemudiannya Bella.

Sebelum ditekup, Bella sempat bertanya,

"Adakah saya akan jadi macam Cece (Celeste)?" (Adakah saya akan dibunuh seperti Cece?)

Chris bertindak untuk membuang mayat kedua-dua anaknya ke dalam tangki minyak mentah terlebih dahulu sebelum menanam mayat Shanann.

Ayah Shanann iaitu Frank Rzucek gagal menahan sebak.
Selepas perbicaraan demi perbicaraan, Chris akhirnya mengaku bersalah atas semua pertuduhan yang dikenakan terhadap dirinya. Dia telah dijatuhkan hukuman penjara seumur hidup tanpa sebarang parol. Perkara ini adalah atas permintaan keluarga Shanann sendiri.

Sementara itu, ayah Shanann dalam satu kenyataannya terhadap Chris,

"Saya amanahkan awak untuk menjaga anak serta cucu saya, bukannya untuk membunuh mereka."

PEREMPUAN SIMPANAN

Pada November 2018, perempuan simpanan Chris iaitu Nicole Kessinger akhirnya tampil secara umum bagi menjelaskan perkara yang sebenar.

Menurut Nicole, dia dan Chris mula menjalinkan hubungan sekitar bulan Julai 2018. Kata Nicole lagi, Chris memberitahu bahawa dia di ambang proses penceraian dengan Shanann.

Walau bagaimanapun, sebaik saja berita kehilangan Shanann serta anak-anaknya tersebar, Nicole terus mempersoalkan perkara itu kepada Chris. Ekoran berasa was-was dengan penjelasan Chris, Nicole segera menghubungi pihak berkuasa bagi membantu siasatan.

Chris Watt : Definisi sebenar manusia yang bertopengkan syaitan. sumber dari https://www.facebook.com/wan.sheehan

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.adarain.com/2019/12/kisah-pembunuhan-paling-sadis-keluarga.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Kisah Nyata Kucing Jadi Penyelamat Satu Keluarga Di Mojokerto Seusai 3 Kali Diteror Ular Kobra

Kisah Nyata Kucing Jadi Penyelamat Satu Keluarga Di Mojokerto Seusai 3 Kali Diteror Ular Kobra

papar berkaitan - pada 24/12/2019 - jumlah : 285 hits
Seekor kucing kampung bewarna putih menjadi penyelamat satu keluarga di Mojokerto dari teror ular kobra Betapa tidak berkat keberanian kucing ular kobra berhasil dilawannya Kisah ini pun menjadi viral Teror ular kobra masuk ke kawasan permu...
Kisah Paling Seram Dalam Hidup

Kisah Paling Seram Dalam Hidup

papar berkaitan - pada 23/12/2019 - jumlah : 774 hits
KISAH PALING SERAM DALAM HIDUP Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera to all my lovely readers Pagi ini terpanggil untuk berkongsi kisah seram yang baru sahaja berlaku hari Jumaat lalu dan pengalaman seram yang pernah dilalui Sebelum ni saya...
Kronologi Pembunuhan Sadis Siswa Sd Di Katingan Dengan Cara Dipenggal

Kronologi Pembunuhan Sadis Siswa Sd Di Katingan Dengan Cara Dipenggal

papar berkaitan - pada 10/12/2019 - jumlah : 176 hits
Polisi mengungkap kasus penemuan jasad siswa sekolah dasar tanpa kepala di Desa Tumbang Mahup Kecamatan Katingan Hulu Katingan Kalimantan Tengah Sebelum dibunuh dengan cara dipenggal korban lebih dahulu disodomi pelaku Hasil penyidikan iden...
Kisah Pilu Keluarga Abun Terkurung Di Rumah Sendiri

Kisah Pilu Keluarga Abun Terkurung Di Rumah Sendiri

papar berkaitan - pada 11/12/2019 - jumlah : 229 hits
Sandry pun memperlihatkan foto foto sebelum adanya pembangunan Lewat foto tersebut terlihat bahwa sebelumnya ada gang yang kira kira lebarnya hanya bisa dilalui motor Gang tersebut satu satunya akses keluar masuk keluarga Pak Abun selama le...
Kisah Enno Lerian Tulang Punggung Keluarga Berjuang Hidup Dan Tinggal Di Kontrakan

