Kini Anda Boleh Tukar Mata Ganjaran Diantara Sunway Pals Dan Malaysia Airlines Enrich Miles


Kini Anda Boleh Tukar Mata Ganjaran Diantara Sunway Pals Dan Malaysia Airlines Enrich Miles. Assalammualaikum semua! Berita gembira buat anda yang suka membeli belah di Sunway. Anda boleh kumpul mata ganjaran dan seteruskan tukar ke Enrich Miles! Best kan? Ia adalah inisiatif yang bagus. Sebab Ruby tak sempat nak kumpul Enrich Miles. So bila ada pertukaran begini. Boleh la dapat tebus bag Malaysia Airlines. Betul tak? Hahaha.
Kini Anda Boleh Tukar Mata Ganjaran Diantara Sunway Pals Dan Malaysia Airlines Enrich MilesSunway Pals hari ini mengumumkan perkongsian strategik pertama mereka dengan program penerbangan kerap Malaysia Airlines iaitu Enrich. Ia untuk memberi manfaat kepada ahli-ahlinya melalui kerjasama pertukaran mata ganjaran.
Bermula hari ini, inisiatif penukaran akan membolehkan ahli-ahli kedua-dua program meletakkan Mata Enrich Miles mereka atau Sunway Pals untuk mendapatkan pelbagai hadiah. Dengan itu mendapat lebih banyak nilai daripada program ganjaran. Kerjasama ini, membolehkan ahli Enrich untuk mengumpul mata ganjaran di pusat-pusat membeli belah Sunway dan cawangan Sunway Pal. Dari mata ganjaran tersebut, mereka akan dapat menggunakan mata ganjaran untuk menebus ganjaran penerbangan dan gaya hidup.


Naib Presiden Eksekutif Pejabat Eksekutif Kumpulan Sunway Evan Cheah berkata, “Dengan Tahun Melawat Malaysia 2020 yang bakal tiba. Pelancong di dalam dan luar negara akan dapat mengoptimumkan pilihan ganjaran mereka secara eksponen.”
Ahli Sunway Pals kini boleh menukar mata mereka untuk Enrich Miles dan menebus penerbangan di Malaysia Airlines, Firefly, MASwings, syarikat penerbangan perikatan oneworld, syarikat penerbangan rakan kongsi dan lain-lain hadiah gaya hidup Enrich. Sementara itu, ahli Enrich boleh menukar Miles mereka ke mata ganjaran Sunway Pals dan berbelanja di pusat membeli-belah Sunway dengan lebih 1,000 peniaga, bermain di taman tema Sunway, menginap di hotel Sunway, dan mendapatkan pemeriksaan kesihatan di pusat-pusat perubatan Sunway. Perkongsian itu akan mengukuhkan kesetiaan untuk kedua-dua ahli Sunway Pals dan Enrich Miles sambil meningkatkan pengalaman hebat pelanggan keseluruhan, “katanya.
Menurut Ketua Pegawai Pemasaran dan Pengalaman Pelanggan Malaysia Airlines, Lau Yin May, “Kerjasama dengan program kesetiaan Sunway Pals ini memberi inisiatif baru kepada ahli-ahli Enrich untuk mendapat lebih mata ganjaran dengan lebih banyak pilihan untuk berbelanja di pusat mebeli-belah Sunway “.
Beliau berkata, “Kerjasama ini juga menepati matlamat Fly Malaysia yang lebih besar daripada Malaysia Airlines, iaitu kempen yang bertujuan untuk berkongsi keindahan Malaysia dari sudut budaya, alam dan rakyatnya. Fly Malaysia juga bertujuan untuk mempromosikan perjalanan dengan memanfaatkan pengalaman perjalanan unik Malaysia untuk pelancong. ”
Jom Daftar Sunway Pals & Enrich MilesAcara pelancaran perkongsian Enrich & Sunway Pals telah diadakan di Sunway Pyramid hari ini yang menyaksikan ganjaran istimewa untuk ahli-ahli baru yang mendaftar untuk salah satu program kesetiaan, Enrich dan Sunway akan memulakan lebih banyak promosi bersama pada masa hadapan yang bertujuan untuk memperkukuh kesetiaan pelanggan sambil meningkatkan pengalaman keseluruhan ahli.
Disini telah diadakan aktiviti mengenali manfaat kedua-dua program. Seronok Ruby siapkan kesemua tugasan. 3 soalan unik Ruby telah jawab dengan jayanya.
1. Apakah manfaat Duty Free?
Boleh beli banyak dengan harga murah. Barang berjenama dijual pada harga mampu milik
2. Bagaimana daftar keahlian Enrich?
Scan QR Code di situ. Hehe
3. Namakan dua booth yang sedang berlangsung di acara ini?
Sunway Pals & Enrich
Kemudian ada Spin & Win dari Enrich Miles. Ruby dapat 200 Sunway Pals point. Seterusnya lucky draw, dapat RM 50 baucar Serai. Alhamdulillah.

