Kisah Benar Datuk Jadikan Perempuan Simpanan Sebagai Teman Sekatil Sahaja


Foto sekadar hiasan.
‘Aina hanya layak jadi teman rnjang sahaja…’ | Bercerita mengenai ‘teman’ baru Datin X yang seorang ini, memang pening kepala dibuatnya. Aina yang dulunya berasal dari Perak, duduk di perkampungan Felda kini nasib hidupnya berubah menjadi wanita kaya-raya.
Tak perlu bekerjalah kalau ada yang ‘membela’! Datuk Azlan menjalin hubungan dengan Aina a.k.a perempuan simpanannya sudah puluhan tahun! Tipulah anak bininya tidak tahu tentang kewujudan si Aina ini. Detik pertemuan mereka bermula sewaktu Aina menjadi kerani untuk syarikat hartanah Datuk Azlan.
Orangnya pula boleh tahan kacak, waktu itu Datuk Azlan pun muda lagi baru 40 tahun. Apa lagi, Aina menggunakan segala aset yang ada pada dirinya untuk menawan hati bosnya itu. Badannya yang sememangnya lentik sengaja dia pakai dress ketat-ketat ke pejabat. Lekuk tubuhnya nyata menggiurkan! Kebetulan pula Datuk Azlan pula bermata keranjang. Aina pancing mngsanya dengan kecantikannya. Akhirnya terjeratlah Datuk Azlan.
Dek kerana terlalu angau dengan si Aina, Datuk Azlan hadiahkan banglo dua tingkat di Damansara Height buatnya. Apa lagi cuci kaki sajalah Aina pun. Bahagia tak terkira dirinya. Sakan dia membeli-belah untuk perabot di rumah. Nak beli di kedai perabot ternama saja.
Tanpa segan silu dia beritahu Datin X,
“Datuk dari dulu sampai sekarang kalau balik ke rumahnya tentu akan berasmradana dengannya!” J1jik Datin X dengar. Tak perlulah nak bagitahu hal-hal macam tu. Tak hingin nak tahu pun!
Itu belum masuk cerita apabila Datin Natrah datang menyerangnya, selamba dia kata “Hey, perempuan kau yang tak reti jaga lelaki jangan nak salahkan aku pula.”
Walaupun usianya hampir separuh daripada Datin Natrah, lancang saja mulutnya pertahankan dirinya. Pernah Datin Natrah upah kereta melanggarnya. Mujur panjang umurnya. Hanya patah tangan sahaja. Tapi dengar cerita awal-awal sahaja Datin Natrah mengmuk bagai nak g1la. Sekarang langsung tidak. Dia dah pasrah lah kot lakinya ketagih dengan perempuan seperti Aina. Asalkan duit yang diberi suaminya bulan-bulan lumayan. Sekurang-kurangnya dapatlah merawat duka di hati yang memang tidak akan terubat.
Hidup Aina pula tidak ubah seperti di sangkar emas. Walaupun dia memiliki barangan mewah tetapi kemana dia pergi, dengan siapa dia bertemu semuanya harus diberitahu kepada Datuk Azlan. Tas Chanelnya saja lebih daripada 10 buah beg! Dia memang rakus berbelanja. Tapi dia tidak boleh jadi sosialit yang boleh ke majlis dan bergaya dengan persalinan label perekanya. Atau masuk ke majalah memperagakan koleksi walk-in-closetnya seperti teman-temannya yang lain. Mampus Datuk Azlan naik hantu.
Saban waktu ada saja pihak perhubungan awam untuk jenama Chanel ke, Hermès ke, Dior ke, dan lain-lain menjemputnya ke majlis. Ya lah dia adalah regular customer di butik mereka. Jawapannya memang tidaklah. Jika ke majlis-majlis Datuk Azlan pasti bersama Datin Natrah. Tidak pernah di bawa Aina bersamanya. Kerja g1la namanya jika membawa Aina ke majlis-majlis di ibukota. Dia pula ahli politik, habislah kedudukannya jika ketahuan ramai tentang perempuan simpanannya.
Pavilion dan KLCC je lah tempat Aina bergaya bersama teman-temannya untuk sesi minum-minum kopi. Masa itu dia akan pasang badan habis-habisan.
Kawan-kawan si Aina ni pun tak ramai kerana dikongkong Datuk Azlan. Nak jumpa mak ayah di kampung jenuh dia memujuk Datuk Azlan. Katanya paling lama boleh di kampung empat hari sahaja. Itupun kalau Hari Raya. Kalau tidak, balik hari sahajalah dari perak ke Kuala Lumpur. Aina pula pandai simpan rahsia akan statusnya sebagai perempuan simpanan.
Dia membohongi ibu dan ayah kononnya kerja jadi pengurus di syarikat gergasi di KL. SPM pun tak habis dikatanya jadi pengurus! Aduhai kesian orang tuanya kena tipu hidup-hidup. Bosan Datin X dengar jadual hidupnya saban hari. Bersantai dengan kawan-kawan, tengok tv, beli barang dapur, dan menunggu Datuk Azlan untuk beri servis. Get a life please!
Yang peliknya, kenapa Aina tidak mahu jadi isteri nombor dua saja. Sedih Datin X memikirkan sudah puluhan tahun Aina hidup bergelumang dengan mksiat. Tidak takutkah dengan dosa yang menggunung? Timbul rasa kasihan di hati melihat hidupnya yang sedemikian rupa. Selalu juga Datin X bercakap baik-baik, memujuknya agar kembali ke pangkal jalan dan bertaubat.
Dengan Datin X dia bercerita dia rupanya memang desperate sangat nak kahwin dengan Datuk Azlan. Hampir setiap kali bertemu dipujuk rayunya Datuk untuk menikahinya. Aina sendiri pun sudah benar-benar mencintai Datuk Azlan tetapi Datuk Azlan tidak ingin menikahinya. Aina hanya layak menjadi teman rnjangnya sahaja. Tidak lebih daripada itu.
Menitis juga air mata Aina menceritakan derita yang ditanggungnya sejak sekian lama.
Hari ini dia sudah berusia 42 tahun, dan dia masih setia menjadi hamba nfsu serakah Datuk Azlan. Datin X suruh dia tinggalkan saja Datuk Azlan dan mulakan hidup baru. Tak fasal-fasal dia melenting. Katanya dia tak nak lagi hidup susah. Dia sudah selesa dengan gaya hidup mewahnya walaupun tidak bebas.
Katanya sekurang-kurangnya dapatlah dia kirim RM2,000 setiap bulan pada mak dan ayahnya buat belanja makan dan adik-adiknya. Kalau itu takdir hidupnya dia terima. Betul dungu si Aina ini. Yalah lupa pula Datin X, sekolahnya pun tidak habis. Bila difikir-fikirkan balik, ya betul sekarang Aina masih cantik, masih ‘bergetah’ tapi nanti kalau dia sudah tua, mahukah lagi Datuk Azlan ‘bersama’ dengannya? I can’t afford to help narrow-minded people like her! Hidup bertuankan wang ringgit dan bergelumang dosa. – Datin X via Blog Mazeer
The post Kisah Benar – Datuk Jadikan Perempuan Simpanan Sebagai Teman Sekatil Sahaja appeared first on MFADHLY.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://mfadhly.net/2019/02/06/kisah-benar-datuk-jadikan-perempuan-simpanan-sebagai-teman-sekatil-sahaja/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Kisah Sebenar Disebalik Tragedi Kemalangan Maut Tiga Beradik Perempuan Yang Pasti Menyentuh Hati Ramai Netizen