Kisah Enno Lerian Tulang Punggung Keluarga Berjuang Hidup Dan Tinggal Di Kontrakan

papar berkaitan - pada 10/12/2019 - jumlah : 238 hits
Mantan penyanyi cilik Enno Lerian menceritakan kisah pilu nya di masa lalu Enno merupakan tulang punggung keluarga yang berjuang hidup di Jakarta dan tinggal di kontrakan sempit
Polisi Tetapkan 1 Tersangka Pembunuhan Sadis Di Curup Bengkulu

Polisi Tetapkan 1 Tersangka Pembunuhan Sadis Di Curup Bengkulu

papar berkaitan - pada 24/12/2019 - jumlah : 217 hits
Penyidik Kepolisian Resor Rejang Lebong Polda Bengkulu menetapkan satu tersangka dalam kasus pembunuhan sadis di wilayah Kota Curup pada 12 Desember 2019
Bilik Tetamu Pusat Islam Uum Tempat Paling Strategik Untuk Menginap

Bilik Tetamu Pusat Islam Uum Tempat Paling Strategik Untuk Menginap

papar berkaitan - pada 11/12/2019 - jumlah : 535 hits
sidebar push Bilik Tetamu Pusat Islam UUM Tempat Paling Strategik Untuk Menginap Allhamdulillah Kali kedua saya menginap di Bilik Tetamu Pusat Islam USM Kampus Utama Pulau Pinang Kat Pusat Islam ni ada 6 buah kalau tak silap saya bilik teta...
Pengajar Dan Tenaga Kesehatan Jadi Posisi Paling Dibutuhkan Dalam Seleksi Cpns 2020

Pengajar Dan Tenaga Kesehatan Jadi Posisi Paling Dibutuhkan Dalam Seleksi Cpns 2020

papar berkaitan - pada 11/12/2019 - jumlah : 208 hits
Menteri Pendayagunaan Aparatur Negara dan Reformasi Birokrasi Tjahjo Kumolo mengatakan pendaftaran Calon Pegawai Negeri Sipil di tahun 2020 akan kembali dibuka jika kuota tahun ini belum mencukupi
9 Kerja Freelance Dengan Pendapatan Paling Tinggi 2019

9 Kerja Freelance Dengan Pendapatan Paling Tinggi 2019

papar berkaitan - pada 12/12/2019 - jumlah : 538 hits
Revolusi Perindustrian Ke Empat dan ledakan teknologi telah banyak mengubah cara manusia menjalani hidup di Abad ini Pekerjaan Freelance semakin menjadi pilihan untuk generasi millenial dan semakin mainstream di bantu oleh teknologi yang se...
Jenis Pelaburan Terbaik Di Malaysia

Kenaikkan Harga Hotel Bajet Bakal Jejaskan Industri Pelancongan Negara

Datin Thalia Terkilan Dengan Sikap Buruk Pembantu Rumahnya

Honor Lancar Empat Peranti Baharu Honor Pad 9 5g Honor X7b 5g Honor Magicbook X 16 Honor Band 9

Either You Are For The Working Class Or Against It Anwar You Can T Both Run With The Foxes And Hunt With The Hounds

Pm Political Stability Making Malaysia Valued Investment Destination

Persatuan Hotel Bajet Sarankan Penggunaan Pekerja Asing Untuk Industri Perhotelan

Kkb Polls Respect Mca S Decision To Boycott Campaign



8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023

Biodata Dan Umur Adik Tantari Penyanyi Lagu Viral Rindu Hatiku Rindu Pesilat Cilik


Time Crunched Car Care How Mobile Washes Save The Day

Semakin Ramai Kanak Kanak Masuk Hospital Akibat Vape E Rokok

Home Detention Najib Keputusan Lembaga Pengampunan Atau Bukan

Mainkan Peranan Anda Dan Gunakan Semangat Pasukan Untuk Menaikkan Piala Thomas

Tiga Lelaki Bakar Anak Kucing Diburu Polis

Prk Kkb Ini Soal Maruah Mca Wee Tetap Pendirian Tak Bantu Kempen