Mengenai SUNWAY PALSSUNWAY PALS, program kesetiaan bersepadu terpantas Malaysia dan Sunway Group yang paling pesat di Malaysia, dilancarkan pada Februari 2014 dan kini mempunyai lebih 850,000 ahli. Di bawah program kesetiaan, ahli SUNWAY PALS menerima mata ganjaran dan pelbagai keistimewaan apabila mereka membuat pembelian hartanah, berbelanja di pusat membeli-belah milik Sunway, hotel, taman tema, kolej, universiti, hospital dan pelbagai pekedai yang mengambil bahagian serta mendapatkan ahli untuk menikmati manfaat parkir tanpa tunai dan jam tambahan tanpa dikenakan bayaran tambahan.
Mengenai Malaysia Airlines EnrichEnrich, program penerbangan kerap Malaysia Airlines membawa anda ke dunia yang istimewa, iaitu ganjaran gaya hidup, dan perkhidmatan. Dapatkan Enrich Miles apabila anda terbang dengan Malaysia Airlines, syarikat penerbangan oneworld dan syarikat penerbangan rakan Enrich. Anda juga boleh membeli Enrich Miles apabila anda menukar mata kad kredit anda, menempah penginapan hotel, menyewa kereta, membeli-belah, dan banyak lagi. Tebus Enrich Miles untuk penerbangan, peningkatan tempat duduk, akses lounge, baucar dan rakan Enrich. Nikmati pengalaman perjalanan dan gaya hidup yang hebat bersama Enrich Miles.
www.malaysiaairlines.com
www.instagram.com/malaysiaairlines
www.facebook.com/malaysiaairlines
www.instagram.com/sunwaypals
www.facebook.com/sunwaypalsloyalty


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.ruby.my/2019/11/kini-anda-boleh-tukar-mata-ganjaran.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Beberapa Album Filem Animasi Studio Ghibli Kini Boleh Distrim Menerusi Spotify Malaysia

Beberapa Album Filem Animasi Studio Ghibli Kini Boleh Distrim Menerusi Spotify Malaysia

papar berkaitan - pada 5/3/2020 - jumlah : 244 hits
Filem animasi Studio Ghibli ialah antara studio yang paling disegani di dunia kerana menghasilkan banyak filem yang mencapai tahap klasik Kebanyakan filem klasik ini diarahkan oleh Hayao Miyazaki yang menerima jolokan Walt Disney Asia Bagi ...
Pertembungan 3 Planet Boleh Dilihat Dengan Mata Kasar

Pertembungan 3 Planet Boleh Dilihat Dengan Mata Kasar

papar berkaitan - pada 27/2/2020 - jumlah : 213 hits
Berita gembira untuk semua skywatchers Penduduk Bumi berpeluang menyaksikan pertembungan 3 planet di langit Barat Daya Planet yang terlibat adalah Mercury Venus Jupiter Fenomena ini dikatakan boleh dilihat sehingga 2026 24 Mei sehingga 27 M...
Google Assistant Kini Boleh Membaca Laman Web Menerusi Arahan Suara

Google Assistant Kini Boleh Membaca Laman Web Menerusi Arahan Suara

papar berkaitan - pada 5/3/2020 - jumlah : 250 hits
Bangsa membaca ialah bangsa yang melawan Tetapi akui sahaja kebanyakan di antara kita tidak mempunyai masa untuk membaca kerana kesibukan di tempat kerja dan kurangnya masa lapang Google hari ini memperkenalkan ciri baru pada Google Assista...
Ingin Lari Dari Topik Yang Menyedihkan Malaysia Boleh