Kisah Sebenar Disebalik Tragedi Kemalangan Maut Tiga Beradik Perempuan Yang Pasti Menyentuh Hati Ramai Netizen

papar berkaitan - pada 8/2/2019 - jumlah : 841 hits
Semalam negara dikejutkan dengan berita kem4tian tiga beradik yang terkorban dalam kem4langan selepas kenderaan yang dinaiki mereka bertembung dengan kenderaan lain di Jalan Tanah Merah Pasir Mas dekat Bukit Tuku Pasir Mas Kelantan Mangsa F...
Tandas Awam Bakal Ada Alat Pengesan Elak Perokok Tegar Jadikan Tandas Awam Sebagai Tempat Melepaskan Gian Merokok

Tandas Awam Bakal Ada Alat Pengesan Elak Perokok Tegar Jadikan Tandas Awam Sebagai Tempat Melepaskan Gian Merokok

papar berkaitan - pada 29/1/2019 - jumlah : 568 hits
IPOH Kementerian Perumahan dan Kerajaan Tempatan sedang mengkaji mekanisme sesuai yang boleh digunakan untuk mengatasi tabiat perokok yang gemar merokok di dalam tandas awam Timbalan Menterinya Datuk Raja Kamarul Bahrin Shah Raja Ahmad Baha...
Salahkah Jika Saya Dilahirkan Sebagai Perempuan Adakah Kelahiran Saya Tidak Diterima

Salahkah Jika Saya Dilahirkan Sebagai Perempuan Adakah Kelahiran Saya Tidak Diterima

papar berkaitan - pada 28/1/2019 - jumlah : 1144 hits
Apa salah saya dilahirkan sebagai perempuan Adakah kelahiran saya tidak diterima Jangan sangka anak kecil tak ada perasaan Lelaki atau perempuan both jantina ada kelebihan masing masing Ada sebab Allah jadikan perempuan dan jugak lelaki As ...
Berani Bertemu Bakal Mentua Tanda Lelaki Benar Benar Inginkan Anda Jadi Teman Hidupnya