Ingin Lari Dari Topik Yang Menyedihkan Malaysia Boleh

papar berkaitan - pada 20/2/2020 - jumlah : 247 hits
Assalamualaikum uollz Intro dan dailog di bawah mungkin buat orang nak muntah sikit tapi niat sebenar bukan itu so readers silalah bertahan hingga ke penulisan yang terakhir sebelum membuat sebarang kesimpulan yang aneh ye Kekeke At least a...
Boleh Menangis Perokok Diseluruh Malaysia Bila Tengok Gambar Ni

Boleh Menangis Perokok Diseluruh Malaysia Bila Tengok Gambar Ni

papar berkaitan - pada 6/3/2020 - jumlah : 277 hits
Sungguh kreatif pemilik restoran ini sudah pasti perokok akan berasa serba salah untuk merokok di dalam restoran itu Gurau kasar nampak kah Kredit
Malaysia Airlines Usa Destination Push Oneworld

Malaysia Airlines Usa Destination Push Oneworld

papar berkaitan - pada 10/3/2020 - jumlah : 174 hits
Malaysia Airlines USA Destination Push Oneworld Enjoy all in return fares to select destinations from as low as MYR 4 369 when you fly with Malaysia Airlines Shop Now
Lepas Kangkung Kini Kunyit Pula Dikatakan Boleh Ubati Koronavirus

Lepas Kangkung Kini Kunyit Pula Dikatakan Boleh Ubati Koronavirus

papar berkaitan - pada 7/3/2020 - jumlah : 217 hits
Kunyit baik untuk kesihatan ini memang sudah terbukti oleh kajian saintifik yang dijalankan terhadapnya Namun adakah ia boleh digunakan untuk menghalang kemaraan wabak virus novel korona yang tidak menunjukkan tanda tanda ingin berhenti men...
Iphone Kini Boleh Menggunakan Sistem Operasi Android Menerusi Project Sandcastle

Iphone Kini Boleh Menggunakan Sistem Operasi Android Menerusi Project Sandcastle

papar berkaitan - pada 5/3/2020 - jumlah : 238 hits
Di pasaran gelap anda boleh membeli sebuah iPhone palsu yang sebenarnya menggunakan sistem operasi Android yang telah diubahsuai Antara peranti klon yang pernah kami laporkan ialah yang lalu Tetapi kini anda boleh mengubah sebuah iPhone asl...
Lagu Spotify Kini Boleh Digunakan Sebagai Penggera Pada Samsung Clock Untuk Peranti Galaxy S20

Lagu Spotify Kini Boleh Digunakan Sebagai Penggera Pada Samsung Clock Untuk Peranti Galaxy S20

papar berkaitan - pada 5/3/2020 - jumlah : 199 hits
Kebanyakan pengeluar yang membangunkan sistem operasi tersendiri untuk peranti Andorid mereka pasti akan hadir dengan beberapa aplikasi tersendiri sedia terbina Contohnya Samsung dengan One UI Xiaomi dengan MIUI OnePlus dengan Oxygen OS dan...
Ringgit Closes Higher As Us Dollar Index Declines

Special Zones Can Help Johor Surpass Other States Economically Says Pm

Melaka Signs Tourism Advertising Deal With Chinese Media Company

Anak Batuk Lama Sangat Jangan Biarkan Kesan Pada Anak Ni Mak Ayah Kena Tahu

Ultimate Guide To Ghibli Park

Boycott Gone Sour Malays Returning To Mcdonald S Insulted And Called Dogs Pigs By Fellow Malays

Transformation From The Top Down Hajiji S Exemplary Leadership In Sabah

Tips For Achieving Your Saving Goals



Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi

Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia

10 Filem Seram Thailand Berhantu Terbaru Mesti Tonton Juga Tersedia Online


Menjadi Kesalahan Dan Teladan Buruk Jika Kerajaan Tidak Akur Dekree Ydpa

Bicara Profesional Pengarah Pendidikan Negeri Johor Bersama Pengetua Sekolah Negeri Johor 2024

Beyond The Pew The Bridal Heart Guides Your Daily Walk With Christ

Wanita Cedera Diragut Ketika Menunggang Motosikal

Kes Lelaki Israel 10 Ditahan Semula Bawah Sosma

Pelbagai Cara Memakai Samping