Berani Bertemu Bakal Mentua Tanda Lelaki Benar Benar Inginkan Anda Jadi Teman Hidupnya

papar berkaitan - pada 11/2/2019 - jumlah : 243 hits
Berani Bertemu Bakal Mentua Tanda Lelaki Benar Benar Inginkan Anda Jadi Teman Hidupnya Lelaki ramainya rasa gugup apabila mahu berjumpa dengan bakal mentua Rasa gugup disebabkan risau jika mentua suka atau tidak dengan dirinya sendiri Atas ...
Nilai Rm Berbohong Tidak Akan Jadikan Pembohongan Dulu Jadi Benar

Nilai Rm Berbohong Tidak Akan Jadikan Pembohongan Dulu Jadi Benar

papar berkaitan - pada 2/2/2019 - jumlah : 304 hits
Sebelum PRU14 Ringgit turun kerana Najib PH panggil Rakyat turunkan Najib Najib pun turun Selepas PRU14 Ringgit turun kerana Trump Bukan salah PH Dengan ini Rakyat mesti bersedia Rakyat mungkin dipanggil untuk turunkan Trump pada bila bila ...
Kisah Qayyum Aliffsyah Anak Angkat Datuk Alif Syukri Dipulangkan Semula

Kisah Qayyum Aliffsyah Anak Angkat Datuk Alif Syukri Dipulangkan Semula

papar berkaitan - pada 26/1/2019 - jumlah : 893 hits
Kisah Qayyum Aliffsyah anak angkat Datuk Alif Syukri Dipulangkan Semula Assalamualaikum Hai semua Sayu hati baca posting di Instgram Datuk Aliff Syukri Dan Datin Shahida tentang kisah anak angkatnya yang telah dipulangkan semula kepada ibu ...
Tak Perlulah Sampai Pergi Serang Pihak Ketiga Bila Suami Curang Angkatlah Darjat Kita Sebagai Seorang Isteri

Tak Perlulah Sampai Pergi Serang Pihak Ketiga Bila Suami Curang Angkatlah Darjat Kita Sebagai Seorang Isteri

papar berkaitan - pada 4/2/2019 - jumlah : 505 hits
Tak Perlulah Sampai Pergi Serang Pihak Ketiga Bila Suami Curang Angkatlah Darjat Kita Sebagai Seorang Isteri Wanita Ni Kongsikan Pengalamannya Sakit memang sakit bila melaluinya namun ada baiknya kita sebagai isteri jaga martabat diri kita ...
Dicurigai Sebagai Tukang Santet Wanita Ini Dibunuh Bersama 4 Anaknya

Dicurigai Sebagai Tukang Santet Wanita Ini Dibunuh Bersama 4 Anaknya

papar berkaitan - pada 10/2/2019 - jumlah : 395 hits
Dicurigai sebagai penyihir yang membunuh seorang gadis di India seorang perempuan dan empat anaknya dibunuh Atas peristiwa tersebut 6 pria ditangkap pihak berwenang Diwartakan ABC Rabu pembunuhan berawal dari kecurigaan terhadap perempuan t...
Tun M Jangan Gunakan Identiti Kaum Sebagai Pengukur Kekayaan Kemiskinan

Tun M Jangan Gunakan Identiti Kaum Sebagai Pengukur Kekayaan Kemiskinan

papar berkaitan - pada 9/2/2019 - jumlah : 240 hits
GEORGETOWN Identiti kaum tidak boleh dijadikan kayu pengukur untuk menilai kejayaan ekonomi kerana semua rakyat berpeluang untuk meraih kemajuan kata Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad hari ini Beliau berkata kerajaan sedang berusaha u...
8 Karakter Di Drama Korea Ini Bisa Jadi Contoh Bahwa Emansipasi Bukan Cuma Cita Cita Wanita Indonesia

Bukan Ulama Lantikan Politik Sendiri Tu Ular Dalam Semak

La Dolce Vita Cranking The Vespa Gt 200 Up To Eleven

Filem Mustaqim

8 Kelebihan Daun Pudina Untuk Kesihatan Dalaman Dan Luaran

April 18 2024 Pesan Orang Alim

Wee Barking Up The Wrong Tree

Bersih Slams Hulu Selangor Funds Ahead Of Kuala Kubu Baharu Polls



Kisah Restoran Colonel Sanders Selain KFC Yang Tidak Boleh Dikembangkan

Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi

Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia


Amalan Paling Minima Mendapatkan Lailatul Qadar

Yang Nilai Baik Dan Buruk Itu Dari Allah Bukan Dari Manusia

Oh Baju Melayu

First Blog Post

Pra Pesanan Samsung Ai Tv Berpeluang Memenangi Hadiah Bernilai Rm140 000

Insider Tricks Stylists Use To Make Clothes Fit Perfectly